9 Haziran 2008 Pazartesi

Winnie The Pooh Pastası











Pastamın figürlerini gerçek karakterlere, oyuncaklara benzeten tüm arkadaşlara teşekkürler..Doğum günü sahibi küçük Uğuralp'ın annesi sevgili arkadaşım Elçin ve davetlilerde çok beğenmişlerdi..Ne mutlu emeğimin karşılığında böyle güzel iltifatlar alabilmek..Çok teşekkürler.

Uğuralp'in 1. yaş doğum gününü açık havada hep beraber kutlamıştık..Yeniden nice mutlu yıllar dilerim küçüğe..Pastan kadar renkli mutlu bir ömür sağlıkla seninle olsun..

Sevgiler

43 yorum:

  1. İyi haftalar Ayşeciğimmm,

    Süper olmuş Winnie ve arkadaşları...Renkler birebir harika, hele o bal damlaları yok mu yukarıdan aşağıya doğru akan...Hakikaten muhteşem canım yaaa...

    Ellerine kollarına sağlık,
    Öpüyorum kocamannnn
    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  2. Ayşeciğim merhaba,
    Pastan öyle güzel olmuşki sabah sabah içim açıldı.Arılara ba-yıl-dım.Eşeğe de öyle.Ellerine sağlık.
    Bu arada ben mailimi aldın mı?Pastakolik bannerim için kodum gelmedi de :(
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bunlar çok güzel...ellerinize sağlık...ben de naçizane pastalar yapmaya çalışıyorum ama bu kadar düzgün ve muntazam olmuyor, ayrı bir beceri gerektiriyor, bu güzel pasta harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar ben maksat pastadan öncelikle pastanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık... benim size bir sorum olacak lezzetli bir pasta yapmak istiyorum mesela pastanelerdeki pastaların tadı çok lezzetli oluyor bana lezzetli bir pasta yapabilmem için bir tarif verebilirmisiniz ben pastanın içine genellikle ganaj yapıyorum ama ekstra bir lezzet olmuyor sanırım pastanelerin kremaları çok farklı bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim...şimdiden teşekkürler... sevgiler...maksatpasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çizgi filmin yeni bir bölümünü izliyor gibiyim ne kadar güzel bir pasta olmuş tebrikler.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Aysecigim süper olmus pastan. Ellerine emegine saglik. Hele ariciklara bayildim :)

    YanıtlaSil
  7. Ayşe sayfanı her açtığımda içim huzur doluyor,çünkü her detayı o kadar güzel fotoğraflıyorsunki bayılıyorum..

    Bildiklerini paylaşmaktan zevk aldığın için ,Seni canı gönülden tebrik ediyorum.

    Yaman Tarifler; Sadece pastalarını yayınladığın bir blog değil,bildiklerini,öğrendiklerini,her detayı en iyi şekilde yayınladığın,elinden geldiğince tüm soruları yanıtladığın bir blog.Pastacılıkla ilgili bu şahane fotoğrafların bir kitap haline dönüşmesini çok isterim.Umarım sesimi duyan olur :))

    Sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  8. Bütün ayrıntılıar; cupcakeler, figürler, kurdeleler, tiger, hepsi muhteşemmmmm.....

    YanıtlaSil
  9. DOST SELAMINDA TESELLİ BULAN HER YÜREK,DAĞLAR ARDINDA BİLE KALSA,TESELLİYİ GÖZÜN GÖRDÜĞÜYLE DEĞİL,YÜREĞİNDE DOST BİLDİĞİYLE BULURMUŞ...!merhaba dostum....
    karabiberinmutfagi.blogcu.com
    kucukprensinkucukdunyasi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. Düşbahçesi, pastayı beğendiğine çok memnun oldum!
    Pastadan anlayanlar, hayal gücü çalışanlar nasılda hemencik belli oluyor..Eşim ilk görüşte benzetemedi o sarı şekerleri balla,bal damlalarına, ona ayrıca açıklamak yapmak zorunda kalmıştım..:) belki de yine beni kızdıracaktı aklı sıra..:)
    sevgilerimi gönderiyorum sana..

    Pelin merhaba, teşekkürler canım beğendiğine çok sevindim. Pastakolik ile ilgili bende sana 3 defa email gönderdim..Neden maillerim eline ulaşmadı anlayamadım..Tekrar başka bir adresten bana ulaşabilir misin? sevgilerimle

    pirik,ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler! Ayri bir beceri değil bence, sadece bol bol pasta yapmak yaparken tecrube kazanmak gerekiyor .. Figürler içinde geçerli bu..Onlarda aynı pastalar gibi yaptıkça güzelleşiyorlar ve mutlaka ayrı bir günde sakin sakin yapılmaları gerekiyor..Böylece ortaya muntazam bir görüntü çıkabiliyor. benim ilk pastalarıma bakarsanız öyle çok çok güzel kaplamalarım yoktu özellikle son zamanlarda elim iyice düzgünleşti ama halen sorunlar yaşıyorum, siz görmeseniz bile ben görüyorum hatalarım çok..

    Maksat pasta merhaba, pastaları beğendiğine çok memnun oldum! Soruna gelince canım öyle bir tarif bulursan mutlaka bana da haber ver. Bende senin gibi arayış içindeyim, benim arşive bakarsan muhallebi ve ganaj tariflerimle karşılaşırsın, bende değişik lezzetler arıyorum inanın..Tavsiyem aromalar ve meyve sulari,recelleri, serbetleri ile pastanizi lezzetlendirmeniz bende bu yaz aylarinda süt yerine pandispanyaya böyle lezzet katmaya çalışıyorum..Güzel ve değişik bir tarif bulursam memnuniyetle paylaşmak isterim..
    Kısaca pastaların dışı kadar içide yaratıcılığa kalmış. Tam olarak yardımcı olamadım kusura bakmayın..
    Son olarak ben de sana bir soru sormak istiyorum, http://maksatpasta.blogspot.com/2008/06/maket-pasta.html yazında Zeynep hanımdan eğitim aldığından bahsetmişsin, Zeynep Ada bu işin asıl ustası, şefi acaba o pasta tarifi ya da püf noktaları hakkında eğitimde bilgi vermiyor mu? Yoksa sadece modelleme figür yapımımı gösteriyor?
    sevgilerimle

    Düşlerimin incisi, teşekkürler, beğendiğinize memnun oldum, sevgiler..

    Begüm, çok teşekkürler canım. evet o arıcıklar gerçekten çok sevimli oldular. :)

    Pelincim, senden de pastamdan da ballar damlıyor, cok teşekkürler iyi dileklerin güzel yorumun için. Bende çok isterim tabii. Bir kaç yıla kalmaz zaten online kitap furyası başlar, herkesin bir sitesi bir de online kitabı olur..:) bende ancak o zaman bir kitap çıkarırım artık..:)
    Aslında eskiden daha çok tarif veriyordum son zamanlarda veremiyorum, tarif yazmak ve adım adım resim çekmek zor geliyor, bende bol bol pasta yapıyor bitmiş pastanın resimlerini çekiyorum..Umarım bu resimlerinde faydası oluyordur..
    Dileklerin için çok teşekkürler..sevgilerimle..

    Didem, çok teşekkürler :) sevgilerimle

    karabiberinmutfagi,
    kucukprensinkucukdunyasi benden de size selamlar, sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Ayşe'cim iyi akşamlar muhteşemsin sen 41 kere maşallah pasta değil sanat eseri bunlar ,pastaların gibi şaheser bir hafta geçirmen dileğiyle öptüm canımmm

    YanıtlaSil
  12. Yaman Ayşeeeeem....Harikasın yine, herzaman dediğim gibi kendi tarzını yine konuşturmuşsun, ellerine sağlık...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  13. Yaman Aysem,
    Ne kadar guzel olmus, ellerine saglik. FIgurler de oyle, gercek gibiler.

    Guzel bir hafta diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Aysecigim her zaman yorum yazamasamda sitene hergun ugruyorum neler var diye.Sen ara sira yapim asamalarinida eklesen diyorum cok guzel olur.Sevgilermle

    YanıtlaSil
  15. Canım Ayşeciğim pastan yine süper olmuş,harikasın ellerine sağlık canım, tam bir sanat eseri gibi...Bu pastayı kesmeye kıyabilir mi insan...
    Canım sevgilerimle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  16. ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

    YanıtlaSil
  17. AMAN YEŞİLLENDİİİ BLOG SAYFALARIII
    AMANNN YEŞİLLENDİ BLOG SAYFALARIIIIII
    GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL POOH PASTASIIIII
    GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL POOH PASTASIIIIII

    YanıtlaSil
  18. ŞAhane gözüküyor bu pasta. Renler,modeller çok gerçekçi. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel Winnie the Pooh pastası olmuş. Çok başarılısın gerçekten. Allahım nolurrr bana da böyle güzel pastalar yapmak için kabiliyet verrrrr...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. AYŞECİĞİM MERHABA
    PASTA HARİKA GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  20. Aysecigim gene harikalar yaratmissin bakmaya bile doyamiyorum,ellerine saglik canim.
    biblo gibi figuler canim nasil bukadar yetenekli olabiliyorsun bir sirri varmi,yaptigin butun pastalar birbirinden nefis ve muhtesem.
    canim masallah diyorum baska birsey diyemiyecegim.Allah seni nazarlardan korusun.sevdiklerine bagislasin.

    YanıtlaSil
  21. Ayşecim ne şirin olmuşlar böyle.Harika hepside kendimi oyuncakcı dükkanında gibi hissettim. Süpersin.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba;pasta süper güzel olmuş,ellerinize sağlık.Winnie the pooh karakterleini çok severim.
    Sevgiler.
    Pınar.

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar Ayşe hanım Zeynep Ada nın kursunda sadece modelleme öğrendik kendisi gerçekten figürlerle ilgili her türlü püf noktasını gösteriyor ama pastanın içeriğiyle ilgili bende sordum bu konuda fazla bilgisinin olmadığını söyledi yani kurslar sadece modellemeyle ilgili...Bu arada cevabınız için teşekkürler umarım lezzetli bir pasta tarifi bulabiliriz...

    YanıtlaSil
  24. Ayse sayfana her tıkladıgımda kalbim carpıyor acaba bu sefer ne yapmış diye:)Okadar seviyorum ,okadar begeniyorumki yaptıklarını anlatmam.Sadece yetenek yok pastalarında gözlem ve titizlikte var :)Ellerine saglık yine yine muhtesemler.

    YanıtlaSil
  25. Nefis,harika,muhteşem.Ayşe'cim çoooook güzel.ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Yok yok bu bir sanat, herkesin harcı değil, ben önüme resmini bile alsam böyle detaylı şekil veremem. Hele ki eşşeğe bayıldım, kızlar resimleri görünce "anne bize doğum günümüzde böyle pasta yapsana" dediler. Sadece güldüm ama bir şey demedim, kafalarındaki annem herşeyi bilir güvencesini zedelemek istemedim :)Öpüyorum seni sevgili Ayşe, sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. ya ne güzeller yaaaaa renk renkk! Ayşecim harikalar yaratmışsın yine yaaa! artık diyorum gelsen de buralara birlikte yapsak bunlarıı şu figürleri nası böle süpper yapıyosun bi öğretsen diyorumm :)))
    sen bi düşün bunu öptüm seni koccamannn :))

    YanıtlaSil
  28. AYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyy sen beni öldürcenmiiiii.
    Ne güzel bir pasta bu böyle sanki hepsi birden hareketlenecekler gibi okadar canlı olmuş ellerine sağlık sevgiler öptüm bay.

    YanıtlaSil
  29. Ayşe'cim iyi akşamlar özlettin kendini ben hergün uğruyorum seni kocaman öpüyorum sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  30. ayşe ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    bu ker hamuru figürlerini ben netten indirip çıktı alıyorum sonra üç boyutlu tasarlıyorum yanlış yöntemmi varsa yöntemin ne belirtirmisin şekerim:)

    YanıtlaSil
  31. Ayşeciğim Winnie ve arkadaşları muhteşem olmuşlar çok cici bir pasta ellerine sağlık canım benim.

    Deaylar da süper. Bal damlaları,arılar,süpppeerrrr...

    Tebrikler bitanem ellerine sağlık canımmm...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. AYŞE'CİM PASTADAN BAL DAMLIYOR VALLAHİ ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM ,TAM BİR SANAT ESERİ GERÇEKTEN ,İNSAN YEMEYE KIYAMIYOR...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  33. slmmm...cnm ya ne hoş pastalar yapıyorsun sen..bu işe gerçkten emek verdigin zaman ayırdığın belli..bayıldım..hepsine..ellerine sağlık.slmlar.

    YanıtlaSil
  34. Bende boyle hayvancikli pastalar yapmak istiyorum artik, oglum ne sevinir bu pasta karsisinda...

    Bugun pasta yapicam yine, bahanesine gelince yarin babalar gunu :) Esime yapacagim pastaya da bu figurler yakismayacak :)

    Ellerine saglik canim, fevkeladenin fevkinde bir pasta olmus...

    Sevgiler, iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  35. Ayşeciğim bizde geçen ay yeğenime pastaneden winnie'li pasta yaptırdık.100 ytl ye mal oldu.Ne winnie bişeye benzemiş ne Tigger.Görünce şok oldum.İşte budur.Harika yapmışsın.Ellerine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. Ayşe' ciğim harikasın. İnsan bunları yemeğe kıyamaz ki :)

    Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. yaman ayşecim tek kelimeyle pastaların harika ellerine sağlık iyi haftasonu sevgiler....

    YanıtlaSil
  38. Ayşe'cim özlettin kendini sana iyi hafta sonları dilemek için geldim ve kocaman öptümmm

    YanıtlaSil
  39. Yorumlarınız için çok teşekkürler..oyuncak modellerini beğendiğinize çok sevindim, pardon yani şeker hamurlu figürlerimi beğendiğinize çok sevindim..;)

    Nesrin, bende çok istiyorum hatta video çekimi yapmak istiyorum. Adım adım detaylı ama tek başıma bunu yapamam..Bir foto makinamı bu uğurda kaybettim, yenisine de yağlı ellerimle dokunup cambazlık yaparken düşürüp kıramam..keşke beni fotoğraflayacak birileri olsa o zaman çok kolay olur..İlginiz için teşekkürler, kusura bakmayın inşallah ilerde güzel bir çalışmayı görüntüleyebiliriz.

    zarpandit_gokche, ben de internetten bakıyorum..Önceden figürlerin orjınal resimlerini, oyuncaklarını araştırıyorum, beğendiklerimi bookmarks yapıyorum yani bilgisayara kayıt ediyorum..Sonradan oradan açıp baka baka çalışıyorum..Bazen önceden bir keşife çıkıyorum, tek renk hamurla çabucak model yapıyorum sonra bozup sil baştan en ince detayına kadar çalışıyorum..4 figürü tamamlamam tam 1 günümü aldı ertesi günde bir iki ekleme ve boyama..Beğenmediğim yamuk içime sinmeyen bir yer olursa gözümü kırpmadan bozup tekrar yapıyorum..Anneme çekmişim bu konuda...Sana tavsiyem pastanı yapmaya geçmeden en az 3 gün önce figürlerini hazırlaman..Bir gece önce yada pastayı yaptığın güne bırakma..

    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  40. Ayşe'ciğim,
    çok güzel olmuş pastan figürler de çok benzemiş özelllikle eeyore a bayıldım ben:-))Konsept de çok güzel araya yapıştırdıkların kurdelemi yoksa yenebilen birşey mi :-)))Bu arada ne zaman pasta resmi aratsam senin resimler çıkıyor ama adres bilgi evi diye birşey.Olduğu gibi kopyalamış bloğunu bundan bilgin varmı canım.Ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Hulyacim evet haberim var, ben de ilk gördüğümden beynimden vurulmuşa döndüm ama zamanla alıştım. Biliyorum onlar silse başkası kopyalayacak güzel olan işler kopyalanmaya ve taklit edilmeye mahkum...:P
    Allah beterinden korusun..
    Ama ne güzel sen tanımışsın beni..gitme bir daha o siteye tıklama kör olmayasıcaları..:)

    Bu arada pastada kullandıklarım çiçekli kurdela..o kadar güzel ve kullanışlılarki..
    ziyaretin ve yorumun için teşekkürler..sevgilerle

    YanıtlaSil
  42. Merhaba Ayse Hanim,ben seker hamurlarinizi kendiniz mi renklendiriyorsunuz ?yoksa renkli mi aliyorsunuz ? onu ogrenmek istemistim.Cunku beyaz seker hamuruna boyle renler vermek kolay olmamali.Eger renk kullandiysaniz markasini ve adini soyleyebilirseniz cok sevinirim.Ben da Amerika'dayim o yuzden kolaylikla bulabilirim.Ozellikle kirmizi yapamak istedigimde bir turlu tam kirmiziyi tutturamiyorum.Ellerinize saglik sizi cani gonulden tebrik ediyorum ve hayranlikla takip ediyorum.Cok tesekkurler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Yesim hanım merhaba, winnie the pooh ve hemen hemen tüm pastalarımı kendim renklendiriyorum. Fakat siyah ve kırmızı hatta kahverengi(cikolata)için kendinden renkli hamur kullanıyorum.
    Şeker hamuru markam Satin Ice.
    Kullandığım boyalar ise dönüşümlü olarak wilton, americolor ve en son pastamdaki kırmızı renk içinde spectrum marka red red denedim..
    Hepsinden de memnun kaldım.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails