11 Mart 2009 Çarşamba

Şeker Kızlar Romantik Çiçekler

callalily & dogwood

Şekerden çiçek yaparken bir yandan da çiçek çeşitlerini ve isimlerini inceliyorum. Calla lily (gala) ve dogwood (sanırım Türkçede kızılcık çiçeği olarak geçiyor, emin değilim) çiçekleriyle de böyle tanıştım.

İşte bu güzel çiçekler şimdide iki doğum günü pastasını süslediler. Pastaları, çok tatlı iki arkadaşım için hazırladım. Onlara aramızda süpriz doğum günü kutlaması yaptık. Bende sevgili Emine ve Dilbend'e hediyelerin en tatlısını vermek istedim. Kendilerini pasta üzerinde figürize edilmiş görmeleri ve mutlulukları benim de en büyük hediyemdi, tüm yorgunluğumu aldı gitti. Çocuklar gibi güldük figürlerin ayrıntısına...Bu iki güzel arkadaşımın doğum günlerini buradan tekrar kutluyorum, gülen yüzünüz hiç solmasın. Nice mutlu sağlıklı yıllara...:)

Herkese sevgilerimle

Sevimli ve Romantik

Cute and Romantic

Figür modelleme Sugar figure

54 yorum:

  1. Aysecigim, harikasin. Calla cicegine ve bayanlara bayildim. Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  2. muhteşem olmuş ellerine sağlık,sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ayşeciğim döktürmüşsün yine..:))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok şekerler çook. Doğumgünü pastamın üstünde bu kızlardan görmek isterdim:)

    YanıtlaSil
  6. Ayşeciğim her zamanki gibi muhteşem bir çalışma.Harikasın maşallah kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yine harikalar yaratmis elleriniz
    Kutlarim..
    bende uyelik talebind ebulunmustum kabul ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Ayse Hanim, gercekten cok ince detaylar var ciceklerde. Ellerinize saglik. Kenarlari ucgen seklinde kesmeyi ben de denedim desenli beyaz pastam da. Sizinki kadar muntazam yapamadim ama cok begenildi. Bakarsaniz ve hatalari engelleyebilecegim tuyolar verirseniz cok sevinirim. Basariniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  9. Ayşeciğim yine gözü ve gönlü okşayan pastalarla karşımızdasın. Çok cici görünüyorlar çook!

    YanıtlaSil
  10. Çoookk cici canım çooookkkk!!!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  11. canım
    ellerine sağlık çiçeklerde kızlar da çok şirinler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. sevgili Ayşe ellerine sağlık.muhteşem olnuş pastan ve süslemeleri.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. canım şeker olmuşlar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. selam ayşeciğim tek kelimeyle harikasın canım maşaallah herşey çok emekli çok şık ve çok da leziz görünüyor sağlıkla kal bende beklerim canım

    YanıtlaSil
  15. Muhteşemsin canım...

    Bayıldım çok çok güzeller...ellerine emeğine sağlık...

    sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  16. ayşecim nefis pastalar çiçeklerve bayanlar harika emeğine sağlık canım.sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  17. Çok beğendim pastalarını. Kızlar çok tatlılar,çiçekler çok zarif.Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. yine harika şeyler yapmışsın öğretmen arkadaşlarıma senin yaptıklarını anlatıyorum adresini verdim onlarda ziyaretine gelecekler çok öptüm kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  19. Bayanlardan cok cicekler harika olmuslar cok sevdim ben cicekleri.Ellerine saglik canim.

    Sevgilerimle,Serap.

    YanıtlaSil
  20. Aysecim her zamanki gibi harikasin. Birinci kizin gozlerine bayildim, nasil da sirin yapmissin...

    Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  21. Doğum günümde bana böyle güzel pastalar yapacak bir arkadaşım yok ki benim. Ben de otururdum öyle hanım hanımcık üzerine. Canımız sağolsun . Sanalda bakar iç geçirmeye devam ederiz.

    YanıtlaSil
  22. cicekler cok guzel, figurler cok sevimli :)

    burcak

    YanıtlaSil
  23. Aysecigim her zamanki gibi muthis sanat sergilemissin canim ellerine emeklerine saglik bu guzellige bakmaya doyum olmuyor.
    Annem icin iyi dileklerine cok tesekkur ederim canim Allaha sukurler olsunki sagligi iyiye gidiyor.
    canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Merhabaaa

    Ben bu sayfaya her girdigimde yorum birakmiyorum cunku tek tip yorum yazabildigim tek sayfa bu . Yapabilecegim yorumlar ;
    Harika , sahane , WOW , muhtesem ve masallahtan ibaret oldugu icin bazen bakip , yazdiklarimi siralayip gidiyorumm :)

    Bu arada annem yanimda, Sikago'da , Ayse Yaman'a gidelim pasta yiyelim dedi dun :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  25. bayanlar çok şeker olmuşlar
    aysecim listeye benide eklemişsin teşekkür ederim
    yanlız pastakolik listesiin kodları bende yok sayfama ekleyemedim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. bune emek bune yaman tarifler muhteşem muhteşem kutlarım sizi ellerinize yüreğinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. Ayşecim beni pastakolikler arasına
    almamışsın:))Ağlarım yoksa kendine iyi bak canım kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. MErhabalar,pastalarinizi begeni ile izliyorum,herbirinde cok güzel detaylar yakaliyorsunuz. Ayrica cok yüksek duruyor pastalariniz,kac cm? 2 pastayi mi üstüste koyuyorsunuz?Yoksa bu kadar kabartmak icin meslek sirriniz mi var:)Calismalarinizin devamini dilerim

    YanıtlaSil
  29. Ayşecim mutlu hafta sonları yine ben
    ve hala listede yokum:))Canım pastako
    liği sayfama koymam için gerekli kodu bulamadım sadece resmi aldım yardımcı olursan sevinirim sımsıcak sevgiler..

    YanıtlaSil
  30. Ayşe'ciğim;sitene her uğrayışımda kesinlikle bir şeyler öğreniyorum.
    Bizim ilham kaynağımız ve gururumuzsun bence:))))))
    Çiçeklere hele o ayakkabı tasarımına bittim:))))
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Ayşecim. Ben Didem'in(didobutikpasta) ablası Gonca. Ben de kendime bir blog açtım henüz yeni sayılır Didem ve benim yaptığımız pastaları yayınladığım bir blog. www.pembemerdane.blogspot.com
    Ben de Pastakolik üyesi olabilir miyim? Bunun için yapmam gerekenler var mı bilgi verirsen sevinirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.

    Pastakolik ile ilgilenen arkadaşların bana email göndermeleri yeterli. Ayrıntılar için lütfen buraya bakınız.
    http://ayseyaman.blogspot.com/2008/02/pastakolik.html

    Çok teşekkürler..

    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  33. Demek öyle topuklar kalın arka taraf koltuk ama bi sor neden öyle yaptım:) bi kere pasta sahibi daha 17 yedi yaşında yüksek topuk olmaz ayağını burkar falan ben onu düşündüm:) koltuk kısmı bilinçli değildi ama bak ne kadar güzel sayende koltuk yapmayıda öğrenmiş oldum bi taşla iki kuş:) hem karar verdim bir daha böyle bir şey yaşarsam çıktısını alıp karşıma koyacağım baka baka yapacağım tabi, ben çocukların odasında bakıp salona gidip yapana kadar topuk kalınlaştı kısaldı:)zaten leopar deseni için renkleride yanlış kullanmışım yorumlarında okudum sen başka renkler kullanmışsın ben siyah ve turuncu kullanmışım öyle gördüğümü sandığımdan:) canım benim ya yorumun çok hoşuma gitti hemen gelip yazmak istedim ama bu hafta benim için çok stresli ve heyecanlı geçti.. İstanbul uluslararası gastronomi festivaline kutlama pastası dalında yarışmaya katıldım iki gündürde tüyaptayım ayaklarımın altı sızlıyor ama çok güzel bir deneyim oldu benim için sonuçlar bu gün belli oldu ödül alabildimmi?
    söylemiycem işte merak et biraz zaten bu yorumda çok uzun oldu:)
    bak daha bu pastan için yorumunmu bile yazamadım ama kısaca benden önceki 3o arkadaşın söylediklerine katılıyorum harikasın...
    kocamaaan sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. Ayşe hanım,yaptıklarınızı yakından takip ediyorum ve sizi hayranlıkla takip ediyorum.Birinden özenli ve emek isteyen tasarımlarınızdan dolayı sizi kutluyorum.Bu güzel paylaşımlar için çok teşekkürler.Modellemelerinizden esinlenip bende yeni yeni denemeler yapıyorum.Ben sizinde tahmin edeyeceğiniz gibi butik pastacılık konusunda yolun başındayım.Fırsat bulduka çikolata,kurabiye ve pastacılık kurslarına katılıyorum.Henüz yeni denemelerimi yayımlamadım.Önümüzdeki günlerde paylaşmaya başlayacağım.
    sevgiyle kalın,
    www.meltemmutfakta.com

    YanıtlaSil
  35. bu şeker hamurlarıyla cici cici şeyler yapıldıkça kıskanıyorum vallahi malesef benim bunları yapman için gerekli malzemelri bulmam imkanzız belki tc ye gidip gelince mümkün olacak sevgilerle.

    YanıtlaSil
  36. Ayşe'cim merhabalar cnm.Uzun zamandır yeni pasta eklemedin,umarım iyisindir sorun yoktur.
    Cnm sorum olacak sana acaba şeker hamuru figürlerinin nasıl yapıldığını anlatan yabancı siteler biliyormusun?
    Birde sen sağ tarafta hamurla oynuyorum demişsin spider man var ancak sayfa falan açılmıyor.
    Cnm bildiğin site varsa ve paylaşırsan memnun olurum.Zaten senin sayfandan birtaneye ulaştım.Wilton çok şık resimler var.Neyse varsa bildiğin sayfalar iletirsen sevinirim.Öptüm.

    YanıtlaSil
  37. HAYRANEYYY HAYRANEYYY !!
    ANACIM HER YENİ EKLEMENE HAYRAN HAYRAN BAKIP , SÖYLEYECEK BİŞİ BULAMAYIP , HER SEFERİNDE AYNI ŞEYLERİ YAZMAKTAN SIKILDIM BEN BACIM...HİÇ Mİ FIRINDA UNUTULUP YANMIŞ PANDİSPANYAN , KAPLAMASI ÇATLAMIŞ BİR PASTAN , YAMUK ERİMİŞ BİR ÇİKOLATAN YOK ,GÖZÜNÜ SEVEM ARADA BİR YAYINLA ONLARIDA :) MORALİM BOZULUYO BÖLE :):):)

    YanıtlaSil
  38. harika pasta süslemesi. çocuklar görse oyun cak zanneder. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  39. Gerçekten hepsi ayrı güzel..elinize sağlık.Benim sizden bir ricam olacak. arkadaşım cuma günü New York'a uçacak. Bana pasta malzemeleri bulabileceği adresler verirseniz çok sevinirim.
    Sevgiler,
    Funda.

    YanıtlaSil
  40. Canımmm Ayşecim ismimi daha göremedim
    pastakolikler arasında:))Güncelleme
    bitince olur inşallah sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. MERHABA AYSE HANIM BEN NURSEL BU SEKER HAMURLARININ WILTON MARKALIMI BIDE BUNLARDA DOMUZ JELATINIMI YOKSA SIGIR JELATINIMI VAR ACIKLARSAN MEMNUN OLURUM SEVGILER

    YanıtlaSil
  42. Sevgili Ayşe Hanım;

    Çok zevkli bir işiniz var. Ayrıca yaratıcılık ve el becerisi de gerektiriyor. Çok hoş pastalar yapmışsınız ellerinize sağlık. Türkiye'de bir okulu ya da bölüm var mı?

    YanıtlaSil
  43. Ayşe hanım selam. Kuvvetli takipçilerinizdenim. yapayım, yapmayım, yok yok yapayım, ama dur yapmayayım diye diye bu hafta sonu nihayet ilk şeker hamurumu ve şeker hamurlu pastamı yaptım :)
    Blogumu ziyaret edip fikir ve eleştirinizi yaparsanız çok sevinirim.

    İzmirden sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Sevgili Ayşe,

    Geçen gece seni rüyamda gördüm. Güzel pastaların rüyalarıma giriyor baksana :) Ama konu bu sefer bana ait. Tiyatro sahnesi şeklinde çok şahane bir pasta yapmışsın. Perdeleri ve sahne üzerinde oyuncuları olan, kahverengi tonlarında... Belki birgün yaparsın :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  45. merhaba marmaris salatası tarifini demedim tekrar tarif için teşekkürler


    marmaristen sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Allahim yaaa
    Oglumun ilk dogumgunu 3 temmuz ..Keske ayni eyalette yasasaydik..Ben bu kadar guzel pastalar GOR-ME-DIMMM.
    Ellerine saglik
    Bu arada bir odul daha aldin , sayfamda
    Vaktin yoktur belki odulu dagitmaya ama gelip alirsan sevinirim :))

    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  47. herzamanki gibi yine yaptıklarınızı hayran hayran seyredip gidiyorum.ellerinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  48. Ayşe hanım kabul ederseniz size bir ödülüm var blogum da :)

    YanıtlaSil
  49. Merhaba Ayşe,

    Artık sana marifetli demek bile az.Maaşallah.Yaptıkların harika.
    Blogumda seni bekleyen ödülünü alırmısın lütfen.

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  50. Aysecigim uzun zamandir yoksun cok merak ettim canim iyimisin.
    umarim en kisa zamanda iyi haberlerini alirim merakta birakma canim.
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  51. tek kelime ile mükemmel ellerine saglık ben de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar canim, ellerinize saglik. Pastalariniz harika, cok güzel süsülüyorsunuz, sevgiler....

    YanıtlaSil
  53. Yorumlariniz için çok teşekkürler.
    Beni merak eden yorum bırakan email gönderen tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler.
    Biraz rahatsızlanınca tüm pasta siparişlerimi iptal ettim, bu yüzden sayfamla da fazla ilgilenemedim..
    Şimdi iyiyim, ilginiz için çok teşekkürler..
    Elimden geldiğince sorularınıza cevap vermeye, ödülleri sayfandan duyurmaya çalışacağım ama bu biraz zaman alabilir, şimdiden kusura bakmayın..

    Herkese kucak dolusu sevgiler, iyiki burdayim iyiki varsınız...:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails