4 Mart 2009 Çarşamba

Leopar Desenli Pasta ve Ayakkabi

Leopar desenli ayakkabi

Heyecan verici bir pasta. Bana şeytan Prada giyer filmini anımsatıyor, şeytan pastası versiyonu olarak...:)
Bu özel pastayı Jaquie'nin arkadaşı Carrie için hazırladım. Aslında her zamanki gibi tamamı buttercreamlı pasta istemişlerdi ama bu sefer pastanın yarısını şeker hamurlu yaptım. Pastanın kenarlarındaki leopar deseni şeker hamuru üzerine çalıştım, biraz zaman aldı ama sonuç mükemmeldi. Pastanın tamamı yenilebilir. Ayakkabı ise yenmelik değil alıp giymelik sanki. :)
Dilerim bu akşam pastayla birlikte hoş bir doğum günü partisi yaşanmıştır..Carrie'ye ben de mutlu seneler dilerim...

Herkese en içten sevgilerimle

Leopar desenli pasta



Leopard design cake

62 yorum:

  1. ayşecim müthiş bir pasta ellerine emeğine sağlık.tam bir sanat eseri gibi olmuş ben bu pastayı yemeğe kıyamam ama böyle bir çalışma yapmak isterim bende.sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  2. AYŞEEEEEEEEEE BU NEEEEEEEEE???HEMEN VER GİYMEK İSTİYORUM..VAHŞİ VAHŞİ DOLAŞMAK İSTİYORUMMMM.....ARKADAŞIM SEN AŞTIN VALLAHİ YAAAAA.........
    ELLERİNE,KOLLARINA,YÜREĞİNE ...HERŞEYİNE SAĞLIKKKKKKKKK.....

    YanıtlaSil
  3. yaptığın her pastayı hayranlıkla seyrediyorum, gerçekten süpersin, elerine sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. aman aman ayşe yaman diyorum başka söze ne hacet sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Sanki yemek için değil seyretmek için:))

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem ,Muhteşem ,Muhteşem !!!!

    YanıtlaSil
  7. Sabah sabah içim açıldı ya ayşecim tek kelimeyle mükemmel yemede yanında yat derlerya işte öyle...ya insan bunu yemeye kıyamaz...yine harikalar ortaya çıkarmışın ellerin dert görmesin emeğine sağlık sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  8. İnanamadım...harika çoook güzel olmuş. Güzel demek de yetmiyor aslında. Tebrik ediyorum seni Ayşeciğim. Başarıların hep daim olması dileklerimle...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. merhabalar ayse hanim,sessiz bir takipcinizim..yaptiklarinizi hayranlikla izliyorum her seferinde ve basariliarinizin devamini diliyorum..bu pastanizda muhtesem olmus,emeginize saglik..sevgiler..ayselc

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim yaratıcılıkta sınır tanımı
    yorsun muhteşemmmmmmmmmmm ellerine
    emeğine sağlık kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Hariiiiikaaaa.
    Süper bir pasta ellerine sağlık.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çooook harika olmuş gerçekten.
    emeğinize elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. :) Harika...Hiç tarzım olmamasına rağmen hayranlıkla pastayı seyrediyorum son yarım saattir..Siz bu işi gerçekten seviyorsunuz..
    Sevgiler...
    Ece

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ayşe muhteşem olmuş pastan .ellerine sağlık.leopar deseni ve ayakkabı şahane.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Ayse hanim sizi kutluyorum cok güzel bir sayfaniz var. Pastalarinizin hepsi birer sanat eseri sanki. Ben de de o marifet olsun isterdim.
    Peykernaima

    YanıtlaSil
  16. Ayşe sana daha önce harika olduğunu söylemiş miydim? :))

    YanıtlaSil
  17. Son derece şık, başarılı ve profesyönelce. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, uzun zamandır sitenizi takip ediyorum ve çok kere arkadaşlarıma yaptıklarınızın güzelliğini gösterme isteği duyarım. Genelde beni tanımayanlara yorum pek yazmam ama bu sefer gerçekten yeteneğinizi ve sevdiğiniz bir işi yapmakta olduğunuzu ve ilerleme çabalarınızı çok takdir ettiğimi söylemek istedim. Tebrikler ve başarılarınızın devamı dileğiyle.

    YanıtlaSil
  19. superrrrrrr :D:D cok vamp bir psta olmus, tam fetislere gore :D:D bravo!!!

    YanıtlaSil
  20. ayseciim, cok super olmus. ellerine saglik. keske yakinlarda olsaydik da yaptiklarini iyice yakindan gorme (Ve yeme) sansim olsaydi. :)

    YanıtlaSil
  21. Güzel yorumlarınızı almak için sabahın 6:30 da kendiliğimden zıp diye uyandım. Normalde pek uyanmam..Size de böyle oluyor mu bilmiyorum?? :)

    Yorumlariniz beni cok mutlu ediyorum,çoook çok teşekkürler, pastayı beğendiğinize çok sevindim..
    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Sedacım çok şekersin. :)
    Boynuna birde siyah kürk atkı doluyorum haberin olsun, o da benden..:) öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten sanat eseri gibi olmuş Ayşeciğim.Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Ayşe'cim
    inan ki söyleyecek söz bulamıyorum.Harika bir pasta ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Tebrik ederim yamanım..Çok başarılı bir pasta olmuş..


    damaktadı/Gül

    YanıtlaSil
  26. olagan ustu gorunuyor canım ellerıne saglık sevgıler...

    YanıtlaSil
  27. Tam bir sanat eseri. Şu ayakkabı yapım aşamalarını çok merak ediyorum. Web de bir yerlerde var mı acaba hep aklımda bakıcam. senin böyle bir planın varsa, adım adım göstermek gibi nasıl memnun olurum anlatamam sana.
    Ayşe'cim, seni takip etmek gerçekten büyük bir zevk ve insan çok şey öğreniyor !
    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  28. Ayse'cim öyle özenle hazırlanmış ve öyle gerçeğe yakın ki. Tebrik ediyorum. Çok şık çok. Bence sen böyle modellemeler yapıp sat:).

    YanıtlaSil
  29. Tam yemelik mi desem, tam giymelik mi desem :)))) Mükemmel olmuş... Çok titiz bir çalışma olduğu belli, Ellerine sağlık.

    Sen yorumları heyecanla bekliyorsun, ben de senin pastalarını heyecanla bekliyorum Ayşe :))) Süpersin...

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel ve kesinlikle profesyonel bir elden çıktığı belli !
    Bu ayakkabıyı kıyıpta kimse yiyemez :))

    keşke bu ayakkabıyı nasıl yaptığınızı resimleseydiniz.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Sayfanı sürekli takip etsemde nedense yorum hiç yazmadım. Oysa lilyumlarına, çiçeklerine bayılıyorum. Çalışmalarının ayrı bir tarzı var, benim için . Zarif, şık,yoğun olmayan figürler ve genelde bembeyaz kusursuz pastalar.
    Bu çalışmanda harika olmuş. Leopar deseni ancak bu kadar zarif gösterilebilir. Ellerine sağlık...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. bu bir rüya mı?

    "rüya değil delfina gerçek gerçek...ayşe'nin şahane pastalarından biri.."

    tebrikler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. harika super olmus siteyi cok buyuk hayranlikla takip ediyordum ama bu gun yorum yazmadan gecemedim ellerine saglik selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  34. Ellerinize saglik Ayse Hanim. Agzim acik kaldi resmen. Ayakkabinin dikislerini bile calismissiniz. Gercekten cok ince nakislar var calismalarinizda. Basariniz daim olsun. Artik acemi pastaci kismini cikarin bence adinizin onunden. Siz artik anli sanli bir ustasiniz...

    YanıtlaSil
  35. Cok yaratici, cok zevkli ve cok guzel bir el emegi. Ayse, seni gonulden kutluyorum. Blogunu takip etmek benim icin gercekten buyuk keyif. Eline, emegine saglik. Sevgilerimle. Nezaket
    www.acikbufe.biz

    YanıtlaSil
  36. Söyleyecek laf bulamıyorum.Pastan yine süper olmuş.Eeee ne de olsa böyle becerikli birinin ellerinden çıkmış.Valla artık pastacılıkla ilgili kitap yazmanın vakti geldi.Zaten Türkiyede şeker hamuruyla hazırlanan pastalarla ilgili türkçe kitap fazla yok.Çoğunluk yurtdışından ithal.Eeee çevirmek içinde yabancı dil lazım.Şöyle içinde tarifler olsa bazı çiceklerin,hayvan figürlerinin... nasıl yapıldığını göstersen bizde kitabını satın alsak.Bilmem artık bi düşün istersen:)))

    YanıtlaSil
  37. Sevgili Ayşe ;
    sen neler yapıyorsun böyle ,şaşkınlıkla ve hayranlıkla izliyorum ,aştın ,bitirdin olayı gerçekten :)) sanata döktün işi temelli artık diyorum ben ,yenmez bu ,sergiye müzeye falan kaldırmak lazım ne bileyim :) ellerine sağlık

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  38. Pasta sahibi çok mu kokoş? :) Vallahi süper olmuş canım. Senden kaçmazdı böylesi uğraştırıcı bir pasta ;)

    YanıtlaSil
  39. pasta demeye binbir sahit ister
    yine supersin canim
    emeklerine saglik

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  40. Harika harika harika bir pasta olmuş :))) Çok beğendim Ayşe'ciğim. Ellerine ve emeğine sağlık...

    Bir önceki posttaki çikolata sepeti de çok güzel görünüyor canım.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. ayşecimmmmm süpppppppppppppperrrr:)
    ellerine sağlıkk leopar deseni bana herzaman itici gelmiştir ama bir pastaya bu kadarmı yakışırr terliği giyesim gelmedi dersem yalann :))) yüreğine sağlıkkk
    sevgiler............

    YanıtlaSil
  42. Emeklerine saglik, harika, harika... Leopar deseni nasil verdigini anlatacakmisin bize :) Bir de bant seker hamurumu, yoksa kurdela falan mi?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Aysecim
    Muhtesem otesi olmus. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  44. Olamaz böyle birsey.. Harikasiniz siz... Tebrikler, muhtesemm.... :)

    Elif

    YanıtlaSil
  45. of of of tam bana göre. Leopar ve yüksek topuk.
    Harikasın Ayşe ellerine sağlık
    Sevgiler
    Hülya
    www.hanimelipasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  46. Ayşeciğim harikasın çok ama çok güzel olmuş perşembe günü gördüm bu şık ayakkabı pastanı ve hemen yapmaya başladım bu güne kadar hiç bir pasta beni böyle etkilememişti aynısını yapabilmek için dayanılmaz bir istek duydum ve cuma günü teslim ettiğim pastaya senin bu leopar desenli şık ayakkabınıda koydum.Siparişi veren çok beğendi umarım asıl sahibide beğenmiştir.Kesin olansa benim mutluluğum galiba yapmaktan en çok zevk aldığım pasta bu oldu..Mümkün olduğunca senin ayakkabıya benzetmeye çalıştım ama bakalım sende beğenecekmisin bir kaç gün içinde eklerim herhalde..Bana bu güzel duyguları yaşattığın için çoook teşekkür ederim en içten sevgilerimle öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  47. aman allahim sanki kulkedisnin ayak kabisi GERCEKTEN HARIKA
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  48. Aldığım her güzel yorum beni öyle mutlu ettiki, bir kez daha anladım doğru yolda ilerliyorum. Allah sağlık verdiği müddetçe pasta yapmaya devam. Benimle birlikte olduğunuz için de herbirinize sonsuz teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  49. Şimdi geldik soru soran arkadaşların cevaplarına, gözümden kaçan olursa lütfen kusura bakmasın..

    Yemekbahane Mügecim, evet netten ayakkabı yapımı ile ilgili temel bilgilere ve kalıplara ulaşabilirsin, ben de leopar ayakkabımı yapmadan önce biraz araştırdım ama açıkcası modeller oldukça basit, beni pek tatmin etmediler. Ben de kendi ayakkabımı kendim yaptım, kalıbımı göz kararı önce yağlı kağıda çıkardım sonra uygun ölçüleri bulunca gumpaste üzerine koyup kestim. Aslında ne yapacağına karar verdikten sonra ayakkabıyı hazırlamak zor değil, heleki elinde tasarımın ve hazır kalıbın varsa çok kolay. Eminim sen de zorlanmadan yapabilirsin. Şimdiden kolay gelsin. Benim şimdilik bir planım yok. :(

    anfora81, tüm tekliflere açığım ;)

    acemi sefim, malesef pastanin asıl sahibi ile tanışmadım ama belliki ayakkabı sever biri :)

    Mebrule, anlatacak paylaşacak o kadar çok şey varki aslında ama malesef hangi birini nasil yazsam bilemiyorum. Ben leopar deseni vermek için Jel boyalardan gold ve kahve rengini alıp şeker hamuru üzerine boyamasını yaptım. "Free hand" boyama desem anlaşılır mı?
    Yazımda da yazdığım gibi herşey yenilebilir, banttı da şeker hamurundan yaptım, kurdela değil yani, yakın plan fotoğrafı inceleyebilirsin.

    Eylülcüm, sabırsızlıkla çalışmanı bekliyorum..:)

    İlginiz için çook teşekkürler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  50. Ayşşeeeeeeeeeeeee bu harika olmuşşşşşş!!!! Bayıldım ben bu pastaya leopar desenler süperrr!!! Ayakkabı yapmak da başka bir sacır işi canım emeğine sabrına sağlık.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  51. Var ya Yaman Ayşeeeem... hem ayakkabılı pastaları hiç sevemedim hem de Leopar desenini...ama ben burada iki unsura da hayran kaldım. Aslında şaşırmamam lazım tabii ya.Bu pasta Yaman Ayşemin elinden çıkmış, niye şaşırıyorum ki.O maharetli ellerine sağlık.Sen aştın artık...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  52. Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

    YanıtlaSil
  53. AYŞE'CİM HARİKA,SÜPER ÖTESİ.AYAKKABIYI ALIP GİYESİM GELDİ VALLA...ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  54. amerikaya gelirsem ogrencin olacagım kacısın yok biliyorsun değil mi :)

    YanıtlaSil
  55. çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  56. NE MUHTEŞEM BİR PASTA BUNU İNSAN YEMEYE KIYAMAZ TAM BİR SANAT ESERİ..TEBRİKLER ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  57. Canim Aysem ayakkkabili pastaya bayildim.Superrrr olmus harikasin

    MASALLAHİN VAR.

    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  58. Ayşe Hanım merhaba. Daha öce pastakolik için yazı göndermiştim ama gözünüzden kaçtı heralde. Pastanız çok güzel ellerinize sağlık. Mine
    www.pastaevim.com

    YanıtlaSil
  59. Nefis bir pasta buuuuuu :)) ELlerine sağlık Ayşe'cim..

    YanıtlaSil
  60. çok güzel ellerinize sağlık çok dişi bir pasta olmuş:))

    YanıtlaSil
  61. Ayşe Hanım,sizi yürekten tebrik ediyorum,her yaptığınız gibi bu ayakkabılı pasta da muhteşem olmuş.Ellerinize sağlık,çok güzel tarifler veriyorsunuz.Tablo gibi, sanat eseri gibi harika şeyler yapıyorsunuz.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails