21 Şubat 2009 Cumartesi

Leylek Pasta

Stork Cake

Bebek getiren leylek pastam sevgili Jaquie'nin düzenlediği hoşgeldin bebek partisi içindi. Jaquie beni daha önceden yaptığım butter creamlı (yağlı kremalı) pastalardan tanıyor. Kuzeni için leylek şeklinde bebek pastası isteyince ben de ortaya bu kocaman pastayı çıkardım. 35 cm'lik kare ve bir de dikdörtgen keki traşlayıp krema ile kaplamak tahminimden de uzun sürdü. Traşlama işlemi için elimde net bir örnek olmadığından oldukça zorlandım. Neyseki sonuç başarılı oldu. :)

Birbirinden bağımsız anlatacak çok şey geliyor aklıma ama fazla lafı da uzatmak istemiyorum ve sizi bu güzel pastamla başbaşa bırakıyorum.

Hosgeldin Bebek Pastasi

"Ayse,

The cake was great. It looked beautiful and it tasted amazing. It was definitely worth every penny. Thank you so much for delivering the cake, it truly helped.

Thanks again,

Jaquie"

Baby Shower Stork Cake



Yeni doğacak bebeğimiz çikolata renkli :) çikolata gibide tatlı, uzun ömürlü ve sağlıklı olması dileklerimle..

Sevgilerimle

30 yorum:

  1. şahaser bir consept olmuş ayşeciğim.
    nazarlık fikri süpper.
    ağzındaki çantaya bayıldım, harikasın canım.

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık muhteşem,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yine çok güzel bir pasta olmuş :) ellerinize sağlık... Krema ile pasta kaplamak bana şeker hamurundan daha zor geliyor ama daha lezzetli olduğuda şüphesiz :) leyleğin vücududa mı krema? Gerçekten harika bir iş çıkarmışsınız?

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş gerçekten..Çikolata renkli bebekte..:)

    YanıtlaSil
  6. Ayşeciğimmm çoookkkk şirin çoookkk renkli şahane bir konsept olmul canım. Ellerine sağlık, üstelik de krema ile çalışmak şeker hamurundan daha da zor!!!

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  7. herzamanki gibi süper olmuş yiyenlere afiyet olsun seninde ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. ayyy çok tatlı olmuş çikolata bebek pek şirinnnn :)

    YanıtlaSil
  9. her detayı ayrı ayrı çok güzel olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  10. merhaba çok guzel olmuş elınıze sağlık

    YanıtlaSil
  11. Nunucum, demek ki pastam o kadar da başarılı olmamış :( O bahsettiğin nazarlık değil emzik :) Kahverengi yuvarlaklıkta bebek surati :) Sizde haklısınız uzaktan bakılınca nazarlığa benziyor.:)

    Derya, teşekkürler

    Nurten, çok teşekkürler. İkiside yerine göre zor ve çok tatlı :)
    Evet leylek vücududa krema. Şeker hamurunu sadece yazilari yazarken ve ilave olarak leylek gözünde, bebek yapımında kullandim. Krema sıkma tekniği ile yazı yazamıyorum. :( Kurdelalar da hazır. Aslında onlarında yenilebilir olması lazım ama üsengeclik. :)

    Mujde, teşekkürler.

    GamzeateS, çok teşekkürler.:)

    Bir dilim duş, çok teşekkürler, evet yerine göre buttercream ile çalışmakta zor. Beğendiğine çok sevindim.

    Horasa, çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim.

    Anneperi,Seda,adsız teşekkürler :)

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. pes yani bu kadar güzel olur

    YanıtlaSil
  13. harikasin aysem amerikada pastalarinla unlu olacaksin
    filiz ablam dedi dersin canim benim
    super olmus
    insallah o leylekler sanada yakinda bebek getirir icimden geldi yazdim cok opuyorum seni

    YanıtlaSil
  14. Yaman Ayseeeem...SÜPERSIIIIN...ellerine saglik..keyifle fotografa bakitim baktim durdum...sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ayşe ablacım tasarıma bayıldım cıvıl cıvıl olmuş. Bazen bende krema ile çalışmayı istiyorum (senin pastalarına baktığım zaman) ama şeker hamurlu daha da kolay geliyor tabiki. ama inşallah bir gün bende yapabilirim. :) çalışmaya devam...

    YanıtlaSil
  16. Pasta her zamanki gibi harika Ayşeciğim ama nedense beni bu krema işi hep korkutmuştur o yüzden hayranlıkla seni izliyorum..:))

    YanıtlaSil
  17. süpersin arkadaşım...ellerine sağlık..çok güzel bir pasta olmuş...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba..

    Yaptığınız sanat eserlerine bayılıyorum..

    Bunlara nasıl bıçak vurulur onu da hiç anlamıyorum.))

    Paylaşımlarınızın hiç bitmemesi dileği ile sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  19. canimsin sen ya yaman aYSsem bayildim ben buna ne olur bize bunun teknigini anlatsan fotograflayarak cok begendim ben bunu kizimin dogum gününe yapmak istiyorum bunlari bizimlede paylas olurmu sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Selam Yaman Ayse, ilk bakista bende nazarlik sandim, son dakika da bebek oldugunu anladim :) Cok guzel olmus, ellerine saglik...

    Gelir gelmez sana bir sorum olacak. Marshmallow seker hamurundan modelleme hamuru yapilabilir mi? Icerisine tragant ilave etsem hamur ne olur acaba? Pasta kaplarken kolaylikla kapliyorum ama modelleme konusunda yardimina ihtiyacim var. Keske seni calisirken izleme sansim olsa...

    Cevaplayacagini tahminen simdiden tesekkurler :)

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  21. Canım mesajın için çok teşekkür ediyorum....

    Pasta muhteşem olmuş...Ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Çok nefis gözüküyor.Özelikle emzikli bebeğe bayıldım.

    YanıtlaSil
  23. Tek kelimeyle nefis Ayşe'cim!! ELlerine kollarına sağlık.. Renkler capcanlı, içim açıldı.. Bebişe sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum ben de.. Mesajın da çok hoş bu arada :)

    YanıtlaSil
  24. Harika bir pasta olmuş.
    Özellikle turuncu renk çok canlı olmuş ve pastaya çok yakışmış.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler.
    www.semraninmutfagi.com

    YanıtlaSil
  25. Ayşecim, ellerine sağlık. Bunlar gerçekten yaman tarifler:) Muhteşemler...

    YanıtlaSil
  26. Bizim neslimizde hep leyleklerin getirdigine inanmıştık ama şimdikiler çok akıllı umarım bu numaraya inanırlar:)) pasta her zamanki gibi harika.

    YanıtlaSil
  27. Pastayı beğendiğinize çok sevindim, güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. Mebrule, evet marshmallowlu seker hamurundan da modelleme hamuru yapabilirsin. Fakat marshmallowlu hamurunun kıvamı güzel olsun, yoksa muntazam figürler oluşturmakta zorlanırsın. Ben modelleme için tylose toz kullanıyorum. Sana da onu tavsiye ederim. Tragant derken gum tragacanth demek mi istedin? Bu toz tylose'a göre biraz daha kuvvetli ve pahalı, özellikle pastillage yapımında kullanılıyor. Az bir miktarla bununlada modelleme hamuru yapabilirsin.

    Kolaylıklar dilerim canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  29. Aysecim aldigim tozun ismi tragant pulver... Aldigim sitede model hamuru, cicek, bocek yapimi icin kullanilir diyordu ve tyloce-c bulunmuyordu sitede...

    Bir kac arkadasin sayfalarinda okudum ayni ise yariyormus. 14 Gr lik tragant pulver 9.90 €.

    Cok cok tesekkur ederim, atom karica gibi ne zaman yardima ihtiyacimiz olsa yetisiyorsun. Sen olmasan simdi gidip glikoz bulmak icin kosusturacaktim...

    Kendine cok iyi bak...

    YanıtlaSil
  30. you make incredible cakes. Love it!http://romaniancakesandcupcakes.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails