1 Aralık 2008 Pazartesi

Hoşgeldin Bebek Pastasi ve Cupcakeler

Baby Shower Gift Box Cake

Bu güzel erkek bebek pastası, sevgili Handan arkadaşımın düzenlediği bir baby shower partisine ait. Benden pastayı istediğinde içini de dışını da tamamen bana bıraktı. Çoğu zaman tercihim kakaolu pastalardan yana olduğu halde, bu sefer pastayı vanilyalı hazırladım. Kakaolu pandispanya bana her zaman daha yoğun ve güzel kıvamlı gelmiştir. İçiyse kivili, karışık meyveli, bol kremalı yumu yumu bir pasta oldu. Cupcakeler ise tabii ki çocuklar için! Pastanın şekliniyse çok önceden istediğim gibi hediye paketi şeklinde yaptım ama bu sefer paketin içinden bişeyler çıksın istedim. Bu modeli başka bir baby shower partisine iki katlı olarak yapmayı planlıyordum ama iyiki de Handan için tek katlı olarak yapmışım. Çünkü pastanın kapağı maketten olmasına rağmen katlandırma işlemi oldukça zahmetli oldu. Katlandırma işlemi sırasından sizde çok dikkatli olun çünkü kapağın bir kenarı aşağıda diğer kenarı yukarda duruyor. Ağırlık merkezini güzel bir şekilde paylaştırmanız lazım.
Denemek isteyenlere şimdiden kolay gelsin.

Yeni doğacak minik bebeğimiz de hayırlı uğurlu sağlıklı mutlu olsun.

Herkese sevgilerimle

hediye paketli bebek pastasi

hediye paketli bebek pastasi

hosgeldin bebek cupcakeleri



26 yorum:

  1. Pasta harika olmuş,renkler ne kadar huzurlu...Emeğine ağlık...

    YanıtlaSil
  2. ayşeeeemmmmmmmmmmmmm buneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    delisin sen yaaaaaaaaa
    ellerine kollarına sağlıkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyo ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Mavinin rengine bayıldım. Bebeklere yaraşır bir huzurlukta olmuş görüntü.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım sen yaparsan böyle mükemmelini yaparsın tabi...Bayıldım ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. senin yuzunden kundaga sarılıp kapına bıraktırcam kendimi bu pasta yaktı beni :))

    YanıtlaSil
  7. Ikinci bebekde bende isterim bu pastadan Bu nasil birseydir yaa
    Buna YEMEDE YANINDA YAT derler

    YanıtlaSil
  8. Annem der ki biz birbirimize hep ugramasakda birbirimizi cok severiz :)
    Bu arada herzaman YAMAN KIZIM diye bahsediyor sizden
    Ben bu pastayi isterimm Chicagoyada her zaman bekleriz , bahaneye gerek yok :)))

    YanıtlaSil
  9. Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim..
    En içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Yeliz, kalp kalbe karşıdır, Filiz ablayı şimdi ziyaretten geldim, eski bir yazısına yorum bıraktım umarım okuyabilir.
    Sizinle de tanıştığıma çok sevindim, ben de beklerim..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Ayşe inanılmaz şirin ve tasarım olarak özgün bir pasta olmuş ellerine sağlık
    gökçeee yorumuna çok güldümmm : ))

    YanıtlaSil
  12. Ayşe'cim
    Yine harikalar yaratmışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. yaman aysem benim tesekkurler canim Senin pastalarina kim laf edebilir muhtesemsin harikalar yaratiyorsun ben hayret ediyor masallah diyorum gercekten super ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  14. SENİN ELLERİNDEN ÇIKMIŞ YİNE HARİKA BİR ESER SEVGİLİ AYŞE,ELLERİN DERT GÖRMESİN ARKADAŞIM.

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler, pasta tasarımlarınız çok güzel.

    Yemek tarifleri

    Bebek Bakımı

    YanıtlaSil
  16. Ayse Hanim pastaniz harika olmus.Tam bir bebek pastasi.Soft renkler,kullandiginiz objeler ne kadar uyumlu.Size bir sorum olacakti cevaplarsaniz sevinirim.3 boyutlu cikolata kalibi siparis etmek istiyorum fakat aklima takilan sey cikolatalarin nasil birlestirelecegi.Yani cikolatayi nasil birbirine yapistiriyorsunuz.cok tesekkür ederim.Kolay gelsin...

    Esra

    YanıtlaSil
  17. Tek kelimeyle muhteşem
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar beğendim anlatamam. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Ayşeciğim çok çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.

    iyi bayramlar diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
    gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
    gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

    YanıtlaSil
  21. Yuregine damla damla umut, gunlerine bin tatli mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yaninda olsun, gulen yuzun hic solmasın. MUBAREK KURBAN BAYRAMİN KUTLU OLSUN..

    YanıtlaSil
  22. Yorumlariniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkürler.
    İyi Bayramlar

    YanıtlaSil
  23. Esra hanim, 3D çikolata yapımı ile ilgili bir kaç teknik var. Fikir vermesi açısından bunlardan biri burada.
    http://www.jacquestorres.com
    /aboutchocolate14.aspx
    Daha önce de bana email ya da yorum atıp atmadığınızı merak ediyorum? İsminiz ve sorularınız hiç yabancı gelmiyor.
    Son olarak sorularınızı ilgili postların altına bırakırsanız da ben sevinirim. Böylece aynı konuları merak eden arkadaşlarda cevaplardan yararlanırlar.
    İlginiz ve ziyaretleriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. Ayse Hanim merhaba ,

    evet size daha önce de cikolata yapimi ile ilgili sorularim olmustu.Ilginiz icin cok tesekkür ederim.Kusura bakmayin yorumlarimi bundan sonra iliskili yerlerde yapicam akil edemedim üzgünüm.En son 3D kaliplarla ilgili sorumu da cevaplamissiniz ama sitenin video kisimlarini acamadim.Henüz bir fikir edinemedim.Tekrar cok tesekkür ederim.Bana pek cok fikirler veriyorsunuz yaptiklarinizla.Ellerinize saglik.Kolay gelsin...

    Esra

    YanıtlaSil
  25. harika tasarımlar , emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. harika şeyler bunlar , yemede yanında yat, süpersin teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails