23 Şubat 2008 Cumartesi

Pastakolik

PASTAKOLIK GRUBU MALESEF KAPANDI. KULLANDIGIM BLOGROL SISTEMI ARTIK HIZMET VERMIYOR. BU SEBEPTEN DOLAYI DA LINKLER ARTIK GORUNMUYOR. BU DURUM BENI COK UZDU. BU TARZ TEKNIK KONULARDA YETERLI BIR BILGI SAHIBI OLMADIGIM ICIN GRUP UYELERINI BASKA BIR PLATFORMA DA TASIYAMIYORUM. ARTIK KODLARI SAYFALARINIZDAN KALDIRABILIRSINIZ. KONU ILE ILGILI UYELERE TOPLU EMAIL DE GONDERECEGIM.

PASTAKOLIK ICIN VERDIGINIZ DESTEKTEN DOLAYI TUM ARKADASLARA COK TESEKKUR EDERIM. :(


She loves Cake :)

"Pasta yapmayı ve süslemeyi çok seviyorum"

"Pasta yemek de yedirmek de bir tutkum"

"Pasta kitaplarına ve sitelerine baka baka doyamıyorum"

"Pasta malzemeleri benim en tatlı oyuncaklarım"

"Her gün pasta kursuna gitsem hiç bıkmam"

"Birine pasta hediye etmek için de hiç bir fırsatı kaçırmam" diyorsanız.

Siz de bir PASTAKOLİKSİNİZ! :)

"Pastakolik" bir pasta grubudur. Hedefi istenildiği zaman pasta tarifi ve resimlerine en kısa yolla ulaşmaktır.

Eğer siz de bir Pastakolikseniz, bu grupta yer alabilirsiniz. Üyelik için; (*güncellenmiştir)
  1. Öncelikle içinde pasta tarifleri bulunan bir siteniz olmalı.
  2. Üyeler tüm pastalarını Pasta etiketi ya da Pastakolik kategorisi altında toplamalı. Linkler bu kategorilere yönlendirilecektir. Burada kekler, kremalı, kremasız, şeker hamurlu pastalar, cupcakeler, biskuvili pastalar, ayrıca şeker hamuru süslü kurabiye çeşitleri de bulunabilir. (*lütfen sayfanızda minimum 10 adet süslemeli pasta çalışmanız bulunsun.)
  3. Sitenizin sürekli güncellenen, çok fazla animasyon, renk ve pırıltıdan uzak duran sade bir site olması gerekiyor.
  4. Pastakolikler adını, site adresini ve pasta kategorisinin linkini bir maille yamantarifler-at-gmail-nokta-com adresine gönderebilir. En kısa zamanda sitenizin adı listeye eklenecek ve size gerekli kod mail ile yollanacaktır. Bu kodu sayfanızın bir köşesine eklemeniz yeterli. (*kodu eklemediğiniz ya da sildiğiniz taktirde listeden çıkarılabilirsiniz.)
Son olarak bir de Pastakolik etkinliğimiz var. 30 Mart 2008 son katılım tarihi. Tüm Pastakolikleri bekliyoruz, Pasta Terapisi yapacağız :)

Lütfen yorumlarınızı isteklerinizi bana ulaştırın, daha iyi bir Pastakolik grubu için önerilerinizi bekliyorum.

Bol pastalı günler..:)

******************************************************

NOT: Yorum bırakan arkadaşlardan da emaillerini bekliyorum, biliyorsunuz sadece yorum bırakan arkadaşları listeye alamıyorum. Pastakolik kodu gönderebilmem için emailleşmemiz gerekiyor.

Üyelik kuralları ile ilgili de bazı güncellemeler yapılmıştır. Lütfen dikkate alınız!

İlginiz için çoook teşekkürler.
Sevgilerle

Ayse Yaman

165 yorum:

  1. cnm benim demek sürpriz buydu..harikasın..ben de tam ben de bir pastakolikim işte linkim diye yazmaya hazırlanıyordum..yanda daha büyük bir sürprizle karşılaştım...seni pastalardan bile daha çok seviyorum diyeceğim sadece,sen artık anlarsın ne demek istedigimi..slmlar..

    YanıtlaSil
  2. ayşecim sen süper bi insansın yaa,bu kızın şekerliği hamurdan mı yoksa senden mi kaynaklanıyoo :)

    YanıtlaSil
  3. Pastakolik adayı olarak geldim ..çok şirin bir fikir ..kolay gelsin..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ayşe cidden Yamansın:)

    Bu arada koyubeyazın sayfasına mutlaka bak:) Senden bahsediyor;)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ayşe'ciğim,
    yazı yayında ama kod işini yapamadımmm :(((
    yardımmm.....

    YanıtlaSil
  6. Süpersinnn Yamanım Ayşem, pastana vuruldum, hayran hayran bakındım kaç dakika kimbilir ( alık alıkta denebilir :))))
    Tam bir pastakolik olmuş :)))
    Bende pastakoliğim bendeeeeee :))
    Öpüyorum seni...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. yamanımmm,
    Harika bir fikirrrr...E ben de talibim haberin olsunnnn :)Öpüyorum kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bende pastakolik bir insanım :D

    logo ya bayıldım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. selamlar aysecim,

    ay yardimin icin tsk ler canim,

    cok sorun yasadim ama artik an latirim :))

    hatam vardi birdahakine bilirim ve daha iyi yaparim :))

    insan alismali sanirim önceden seker hamurla calismadiktan önce cok zordu :))

    aslinda tek gida boyada zorluk cektim, neyse bir dahakine iyi olur insaALLAH :))

    hoscakal ve tsk ler

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle bu süper fikir için tebrik ediyorum.Ve bende adaylığımı koyuyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim yine harika fikirler yaratmışsın. Bannerde süper. Bu arada bende bir pastakolikim .

    YanıtlaSil
  12. Ayşe cim Fikrin de sende harikasın. hele logo muhteşem canım benim sana kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  13. Ayşe'ciğim,
    Ben de katılmak istiyorum bu gruba.Ben yeni pastakoliklerdenim inşallah sizler kadar olamasa bile yavaş yavaş yetişeceğim .Sevgiler ve kolay gelsin

    YanıtlaSil
  14. Heyy ben de varııımmm...:))beni unutma Ayşeciğim,bende pastakolikim...:) ayrıca tarta bayıldım ne tesadüf ki bende bu aralar tarta takmış vaziyetteyim ve mart ortası bir davetim için yapmayı planlıyorum..paylaşım için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  15. siteni cok uuzun zamandir takip ediyorum yorum yapmak yeni nasip oldu cok güzel seyler yapmissin canim özellikle pastalarina dedigin gibi bakmaya doyamiuyorum insallah bu etkinlige katilirim banada beklerim öpüldün sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  16. Ayşecim beni unutmuşsun canım :) bende bir pastakoliğiimmmmmm bende adayım canım bu güzel fikirlerin için sana sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. Ayşe'ciğimmm,

    Aaaa, ne kadar mutlu oldum bilemezsin:)))) Hem böyle bir gruba, hem etkinliğe, hem de grubun içinde yer aldığıma:))))
    Çok teşekkürler hayatcım, pasta ise enfessss....

    Kocaman, sımsıcak sevgiler,
    Öpüyorummm....

    YanıtlaSil
  18. Ayşem... ya 1 hafta yoktum neler kaçırmışım.Bende bir pastakoliğim... hem de delice.Hemen maıl atıyorum.Süpeeeer...çok eğleneceğiz gibi. Sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  19. Bende adayim lutfen ,cok hosuma gitti bu fikriniz.Bende yeni pastakoliklerdenim ve adayligimi koyuyorum.

    YanıtlaSil
  20. Ortakcim ya sen ne hareketli bi insansin boyle. MAsallah Allah nazardan korusun. Cok guzel bir fikir bu ya. Surekli ya diyip duruyorum ama heyecanlandim mazur gor artik. Logo super, fikir super daha ne olsun. Bi de beni eklemissin ki ne desem bilemedim.

    Bu is en cok biz pastakoliklere yarayacak bir de benim ofis arkadaslarima. Malum evde kimse pasta yemiyor ama bende de bitmez bilmez bir pasta yapma meraki var. Super oldu super bu is kocaman bir afferin sana. Allah guc kuvvet versin bir de :) Operim seker.

    YanıtlaSil
  21. Arayıpda bulamadığım şey:)) Aranızda olmak beni çok mutlu edicek.Beni de kabul ederseniz çok sevinirim. Selamlar!!

    YanıtlaSil
  22. merhaba ayse hanim
    bende bir pastakolikim ama blogum yok. o yüzden muhtesem tariflerinizi takip edip uygulamakla yetinicem. fikirlerinizi cok begeniyorum. tarifleriniz icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Logo süper olmuş bayıldım Ayşe'ciğim.Bir pasta kolik olarak bende varım!Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  24. Ayse'cim,
    hem bu yeni etkinlik fikrine hem de bu süper logoya bayildim canim, zaten Kaynana Catlatan Tarifler Etkinliginin logosunuda sen hazirlamistin, nasil da güzel hayat veriyorsun bu seker hamurlarina, ellerine ve emeklerine saglik canimcim. Bu logoda görünen sahisin kesinlikle ama kesinlikle krizi tutmus, acil bir dilim pasta ikram edebilirim ve bende bu grubun icinde olmayi cok isterdim, eger kabul edilirsem tabii ki.

    Canim, sana simdiden kolayliklar diliyorum ve öpüyorum..hoscakal..

    YanıtlaSil
  25. Ayşe şekerim;
    Şimdi sen bana çok güleceksin bu yorumu okuyunca ama ben bu pastakolik tam olarak ne yapar necidir çok anlamadım.:(
    Amma velakin, işin içinde sen olunca müraacat etmemek olmaz diye düşündüm, birde başta saydığın maddelerin hepsi bana uymakta.
    Kaydediver benide gari, anlarım zamanla ne olduğunu çözerim yavaş yavaş:))

    YanıtlaSil
  26. SELAAM AYŞE, BENDE ARANIZA YENİ KATILMIŞ BİRİ OLARAK ETKİNLİĞE KATILMAK İSTİYORUM. BÜYÜK BİR ÖZENLE ETKİNLİK İÇİN HAZIRLAYACAĞIM PASTAMI.. TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  27. Ayşem Ayşem nasıl mutlu oldum kendimi orda görünce,gelişi güzel seçilmediğimi düşünüyorum ama :)))) şaka bi yana çok güzel süprizler yaptın yine bize ne diyim artık sana! süper bi düşünce.. pasta dünyasını keşfetmeye başlarken hem de, çok heyecanladım bu etkinlik ve macerayla.. çok çookk acemi de olsam senin yanında o listede yer almak gurur verdi..
    şimdiden çalışmaya başlayım beennn..
    not: kardan adam sizlere ömürrr :))
    bi de cansız bir günümdeydim , kendimi beklemeye almıştım yine canlandım sayfanda :))

    YanıtlaSil
  28. ben de bir pastakolikim denebilir. ancak şu şeker hamurundan gördükçe korkanlardanım. hem ibretle bakıyorum hemde yapamıcam diye korkuyorum. Ama aranıza beni de alırsanız kendimi geliştirebilirim diye düşünüyorum. pasta yapmayı çok seviyorum. araştırıyorum. insan korkularının üstüne üstüne gitmeli diye düşünüyorum. çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    sizi seviyorum ayşe yaman. azminize hayranım.
    sibel (www.cafecihan.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  29. Pasta o kadar güzel ki anlatamam.Sözün bittiği yer

    YanıtlaSil
  30. Ayşeciğim, ben geldiiim!!! Yine neler döktürmüşsün öyle; her geldiğimde yeni bir gelişme var sayfanda; bayılıyorum sana. Bakalım pastakoliklerden daha neler göreceğiz :))) Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Psikoloğum,Ayşem, teşekkür ederim, sonunda kendi durumumun ne olduğunu anladım:-)))Ben tam bir pastakoliğim, pasta yeme çılgınlığı senin gibi bir kaç süper pasta yapar sayesinde pasta yapma çılgınlığına dönüştü bende...Bu etkinlik de tam da benim eşim için yaptığım ve kesmelere kıyamadığım pastanın arifesine denk gelince hepten coştum valla...pastakolik ötesi, pastamania durumları yani...Logo süper, fikir süper, herşey süper...Ben de geliyoruuuummmm...

    YanıtlaSil
  32. Ne güzel düşünmüşsün canım.Etkinlik logusu maketi de çok şirin olmuş.Ellerine sağlık...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. Selamlar,
    Ben de katılmak istiyorum ayrıca logo süper şirin olmuşş!! Şimdiden bi şeyler düşünmeye başladım bile
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  34. Ayse, etkinlik harika, logo harika, pastakolik gurubu harika. Ellerine sağlık. Etkinlik pasta şenliğine dönüşücek. Merakla bekliyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  35. Aysecim benide kaydedermisin?Bende bir pastakolikim biliyorsun.Baneri kaydedebilirmiyim?Benide araniza alirmisiniz?Tesekürler.

    YanıtlaSil
  36. Öncelikle Pastakolik fikrini beğendiğinize, Pastakolik olduğunuzu itiraf ettiğinize çok sevindim..:)
    İlginiz ve desteğiniz için ne kadar teşekkür etsem azdır.

    Yorumlarda gruba katılmak istediğini belirten arkadaşların da bana email göndermelerini rica ediyorum.
    Emaille ulaşan tüm arkadaşların hepsini hemen hemen listeye ekledim.
    Pastakolikler listesini ve banner kodunu etkinlikten sonra herkese topluca göndermenin daha uygun olduğunu düşündün. Böylece sitelerde aynı bannerden bir tane olur ve Pasta Cafeye daha güzel destek oluruz. O zamana kadar da sanırım tüm liste belirlenmiş olur. Fakat mail ile bana ulaşmazsanız kodu da size gönderemiyorum..
    Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Herkese tek tek teşükkür ederim

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  37. Yaman Aysem,
    Ne kadar guzel yapiyorsun, benim siram gelince ben de isterim boyle guzel, sirin birsey, tabii ne yapacagiz once ona karar veririzde:)

    Sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  38. TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM...

    YanıtlaSil
  39. Eveet bir pasta hastası olarak bende kaydolmak istiyorum. Canım benide kaydeder misin?

    Gerçektende yaman kızsın be Ayşecim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  40. ehi ben kesinlikle pastakolik diilim ... sanirim da olamam, cunku pasta yapmaya cok useniyorum .. ama siz pastakoliklerin pasta resimlerine bakmaktan super zevk aliyorum ve daha henuz hic yemedigim icin cok da merak ediyorum tadlari nasil acaba diye ;) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  41. Logo şahane, fikir muhteşem! Pastakolik olmaktan son derece memnunum. Teşekkürler Ayşe...

    YanıtlaSil
  42. Ben bu pastaya bayıldımmmmm.Şahane olmuş.Veee bende pastakoliğimmm:))

    YanıtlaSil
  43. pasta yapmaktan hiiiç hoşlanmayan ve zaten beceremeyen biri için bile böyle cazip teklif görmedim...dur bakayım azıcık çalışayım -kolik olmasam da -sever olarak literatüre adımı yazdırayım...süpersiniz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Pastakoliklere ve ürünlere bakmaktan kendimş alamayacagımı düşünüyorum:)Cokda güzel bir fikir olmuş.

    YanıtlaSil
  45. ay ben bir pastakoliğim ... ve ben iyileşmek istemiyorum... pasta yapmayı çoookkk seviyorummm :)

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  46. Blogunuzu ilk Biyo'dan duymuştum sonrada Koyubeyaz'dan, yaptığınız pastalar süper bayıldım doğrusu, insanın iştahını kabartıyorsunuz ve sizden öğreneceğim çok şey var, tariflerinizi çok güzel anlatıyorsunuz hiç kafası karışmıyor insanın e bundan böyle takipçinizim sizin, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  47. Pastakolikler arasına girmişim bile :)) Çok teşekkür ederim Ayşe'cim..

    YanıtlaSil
  48. canım mailim geldi mi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  49. Ayşecim pastakoliğim diyorum ama maalesef mail göndermiyor pc im. Ne yapalım olmaz olmaz. Çok istemiştim ama olmuyor. Bende teknoloji özürlü olarak pek anlamıyorum. İngilizcem kıt olduğu için sorunu çözemedim. Neyse sağlık olsun. Öpüyorm canım seni. segiler

    YanıtlaSil
  50. Lezzetlilerim, sipariş sayfanızda yazan email adresine mail gönderdim. O adresten bana geri dönerseniz sizi listeye ekleyebilirim..emre..ile başlayan hotmail adresine mail attım, bilginize...Sizden yanıt bekliyorum..
    Merak etmeyin bir şekilde haberleşiriz. İlginiz için teşekkürler..
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  51. Ziyaretleriniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkürler..
    Pastakolik her geçen gün büyüyor, ilginiz içinde ayrıca çok teşekkürler, umarım herkes bu gruptan benim kadar memnundur..
    Linkinde isminde güncelleme yapmak isteyen arkadaşlar, her zaman bana mail atıp düzenleme yapmamı isteyebilirler. Lütfen bu konuda çekinmeyin..Listede hangi link olmasını istersenin o linki hemen yayınlayabilirim..

    Yorumlarla ulaşan arkadaşlardan maillerini bekliyorum..

    Aybikecim, teşekkürler, tabii ki sanada uygun bir etkinlik bulmaya çalışacağız,istersen banner de yaparim büyük bir zevkle...:)
    Bu arada içinde bir Pastakolik yatıyor biliyorum, onu uyandır, mailini bekliyorum..Seni de unuttum sanma..Sevgilerle

    YanıtlaSil
  52. ayyyy ne güzel şeyler bunlar böyle nasıl yapıyosunuz bunları inanamıyorum gerçekten muhteşem ötesi

    YanıtlaSil
  53. Ben de aday olarak geldim Aysecigim. Super bir fikir olmus. Sayfanida cok begendim bu arada. Sevgiler

    YanıtlaSil
  54. yine güzel bir logo ve bir farklılıkla karşımızdasın Ayşeciğim. Ben pek de pastakolik sayılmam ama kodu alabilirsem sağ kolonumdaki haberler kısmına eklemek isterim tabi ki şekerim. ben iyiyim sadece biraz tembellik yapıyorum. bir başlayınca da devamı geliyor.
    Çok sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  55. Ayşeciğim ben bi de bu logoya baktıkça kendimi görmeye başladım::))))
    yaaaa öyle şirin ki......
    bakmaya doyamıyorum.....
    söylemeden geçemedim ....

    sevgiler,
    ilkay

    YanıtlaSil
  56. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. Etkinliği, banneri ve grup fikrini beğendiğinize çok çoook sevindim. Herkesin yorumlarına buradan cevap yazamadım, sayfasını ziyaret edemedim ama elimden geldiğince şu yoğun günlerde Pastakoliklerle ilgilenmeye çalışıyorum. :)
    Yakında çok önemli özel misafirlerim geliyor, hazırlıklar başladı, lütfen geç gelen cevaplarımın bir türlü gelemeyen cevaplarımın eklenmeyen linklerin kusuruna bakmayın.

    Maille ulaşmayan sadece yorum bırakan arkadaşlardan emaillerini bekliyorum..

    Şimdilik herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  57. Logo müthiş ilk gördüğüm anda eklemiştim sayfama.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar herkes gibi ben de bayıldım bu pastakolik fikrine hemen mail de attım zaten bütün pastakoliklere kolay gelsin hoşçakalın...
    www.divlinyasam.blogcu.com

    YanıtlaSil
  59. bende bir pastakolik adayıyım.
    fikrin gerçekten müthiş.tebrikler

    YanıtlaSil
  60. bu hastalık bende de var...yani bende pastakoliğim :)
    durumumu ilk defa burda itiraf ediyorum. benide aranıza alın, kesinlikte tedavi olmak istemiyorum :) :) :)

    YanıtlaSil
  61. SEVGİLİ AYŞE
    BENDE PASTAKOLİK GRUBUNA KATILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  62. Evet hayatım boyunca böyle anılmak istiyorum.Ben bir pastakoliğim ve benim gibi bütün pastakoliklerle burada olmak istiyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  63. merhaba ben seda sedanin tarifleri adinda blogcu sitesini yeni actim pasta yapmayi mutfakta vakit gecirmeyi cok seviyorum bende grubunuza üye olmak istiyorum tesekkürler selamlarrr

    YanıtlaSil
  64. merhaba ben seda sedanin tarifleri diye bir sitem var yeni yapiyorum su an cok fazla bisey yok ama bende üye olmak istiyorum pasta yapmayi cok seviyorum seda

    YanıtlaSil
  65. canim pasta yapmayi yemeyi cok seviyorum.guzel etkinliginizden dolayi sizi kutluyorum harikasin
    pasta koliklerin arasinda yer almaktan onur duyarim.
    sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil
  66. SELAMLAR...
    DAHA ÇOK YENİ BLOGUM DÜN ÇATIM FAKAT EKLENMEYİ BEKLEYEN OKADAR ÇOK PASTA VARKİ SIRAYA GİRDİLER.. BENDE ETKİNLİĞİNİZE KATILMAYA GELDİM..SEVGİLERİMLE..SERAP

    YanıtlaSil
  67. Aysecigim merhabalar pasta kolikler arasinda yer vermene cok ama cok sevindim tesekkur ederim.
    logomu hemen ekledim.Sevincimden hemen mutfaga kostum cilekli cicili bicili bir pasta yaptim daha tadina bakamadim ama nefis oldugunu dusunuyorum canim bu pastam,pastakoliklere katilmam icin acilis olsun istedim.
    kucak dolusu sevgilerimi
    gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  68. Bende bir pastakoliğim. Yaptığım pastanın insanların gözünde ışıltıya neden olması, beğendiklerini ifade etmeleri beni inanılmaz mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  69. bende varım. sevgiler vede başarılar.

    YanıtlaSil
  70. ayşecim bende pastaya bayılanlardanım canım görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  71. merhaba ben isviçrede yaşıyorum
    size bir teşekkür boşluyum.şeker hamurunu en kolay nasıl yaparım derken sizin sitenizle taniştim tam bana göre bir site .sizin verdiginiz şeker hamuru tarifinizle bende lezzetli pastalar yapıyor ve beyeni topluyorum burda sizinle tanımasakta bu beyenilerde sizinde hakkınız var onun içn cok teşekkürler bu bilgiyi paylaştıgınız için sevgiler emine

    YanıtlaSil
  72. Ayşeciğim merhaba,
    Artık ben de tescilli bir Pastakolik olmuşum.Teşekkür ederim.Fakat kod için bana mail gelmedi.Ben mi yanlış anladım? Nasıl yapacağım?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  73. merhaba ayşe hanım.sitenizi yeni keşfettim,aslında birçok yemek ve pasta sitesini gezdim ama sizin resimleriniz kadar güzel siteye rastlamadım.benim bi sorum olacak size , acaba şeker hamuru kaplı kurabiyelerden sipariş alıyor musunuz?yani parasıyla yapar mısınız?ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.cevap için adresim:fusya_55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. açıkcası mutfağa girmeyi sevmiyorum yemek yapmak için ama pasta işin içine girince deliriyorum çok hoşuma gidiyor ama yaptığım şeylerin tadı güzel görüntüleri çok çirkin oluyo
    resimlerdeki pastların görüntüleri muhteeşemm ve marsmelowlu tarif o şekerlerin tarifi demi yeni evliyimve yaptığım kötü yemekleri telafi etmek istyorum o sölemesede ve sessizce yesede kötü oluyo kabul etmek gerekirse nasıloolmuş demeye korkuyorum pastaların üstündeki şekerlerin tarifi marsmelowlu olan demi ve nerde bululnur marsmelow

    YanıtlaSil
  75. Slm,
    Int te gezinirken ve pasta tariflerine bakarken sizin web sayfaniz gozume carpti ve soyle bir gezindim..Cok guzel gozukuyor yaptiginiz hersey.Bazilarini denicem, bu hafta sonu baby shower var ve birseyler hazirlaamam gerekiyor...
    Bende sizin gibi bir web sayfasi hazirlamak istoyorum, ben NY ta yasiyorum ve buradaki arkadaslarla arada bir toplaniyoruz, istiyorumki bizim gurubumuza daha cok insan katilsin, buradaki Turklerle fikir alisverisinde bulunalim ve birbirimize yardimci olalim..Bunun yani sira yemek yapmayida cok seviyorum, en buyuk zevkim yemek yapmak ve sevdiklerimle yaptiklarimi paylasmak... Simdi gel gelelim web yapmak icin kollari sivamak,,,
    Ben email adresimi buraya tekrar yazmak istiyorum ve sizden web sayfam icin bana fikir vermenizi rica ediyorum...Aslinda google dada olsun istiyorum web sayfam ama bunun icin ne yapmam gerekiyor?
    Tesekkur Ebru

    YanıtlaSil
  76. Slm
    Ben Ebru, Ny ta yasiyorum ve bende bir web sayfasi yayinlayip icine yemek tarifleri ve daha bircok herkeze faydasi dokunacak seyleri koymak istiyorum...Burada benim kucuk bir arkadas gurubum var ve arada bir toplaniyoruz, cok guzel vakit geciriyoruz istiyorum ki gurubumuz dahada buyusun..Sanirsam bunu bir web acarak basarabilirim, ustelik icine farkli seyler koyup insanlarin yararlanmasini istiyorum....
    Lutfen bana ulasin ve fikir verin acaba nasil yapsam web sayfami ve google a koymak icin de ne yapmak gerekiyor?
    Hepinizden destek bekliyorum
    Email adresim
    ebuncan@gmail.com
    Tesekkur Ebru

    YanıtlaSil
  77. yeni blog açtım beni de ekler misin sevgiler

    YanıtlaSil
  78. Bende bir pastakolik adayıyım. Benide gruba eklerseniz sevinirim. sevgilerle..
    www.elmaliturta.net

    YanıtlaSil
  79. merhabalar. bende pastakolik adayıyım. Benide gruba eklerseniz sevinirin.
    sevgilerle..
    www.elmaliturta.net

    YanıtlaSil
  80. Merhaba herkese,
    ben de çok yeni bir kurabiye _özellikle de şeker hamuurlu kurabiye_ hayranıyım. Aklımdakiler, hayalimdekiler pek çok. Zamanım elverdiği müddetçe de kurabiye yapmaya devam etmek istiyorum. Ben de bir pastakolik olarak sizlerle bir arada olursam mutluluğum daha da artacak.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  81. merhaba, en son yorum ekleyen "isimsiz" bendim. sanırım teknik bir arıza nedeniyle oldu:(
    http://ayseguluntatliruyasi.blogspot.com
    ama ben hala pastakolik olmak istiyorum:))

    YanıtlaSil
  82. Merhabalar;
    Pastakolik için çok geç kaldım.Yine de beni de dahil ederseniz çok sevinirim:)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  83. bende pastakolik olmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  84. tariflerin mailime gelmesi mumkun mu?

    YanıtlaSil
  85. Beni de aranızı almanızı rica ediyorum.
    Sevgiler
    Kübra

    YanıtlaSil
  86. Merhaba Ayse hanim blogunuzu cok yakindan takip ediyorum ellerinize saglik bütün pastalariniz tam bir sanat eseri.bende pasta yapmayi cok seviyorum ama hic bir kurs almadim lisede seramik bölümünü okumustum faydasi varmidir bbilemiyorum ama elimden geldigi ve malzemerimin izin verdigi kadariyla pastalar yapip satiyorum.benim de hayalim birgun bir pasta butigi acmak...bende pasta kolik adayiyim...sevgiler..ziyaretinizi beklerim..

    YanıtlaSil
  87. Aranıza yeni katıldım ama bu marifetleriniz gerçekten süper bu ayrı bir sanat başarılarınızın devamını diliyorum ..

    YanıtlaSil
  88. Merhaba arkadaşlar, öncelikle ilginiz, desteğiniz ve paylaşımlarınız için çook teşekkürler.
    Hepimiz pasta yapmayı seviyoruz. Bu hobiyle birlikte hem mutlu oluyor hem stres atıyor hem de aile bütçesine ufakta olsa katki sağlıyoruz..Sizinle burada olmak gerçekten çok güzel.
    Herkesin yorumunu tek tek cevaplayamadığım için özür dilerim. Cevap bekleyip alamayanlar olduysa lütfen kusura bakmayın.

    Tüm Pastakolik'lerden e-mail bekliyorum, malesef emailinizi almadan sizi listeye ekleyip kodu gönderemiyorum..
    Profilimde olan adresime email gönderirseniz çok sevinirim.

    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  89. mucellaozturk, henüz kullandığım sistemin böyle bir hizmeti yok, dilerim ilerde olur.

    YanıtlaSil
  90. canim ben nasil uye olacagimi anlayamadim lutfen yardimmmmm
    sevgiler...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  91. canim yine ben... valla turkiyede yasayip ve pasta kurslarina katilmayi nekadar arzu ederdim anlatamam keske birseyler yapsakta almanyada da buna benzer kurslar egitimler verilse biz avrupada yasayan bayanlar icin harika firsat olur
    neyse ...ben saadece hayallerimi paylasmak istedim:))

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  92. canim cok tesekkur ederim yakin ilginden dolayi
    bende netten hep arastiriyorum ama maalesef ki yakinlarimda pastacilik kurslari yok

    sayfanin yakin takipcisiyim
    senin gosterdigin ve detayli anlattigin tarifler gibi elimden geldigince bende yapmaya gayret edecegim tabi senin eline su dokemem o ayri:))
    kocaman selamlar gonderiyorum

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  93. merhabalar pastalarınızın gizli takipcisiyim aslında sanırım bende bir pastakoliğim ama sizin gibi muhteşem şeyler pek yapamıyorum.yani anlayacağınız kendi halinde bir pastakolik oluyorum sanırım. bir konuda bilginiz lazım pazartesi akşamı yapılan kek perşembe günü için pasta haline dönüştürülebilirmi kek dolapta duruyor bana dönebilirseniz sevinirim alkım

    YanıtlaSil
  94. merhaba benide üye yaparsanız sevinirim sevgiler alakyalcin@gmail.com alkım

    YanıtlaSil
  95. Merhabalar,
    uzun zamandır sizleri severek takip ediyorum. Yeni blogger adaylarındanım beni de aranıza kabul ederseniz sevinirim.
    Nuray
    kirazcicekleri.blogstop.com

    YanıtlaSil
  96. ii günler pastakoliğe üye olmak istiyorum ne yapmam lazım. bu mesajım yeterlimi.

    YanıtlaSil
  97. bu listeye layık olmayı çok isterdim:(

    YanıtlaSil
  98. Merhabalar üye olmak isitiyorum :)

    YanıtlaSil
  99. Ne diyebilirim ki gerçekten tebrik ediyorum hepsi çok güzel görünüyo bende bir yemek sitesiyle ilgileniyorum araştırma yaparken çıktı bu site karşıma tenbrik ediyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  100. merhabalar; bende üye olmak istiyorum.Teşekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  101. bide bendeki pastaları görüninanamıyacaksınız

    YanıtlaSil
  102. merhabaarkadaşim uzun zamandı ızlıyorum sızı hastasıyım şeker hamurlu pastaya bırdeöğrenırsem süper olur normal pasta sıradan tabı ilginç olanbudur bence,yardımlarınızı ve nasıl ızlerım bılmıyorum sızı devamlarınızı heyacanla beklıyor olucam,sevgıyle kalın.

    YanıtlaSil
  103. bende pastakolığim.yatarken bile pastalar rüyalarıma giriyor:)
    ve bende üye olmak istiyorum.sevgilerimle nilgün
    www.benimyemeklerim.com
    http://nilbutikpasta.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  104. Merhaba Ayşe Hanım,
    Eğer sistem düzeldiyse ben de üye olmak istiyorum.
    sinemenguc@hotmail.com
    http://sinemenguc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  105. merhaba,eşimin yapmış olduğu butik pastalar var ve sizlerle bunu paylaşmak istedim.yorumlarınızı bekliyorum.
    http://sihirliellerden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  106. ayşe hanım merhaba sizi hayranlıkla takip ediyorum pastakolik üyesi olmaktan çok memnun olurum...sevgiler
    sedapeh@hotmail.com
    www.pastaciseda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  107. Tekrar merhabalar üye olmak istiyorum

    Spbayraktar@hotmail.com


    http://sevdedenlezzetler.blogspot.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  108. Ben de tum acemiligime ragmen pastakolik uyesi olmayi cok isterim.

    http://nafiyeninmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  109. İlginiz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

    Halen Blogroll'da sorun var, malesef sisteme giriş yapamıyorum, yeni eklenecekler ve listede güncelleme yapılacaklar var ama bende sabırla beklemekteyim, bu durum ne kadar sürecek bilmiyorum ama düzelir düzelmek tüm mail atan arkadaşlara ulaşmaya çalışacağım.

    Tüm yaşanan aksaklıklar için özür dilerim. Görüşmek dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  110. merhabalar.bu uygulamayı çok beğenmiştim ama daha önce de üye olmak için yazmama rağmen pastakolik üye listesin de yokum.sistem deki arıza sürüyor herhalde....sevgilerimi gönderiyorum.sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  111. merhaba.adaşınız olarak;
    herkesin söylediği şeyleri tekrarlamış olacağım ama kesinlikle süpersiniz.ben henüz yolun başındayım.sizin bu harika seviyeye gelmeniz ne kadar zamanınızı aldı acaba?lütfen benimle iletişime geçin.yorumlarınıza ihtiyacım var.sizce PASTAKOLİK üyesi olmayı hakeder miyim? litfen cevap yazın...

    YanıtlaSil
  112. merhaba.adaşınız olarak size süpersiniz diyorum ve benide pastakolik yapmanızı rica ediyorum...

    YanıtlaSil
  113. Selam sevgili Ayse Yaman,
    Benide pastakolik listenize eklerseniz cok mutlu edeceksiniz.
    Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  114. sevgili ayşe hanım,
    temmuz 2007 den bugüne kadar tüm sayfaları tek tek okudum.adeta kayboldum.gerçekten muhteşemsiniz böyle bir yetenek görmedim.size o kadar imrendim ki bilemezsiniz.bende kurslara katılmayı çok istedim ama bursada yaşıyorum ve kurs veren yerler sınırlı. aradığımda da şeker hamuru kursu konusunda moral bozucu konuştular.zor dediler 10 yılınızı alır öğrenmeniz dediler.çok moralim bozuldu.ben şeker hamuru pasta yapımını öğrenmeyi gerçekten çok istiyorum.sizce ilk olarak ne yapmalıyım.nasıl başlamalıyım?kendimi nasıl geliştirebilirim?nelere dikkat etmeliyim ilk etapta?
    bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?ve lütfen bana söyleyebileceğiniz herşeyi kısaca anlatabilirmisiniz ilk başlayanlar için.size çok teşekkür ediyorum.ruhunuza,elinize,zekanıza,yeteneğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  115. Merhabalar;
    çokkk uzun yıllardır pastakoliğim aslında tatlıkoliğim...Sizlerle pastakolikliğimi tescillendirmek istiyorumm..:)

    YanıtlaSil
  116. Merhaba ayşeciğim yeni mail attım alırsın sanırım üyelikler devam etmeye başlamış çok sevindim benide eklersen sevinirim görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  117. Canım Ayşecim belki hiç deneyemedim
    ama senin pastalarına hayranım.Bende pastakolik üyesi olmak istiyorum kabul edersen sımsıcak sevgiler...
    http://deryayla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  118. Ayse benide al lutfen..

    YanıtlaSil
  119. bende üye olmak istiyorum acaba mümkünmü? sayfama bir bakın.. bu konu hakkında pek bilgim yok araştırıyorum daha:)
    pastalarınız muhteşem yaa bayıldım.
    http://reyyann.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  120. nasıl üye olacağım bilmiyorum:(
    yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  121. yaa bende üye olmak istiyorum ama ben henüz emekleme aşamasındayım yani aday bile diyemiyorum kendime aday adayı olabilirim ancak.
    tüm pastakoliklere selam bende birgün aranızda olabilirim

    YanıtlaSil
  122. merhaba daha önce iki sefer mail göndermistim ama sanirim elinize gecmedi benide eklerseniz sevinirim
    site adresim http://keskinlininmutfagi.blogcu.com mail adresimde keskinlininmutfagi@yahoo.de
    sevgiler

    YanıtlaSil
  123. Ayşecim pasta kolikler arasında daha yokum liste güncellermesi bitince inşallah bende olurum.Kocaman ve sımsıcak sevgiler...
    http://deryayla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  124. Merhabalar Ayşe,
    beni de üyelerinin arasına dahil edersen cok sevinirim

    Sevgiler
    http://simlaas.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  125. Aysecigim pastakolikler listesinde benim eski adresim var yenisiyle degistirsen sevinirim canim SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  126. Merhabalar Ayşe,
    Beni de eklermisin
    http://simlaas.blogspot.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  127. ayşe yaman ben blogere geçtim benide bu adrese eklermisin?
    http://reyyanresimlitariflerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  128. Benim henüz bir blogum yok. Ama tam bir pastakoliğim. Ayşeciğim seni tebrik ederim. Her yaptığın pasta bir şaheser.Şeker hamurlu pasta yapabilmek için Bake Shop Ankara'da kurs aldım. En kısa sürede blogumla burada yer almak istiyorum. Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
  129. Oya hanım, teşekkürler!
    Moraliniz bozulmasın, isterseniz sizde pasta yapabilirsiniz, bunun için 10 seneye ihtiyacınız yok.
    Bursa da pasta malzemesi satan Pastaland var, sanslısınız. Kursa gitmeseniz bile ev de bol bol pasta yaparak, internetti ve pasta kitaplarını inceleyerek kendi kendinize de bu işi öğrenebilirsiniz..Yeterki istekli olun..Size kolay gelsin..
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  130. Pastakolik üyeliği devam ediyor, ilginiz güzel yorumlarınız için teşekkürler.
    Lütfen bana email gönderin, buraya bırakılmış yorumlardan malesef kimseyi listeye ekleyemiyorum..
    Pastakolik kodunu size gönderebilmem için emailleşmemiz gerekiyor.

    Şimdiden ilginiz için sonsuz teşekkürler...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  131. PASTAKOLİĞE BENDE ÜYE OLMAK İSTİYORUM AMA NASIL OLACAK BİLMİYORUM.SİZMİ EKLİYORSUNUZ.BENİ BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM..


    www.lezzetmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  132. ayşecim sanırım pastakolik tarifine birebir uyuyorum.bende katılmak istiyorum sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  133. Harika..ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  134. ayşecim ben senin mail adresini sitede göremedim
    kendi mail adresimi bırakıyorum.teşekkürler
    benimyemeklerim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. ellerinize sağlık..hepsi birer sanat eseri..sevgiler..

    YanıtlaSil
  136. sitenizi merakla hergün izliyorum . çok güzel sunmlar, pastalar yapıyorsunuz ,tebrik ederim . pasta kolik üyesi olmak için bende size mail attım ama bana geri dönmediniz tekrar rica ediyorum benide aranıza alırsanız çok sevineceğim
    adresim:
    www.pastadantela.blogspot.com

    YanıtlaSil
  137. selam ayşe hanım!!!! pastalar tek kelimeyle harika görünüyo...fakat bende bunlardan yapmak istiyorum... kurs falan vermiyor musunuz ???

    YanıtlaSil
  138. Merhabalar
    Bende bir pastakoliğim.Beni de aranıza alırsanız sevinirim.Daha evvelde mesaj göndermiştim olmamışdı.Şimdiden teşekkürler.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  139. MERHABA PASTALARINIZ HARIKA NASIL UYE OLABILIRIM BURAYA

    YanıtlaSil
  140. Merhaba Ayşe Hanım,
    Pastalarınıza bayıldım.Hepsi çok güzel görünüyo.Adeta birer sanat eseri.Ellerinize sağlık..
    Sevgilerle....

    YanıtlaSil
  141. bnde pastakoliğe üye olmak istiyorum ama dha 10 tane pastam yok :(

    YanıtlaSil
  142. sevgili Ayşe Yaman
    şeker hamuru ile oynamak ,hayalinde tasarladıklarını önünde görmek gerçekten harika bir duygu.
    ben üniversite eğimimi sanat alanında yaptım ..seramik mezunuyum ,kızımla ilgilenmek için 3 yıl hayallerimi rafa kaldırdım ,artık kızım büyüdü ve tekrar eskiye dönmek ,yeteneğimi pasta ,kurabiye süsleme alanlarında değerlendirmek ve hobimi mesleğe dönüştürmek istiyorum.
    Ancak bu alanda evden yaptığım çalışmalarımı nasıl ve hangi yollarla pazarlayabileceğimi,bu işin ticaret açısından inceliklerini bilmiyorum.
    Bu işte duayen olmuş ve bilgilerini paylaşma yolunu seçen sizden ,bu konuda bana yardımcı olmanızı rica etmem çok mu fazla olur acaba..
    Eğer bu konuda bana yardımcı olursanız,emin olun hayatımda yeni bir sayfa açmamda yardımcı olacak en önemli kişi olacaksınız..
    Şimdiden ilginize teşekkürler
    nukyilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. benimde yeni bir bloğum var ama bir türlü pasta yapmayı beceremiyorum herşeyi çok güzel yapıyorum bir türlü kek ve pandipanyayı tutturamıyorum pasta tariflerini gördükçe içim gidiyor şu an sitemde tarif yok çünkü fotograf makinam yok en kısa zamanda alım tarif eklemeye başlıyacam pasta konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  144. merhabalar :) blogunu ozi'nin dünyasında dolaşırken gördüm ...ben tatlıya bayılıyorum gerçi blogumda pasta tarifi yok ama sıkı takipçilerinizden biri olacağım...bu arada aldığım kiloları ne yapacağım bilmiyorum :)))harika işinizde kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  145. Merhabalar.
    Yeteneğinizi takdir ettim.Başarılarınızın devamını dilerim.

    Sizden bir ricada bulunsam engellilere yönelik,engelleri ifade eden, bir pasta desem.

    Sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  146. Rejimdeyim:))
    yada artık değilim:)
    cok güzel herşey:)

    YanıtlaSil
  147. oktay ustaEylül 07, 2009

    herkese meraba.ben ünlü aşçı oktay aymelek pastakolik sitesine çok teşekkür ediyorum.pastakolik sitesi sayesinde çocuklarıma bu pastayı yaptım. herkese hayırlı ramazanlar oktay aymelek.

    YanıtlaSil
  148. ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  149. Arayıpda bulamadığım şey:)) Aranızda olmak beni çok mutlu edicek.Beni de kabul ederseniz çok sevinirim. Selamlar!!

    YanıtlaSil
  150. sadece ziyarete gelmistim ama cok begendim cici fikirlerle dolu:)

    YanıtlaSil
  151. ayşe hanım ben mayayı yapıyorum 2. gün karıştırmadan evvel aynı sizin iyi huylu diye gösterdiğiniz resimdeki gibi oluyor ama karıştırınca sakinleşiyır üzerinde 7 tane kabarık anca var ne yapayım ben şimdi
    bu akşam ön hamur yapayım mı?
    yoksa bidaha maya hazırlayıp 2.gün mayanın oluştuğunu kabulmü edeyim
    havaların ısınmasını bekledim ama kış geldi soba olan odada tutuyorum mayaları 20 dereceden fazla ısısı
    bana akıl verin bu hazırladığım kaçıncı maya bilmiyorum
    bir öncekide aynı oldu tabağın kenarında sarıya dönük lekeler var ama hamur da herhangibişey yok onu kullanayımmı dökeyimmi

    YanıtlaSil
  152. Ayşe hanım inanın bloğunuzu hergün ayrı bir merakla açıyorum acaba yeni ne var diye..Bloğunuz ilham kaynağım oldu diyebilirim..Bende bu işlere uzun zamandır gönül vermiş , bloğu çok yeni olan acemi bir blogcuyum..Eğer benide aranıza kabul ederseniz çok sevinirim..Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  153. Süper pastalar yapmışsınız..ellerinize sağlık..kabul ederseniz bende bir pastakolik olarak üye olmak istiyorum :)
    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  154. yaa ben süslenmiş, emek verilmiş pastalara bakarken hayran kalıyorum. çünkü yapılan emeğe saygım var ve ben de mutfakta vakit geçirirken, özellikle de pasta ,kurabiye süslerken acaip mutlu olanlardanım. ia. beni de pastakolikler arasına eklersiniz. bu beni hem onurlandırır hem de mutlu eder... ellerinize,verdiğini emeğe sağlık... kucak dolusu en içten sevgilerle...

    YanıtlaSil
  155. ben de size katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  156. yaa bu pastalarıı nasıl yapıyosunzz

    YanıtlaSil
  157. ayşe hanım pastakolige bende katılmak istiyorum ama verdiginiz email adresine gönderemiyorum bi sorunmu var yamantarifler-at-gmail-nokta-com verdiginiz adres bu ama olmuyor ltff yanıt yazarmısınız tşkler sevgiler www.bademcicegi.com

    YanıtlaSil
  158. BEN BİR PASTACI UNLU MAMULLER USTASIYIM AMA TATLIYI HİÇ SEVMİYORUM BIKTIM GALIBA YAPA YAPA ;)

    YanıtlaSil
  159. ayşe abla merhaba...ben de bir pastakoliğim ama pastakolik üyesi değilim hala...niyetim güzzellikleri paylaşmak.inşallah ben de bu logoyu bir gün 3d çalışmasıyla yaptığım kendi bloğumda yayınlayabilirim.
    ismim:alev
    mailim:pepito_life@hotmail.com
    sitem:
    http://mintininmutfagi.blogcu.com/



    blogspota yeni taşınıyorum gerçi ama onu da vereyim:
    http://mintininmutfagi.blogspot.com/



    pastalar linkini nasıl verebilirim bilmiyorum ama,inşallah doğrudur:
    http://mintininmutfagi.blogcu.com/PASTALAR

    umarım DAHA SIK GÖRÜŞME İMKANIMIZ OLUR...SAYGILAR DİLİYORUM...

    YanıtlaSil
  160. Merhaba bende Pastakolik adayiyim =)
    benide eklerseniz sevinirim ayse hanim http://hayrunnisapastavekurabiyeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  161. merhaba bende pastakolik adayiyim benide eklerseniz sevinirim....

    YanıtlaSil
  162. Gozlerime inanamiyorum.... Muhtesem... Bukreste yasiyorum ve burda inanin boylelerine rastlamadim... Elinize emeginize akliniza zekaniza becerinize sagliklar diliyorum... Sevgiler
    Oznur

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails