21 Aralık 2008 Pazar

Yilbasi Agaci Pastasi

Christmas Tree Cake with chocolate ornaments

Eskiden buttercream yani yağlı krema kaplı pastaları çok sevmezdim. Tadları da hoşuma gitmezdi. Şimdilerde keşke daha fazla buttercream kaplı pasta yapsam diyorum. Çünkü yağlı kremalı pastalarımı yaparken daha az yoruluyorum, masrafım da daha az oluyor ayrıca krema sıkmak şeker hamurunu açmaktan daha keyifli geliyor şu an. Ama itiraf etmek lazım ki şeker hamurlu pastalar genelde buttercreamden çok daha güzel görünüyorlar. Bazen de buttercreamlı pastalar güzel duruyor. Herhalde şeker hamuruyla böyle banyo halısı gibi görüntü vermek oldukça zor olurdu. Bu arada eşim bayağı dalga geçti de kürklü pastamla..;)

Hosgeldin Bebek Pastasi- Baby Shower Cake Bachelorette Party Cake dugun pastalari_wedding cakes Black & White Wedding Cake

Neyse daha önceden yaptığım buttercream süslemeli pastalarımı hatırlarsınız. Hepsini değişik krema sıkma teknikleri ile hazırlamıştım. Bu yılbaşı pastasını da yine aynı grup için yaptım. Bu sefer Christmas (Noel) partileri için yılbaşı çam ağacı şeklinde bir pasta istemişlerdi. Ben de butik pasta ve çikolata ikilisini bu pastamda birleştirdim. Pastanın üzerindeki tüm yılbaşı süsleri ve kardan adam çikolatadan. Hatta minik renkli çikolatalar M&M gibi bişey, dışı şeker içi çikolata.

Son olarak şimdiden herkesin yeni yılını kutluyorum. İnşallah yeni yıl herkese sağlık, mutluluk ve başarı getirir.
2009'da görüşmek dileğiyle.
Sevgiler

Yilbasi Agaci Seklinde Pasta ve Yilbasi Cikolatalari

Yilbasi Agaci Seklinde Pasta ve Yilbasi Cikolatalari



54 yorum:

  1. ayşecim harika süslemelerin çikolata olması süper fikir ,benim ağacın kardeşi çok güzeeeeel olmuş ellerine sağlık . 2009'un güzellikler getirmesi dileği ile sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yaman Ayşem...seni kendimce 2008 yılının en iyi pastacısı olarak seçiyorum. Sanırım birçok blogcu arkadaşım da bu fikrime katılacaktır.TEBRİKLER... 2009'da yeni başarılarını bekliyor olacağız.Kucak dolusu sevgiler...

    zehra

    YanıtlaSil
  3. Ayşeciğim tam dayılbaşına uygun pofuduk pofuduk bir pasta olmuş, ellerine sağlık canım.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Ayşe'ciğim.Çok güzel olmuş.

    2009 yılı sağlık,mutluluk,huzur,bol kazanç getirsin canım.

    Öpüyor,sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Aysecim, ne diyeyim yine dokturmussun. Cok guzel olmus ellerine saglik. Tekrar yaziyorum Allah nazarlardan saklasin.

    MASAALLAH

    Serap

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Ayse Hanim,bende Amerika'da yasiyorum,Houston Tx.Bende birkac seker hamuru pastasi denemesi yaptim,Wilton'un hazir hamurlarini kulllanarak.Ama pek memnun kalmadim,benim sormak istedigim siz hangi seker hamuru markasini kullaniyorsunuz? yada kendiniz mi yapiyorsunuz?Eger kendiniz yapiyorsaniz tarifini sayfanizda bulamadim.Beni bilgilendirirseniz cok sevinirim.Simdiden tesekkurler.Yesim.

    YanıtlaSil
  7. Ayşe'cim süpersin maşallah bayılıyorum bu pastalara ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık,mutlu haftalar öptüm...

    YanıtlaSil
  8. o ust desen nasıl oldu ya gercekten kürk gibi ama ya :) cok güzel olmus goserişli duruyor ama nasıl oldu merak ediyorum..

    bu arada sana ulasabilceğimiz bir mail adresi koy sayfaya noluuuuurrr:(

    YanıtlaSil
  9. doğrusu bugünlerde sizden böyle bir şeyler bekliyordum, sürekli blog sayfamda yaman tarifler'de bir yenilik var mı diye kontrol ediyordum. Christmas'ın en yoğun kutlandığı Amerika'da olup da bu kadar yetenekli de olunca bakalım neler gelecek diye merak ettim. Pastanız çok güzel gerçekten ve sanırım daha başka yeni taifler de görürüz?
    Ayrıca yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim şeker hamurunun görüntüsü daha güzel olabilir ama krema ile çalışmak sanırım çok büyük ustalık istiyor..Ellerine emeklerine sağlık..
    2009 için bol sipariş ve başarı diliyorum..

    YanıtlaSil
  11. Yine mükemmel bir çalışma sevgili Ayşe.
    Krema sıkma tekniğinde harika, pastanın üzerindeki tüm detaylar birbirinden hoş olmuş.
    Ellerine kollarına sağlık.
    Umarım tüm sevdiklerinle birlikte, yaptığın bu pastalar ve çikolatalar kadar lezzetli bir yıl geçirirsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Tek kelime ile MÜKEMMEL.. İyi yıllar..

    YanıtlaSil
  13. Ayşeciğim sana da güzel bir yıl diliyorum.dilediğin gibi geçer inşallah.

    pastana bayıldım.süslemen çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım.sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  14. cok zor görnüyor valla ellerıne saglık bayıldım....

    YanıtlaSil
  15. Ayşecim,yine konuşturdun hünerlerini.Ellerine sağlık.Yeni yılını kutlar sağlıklı huzurlu ve bol kazançlı bir yıl dilerim.Ayrıca yeni tariflerinide dört gözle bekliyorum.Benim anlamadığım şey bu kadar pasta yapıyorsun nasıl fotoraflarındaki gibi fit olabiliyorsun.Bir formülü varsa bizimle paylaş:)))Bende yeni yılda fit olmak istiyorum öhö öhö öhö:((((

    YanıtlaSil
  16. HARİKA OLMUŞ PASTAN AYŞECİM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    KREMALI PASTALARI BENDE TERCİH EDİYORUM ,ZATEN KİMSE ŞEKER HAMURUNU PEK SEVMİYOR BİZİM AİLEDE,SIYIRIP TA YİYİN DİYORUM ,AMA YOK , İLLAKİ KREMALI PASTA İSTİYORLAR .EHHH BOYUMUZ KILDAN İNCE ...YAPARIZ BİZDE....
    AYRICA ,SENİNDE YENİ YILINI KUTLUYORUM,2009 YILININ ,SAĞLIK ,MUTLULUK ,BAŞARI GETİRMESİNİ DİLİYORUM .

    YanıtlaSil
  17. merhaba Ayşe hanım.Pasta çok hoş görünüyor.Ben wiltonun sitesinde çok güzel yılbaşı kurabiyeleri gördüm.Galiba şeker hamuruyla yapılmışlar ve güzel süslenmişler.Eğer mümkünse bu kurabiyelerin tarifleri varsa sende bizimle paylaşırmısın.Çok güzel görünüyolardı.Oğlumda gördü isterim diye tutturdu.

    YanıtlaSil
  18. harika olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  19. Çok emek vermişsiniz harika olmuş, 2009 yılının şimdiye kadar yaşanmış yıllardan çok çok daha güzel geçmesi dileğiyle
    Sevgilerimle Uğur

    YanıtlaSil
  20. Ayşe hanım merhabalar. sitenizi üzülerek söylüyorum ki yeni keşfettim. Hepsi birbirinden değerli tariflerinizin. Emeğinize hayran kaldım. Sanat yapıyorsunuz bana göre.
    Tekrar ellerinize sağlık.

    Http://www.lezzetibol.com

    YanıtlaSil
  21. Ayşe hanım merhabalar. sitenizi üzülerek söylüyorum ki yeni keşfettim. Hepsi birbirinden değerli tariflerinizin. Emeğinize hayran kaldım. Sanat yapıyorsunuz bana göre.
    Tekrar ellerinize sağlık.

    Http://www.lezzetibol.com

    YanıtlaSil
  22. Her zamanki gibi çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık Ayşe'cim çok güzel olmuş bu yılbaşı ağacı :) Tam yeni yıl ruhu..

    YanıtlaSil
  24. merhabalar.size yorum yazmasamda sürekli takip ediyorum.yaptığınız tüm pastaları ve tarifleri çok beğeniyorum.hepside birbirinden muhteşem.sizin marshmallow tarifinizi denedim ve ilk şeker hamurlu pastamı yaptım.tarif için çok teşekkürler.selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. çok farklı ve hoş olmuş. şeker hamurunu nasıl kırpık kırpık yaptın merak ettim. eline sağlık. bol pastalı 2009 diliyorum:))

    YanıtlaSil
  26. selam Ayşecim cok güzel görünüyor ama rengi biraz daha koyu yeşil olsaydı daha mı iyi olurdu diye düşünmeden geçemedim yada aralarda renk olrak iki ton olsaydı sanki daha iyi olurdu bunun dışında epey uğraşmışa bnzıyorsun ellerine saglık (cilginpastalar)

    YanıtlaSil
  27. ziyaretin ve o değerli,özel, güzel yorumun için çok teşekkürler canım.bundan daha iyi bir motivasyon olamaz.pastayı ve hamurları beğenmene çok sevindim. hepside senin sayende.
    bu kürklü yılbaşı ağacınada bayıldım.ne diyebilirimki, ustalığın yansımış her detay ve süslemeye.tebrikler.başarıların daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  28. 21 Aralık doğum günümdü ama çocuklarım hasta olunca maalesef kutlama yapmadık.ben biraz mahrumiyet bölgesinde yaşıyorum ve bu sebeple bu pastayı doğum günü pastam ilan ediyorum izninizle tabii ki bu arada sitenize bayıldım. ben şeker hamurunu sevmem ama marshmelow hastasıyım onuda denemeye çalışıcam şu haribolar işe yarar belki ne dersiniz.
    bu arada banada beklerim

    YanıtlaSil
  29. Ayşe'cim
    ellerine sağlık yine muhteşem bir pasta ortaya çıkmış.
    2009 yılının mutlu huzurlu ve sağlıkla geçmesi dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Ama o çam ağacı görüntüsünü kremayla bu kadar güzel nasıl yapabiliyorsunkim yaaaaaaaaaaa?...
    Süper bir sabır ve marifet işi ne diyebilirimiii

    YanıtlaSil
  31. Ayşe'cim,

    Selam, oya gibi işlemişsin, çok cici olmuş ellerine sağlık,
    mutlu yıllar,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Ayşe'cim mutlu yıllar, sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Düşlerimin incisi, kardeşi ve çikolataları beğendiğine çok sevindim.

    Zehracım, 2008 yılının en iyi çıkış yapan pastacısı olarak değiştirelim mi? ;)

    Birdilimdus, Zerrin, Serap güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.

    Yesim merhaba, ben hazır şeker hamuru kullanıyorum, ABD sınırları içinde olduğum sürece de hazır kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor. Artık TRye gidince ne yaparım bilemem. :)
    Ben Satin Ice marka seker hamuru kullaniyorum. İlginiz için teşekkürler.

    Derya çok teşekkürler.

    Zarpandit, kürk deseni Wilton'in 233 nolu krema sıkma ucu ile yaptım.
    Canim yoğun ilgiden dolayı sayfamdan email adresimi kaldırdım ama sana email attim bana o adresten ulaşabilirsin.

    Çilli Begonyalar, ilginiz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler.
    Başka yeni yılla ilgili bir çalışmam olmadı malesef, her ne kadar Amerikada olsamda çevrem dışında kimseye pasta yapmıyorum henüz. Fakat 2009'a inşallah güzel bir pasta ile merhaba diyeceğim sayfamdan ve umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam. ;)

    pelin, sanırım pastasına göre değişir! Bazı pastaları krema ile sıvamakta süslemekte çok ustalık ve emek istiyor. Aslında benim yaptıklarım oldukça basit pastalar. Zor görünmesi herkes yapabilir.

    Nüket, Deniscafe, Neslihan, Karabiber,çok teşekkürler beğendiğine çok sevindim.

    Herkese güzel yorum ve dileklerinden dolayı çok teşekkürler. Yeni yılda sağlıklı mutlu olmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  34. Ayşe'ciğim;Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Oya gibi işlemişsin ağacı tek tek.Kürk gibi de durmuyor
    bence içini ferah tut:))))))
    İyi seneler......

    YanıtlaSil
  35. İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
    Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

    YanıtlaSil
  36. Ayşeciğim senin bu krema sıkma tekniklerine bayılıyorum.Müğkemmel olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. Yeni yıl en çok istediklerini, herşeyin en güzelini, en büyük mutlulukları, sevgileri versin, yeni yılın kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  38. çok güzel bir pasta olmuş ayşecim.. ellerin dert görmesin. yeni yılını kutlarım.sağlıklı ve mutlar yıllar.

    YanıtlaSil
  39. Canım,
    Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  40. yeni yiliniz kutlu olsun, saglikli mutlu bir yil dilerim

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  41. 2009'un mutluluk, sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle...
    Mutlu Yıllar.

    YanıtlaSil
  42. Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  43. Her zamanki gibi huthis olmus canim tek kelimeyele mukemmel otesi ellerine saglik aysecigim.

    2009 YILININ HEPİMİZE SAĞLIK ,MUTLULUK VE BEREKET GETİRMESİNİ DİLERİM…
    KUCAK DOLUSU SEVGİLER

    MUTLU YİLLARRRR

    YanıtlaSil
  44. Âyşe'ciğim,Mutlu yıllar,harika pastalarla dolu bir yıl diliyorum sana.

    YanıtlaSil
  45. Sevgili AYSE
    Her yeni yil,
    tazelenen umutlarin,
    cogalan sevgilerin habercisidir.
    2009 yili da böyle olsun,
    ama
    hep güzel olsun.
    NICE GÜZEL YILLARA
    Sevgilerimle Serap

    YanıtlaSil
  46. Yeni yılın kutlu olsun Ayşeciğim daha nice pastalarda buluşmak umuduyla..:))

    YanıtlaSil
  47. 2009 yılının sağlık,başarı ,mutluluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum..Sevdiklerin hep yanı başında olsun..

    Mutlu Yıllar!!

    YanıtlaSil
  48. Ayşe Hanım gerçekten verdiğiniz bilgiler çok işime yaradı...Çalışmalarınız harika.Yeni yılda da başarılarınızın artarak devam etmesini diliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Dilerim ki, yeni gelen yıl, siz sevgili dostlarıma;



    Gününüzü aydınlatacak ARZU

    Arzularınızı güçlendirecek KUVVET

    Kuvvetinizi yaratacak PARA

    Parayı kazandıracak FIRSAT

    Fırsatları değerlendirecek AKIL

    Aklınızı koruyacak SAĞLIK

    Sağlığını sürdürecek MUTLULUK

    Mutluluğunuzu getirecek SEVGİ

    melek...

    YanıtlaSil
  50. Öldüm gülmekten Ayşe'm, hahahahaha, demek banyo paspası gibi, alemsin canım ya...Ellerine sağlık, harika bir pasta olmuş...

    Yeni yılının sana sağlık, mutluluk, bol kazanç ve huzur getirmesini dilerim...

    sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  51. Yeni yıl mesajlarınız ve şeker yorumlarınız için teşekkürler, ne mutlu burada sizlerle birlikte olmak.
    Yeni yıl hepimize ülkemize umarım sağlık mutluluk huzur ve başarı getirir. Herşey gönlünüzce olsun.

    Bir iki arkadaşa izninizle cevap yazmak istiyorum. :)

    Anfora81, amin, insallah! Aslinda ben ne yazsam boş cünkü zayıflıgım tamamen genetik ama keske biraz kilolu olsam böyle sıska olmak hoşuma gitmiyor. Tabii herşeyin başı sağlık. Eşim son zamanlarda yemek alışkanlığını değiştirdiği için gözle görülür bir şekilde kilo verdi. Siz de eğer alışkanlıklarınızı değiştirirseniz zamanla en sağlıklı sekilde kilo verebilirsiniz. Kısa zamanda verilen kilolar malesef geri alınıyor bence.
    Asla öğün atlanmamalı aç kalınmamalı, beyaz ekmek, pilav, patates türü şeylerden uzak durulmalı. Bizim evde 1 senedir pilav yerine bulgur yeniyor mesela..kendi adıma değil ama eşim adına yazmalıyım kı alışkanlıklar değiştimi kiloda veriliyor..kendisi ara ara sporda yapıyor, dilerim yeni yılla birlikte ikimizde düzenli bir şekilde spor yapabiliriz. Zayıf ya da kilolu farketmez herkes spor yapıp fit ve kaslı olmalı bence. Kusura bakmayın lütfen çok uzattım.
    Dilerim yeni yılda sizde sağlıklı bir sekilde fit bir görünüm kazanırsınız.

    YanıtlaSil
  52. Gamze hanım merhaba, keske bahsettiginiz kurabiyeleri ben yapmış olsaydım seve seve tarifini paylaşırdım. Simdiye kadar bir defa seker hamurlu kurabiye yaptım onunda tarifi sayfamda mevcut. Tarife yumurta eklemediğim için un kurabiyesi gibi oldu, neredeyse elimde parçalanacaklardı. Acıkcası simdilik kurabiye süslemede yeteri kadar iyi değilim. Size de bol sans dilerim oglunuz için güzel tarifler bulabilirsiniz.

    Karamelam, sanırım yazımı okuyamadiniz ya da gözünüzden kaçmış olmali, kırpıklıkları şeker hamuruyla değil kremayla yaptım.
    Wilton'in 233 nolu krema sıkma ucunu kullandim.

    Aysu, haklısın canım, yeşil boyalarıma kıyamamış biraz cimrilik yapmışım sanırım ;)
    Aslinda bu pastaya en çok çam agaçı görüntüsünü verirken zorlandım, onun dışında kaplanması çok kısa zaman aldı, inanki krema sıkmak çok kolay.

    Dido Butik Pasta, Wilton'in 233 nolu krema sıkma ucunu kullanarak kolaylıkla bu pastadan yapabilirsin. Denersen eminim memnun kalırsın.

    İlginizden ve güzel yorumlarınızdan dolayı herkese çok teşekkürler.
    Mutlu seneler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  53. merhaba ayşe hanım
    çok güzel ve estetik olmuş ellerinize sağlık. ben kullandığınız kremayı çok merak ediyorum tarifini alabilirsem çok sevinirim.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails