7 Şubat 2011 Pazartesi

Dandini Dandini Dastana Bebek Pastam

My Baby Boy's Lullaby Cake

Size hayalimde olan kendi bebek pastamı sonunda sunuyorum... Pastamı hazırlarken hayal dünyamdan geçenleri elimden geldiğince işlemeye çalıştım.
Halen de çalışmalarım devam ediyor, bebişi ve bostancıyı da eklemem lazım...ama bu belki bir kaç günümü ya da haftamı daha alabilir...Bense bu projemi sayfamdan paylaşmamaya artık dayanamayacağım. :) Olduğu kadar diyorum ve bu pastamı aşağıdaki videoyu dinlerken incelemenizi öneriyorum... Etkisi böyle daha kuvvetli oluyor..:)


"Dandini dandini danalı bebek
Mini mini elleri kınalı bebek
Annesi babası çok sever uyur büyür nazlı bebek

Dandini dandini dastana
Danalar girmiş bostana
Kov bostancı danayı yemesin lahanayı

Dandini dandini danadan
Bir ay doğmuş anadan kaçınmamış yaradan
Mevlam korusun nazardan"

Masalsı Ninni Bebek Pastam

Masalsı Bebek Pastası














My creation


Not: Dünya ninnileri projesinden ilham alarak bu butik pastamı hazırladım.

Sevgiyle
Ayşe Yaman

38 yorum:

  1. Ayşe rüya gibi, ellerine sağlık. Bayıldım hayal gücünü gerçeğe dökme şekline...

    YanıtlaSil
  2. en guzel bebek pastasi olmus .eklerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Tam sana yakışan çok şık, çok farklı bir pasta olmuş.
    Ellerine ,emeğine sağlık canım. Bu arada doğuma ne kadar kaldı ?

    YanıtlaSil
  4. Bence çok doğru bir seçim...derin-anlamlı-orijinal
    tebrikler!

    YanıtlaSil
  5. canımcım çooook güzel,otantik,değişik bişey olmuş..ellerine ,fikrine,yüreciğine sağlık.
    bu arada hani demişsinya kremşanti tadında buttercream kıvamında birşey.. ben de hep öyle bişey aradım ve bulduğumu seninle paylaşıp fikrini almak istiyorum.ben paket kremşanti kullanıyorum. her paketi yarım bardak süt ve yarım yemek kaşığı da (pastanelerde satılan bezeleri robottan geçirip)toz yumurta beyazı haline getirdiğim toz bezeden atarak,sert ve güzel kıvamlı bir şanti elde ediyorum . şekli de kolay bozulmuyor... gülen arkadaşım bu yöntemle yani bezeden icing yaparak kurabiyelerini süslüyordu bende esinlendim. :) fikrini merak ediyorum ustamm :) görüşmek dileği ilee en içten sevgi ve selamlarımı gönderiyorum kabul buyur lütfen :)

    YanıtlaSil
  6. Aysecim supersin!!! Sana da boyle orjinal bir pasta yapmak yakisirdi:) Cok cok cok begendim. Simdi sira bizde ama hala ilham perileri gelmedi bize. O ninniyi de, videodaki animasyonu da cok severim. Gercekten pastaya cok iyi uyarlamissin. Ellerine saglik. Hergun bakiyordum sitene,"yapmis mi pastayi" diye:) Insallah evinizin bas kosesinde, oglusunun guzel anilarina eslik eder bu maket pasta. Opuyorum...Sumeyye

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler sevgili Zeynep, small button nose, Veray...

    Boncuk Mutfakta, tam bir aycık :{ :)

    Ümmü Abdullah, harikasınız ne diyim, aklınıza fikrinize sağlık...
    bezeden yumurta beyazı tozu haa...süpersiniz...:)
    eminim kremanin tadı nefis oluyordur, kıvamı da oldukça güzel...üşenmesem şimdi hemen kalkıp tarifi denemek isterim...kısmetse en kısa zamanda bir yaş pastayı bu krema ile sıvamak isterim...
    böylece kıvamı da test etmiş olurum..
    bu fikri paylaştığınız için de çok teşekkürler...benim için çok kıymetli, bu zamanda böyle yorumları da paylaşımları da bulmak zor...
    tarifi deneyince mutlaka gelişmelerden sizi haberdar ederim...benden de size sevgiler selamlar

    Sümeyye, beklediğini tahmin ettim, o yuzden fazla da merakta bırakmak istemedim sizi :)
    gelecek sefer bu tarz bir durum olursa "terzi kendi söküğünü dikemezmiş" diye işin içinden çıkabilirim...gerçekten kendim için ya da yakın birileri için özel bişeyler yapmak çok zor oluyormuş...sana da kolay gelsin, bol ilham perilerin olsun :)

    YanıtlaSil
  8. canim bu senin baby shower pastan mi yoksa:)
    cok seker bayildim

    YanıtlaSil
  9. Cidden rüya gibi.Asla yenmeye kıyılmaz..Elllerine hayal gücüne sağlık

    YanıtlaSil
  10. Ayşe'cim muhteşem olmuş eeee ninnimiz
    de çok yakışmış:))Ellerine,emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Aysem... Kelimelerimin yetmedigi yerdeyim... Dedigin gibi ninni esliginde pastani seyrettim ve seyrederken de oglumun dogumu gözlerimin önünden saniye saniye gecti... Duygularimizi ne hos yönlendirdin bu harika yayininla.... Pastan rüya gibi, icinde her duyguyu tasiyor, Rabbim her verdigini gönlüne göre versin insallah... Sevgilerimle, hayirlisiyla yavrunu kollarinin arasina almani diliyorum.... (Not: Belki biliyorsundur ama ben yine de hatirlatmak isterim; bir yakinini görevlendir, bebeginin dogdugu gün, yasadigin ülkedeki ve Türkiye`deki önemli günlük gazeteleri alip, saklasinlar... "Hic acilmadan, orijinal haliyle" sonra da özel bir cantada muhafaza et... Dün benim oglumun 10.dogumgünüydü... Beraberce o gazetelere baktik... Cok eglenceli ve enteresan oluyor...)

    YanıtlaSil
  12. Tek kelime, Mükemmel:)))

    YanıtlaSil
  13. çok hoş olmuş gerçekten..özellikle çiçekler harika görünüyor...emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Muhteşemmmmmmmmm......Rabbim sağlıkla sıhhatle huzur içinde mutlu paylaşımınızı sağlasın.
    Nilly.....

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş.Ellerinde sağlık.bende ne zamandır ekleme yaptığını düşünüyordum ki yeni çalışmanı gördüm çok mutlu oldum.Tekrar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. harikasiniz...

    YanıtlaSil
  17. Cok guzel, derin ve anlamli olmus. Ins saglikla kucagina aldigin fotograflari da goruruz;)) sevgilerle ozlem.

    YanıtlaSil
  18. Masal gibi bir pasta olmus gercekten. Ellerine saglik. Bostanciyla bebegi ekleyince tekrar fotograf eklersin degil mi?
    Gulden

    YanıtlaSil
  19. Nini eşliğinde harıka bir bebek pastası,görüntü mükemmel. ellerınıze, emegınıze saglık.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Ayşe hanım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.Pasta muhteşem görünüyor ustalığınızı konuşturmuşsunuz ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Ayşe ne kadar farklı ve değişik bir pasta hazırlamışsın.Detay detay işlemişsin,çok tebrik ediyorum.Otantik ve çok hoş,öylece baka kaldım ;)
    emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Ayşecim tebrik ederim muhteşem gözüküyor.Kesinlikle kliple daha etkili olmuş.Çizgifilmler canlanırmı? diye sorsa kızım senin pastanı gösteririm.Bu arada büyük güne az kalmış Allah sağlık ve mutlulukla kucağına almayı nasip etsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten rüya gibi olmuş. Büyük bir keyifle izledim.Bebeğine kavuşmana az bir zaman kalmış. Rabbim hayırlısı ile bebeğini kucağına almanı nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Harika:)Açıkcası ben sizden daha soft renklerde ,klasik bebek pastalarının biraz farklı bir versiyonunu bekliyordum.Çok şaşırdım ve etkilendim Ayşe hanım.Farklılığınıza hayranım..
    Hakikaten ninni ile birlikte seyredilince daha farklı bir etki bırakıyor pasta.İnsanın pastada dahi, kendi kültüründen,özünden bir şeyler görmesi duygulandırıyor.Bende çocuklarımı bu ninni ile büyüttüm.Bizide geçmişe götürüdünüz...Tekrar ellerinize sağlık..
    Sydneyden sevgiler
    nazan

    YanıtlaSil
  25. Ayşe Hanım,
    Ellerinize sağlık, çok güzel ve orjinal bir pasta olmuş.. Merak ediyorum üzerindeki kaplama nasıl birşey mavinin tonuna bayıldım..

    YanıtlaSil
  26. Süpersin sevgili Ayşe... Bence tam butik bir tasarım olmuş: özgün ve anlamlı... Ellerine sağlık. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp büyütmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  27. Evvet!
    Tam tahmin ettiğim gibi:)
    İddialı bir pasta.Hani gözlerini kaparsın da,ruhunu aydınlatan düşler kurarsın ya;bu pasta o düşlerin gerçeğe dönüşmüş hali olacak belli ki.
    Mavi gökyüzünü ve huzru çağrıştırıyor.Diğer karakterlerse,cıvıl cıvıl / rengarenk halleri ile,bir çocuğun tertemiz ve umut dolu kalbini..
    Papatyalar da,anneciğin yüreğinden kopup,yavrusunu sarmış sanki:)
    Şimdiden kolay gelsin.Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  28. Bayildim, cok begendim... Koylu guzelinin yuzundeki ifade mukemmel, emegine saglik, harikasin...

    YanıtlaSil
  29. Güzel yorumlarınız beni mutlu etti, size de değişik rüya gibi bir pasta sunabildiysem ne mutlu bana...:)

    Çikolatafıstığım, pastam şeker hamuru üzerine elle boyandı..Aşağıdaki linkte 3. resimde göründüğü gibi şeker hamuru parçaları üzerine farklı mavi renk denemeleri çalıştım...Sonunda da
    Wilton royal blue da karar kıldım..
    Fırçam her zaman hafif suyla nemliydi, böylece daha kolay boyama yaptım..su kullandığım için boyanın tam kuruması bir hafta kadar aldı...denerseniz şimdiden kolay gelsin...

    http://www.flickr.com/photos
    /25730355@N03/5426144520/

    YanıtlaSil
  30. ayşecim eline emeğin sağlık çok farklı bir okadar anlam taşıyan bir tasarım bebişin için en güzeli herzamanki gibi harikasın sevgiler

    YanıtlaSil
  31. aysuadil@mynet.comŞubat 12, 2011

    Sevgili Ayşecim videoyu izleyince insan cok duygulanıyor pasta tek kelimeyle muhteşem olmuş oglum Ege'ye bu ninniyi pek söyleyemezdim çünkü hemen dudakları titrer alt dudagını büzer ve sonra ağlardı ona ne ifade ederdi bilmem ama altı yedi aylıktı yada daha küçük annemle bazen içim gitsede o ninniyi söyler onun o muhtesem mimiklerle dudagı buzmesını seyrederdım cok minikti ama hüzünlenirdi ve ben buna inanamazdım sonrasında onu kucaklar kacaman sarılırdım o zaman kendını ıyı hisseder ve rahatlardı bebeğini büyütürken zamanın nasıl gectiğini anlamıyor insan ama dünyanını en güzel şeyi nedir diye sorsalar elbette annelik derdim en güzeliyle darısı başına ardaşım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  32. Ayşe Hanım,
    Açıklamanız için teşekkür ederim, resmi inceledim. Ben hiç böyle bir teknik kullanmamıştım, en kısa zamanda deneyeceğim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Ayşeciğim ben biliyorum zaten sen pastacıdan da öte sanatçısın. Pasta ötesi bir şey olmuş. Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Senin hayal dunyani sevsinler, benide o hayal bahcesine gotur..Cok begendim calismani. Minik sehzade ne kadar sansli bir bebek...Kandilin mubarek, sevgililer gunun kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  35. Pastan da fikrin de harika sevgili Ayşe... Ellerine sağlık.. Ne kadar şanslı bir bebek :)

    YanıtlaSil
  36. Ayşe,
    Oğlun ne kadar şanslı
    Bayıdım ben bu pastaya:)
    emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  37. Pasta muhtesem olmus, bu videoya bayiliyorduk bide pastasini görünce cok sasirsim... Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  38. Tebrik ederim gerçekten rüya gibi :) strafor olması çok iyi gerçek olsa sanırım kimse kıyamazdı kesmeye .. Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails