2 Ocak 2009 Cuma

Bebek Cantali Pasta



Yeni yıla çok güzel bir haberle merhaba diyorum. Sevgili Banu ve Hidayet Türkoğlu minik bir kız bebek bekliyorlar. Geçtiğimiz haftasonu da Banu için çok güzel bir baby shower partisi düzenlendi aramızda. Ben de yine seve seve pastalarını hazırladım. Pastanın dışı kadar içi içinde elimden geldiğince özen gösterdim. Şimdiye kadar yaptığım en leziz pastalardan biri olduğunu itiraf etmek isterim. ;)
Bebek çantası şeklinde bu güzel pembeli kahveli butik pasta ve üzerindeki şekerden süslemeler (emzik, patik, oyuncak...) her ne kadar büyük beğeni toplasada, açıkcası yine en büyük ilgi figürlere geldi. Özellikle Hido'nun figürü herkesin favorisiydi. :)

Banu & Hedo Turkoglu

Bu güzel ve şeker çiftte tüm ömürleri boyunca ben de sağlık mutluluk ve başarı diliyorum. Tüm iyi dileklerim onlar ve dünyaya gelecek minik prensesleri için...

Bebek Cantali Pasta

22 yorum:

  1. aysecigim, yine super yapmissin. ellerine saglik!
    Allah minik hanima uzun omur versin, anali babali buyutsun... :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..yaptığınız her şey birbirinden güzel.tebrikler..

    YanıtlaSil
  3. AYSECIM YINE COK GUZEL, ORIJINAL BIR CALISMA...... HIDAYET MODELI GERCEKTEN COK GERCEKCI OLMUS.... DETAYLARA AYRICA BAYILDIM.... ELLERINE SAĞLIK... BU ARADA YENI YIL BASARILARININ DEVAMINI GETIRSIN CANIM... SEVGILERIMLE.....

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim ellerine sağlık, yine muhteşem bir pasta, yaptığın her pastayı büyük bir zevkle takip ediyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ayşecim harika muhteşem ne diyebilirimki ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hedo ve eşini tebrik ediyorum.
    Allah sağlıkla büyütmelerini nasip etsin...

    Pasta her zamanki gibi çok çok güzel olmuş.Patik şimdiye kadar gördüğüm en güzel patik..Emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Canım harika bir pasta olmuş ellerine sağlık.Bu kadar minik ayrıntılarıda ne kadar güzel yapmışsın bayıldım.
    Ayşe cim bu arada yeni yılını kutlar sağlık,mutluluk ve başarılar
    diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ayşe'cim
    yine süpersin canım.hidayet hakikaten ona çok benzemiş ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle 2009 hepimize istediklerimizi versin diyorum. Pasta çok güzel yine orjinal ve inanılmaz detaylarla süsülü bir pasta olmuş, eller,ne sağlık. Türkoğlu çiftine de bekledikleri bebekleri ile birlikte bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  10. canim, pastan harika olmus. sayfani surekli takip ediyorum. cok orjinal ve hatasiz calismalar yapiyorsun.
    senden ricam; yaptiklarinin tariflerini de bizimle paylasir misin?
    mesela bu, en lezzetli pastalarimdan oldu demissin. n'olur tarifini bize de ver :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Aysecim,cok guzel bir pasta olmus. Yine herseyiyle en ince ayrintisina kadar dusunup,calismissin.Icide bol meyvali bayagi leziz bir pasta olmali.Yeniyil sana bu yaptigin pastanin rengi gibi guzellikler getirsin.
    Sevgiler.
    Serap

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle süper! Figürler harika! Güzel haberi de almış olduk böylece:)İstanbul'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bravo bravo bravo.
    He bir de, "pes", "pes", "pes"..
    Bu kadar mi olur dedirtecek fevkalade bir pasta daha!

    www.kralcipplak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Ayşe'ciğim her zaman ki gibi muhteşem bir konsept ve pasta ellerine ve emeğine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ayşe'cim ne güzel bir haber vermişsin, pasta da çok şirin gerçekten..Ellerine sağlıkk..
    Mutlu yıllar diliyorum canımm
    kocamann sevgilerr

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar şeker ler yaaa..
    Mevlam hayırlsıylada bebişlerini dünyaya getirsin hep mutlu olsunlar inş..
    Ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  17. inaşalh miniklerini kucaklarınmada alırlar:)

    ben herseyden vazgecip senden pastacılık eğitimi almaya karar verdim :)

    kucuk emrah yakarması: öğrencin olıyım ablaa:)))

    bu arada hidonun sitede sen ve eşinin fotograflarını gordum heheheh :))
    çok tatlı bi çiftsiniz ve ayrıca bu kadar pastaya tatlıya karşın dortte birim kadarsın aglıyorum :(((

    YanıtlaSil
  18. Ayşeciğimm gerçekten çok güzel olmuş. figürler çok benzemiş. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  19. Ayşeciğim pasta çok güzel ama Hido müthiş olmuş ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Güzel dilek ve yorumlarınız için herkese tek tek çok teşekkür ederim.:)
    Pastayı ve figürleri de beğendiğinize çok memnun oldum.
    En içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Dilekcim, bu güzel meyveleri hangi iki kekin arasına serpiştirsen eminim en leziz pastalardan biri ortaya çıkar.
    Daha önceleri verdiğim tarifler gibi ayrıntılı fotoğraflı tarif vermeyeli uzun zaman oldu, dilerim bir gün yeni tariflerimle ilgili de bir yazı hazırlayabilirim şimdilik dilersen buradaki tariflerimden yararlanabilirsin.
    http://ayseyaman.blogspot.com/2008/03/
    ikolatal-modelleme-hamurundan-bir-pasta.html
    http://ayseyaman.blogspot.com/2008/03/
    ikolatali-pasta-ve-ganaj-tarifi.html
    Güzel yorumun ve ziyaretlerin için ayrıca çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Zarpandit :) canım alemsin.. Gülmekten pasta falan yapamayız biz senle..
    canım dilerim bir gün o da olur.
    Fotoğrafa gelince bende yeni gördüm, eşim de sonunda milli oldu, o kadar saklanmıştı halbuki.
    Canım yaptığım herşeyi yiyormusun sen yoksa ;P
    sevgiler sana

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails