3 Mayıs 2012 Perşembe

Krema sıkma teknikleri ve şeker hamurundan çiçek yapımı kursum



































Yine çok heyecanlıyım.. Kalbim güm güm bu yazıyı yazıyorum size...:)
Ve sonunda krema sıkma teknikleri konusunda da kurs açmaya karar verdim. Benimle birlikte çok farklı bir tecrübe yaşamaya, yepyeni teknikler öğrenip, pastacılık kariyerinizi bir adım daha ileri götürmeye ne dersiniz...:)

İstanbul'da düzenlenecek olan krema sıkma teknikleri ve şeker hamurundan çiçek yapımı kurslarımın ön kayıtları başlamıştır. İlgilenenler detaylı bilgi için sekerdencicekler@gmail.com adresinden benimle bağlantıya geçebilir. :)

 Herkese sevgilerle...
ayseyaman
 


17 yorum:

  1. Of offf pastaya bak ya.. Bu krema nasil bir kremadir acaba?

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuyor pasta,nasil bir emek var bu pasta da bilirim.Gercekten bu isi sevmekle ancak boyle guzel bir sonuc cikabilir ortaya emeginize saglik:)

    YanıtlaSil
  3. Kursun ilk başvuran ilk taleesi ben olmak isterim sevgili Ayşe... hemen mail atıyorum canım.içten sevgiler.... :)

    YanıtlaSil
  4. başka kurslarda olacak mı? figür modelleme falan?

    YanıtlaSil
  5. Her yaptiginiz uretim ve sekillendirme icin sadece bravo diyorum..harikalar yaratiyorsunuz..birde acaba sizin blog a kendi blogumdan link verebilirmiyim..tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. ah aaahh keşke bende katılabilsem imkan olsada.aklım hep senin kurslarında valla.ne diyeyim hepsi için ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. Krema sıkma tekniğine katılmak çok isterdim, ama bu sene benim için zor. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. PisirtasirMayıs 15, 2012

    Merhaba Ayşe HAnim
    eserleriniz muhteşem
    Artık gercekten ayırt edemiyorum.
    bende birdahaki kursunuza katılmak
    İsterim. Basarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  9. Çokk isterim.Krema sıkma teknikleri kursuna ama zamanlama uymuyor:(
    Kurs keşke ağustosta olsaydı.
    Pastalarınız harika.Ellerinize emeklerinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. bu bence pastaciliktan ote , adeta bir sanat , cok begndim pastalarinizi ;)

    YanıtlaSil
  11. Kurs bayram sonrası Ağustos ayında da olabilirmiiii:)?
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba arkadaşım süper bir çalışma ellerine saglık

    YanıtlaSil
  13. Beni de listeye yazabilirseniz cok sevinirim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ben bu kursları nedense geç öğreniyorum,Ayşe hanım.Özellikle krema sıkma tekniğine gelmeyi çok isterdim.Mail adremi yollasam , haberim olur mu?

    YanıtlaSil
  15. Aşe anım merabalar sitenizçok güzel tebrik ederim
    Ayşe hanım pişirilerek yapılan yaş pasta profiterol kreması tarifiniz var mı?
    Teşekkürler sevgiler

    Senem

    YanıtlaSil
  16. özür dilerim baı harfler çıkmamıs klayvem bozuk -gönerirken farkettim ama geçti:)
    Senem

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails