6 Kasım 2008 Perşembe

SONBAHAR















"Sonbahar Pastası...
Onun üzeri de bir hüzün kaplı...
Ama tadı aroması bambaşka...
Rengi dokusu havası nefis..."







































Not: Kabak şeklindeki pastamızı buradaki göğüsleri yaptığım kek kalıpları ile hazırladım. Wilton'un çok amaçlı olan bu mini futbol kek kalıpları yuvarlak olan her şeyde kullanılabilir. Böylece keki tıraşlamaya da gerek kalmaz.. Şimdiden göğüs, kabak vs yaptım ama asıl amacı olan top yapmak kısmet olmadı. Alırsanız çok memnun kalırsınız.

36 yorum:

  1. sevgili adasim,
    bu super olmus ya... bayildim... bir dilim gonderebilir misin kabakli olandan?

    bu arada o kabak seklini nasil verdin?

    YanıtlaSil
  2. Ayşecim,kabağın üzerindeki sapı özellikle inceledim.O renk uyumu nedir öyle maşallah.Hakikaten büyük bir cevher var sende,inşallah tüm hayallerin hızla gerçekleşiyordur canım...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Ayşecim harikaa.. bir pasta olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarınız için çok teşekkürler :)

    Delfina canım daha yolum uzun :)

    Adaşım Ayşe, gerekli aydınlatmayı sayfamda yaptım.:)

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canı çok cici olmuş, üstelik de kabağı çok severim.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  6. Ayşecim ne söyleyebilirm,tek kelimeyle muhteşem olmuş.
    Blog alemideki pastacılar arasında bu işi hakkıyla yapan 3-4 tane bloggerden biri de sensin.


    Ellerine emeğine sağlık.Sevgiler...........

    YanıtlaSil
  7. olagan ustu bir goruntu
    ellerine emegine saglik canim
    sevgiler...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş bir pasta olmuş, hüzünden çok sevimli ve eğlenceli geldi bana :)
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Nefis bir sonbahar pastası bu Ayşe. Ellerine sağlık. Aklıma nedense Bolu pazarını düşürdü (belki Food and Travel dergisinde gördüğüm Bolu Pazarı fotoğraflarından dolayıdır)

    YanıtlaSil
  10. Pastanın içini görünce daha da mest oldum...Ellerine sağlık....
    Süpersin!!

    YanıtlaSil
  11. Herzaman yaziyorum...hangi temayi islersen isle pastalarinda...SEN harikalar yaratiyorsun Yaman Aysem...kendimcee senin elindeki zerafet bir baska...nefis olmus pasta...ellerine saglik, sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  12. Ayşeciğim seyretmeye doyamıyorum öyle güzel ki... ellerine sağlık canım. bu kalıptan geçen yıl aldım ama daha hiç kullanma fırsatım olmadı.
    sevgilerimle
    Funda

    YanıtlaSil
  13. Ayşeciiiim.
    Süper bir pasta olmuş harika ellerine sağlık.
    Sevgiler byyyy.

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş yine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Ayse,
    Blogunu surekli izliyorum, pastana bayildim. Harikalar yaratiyorsun. Renkler ne kadar uyumlu. Yaraticiligin sinir tanimiyor:)
    Alabama'dan sevgiler
    Nur

    YanıtlaSil
  16. Ayşe'cim çok orjinal ve nefis görünüyor! Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş detayların inceliğine mükemmelliğine bayıldım ellerine sağlık. Kabak, sapı, kestane, yapraklar hepsi birbirinden detaylı çalışmalar çok güzel olmuş
    Ayrıca yorumuna da çok sevindim emeğin beğenilip takdir görmesi insanı çok mutlu ediyor.
    Sevgilerimle Uğur

    YanıtlaSil
  18. canım benım nasıl guzel olmus bayıldım harıkasın. seker hamurunu sekıl verırken cok ınce ve guzel yapıyorun buda cok zordur. cok basarılısın ellerıne saglık sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Ayşe muhteşem olmuş,eline sağlık,balkabaklarına bayıldım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. harıka bu kalıpları sipariş vermek ıcın siteden inglızcemi yazısmak gerekıyor tşkr selma

    YanıtlaSil
  21. Pastayı beğendiğinize çok memnun oldum, güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..

    herkese mutlu haftasonları
    en içten sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Selma, yabancı sitelerden malzeme sipariş edebilmeniz için yabancı dilbilgisi biraz da olsa gerekiyor.
    Ayrıca Wilton Türkiyeye direk servis vermiyor, sanırım sadece Amerika içinde servisi var. Ama bildiğim kadarı ile Amerika içinde bazı taşıma şirketleri size ürünü ulaştırabilir, bunun için Wiltona posta adresi olarak taşıma fırmasının size verdiği adresi veriyorsunuz. Biraz karışık ama bu şekilde malzeme alanları biliyorum. İnternetten araştırma yapmanız gerekiyor. Ama en iyi en garantili yok sanırım bir tanıdık aracılığı ile malzeme getirtmek.

    YanıtlaSil
  23. Aysecim, ellerine saglik. Süper bir pasta olmus. Tam bu mevsimlik. Kabaklar, kestaneler, tüm detaylar harika...

    YanıtlaSil
  24. Ayeşciğim harika olmuş yine pastan ellerine sağlık, ayrıca geçte olsa etkinliye eklediğin için teşekkürler, sen kusura bakma benim acemiliğim...:)

    YanıtlaSil
  25. keşke rengini daha uygun yapsaydın yapraklar bile solarken böyle çirkin boz bir renk alamıyor

    neyse emeğine saygımız var

    bu arada keşke sorularıda yanıtlasan

    aylin karapancar

    YanıtlaSil
  26. Cok harika bir pasta olmus,ellerine saglik.Güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  27. Ayşeciğim merhaba, hep söylüyorum ya. Tablo gibi senin bu pastalar . Ben bakmaya doyamıyorum bunlara :)

    Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. ayşecim nefis bir pasta olmuş benim gözümde bir dehasın renkler solgun hüzünlü sonbaharı çok yansıtmış tek kelimeyle harikasın bu pastayı yaparken kullandığın kek tarifini merak ettim birde wiltonun bu kalıplarını nsıl kullandın yani içinde kek pişirdinmi yoksa sadece şekil vermek içinmi kullandın aydınlatırsan mutlu olurum sevgiler aysu cilginpastalar

    YanıtlaSil
  29. Yorumlarınız için çok teşekkürler :)

    Aysu,
    kabak şeklindeki pastayı resmini de yayınladığım yuvarlak kek kalıplarının içinde pişirdim..Böylece tıraşlamaya da gerek kalmadı.
    Kekler için yeni tarifler kullandım; mesela kabaklı pasta için buttercake tarifi uyguladım, ilk defa yaptığım bir tarif yoğun tereyağlı, sanırım siparişi olmadığı müddetçe bir daha denemem. Benzer tarifleri internetten yabancı sitelerden bulabilirsin. Diğeri için de bir çeşit kakaolu sünger kek yani pandispanya kullandım, bundan memnun kaldım şimdilik,ilerde bir kaç deneme daha yapacağım, uygun görürsem tarifini yazabilirim. Benim diğer pasta tariflerim içinde arşivi inceleyebilirsin, pasta ve krema tariflerim mevcut.
    İlgin için çok teşekkürler..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  30. Ayse cim

    Ne diyebilirim baska bilmiyorum. Harika olmus. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  31. Harika olmuş Ayşecim ellerine sağlık:)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  32. sonbahar pastası!
    kendimi ne kadar yakın hissetim ona!
    Tek kelimeyle mükemmel yaratıcılığına bide sana hayranım:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  33. Ayşe tek kelimeyle harika olmuş bu pasta, ellerine, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  34. ayse'cigim super olmus harikasin canim kabak gercek gibi ayyy sapini bile yapmissin.pes dogrusu
    masallahin var Allah seni nazardan korusun.
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  35. Tek kelimeyle muhtesemler..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails