8 Eylül 2008 Pazartesi

Bebek Odasi





Tiyatro sahnesini anımsatan bu cici bebek odasını Sevgili Özgül arkadaşımın Baby Showerı için hazırlamıştım. Herkes için tam bir süpriz oldu pastamız. Başta Özgül olmak üzere partiye katılan tüm davetlilerin o güzel tepkilerini almak, tüm uğraş ve emeğimin karşılığıydı. Arkadaşım pastayı kesmeye kıyamadı tabii fakat odamız ve üzerindekiler daha güvenli bir yere taşınınca beklenen son da kaçınılmaz oldu..:)

Özgül'e şimdiden kolaylıklar dilerim. Allah yardımcısı olsun, bebeğini sağlıkla mutlulukla büyütmek kısmet etsin...Darısı bizlerin başına...:)







Kendinizi tutmayın yakından bakın dilediğiniz gibi sevebilirsiniz...:)

Ben kendi rüyamdayım....
Size de tatlı rüyalar....
Sevgiler....

51 yorum:

  1. dilerim bende bu tatlı rüyalarda olabilirim:)

    pasta çoooook şirin :)))

    YanıtlaSil
  2. ayşeciğim nasıl kendimi tutabilirim ne tatlı bir bebek öyle ne güzel uyuyor ,sayfan açılırken yok canım bu pasta olamaz dedim ama yanılmışım süper güzel ,darısı senin başına canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ayşe'cim yorum yok,muhteşemsin canım.Ellerine sağlık.Üstelik çok sevimli.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım süper vallahi gerçek bebek odasından farksız olmuş. Tabiki kıyamazlar kesmeye. Duvarlar da şeker hamurundanmı? Şeker hamurundansa üzerindeki dalga desenleri nasıl oldu merak ettim :)
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  5. yamanım merhaba,
    uzun bir aradan sonra bende nihayet hem bebek ile ilgilenip hem de hobilerime zaman ayırabilir hale gelebildim... arada sayfanı ziyaret edip hayranlıkla izledim seni, artık doruk noktasına gelmişsin harike olmuş modelleme çalışmaların o kadar gerçek gibi ki bayıldımmm...ellerine emeğine sağlık nefis olmuş nefisssss...

    süpersin devam et böyle :)

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  6. inanılmaz sevimli olmuş. Seyretmekten yenmez bu pasta :)

    iyi geceler
    tatlı rüyalar :)

    YanıtlaSil
  7. Bu pastaya bayıldım, duvarın ayrıntısına, uyuyan bebek suratına tek kelimeyle muhteşem olmuş...

    süpersin...

    YanıtlaSil
  8. Ayse hanim, yine cok guzel yapmissiniz elinize saglik.bu mesaji size ozel atiyorum.Ben San Jose, Ca yasiyorum. wilton dan birkac ders aldim. bu yaz tr de pastacilik derslerine katildim fakat yeterli degildi. sizin 2,3gunluk pasta suslemeciligi derslerine katildiginizi blogunuzdan takip ettim.benim size sorum kasim ayinda Caljava int. school Kim Morrison 2 gunluk ders verecek ona katilmak istiyorum sizin bu 2,3 gunluk derslerden izlenimlerinizi almak icin telefon numaranizi sormustum.benim email adresim
    serap05@hotmail.com sizinle tel konusmak istiyorum bu pasta siparisleri uzerine . vaktinizi aldim, simdiden cok tesekkurler.

    Serap

    YanıtlaSil
  9. Ayse'cim o kadar guzel bir pastaki, herseyi ince bir zevkle ve titizlikle yapilmis. Duvar boyamasindan besige kadar her ayrinti harika bir iscilik canim. Ellerine saglik, bakmaya doyamiyorum :) Istedigin anda gerceklerine kavusman dilegiyle :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Ayşe,harika olmuş ya bayıldım:) hele bebeğe seninde dediğin gibi bakakalıdım, gerçek bebeğin minyatürü adeta :) ellerine sağlık.

    whiteistcafe.blogspot.com
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  11. bunun bir pasta olduğuna inanmak bile zor, herhalde varılabilecek son nokta bu olsa gerek.. bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Harika ötesi olmuş, çok beğendim ilerleyen aylarda benimde böyle bir pasta yapmam gerekecek :)
    Ellerinize sağlık,
    Uğur

    YanıtlaSil
  13. Tekrar bebek odası hazırlayasım geldi:)Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ayşe, ne diyeyim şimdi her zamanki gibi harikasın.çok çok çok çokkkkkkkkkkk güzel.ellerine sağlık.her ayrıntıda takılıp kaldım,çok gerçekçi be çok şık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar Ayşecim,
    öncelikle hayırlı ramazanlar dilerim.
    Pastan muhteşem görünüyor hele o bebişin pembe yanaklarına bayıldım ya ben sana nasıl ellerine sağlık diyeceğimi bilemiyorum bu kadar güzel pastalar nasıl yapılır sana ukteyle bakıyorum süpersin....
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  16. Bu pastamı gerçekten yoksa çocuk odasına biblo mu aldın:) vallahi nasıl kesilir bu pasta ,enfes olmuş...
    Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. sevgili ayşe, çoookk güzel olmuş. baka kaldım resmen. eline, gözüne, kalbine sağlık:) sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. Tamamen bana uygun bir pasta çok başarılı olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Ayşe tek kelimeyle muhteşem olmuş..
    ellerine yüreğine sağlık..
    Hayırlı Ramazanlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  20. Ayşe'cim her yaptığın işe hayranlıkla!! bakar oldum uzun zamandır. Yine çok güzel bir pasta yapmışsın :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Canım,
    söze nereden başlayacağımı bilemedim. Bu nasıl bir güzelliktir böyle. Renklerin uyumu, modelin anlamı, dizayn.Tek kelimeyle süper. Nasıl kıyıp kestiler bilmiyorum.Muhteşemsin.
    Seyretmek bile çok güzel.Ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  22. O kadar şirin ki diyecek söz bulamıyorum. O duvarlar nedir diye sorsam ? Belki lafı uzatabilirim..:)
    Renkler, figürler..hepsi birbirinden güzel.

    Ellerine sağlık

    Müge

    YanıtlaSil
  23. Canım Ayşe'ciğim pastalarının hepsi süper ama bu da ayrı bir güzel olmuş, bayıldım ben bu pastaya, ellerine emeğine yüreğine sağlık canım...
    Öptüm güzelim ailecek en içten sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  24. Ben de olsam yemeğe kıyamazdım, nasıl yenir bu sanat eserleri ayol:) Detaylarda kayboldum zaten, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Yaptığınız pastaya bayıldım. Kaç kere baktım. Ellerinize sağlık az kalır. Sevgiler TAZENANE

    YanıtlaSil
  26. Ayşe'cim nefis güzel olmuş, emeklerine sağlık.. Her ayrıntısı çok keyifli, ben de kendimi tutamadım, hayallere daldım itiraf edeyim ;)

    YanıtlaSil
  27. Ayşecim inan yazacak birşey bulamıyorum. Ellerine yüreğine sağlık. Bu pasta zaten başka türlü kesilemezdi. Yeme yanında bak kelimesi bu pasta için uyarlanmış sanki.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Yaman Aysem,
    Ne kadar hos olmus pastan, ince ince detaylar. Perdeler bayildim, ellerine saglik, sevgilerimi gonderiyorum. Siz IKE'dan nasibinizi aldiniz mi, hafta sonu buradaymis bakalim, allah korusun, sevgile.r

    YanıtlaSil
  29. Ayşe yaman pasta yapmanın bir sanat olduğunu herkese gösteriyorsun tebrik ederim başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  30. ay harika olmuş çook şirin ne diyebilirim ki

    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. selam ayşe,
    inan bana gördüğüm en güzel pasta diyebilirim, seyretmekten kendimi nasıl alabilirimki, muhteşem olmuş, duvarlarda şeker hamurumu çok merak eetim, öyleyse o deseni nasıl verdin. gerçekte tebrik ederim, iyiki tanımışım seni, idolümsün...

    YanıtlaSil
  32. Ayşeciğim
    ben bu pastaya aşık oldum!
    Kardeşimin bebeği olursa mutlaka bu pastadan yapmalıyım.
    Sevgiler Harikasın

    YanıtlaSil
  33. Yorumlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim, beğendiğinizi duymak gerçekten çok güzel. :)

    Çoğu arkadaşımız pastanın duvarlarını nasıl yaptığımı sormuş. Yapımı oldukça basit aslında. Bu bebek odasını pasta fuarındaki Demo'da öğrenmiştim. Demodan farklı olarak ben duvarlar için flower paste kullandım yaklaşık 2 gün kurumasını bekledim, kuruduktan sonra üzerine stencil tekniğiyle bulutlar yaptım..

    Tekrar güzel sözleriniz için çok teşekkürler..

    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. aysecim seni ayakta alkışlıyorum wallahi...bu nasıl bir odadır yahuuuu...nasıl bir güzelliktir,nasıl bir detaycılıktır.gerçekten tek kelimeyle MUHTEŞEMMMM......

    not:ben çocuklarımı erken doğurmuşum yahu...hiç böyle şeyler olmadı :((((

    YanıtlaSil
  35. Ah Aysecim...bu pasta degilde sanki bir masal kitabi görüntüsü. Hani gercekten yenmeye kiyilamayacak bir pasta olmus.Harika...ayrintilara bakmaya doyamadaim...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  36. Yaman Aysem,

    Sordugun icin tesekkur ederim, ilk once biz de cok korktuk baya hazirlandik ama simdi biraz doguya kaydi IKE, bu nedenler galiba sadece yagmur ve ruzgar bekleniyoir ama yonunu degistirmeseydi kotu olabilirdi. Biz denize 3 saat uzaktayiz, sanirim buralarda cok korkulacak birsey yok ama surekli uyariyorlar gene de. Cok sagol, opuyorum sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  37. Ayşeeeee çok çok güzel olmuşşşşş.Ellerin dert görmesin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Canım Ayşem güzel yorumların için çok teşekkürler.Olsun şekerim,sen gel İstanbul'a ben sana izletirimZaten çok alep var yurtdışındakilerden:)))Ben size dükkanda toplantı ayarlarım seyrederiz canım...Çok öpüyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. AYŞECİMM AYŞECİMMM..
    sen bi tanesinn :))))

    nerde varki bu kadar enfes bir takım..
    mobilyacılar iflas edecek :))
    svglrrrr

    YanıtlaSil
  40. hakikaten rüya gibi..çok güzel demek yetersiz artık..farklı kelimeler bulmak lazım.slmlar

    YanıtlaSil
  41. Ayse'cigim sen cok mukemmel bir kizsin
    bir gun o kadar guzel bir bebisin olacakki sevmeye kiyamayacaksin.
    Allah tum guzellikleri guzel yuregine gore versin.Cokkk mutlu olll.

    canim pastaya bakmaya doyamadim,sanki gercek gibi yapmissin.
    En ince ayrintilari bile dusunmussun.Ellerin dert gormesin.

    kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderdim.

    YanıtlaSil
  42. ayşecim nasıl güzel olmuş ya bayılıyorum pastalarına süslemelerin hepsi harikakaaaaa

    YanıtlaSil
  43. merhabalar arkadasım...sayfanı asagılara kadar o kadar cok ınceledımkı yukarı yenı ıletıye cık cık bıtmedı:)

    ellerıne saglık artık prefesyonelleşmişsin:)

    ruyalarının gerceklesmesı umıdıyle hayırlı ramazanlar:)

    sevgıler....

    YanıtlaSil
  44. ben bu pastayı yıyemezdım saklardım vallahı cok tatlı bayıldım...

    YanıtlaSil
  45. harikasin canim sahane olmus,insallah yakinda kendi pastani hazirlarsin darisi basinaa sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Aman allahım canım süper ya ne denir ki muhteşemsinnnnnnnnn emeğine ve ellerine sağlık kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  47. yine hariklar yaratmışsınız ben bişi sorucam şeker hamurunu parçalar kurudukdan sonra tek tekmi montelediniz ve ne kadar sürüyo kurumaları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Son gelen yorumlar için de ayrıca herkese çok teşekkürler, beğeniniz beni çok mutlu ediyor..

    pasthane, evet her parçayı tek tek hazırladım ve ters düz ederek bir kaç günde kuruttum sonrada royal icing ile birbirine monte ettim..İlk defa böyle bir pasta hazırlayacağım için ben hazırlıklara önceden başladım..Size tavsiyem mutlaka en en az 3 gün önceden başlayın ve mutlaka yedek parça çalışın..Her an bir aksilikle karşılaşabilirsiniz..
    Son olarak pasta üzerindeki modelleri modelleme hamuru ile hazırladım..Bence şeker hamuru pekte uygun değil bu gibi çalışmalarda..Zor kurur ve çabuk kırılabilir..
    Umarım yardımcı olabildim..
    Şimdiden kolay gelsin..

    Herkese en içten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  49. Bu bebek odası harika olmuş,gerçek olsa ancak bu kadar güzel görünebilir herhalde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. size yorum yazmadan edemedim
    bu pastayi o kadar begenmistim ki seker hamuru aldim ve kurabiyeler yapmaya basladim (ilk etapta pasta yapmaya cesaret edemedim cunku)

    2 tane de pasta yaptim, sizin kadar zevkli pastalar yapabilmem icin daha cok ugrasmam lazim belki de ama bilmenizi istedim, bu ise baslamamin en onemli sebebi sizin pastalara duydugum hayranlik oldu! Belki ben de bir gun bu kadar guzel pastalar yapabilirim, kimbilir :)

    Ellerinize gonlunuze saglik!!

    YanıtlaSil
  51. Ayse hanim bu ne seker pasta öyle. Bende bebegim oldugunda böyle bir pasta isterdim ona.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails