6 Ocak 2009 Salı

Araba Pasta

Saab Car Cake

Bu şeker araba eşimin! ;)
Ne bayram ne seyran aslında; sevgililer gününe, yıl dönümlerimize, doğum günümüze de daha çok var. Ama hani içinizden gelir, sevginizi anlatmak için bir kuru söz, bir içten kucaklaşma az gelir ya işte böyle bir zamanda eşimi gülümsetecek bir süpriz yapmak istedim. Ne zamandır hayalini kurduğu bu arabayı yalnız onun için hazırladım. Arabanın modeli elimde oldukça evrim geçirdi. Ama eşimin nasıl mutlu olduğunu görmeliydiniz sanki gerçek Saab kapımızın önünde...:)






Araba Pasta

Herkese sevgi dolu güzel günler dilerim.

30 yorum:

  1. Harika bir pasta olmuş Ayşe'cim diğerleri gibi ama bunun anlam ve yeri çok özel ve anlamlı! Dilerim bu yıl ve pastan uğurlu gelir ve en kısa zamanda eşinde bu arabanın sahibi olur..Sevincini ise hayal edebiliyorum kızımda ona çok istediği elektro gitarın pastasını yaptığımda çok mutlu olmuştu..Ne yapalım aslını almasakta en azından teselli pastaları bunlar:)
    sevgilerimle öptüm şeker yanaklarından...

    YanıtlaSil
  2. Sevgiyle yapıldığı nasıl da belli, hemen sıcacık ısıtıyor insanın içini; Ayşeciğim ben özellikle plakasına bayıldım; ellerine sağlık canım.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. bir iş sevgiyle yapılınca nasıl da farkediyor nasıl da parıl parıl parlıyor eşinize ve size ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
  4. Ayse'cim,
    Ne kadar sirin bir araba, cam sileceklerine kadar...herseyi tamam :) Dilerim en kisa zamanda esinin hayalleri gerceklesir.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ayşe canım eşin çok şanslı Rabbim bozmasın her zaman ki gibi muhteşem bir pasta kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. AYSECIM ..... ALLAH MUTLULUGUNUZU DAIM ETSIN..... NAZARLARDAN KORUSUN.... ELLERINE SAGLIK ... HIC BU KADAR SEVIMLI ARABA GORMEMISTIM..:)) SEVGILER.....

    YanıtlaSil
  7. MUHTESEM !!

    leyla

    YanıtlaSil
  8. ince düşünce diye ben buna derim :)) süpersin ya :) ne kadar mutlu olmustur kimbilir..araba bence aynı olmus pek tabi şeker hamurunundan kaynaklanan ikizi olma durumu yok ama elinde metal celik falan olsaymıs yaparmıssın aynından :)

    YanıtlaSil
  9. Ayşe cim ben bayıldım bu pastaya
    insan kıyıp kesemez harika. O güzel ellerine sağlık canım.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim hiç de evrim geçirmiş bir hali yok, bence çok güzel olmuş, hani arabanın önce lastiğini veya radyosunu alırlar da sonra arabayı alırlar ya siz de inşaallah önce pastasını yiyip arabaya sonra kavuşursunuz:))), sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ayşe şahane olmuş ,bayıldım...Eşinin gözleri parlamıştır kesin......Aşkınız hep taze kalsın inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş elinize sağlık, bir erkeğe verilebilecek en güzel hediye pasta şekli budur bencede,
    Sevginiz artarak ömür boyu sürsün.
    Sevgilerimle Uğur

    YanıtlaSil
  13. ayyy inanmıyorum sana Ayşe!!!! kızım nazar olucan ,allah korusun yaaa,maşallah sana.....ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  14. Ayy harika olmuuşş..yok ya, çok da benzemiş..
    canım süpersin valla.
    İşin içine sevgi girince zaten..gerisi boş..
    sevgiler canımm

    YanıtlaSil
  15. Ne hoş bir hediye, sevginizi anlatmak için ne hoş bir yol...
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Harika bir pasta olmuş canım.ÇOk beğendim. Ellerine sağlık.
    Araba tutkusu olan bir erkeğe verilecek en güzel hediye :)))

    Sileceklerine kadar herşeyi mükemmel.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Ayşecim ellerine sağlık ben gerçeğinden farklı bir şey göremedim vallahi fotoğrafda. Eşinede çok güzel bir süpriz olmuş.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. canım ellerine sağlık..çok güzel olmuş afiyet olsun size...www.yuncafe.blogcu.com

    YanıtlaSil
  19. Merhaba.

    Yemek yapmanında bir sanat olduğuna inandığım için, blog alemine adım attığım günden beri, sizi de bir PASTA SANATÇISI olarak gördüm hep..

    Yine bir sanat eseri çıkarmışsınız ortaya..İlk bıçak darbesi nasıl vurulur ki bu pastaya:)

    Emeklerinize sağlık.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  20. Elinize sağlık bir araba pasta ancak bu kadar güzel olabilir ama Hido da süper olmuş eminim görünce şok olmuştur,sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. ben inanamadım şekerden arabaya ..önce oyuncak araba sandım okuyunca gerçektende inanamadım kardeşim size ve ellerinize nazar değmesin ..:)ben hayran oldum...muhteşem..:)sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ellerine saglik cok cok guzel olmus. Uzun zamandir yorum yazamadim ama her zaman gozum uzerindeydi...Harikasin, devam et :)

    YanıtlaSil
  23. Ayşe'cim
    pasta harika olmuş.Eşinin de sevinmesi tabiki seni çok mutlu etmiştir.inşallah bu arabanın gerçeği sizin olur .
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  24. ayyy canim benimmm harika olmus inan gozlerim doldu Allah ikinizede,birlikte mutlu uzun yillar nasip etsin hep mutlu olun canim.
    mutlulugunuz agiz tadiniz hic bozulmasin.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Harika işler yapıyorsunuz!
    Herşeyi çok çok beğendim.

    YanıtlaSil
  26. çok güzel pastalar yapıyosunuz,sizi srekli takip ediyorum,elinize sağlık ,size eşinizle mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  27. Aysecim, araba süper olmus. Esinin nasil mutlu oldugunu tahmin edebiliyorum. Üzerindeki not'da cok güzel tabiki :) Emegine saglik canim.

    YanıtlaSil
  28. Ne kadar güzel şeyler yazmışsınız, bu pastama gelen yorumlar bir başka güzeldi.
    Defalarca okudum..
    Hepinize tek tek teşekkür ederim.
    Herkese en içten sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  29. Ayrıca;şayet kabul ederseniz açıklayıcı bilgilerinizden dolayıda hem teşekkürlerimi iletmek ve de Türkiye'nin Amerika PASTA VE EKİPMAN UZMANI ilan etmek istiyorum.Yeni çıkan her ürün anında online bizimle.Ayrıca bir çok blogger Flickr'ı tanıttığınıda biliyorum.BASİT AMA ÇOK ÖNEMLİ PAYLAŞIMLAR BUNLAR.Hayatı yeni birşeyler öğrenmekle ve öğrendiklerini başkalarıyla sizin gibi paylaşan biri olarakta teşekkür etmek istedim.Siz ve benim gibiler bir şekİlde bu konuda kurslara gittik ve bunlar son derece pahalı kurslar.Gidemeyenler için bende bloğumu işim başımdan aşmışken açtım. sevgiler paylaşıldıkça büyür ve daha güzel günlere elele birlik olarak geleceğimizi ne zaman öğrenirsek kuvvetli olabiliriz.Birlikten herzaman güç doğar.Çünkü;herkesin alanı farklı alıcısı farklı.Herkes kendi ekmeğini yer.Çünkü hayat çok kısa.....Tekrar teşekkürler Türkiye'nin Amerika Pasta ve Ekipman Uzmanı AYŞE YAMAN

    YanıtlaSil
  30. Benimde esiniz ile ayni model ve renkte Saab'im var. Pasta seklinde gorunce sasirdim . Ellerinize saglik. Calismalarinizda kolayliklar diliyorum..

    Sevgilerimle
    Ozlem

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails