26 Nisan 2011 Salı

bademli çikolatalı bebek şekerim

bademli çikolatalı bebek şekerim by ayse's cakes in new jersey, new york
bademli çikolatalı bebek şekerim, a photo by ayse's cakes in new jersey, new york on Flickr.

Blogcu teyzelerim merhaba, ben Ali Cihan...28 Şubat günü doğdum...Bunlar da benim bebek şekerlerim. Şekerler bademli çikolatalı..Çok şirinler değil mi? Annecik bunları beni düşünerek tek tek ince ince süslemiş.
Vakti olsa daha neler neler yapacakmış ama şimdilik tüm zamanını ben alıyormuşum.:)
İnşallah hep sağlıklı mutlu uslu bir bebiş olurum ve herşey yolunda gider...Şimdilik bu kadar teyzoşlarım, hepinizin ellerinden öperim...:)

80 yorum:

  1. tebrik ediyorum gule gule buyutun,Ali Cihan cok sansli:) sizin gibi marifetli bir annesi oldugu icin..bademli kucuk sekerlerde cook tatli gercekten yazicak soz bulamiyorum,elinize saglik...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hoş gelmişsin Ali Cihan.Allah hayırlı bir kul olmanı nasib etsin inşallah. Benim de 1,5 yaşında bir kızım ve onun için hep çyle dua ederim. "Hayırlı kul" tüm güzellikleri içinde barındırıyormuş gibi geliyor.

    Hatice Demir

    YanıtlaSil
  3. Teyzesi yesin onu:) Masallah! Gozun aydin Aysecim. Allah anali babali, uzun, mutlu, hayirli bir omur nasip etsin oglusuna. Sekerler muhtesem otesi olmus. Yemeye kiyabildi mi misafirleriniz?:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. cok guzeller ayse hanim...umarim saglikli mutlu bir hayat gecirirsiniz minnos oglunuzla...

    YanıtlaSil
  5. tebrikler.yaşın uzun olsun ali cihan:)

    YanıtlaSil
  6. Allah analı babalı büyütsün Ayşe hanım..hayırlı uğurlu olsun minik paşanız:))sağlıklı ve boll huzurlu günler diliyorum size..ayrıca bademli şekerlere bayıldım desem yetmez muhteşem ötesi olmuşlar..tebrik ediyorum tekrar sizi:)))

    YanıtlaSil
  7. Sonunda dogdu demek :) Allah bagislasin Ayse hanim tebrik ediyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hoşgelmişsin Ali Cihan!!! şekerlerin de eminim senin kadar güzeller, ellerine sağlık anneciğinin!!! :) şeker tadında güzel bir ömrün olsun!!!

    YanıtlaSil
  9. Ali Cihan hayata hosgeldin....!
    Annen baban ve seni sevenlerle sana uzun ,saglikli,basarili bir ömür diliyorum...SERAP TEYZEN

    YanıtlaSil
  10. Sağlıcakla büyütün inşallah bebeğinizi. Şekerlerde çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ay ay minik prens dünyaya gözlerini açmış annesi de ona güzel bebek şekerleri hazırlamış
    gözün aydın Ayşecim minik kuzuna kavuşmuşsun,minik kuzuya sağlıklı,mutlu bir ömür dilerim

    YanıtlaSil
  12. Canım benim paşayı Rabbim sağlıkla
    analı-babalı büyütsün.Şansı ve bahtı açık olsun.Şekerler harika el
    lerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim Ayşe Allah analı babalı büyütsün. Sevgili Ali Cihan hoşgeldin

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  14. Muhteşem olmuşlar Ayşe cim...Onlar için hiç bitmiyo fedakarlıklarımız...kıymet bilen hayırlı evlat olurlar inşallah.SEnden sonra--- "ayy ne güzel oğlu oluyomuş" ---dedikten sonraaa bende ögrendim ki bi canavarda bana geliyo:) herşey onlar için...Allah sağlık versin.öpüyorumm

    YanıtlaSil
  15. sanat yaa baska bir sey degil. Sapka çikartiyorum size, harika bir sanatçinsiniz

    YanıtlaSil
  16. iyi ki doğmuşsun şanslı bebek :)
    ömrün uzun ve sağlıklı olsun inşallah.

    blogcu teyze müjde :)

    YanıtlaSil
  17. cok hos cok guzel :) ellerinize saglik tebrikler.

    YanıtlaSil
  18. Ayşe hanım İnşallah sizlere hayırlı bir evlat olur hoşgeldin Ali Cihan.Bebek şekerinde mükemmel olmuş anneciğinin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Ah yaman Aysem...tahmin de ettim...ses seda cikmayinca,yegenimiz geldi herhalde dedim...gözün aydin Aysecigim...Minik Ali´miz hosgelmis sefalar getirmis. Allah güzel gü+nler göstersin insallah,sekerler bayildim...senden de böyle bir yaraticilik beklenirdi...sevgiyle kucakliyorum sizi...

    EYA Teyze :))))

    YanıtlaSil
  20. Saglikli hayirli bir evlat olarak yetisir insaAllah...sekerlere gelince
    böyle bir süsleme asla aklima gelmezdi.Sizi gönülden tebrik ediyorum süper ötesi olmuslar...
    sevgiler.
    Not:Blog dünyasinda yeniyim,ziyaretinizi beklerim.

    YanıtlaSil
  21. Ayşe ciğim, seni ve eşini yürekten tebrik ediyorum.Güzel oğlun Ali Cihan'la birlikte mutlu kocaman bir ömrünüz olsun...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,
    hem gözün aydin hem gecmis olsun...Allah anali babali büyütsün insallah... Sekerlerde cok tatli olmus.. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  23. Ali Cihan hoş gelmiş, sefalar getirmiş. Uzun ömürlü, hayırlı ve uğurlu evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  24. Asuman teyzesi de Ali Cihan'i o tombul yanaklarndan oper, saglikli, mutlu uzun yillar diler.

    Tebrikler,
    Asuman

    YanıtlaSil
  25. Ayşe'cim tebrik ederim seni ve eşini. Allah size ve bebeğinize uzun, sağlıklı,başarı ve mutluluk dolu bir ömür nasip etsin. Çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  26. Ayşe'cim ne çabuk geçti 9 ay, gözünüz aydın, sağlıklı, uzun, mutlu bir hayati olsun ufaklığın=)

    YanıtlaSil
  27. selam elıne sağlık super olmuş

    YanıtlaSil
  28. *Tebrikler,Ayşe hanım!!!Gözünüz aydın.
    *Hoş geldin,Ali Cihan!Çok tatlı şekerlerin var,sen de onlar kadar tatlısındır,eminim :)

    YanıtlaSil
  29. Hoşgeldin Ali Cihan.Bütün güzellikler senin olsun.
    Tebrik ederim Ayşeciğim.Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  30. Hayırlı olsun Ayşe hanım.Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah.Şekerler mükemmel görünüyor.Ayrıca elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  31. Hosgeldin Ali Cihan. Teyzen seni yesin minigim. Aysecim, Allah anali babali buyutsun insallah. Tebrikler ve mutluluk...

    YanıtlaSil
  32. İşte bu mutlu haberi bekliyorduk gözün aydın Ayşecim, Ali Cihan hoşgeldi dünyaya!
    Ali Cihan'a;
    Öyle becerikli öyle zevkli bir annen var ki ve öyle harika şeyler yapıyor ki büyüyünce bunları görünce annenle sonsuz gurur duyacaksın.E bir de şekerlerin çok ama çok güzel olmuş bayıldım bayıldımmmm..
    Sevgiler,
    Demet Teyzeciğin:))

    YanıtlaSil
  33. AYSECIGIM TEBRIK EDERIM CANIM BENIM
    NASIL SEVINDIM ANNE OLDUN DEMEK
    YAVRUN ANNELI BABALI BUYUSUN INSALLAH .BADEM SEKERINE BADEM SEKERI YAKISIRDI SAHANE OLMUS
    COK OPUYORUM SENI

    YanıtlaSil
  34. Hosgeldin Ali Cihan! Aileni de bizleri de cok mutlu ettin. Hayirli ve uzun bir omrun olur insallah. Sekerlerini cok cok begendim. Annen ozenmis bezenmis tek tek suslemis. Guzelce buyu anneni uzme emi? Optum seni hoscakal.

    YanıtlaSil
  35. SEVGİLİ AYŞECİĞİM, BEBEĞİNİ GÜLE GÜLE SAĞLIKLA BÜYÜT... ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN.... HAYIRLI EVLAT OLSUN.... ÇOK TEBRİK EDİYORUM.... SEVGİLERİMLE.....

    YanıtlaSil
  36. harıka bır yeteneksınzı ayşe hanım bu nasıl bır düşünce paketlemesı bıle sanat kokuyor:)))ellerınıze sağlık bayıldımmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  37. minik bebekçik hoşgeldin dünyaya sağlık mutluluk huzur dolu uzun bir ömrün olsun inş.çook bebek şekeri gördüm ama bu kadar güzelini görmedim ellerine sağlık anneciğinin

    YanıtlaSil
  38. Ali Cihan hoşgeldin :)) anne ve babanın gözü aydın olsun..sana da başta sağlıklı,mutlu, huzurlu ve de uzuun bir ömür dilerim...tatlı yanaklarından öperimmm...annene sevgilerimi ilet...
    aysel cevizcioglu

    YanıtlaSil
  39. Teyzoslarim, annemin blogunu ve sizi neden bu kadar sevdiğini şimdi daha iyi anladım...:)
    cok guzel yorumlar yazmis, dualar etmissiniz. Allah razi olsun..ben de sizler icin güzellikler saglıklar mutlu günler diliyorum...sevgiyle

    YanıtlaSil
  40. Hoşgeldin sefalar getirdin Ali Cihan.Allah sana hayırlı, sağlıklı, uzun ömürler versin sevdiklerinle birlikte.Eminim sende anneciğinin yaptığı şekerler gibi çok tatlısındır...
    Ellerinize sağlık Ayşe Hanım şekerler muhteşem,Gözünüz aydın Ali Cihana kavuşmuşsunuz.Allah analı babalı büyütmek nasip etsin.Dünyada sahip olunan en güzel varlık evlat bence.Allah herkese nasip etsin....
    Sydneyden sevgiler
    Nazan

    YanıtlaSil
  41. Sevgili Ayşe,
    Minik bebeğinizle sağlıklı, mutlu nice güzel günler dilerim. Mutluluk ve huzurunuz daim olsun... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  42. Ayşecim Allah analı babalı büyütsün.Sevgi ve mutlulukla büyür inşallah.Seni tekrar aramızda görmek çok güzel...

    YanıtlaSil
  43. Aysecim cok mutlu oldum yazini gorunce. Ne zamandir girip girip bakiyordum sayfana. Artik tanistiririz Ali Cihan'la Saba Reyyan'i:) Bu arada 3 gun var aralarinda. Sabamiz da 3 Mart'ta dogdu. Buyume hizlari, tecrubelerimiz ayni olacak insallah. Ara sira yazisalim. Cok opuyorum bebisi de seni de. Allah'a emanet olun. Yavrunuz uzun omurlu, saglikli olsun insallah. Sumeyye (Boston)

    YanıtlaSil
  44. Ayşe Hanım,
    bebeğinizi sağlıkla büyütmenizi dilerim, badem şekerleri de harika olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  45. Masallah, tebrikler! Rabbim anneli babali buyutsun.

    YanıtlaSil
  46. Ayşecim ömürlü olsun,Allah analı babalı büyütmeye nasip etsin canım.

    YanıtlaSil
  47. Ayşeciğim tebrik ederim..:))analı babalı büyüsün..sağlıkla başarıyla inşallah..:))şekerleride muhteşem..:))

    YanıtlaSil
  48. ailenize yeni bir can yeni bir nefes çok güzel bir duygu anne olmak tebrik ediyorum şekerler harika olmuş allah mutluluğunuzu daim etsin hoşçakalın....

    YanıtlaSil
  49. Ne güzel olmuşlar insan bunları yemeye kıyamaz :) Elinize sağlık. Bebiş de hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil
  50. Bu durumun muhteşem manzarası, ben çok daha önce bu bakış açısıyla gördüm sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  51. Hös geldin dünyaya ali cihan.Allah sana uzun, saglikli, hayirli ömürler versin yavrum.Aysecim ömürlü olsun yavrun.Ne güzel bir duygu annelik degilmi?Bende cocuklarimi dünyaya getirdigimde cok degisik duygular icindeydim.Benim icin ali cihani koklayarak öpermisin?

    YanıtlaSil
  52. canım
    allah analı babalı hayırlı evlat eylesin,
    bayıldım ben bu şekerlere:)
    benim beboş biraz aceleci davrandı sağlıklı sıhatli olsun da ben türk lokumunada razıyım:)
    herkese,sana ve bebişe kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  53. mutlu yillar

    happy birthday

    YanıtlaSil
  54. Gözünüz aydınnnn.
    Okuyunca çok mutlu oldum.
    Ali Cihan'a uzunnnn ömürler diliyorum
    Analı,babalı büyüsün inşallah.
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  55. hayirli olsun, saglikli sihhatli uzun omurler olsun, ailesi ve sevdikleri ile. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  56. Hoş gelmişsin tatlı bebiş.Mevlam hayırlı uzun bir ömür nasip etsin inş ailenle beraber hep mutlu ol.Anneciğinin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  57. Gozunuz aydin, Allah anali babali buyutsun. Omru uzun ve hayirlarla dolsun insaallah. Ayrica nasil bir sabirla bu sekerleri boyle suslediniz, masaallah barekallah demeden edemeyecegim:)
    melek

    YanıtlaSil
  58. ooooo neler olmus neler
    Ayse hamile kalmis,anne olmus
    pastanin en guzelini ogluna planlamis :)
    HOSGELDIN ALI CIHAN
    Allah uzun,mutlu,sansli bir omur nasip etsin sana
    Erkek cocukariyla hayat bir baska Ayse :)

    Tekrar Tebrikler
    sevgiler

    Yeliz

    YanıtlaSil
  59. ZULAL ZEYNEPMayıs 03, 2011

    AAAYY AMANIN AMANIN KAC ZAMANDIR SITEYE GIRIP CIKIORUM BIR HABER ALIRMIYIM DIYE.. TEBRIK EDERIM AYSE HANIM HAYIRLI OLSUN.. CENNET KOKULU ALI CIHANA BOL SEKERLI SAGLIKLI SIHHATLI UZUUUUN BIR OMUR DILIYORUM :) SEVGILER

    YanıtlaSil
  60. Hayirli ugurlu olsun,Ali Cihan boyle marifetli annesi oldugu icin cok sansli.Pasta meraklisi olarak blogunuzu cok begendim.Hersey harika cokkk guzel ellerinize saglik.uy. olarak blogunuzu izlemeye aldim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  61. Hayatta koklayacağın en güzel kokuya kavuşmuşsun.Dilerim önce ailesine sonrada memleketine hayırlı bir evlat olur Güle güle büyüt

    YanıtlaSil
  62. Ayşe hanım, bloğunuzun çok güzel olduğunu öncelikli söylemek isterim. Bende Çikolata işinde çalışıyorum. Ganaj çeşitlerine ilgim var, birgün araştırmalarımda farklı bir lezzet yakalayabilirmiyim diye heveslenip duruyorum. Sizden de tiyolar alabilirsem çok sevinirim. Başarılarınızın devamı dileklerimle.

    YanıtlaSil
  63. Bebeginiz hayirli olsun Ayse hanim. Dunyadaki en guzel duygu; en guzel lezzet (Pastalardan bile:))) Tebrik ediyorum. Sekerleriniz de cok guzel. Tasarim ve fikir gercekten cok hos ve ilginc. Bebeginizin mis kokulu yanaklarindan opuyorum.

    Selam ve sevgi ile

    YanıtlaSil
  64. Kendi web sitemde böyle bir şey sonrası istedim ve bu bana bir fikir verdi. Sağ olsun.

    YanıtlaSil
  65. Maşallah Allah analı babalı büyütsün , yokluğunuzdan anlamıştım bebeğinizin dünyaya geldiğini.Sizin için çok sevindim Ali Cihan'a da Allah hayırlı sağlık,sıhhatlı,mutlu,huzurlu bir ömür nasip etsin.Elinize sağlık çok güzel olmuş oğluşunuzun şekerleri,ağzınız hep böyle tatlı olsun...

    YanıtlaSil
  66. Maşallah Allah analı babalı büyütsün , yokluğunuzdan anlamıştım bebeğinizin dünyaya geldiğini.Sizin için çok sevindim Ali Cihan'a da Allah hayırlı sağlık,sıhhatlı,mutlu,huzurlu bir ömür nasip etsin.Elinize sağlık çok güzel olmuş oğluşunuzun şekerleri,ağzınız hep böyle tatlı olsun...

    YanıtlaSil
  67. Aman Allahım bu ne tatlı sekerler böyle. Bayıldım. Allah analı babalı büyütsün. İsmide çok güzel maasallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  68. Çok sevindim, ömürlü olsun bebeğin. Sağlıkla uzun ömürler diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  69. A aa Ali pasa gelmis ve Peri teyzesi gec duymus ama hos gelmis sefalar getirmis kucuk adamim benim :) Aysecim kutlarim canim, her ikinizide cok opuyorum. Bademler sahane, banada gonder :))

    YanıtlaSil
  70. Öncelikle hayırlı olsun, Allah analı babalı büyümek nasip etsin inşallah.

    Ayrıcaa bu şekerler ne kadar tatlıı, ne kadar sevimli. insan yemeğe kıyamaz ki, ellerinize sağlıkk :D

    YanıtlaSil
  71. Canım merhabalar, yazılarını keyifle okuyorum Bloglarda yaşanan sorunları giderebilmek adına sevgili öykü bir yazı yayınladı bunu bloglarımızda duyurup yayalım istiyoruz. blog dostluğunu destekleyeceğini düşünüyorum şimdiden teşekkürler sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  72. Bebeğinizi güle güle büyütün,sağlık ve sıhatler dılıyorum.Bu şekerler bır harıka olmuş,yemege kıyılmaz seyretmek lazım ellerınıze saglık.

    YanıtlaSil
  73. Canim Yaman Aysem,
    Simdi gordum, hayirli ve ugurlu olsun. Allah anali ve babali buyutsun, bahti acik olsun.
    Cok tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  74. ilginc blog icin tesekkur

    YanıtlaSil
  75. Hayırlı uğurlu olsun, mutlu mutlu buyutun, allah yuzunu, yuzunuzu hep guldursun insallah :)

    burcak

    YanıtlaSil
  76. Ali Cihan ; tatlı / küçük adam. İki cihanda hep mutlu ol! Hayırlı, uzun ömürlerim diliyorum sana.
    Hoşgeldin dünyaya...

    Ayşe'm, sizi de can-ı yürekten kutluyorum. Bundan sonraki hayatınız çok daha güzel ve anlamlı olacak inşaAllah.

    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  77. Hoşgeldin Ali Cihan bebek. Sağlık ve mutluluk diliyorum size..

    YanıtlaSil
  78. Ben sizi kutlamakta çook geç kalmışım.Kusuruma bakmayın artık.Oğlunuza Allah sağlıklı ve uzun bir ömür nasip etsin.Anne babası da onunla birlikte büyüyüp yaşlansın ve torun torba sahibi olsunlar.

    YanıtlaSil
  79. yorumlariniz guzel dilekleriniz icin ayri ayri herkese coook tesekkur ederim...her aldigim yorum beni oyle mutlu ediyorki...
    ozellikle bu yazima yorum birakan tum arkadaslari iadeyi ziyarete gitmeye calisiyorum....
    gidemediklerim olduysa lutfen kusura bakmayin...
    yorumlariniz icin tekrar tesekkurler en icten sevgiler....

    YanıtlaSil
  80. Off ne kadar gec kalmisim :((( Hosgeldin Ali Cihan bebek. Ben bu satirlari yazana kadar kocaman oldun bile :) Saglikla, mutlulukla, tum sevdiklerinle birlikte guzel bir omur senin olsun!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails