15 Nisan 2009 Çarşamba

Fotografli Pasta

Edible Photo Cake

Çok eğlenceli ve esprili bir pasta ile karşınızdayım...

Bu hafta dört arkadaşımızın da peş peşe doğum günleri vardı. Hep beraber sevgili Banu, Tuğçe, Çiğdem ve Elçin'in doğum günlerini kutladık. Ben de tüm kızları bir pastada topladım...Pastalarını hazırlamak benim için inanılmaz güzeldi . Çok sade ama bir o kadar renkli ve komik bir pasta oldu.
Organizasyon için de sevgili Emine'ye çok teşekkürler. Bu güzelliği devam ettirdiği için....;)

Herkese nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim..




Fotografli Pasta

45 yorum:

  1. Bayıldım şahane olmuş Ayşecim kızların doğumgünü kutlu olsun.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Arkadaslarin dogum gunlerini kutlar nice mutlu yilar dilerim.
    Sizinde pasta harika ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  3. Süper bir fikir,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok sevimli olmuş :)) İnşallah birgün bizim kızlar için bu fikri kullanırım ;)

    YanıtlaSil
  6. bayıldımmm ellerinize sağlık muhteşemsiniz...

    YanıtlaSil
  7. Ayşeciğim çok güzel bir o kadar farklı ve esprili bir pasta olmuş.. Nice mutlu yaşlara

    YanıtlaSil
  8. Dört arkadaşada nice mutlu yıllar diliyorum..
    Pastaları san yaparsında güzel olmamı? yine harika olmuş ellerine sağlık ayşecim süpersin.
    Sevgiler canım by..

    YanıtlaSil
  9. Gercektende öyle olmus.Kutluyorum.Berlinden sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ayşe'cim gerçekten eğlenceli bir pasta olmuş.ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim harikasın ellerine emeğine sağlık.Bayılıyorum pastel renklere bende ilk acemi pastamı yaptım.Ama ismim daha pastakolikler arasında yok kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ellerine saglik aysecim
    pastan herzamanki gibi harika

    www.yenitadlar.blogcu.om

    YanıtlaSil
  13. Harika ne kadar güzel bir fikir böyle. Renkleri de çook güzel olmuş. Yine bu da yenmeye kıyılmayan, eşşiz eserlerinden olmuş canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. bu kadar basit ama bu kadar da ince esprili! gercekten orjinal! yamanim aysem sen bu isi biliosun! ellerine saglik! iyiki dogdunuz kizzllaarrr :D haa bu arada gebislerede bir avazda insallah :D

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben istanbuldan sizi yeni takip etmeye başladım çok zevkli pastlar yapıyorsunuz.bir ricam olacaktı maddi durum el vermediğinden ben pasta yapım kursuna gidemiyorum kendi başıma internetten gördüğüm kadarı ile yapmaya çalışıyorum sizden ricam şeker hamurunun üzerine (mesela bayanların üzerindeki elbise deseni ) bunun gibi merdane çeşitlerini görebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim .Saygılarımla,Beyhan mail adresim. beyhan.yaman@boypas.com.tr

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar orjinal bir pasta. Şahane olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Ayşeciğim şahane bir pasta,çok güzel olmuş,ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. Cok güzel olmus,fikir olarakta cok güzel.ellerinize ssaglik.....

    YanıtlaSil
  19. Yaman Ayşem... senin zaten sade ama bir o kadar özel zevkin bu pastaları alımlı kılan.Harikasın, sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  20. Food Art çalışmalar,
    başka ne diyebilirim ,
    Zeka+ Yaratıcılık =Ayşe
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  21. canim merhaba sen wiltonun seker hamurunumu kullaniyorsun yoksa kendinmi hazirliyosun birde merak ettigim wiltonun hamurunda domuz jelatinimi yoksa sigir jelatinimi var bilgilendirirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Guzel dilekleriniz ve yorumlariniz icin kendi adima ve arkadaslarim adina cok tesekkur ederim.
    herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. Beyhan hn, sizi anliyorum pasta kurslari ve malzemeleri cok pahali..
    Benim yaptigim desenler icin hazir urun kullanmak yerine evde bulunan örtüleri değerlendirebilirsiniz.
    Kabartmalı yüzeyler danteller örtüler bu iş için uygun oluyor.
    Size kolaylıklar dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Sudem hn merhaba, ben Satin Ice marka hazır şeker hamuru kullanıyorum ve çok memnunum..Tadı kokusu ve kıvamı çok güzel. Evde kendim yapsam böyle güzel kıvam tutturamam sanırım.

    Hazır seker hamurlarının hic birinde bildiğim kadarıyla hayvansal ürün yoktur.
    Wiltonda da Satın Iceda da gum tragacanth, celluiose gum gibi jelatinimsi katkı maddeleri kullanılıyor ve bunlar bitkiseldir.

    Umarım yardımcı olabildim..İçiniz rahat etsin. Ben rahatlıkla hazır seker hamuru kullanıyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. merhaba aysecim bilgilerin icin tesekkür ederim ben almanyada yasiyorum daha önce bir siteden bu hamurlardan aldim ve üzerinde domuz jelatini var yaziyordu ve atmak zorunda kaldim bu siteye mail attim icinde gercekten domuz jelatini varmi diye ama garanti vermediler galiba bu gidisle bulamicam yaaa cok istiyorum sizin gibi pastalar yapmak insallah temin ederim birgün sevgiler ve basarilar

    YanıtlaSil
  26. coook sevimli bir pasta :)elinize kolunuza saglik

    burcak

    YanıtlaSil
  27. Harika bir fikirrr ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Ayşeciğim,

    yine harika bir tasarım...Sade ama oldukça eğlenceli ve keyifli...Ellerine emeğine güzel yüreğine sağlık...Arkadaşlarının da doğumgününü yürekten kutlar, hayırlı doğumlar dilerim...

    Sevgiyle kucaklıyorum seni...

    YanıtlaSil
  29. Bayıldım süper olmuş:)))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. pastan cok güzel ve espirisi yüksek olmus.
    Ellerine saglik.
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  31. Harikasınız, Bayramınızı kutlar, sağlık, mutluluk ve esenlikler dilerim. Aleyna-Dilara

    YanıtlaSil
  32. Süperrr bir fikir çok tuttum bu fikri.Animasyon gibi olmuş.
    Arkadaşlarınızın doğum günleri kutlu olsun.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  33. pastan süper diğer bütün pastaların gibi eline sağlık ben sitenizdeki marsmalovlu şeker hamuru tarifinizi yaptım yalnız hamur çok zor açılıyor pastayı kaplayacak kadar açmak imkansız başka bir püf noktasımı var yoksa hamur böylemi cevaplarsınız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Hanife, şeker hamurunuzun sert olmasının pek çok sebebi olabilir. Benim ilk aklıma gelen püf noktası, kullandığınız marshmallowun markası ya da cinsi ve pudra şekeri miktarı.. Eğer şeker hamurunuzu yaparken gereğinden fazla pudra şekeri kullanırsanız (bu miktar tarifte yazan kadar bile olsa)hamur sert olabilir. Mutlaka hamurunuzu hazirlarken ihtiyaciniz kadar kullanin.. Kullandıgınız marshmallow markasıda önemli örneğin benim kullandığım helal jıggly wiggly markası hamuru sert yapıyordu, pastayı kaplamam için hamuru mikrodalgada biraz ılıtmam gerekiyordu..
    pudra sekerinin de ince cekilmis pudra sekeri olmasi gerekiyor..Eger hamuru acmadan biraz kati yagla masaj yaparsanızda faydalı olur. Bunların dısında baska neler olabilir bilemiyorum. Bazen pes etmeden denemeler yapmak gerekiyor zamanla hatalar yerini tecrübelere bırakıyor..Dilerim sizde en yakın zamanda güzel hamurlar yapabilirsiniz. Dilerim en kısa zamanda normal hamurla çalışabilirsiniz cünkü Marshmallowlu seker hamuru ile çalışmak diğer hamurlara göre daha zahmetlidir.
    Kolay gelsin size
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  35. çok teşekkür ederim bu kadar yoğunken vakit ayırıp cevab verdiğiniz için püf noktalarına dikkat edip tekrar deneyeceğim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  36. Aysecigim Pasta cok harika olmus. Arkadaslarinin hepsininde yeni yaslarini kutlarim.
    Senin gibi mukemmel otesi dusunceli arkadaslari olduklari icin cok sanslilar:)
    ellerine emeklerine saglik canim.
    Cok opuyor sevgilerimi birakiyorum.

    YanıtlaSil
  37. Çok şeker bi şaheser olmuş :))

    YanıtlaSil
  38. Ya kaç gündür bir şey aklıma takıldı.Pastadaki iki bayan hamile gibi sanki ne zaman doğum yapacaklar.(Kafana taktığın şeye bak dediğinizi duyar gibiyim.)Ama ne yapayım pasta o kadar güzelki açıp açık bakıyorum her baktığımda başka bir ayrıntı dikkatimi çekiyor.Yeni tarif gelene kadar böyle.

    YanıtlaSil
  39. Ellerinize sağlık.Harika görünüyorlar.
    Burcu
    http://tinkerbellinmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  40. Yorumlariniz guzel dilekleriniz icin cook tesekkurler ;)

    Sevgili Lezzet yolculugu, evet iki bayan arkadasımız da hamile ;) Doğumlara bir kaç ay daha var.
    Şeker yorumunuz için teşekkürler...

    herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  41. çok güzel görünüyo elinize sağlık

    YanıtlaSil
  42. bende şeker hamuru ile pasta yapmak istiyorum ama tarifi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  43. Ayşe hanım maşallah size bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  44. Hepsi çok güzel!!! :))) ❤️❤️❤️
    Sevgilerle
    Sevtap ( nixi63)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails