8 Ekim 2007 Pazartesi

Minik Eller Mutfakta: Çikolata Süsleme Kursu



( Bitanecik yeğenimin çikolata tutan minik eller resmi taa Türkiyeden geldi! Bu güzel fotoğraf için sanatçı ruhlu enişteme çok teşekkürler ediyorum. Sevgili Açar ailesi hepiniz çok özelsiniz ama en özeliniz Özer :) Sizi seviyorum bu resmi de sonsuza kadar saklıyorum.:)



Sevgili Selen'in Minik Eller Mutfakta
etkinliğine bu desenli, rengarenk ve benim için çok kıymetli olan çikolatalarla katılmak istedim. Bu çikolatalar hem benim çocuk ruhumu besliyor, hemde mutfağımdan çıkıp ilk defa sipariş almamı sağlıyorlar. O yüzden onlara kıymetlim diyorum. Evet, biraz zaman aldı ama sonunda bende ufaktan sipariş üzerine çalışmaya başladım. İmkansız gibi görünen bir olay gerçekleşti. Bu benim ilk işim olacak, umarım ilk ve son da olmaz. :) Şimdilik sadece Cadılar Bayramı için çikolata hazırlıyorum, bakalım zaman daha neler gösterecek. Belki bir gün sıra pastalara da gelir. :)

Tarife geçmeden önce malzemeler ile ilgili önemli bir kaç not düşmek istiyorum. Kullandığım tüm çikolatalar kendinden renkli ve özel eritmelik çikolatalardır. Kullandığım kalıplarda plastik çikolata kalıpları. Türkiye'de araştırırsanız bu malzemeleri bulacağınızı düşünüyorum fakat malzemeler yurtdışından ithal edildiği için pahalı olabilir.
(Ayrıca çikolata kursunda bana verdiği bu güzel bilgiler için çikolata hocama geçte olsa sevgilerimi gönderiyorum, sonsuz teşekkürler.:)

Çikolata Süsleme:

Malzemeler: (Linklerin üzerine tıklayarak, kullandığım malzemelere ulaşabilirsiniz)

4 adet kabak adam için yaklaşık; 1 yemek kaşığı her farklı renkten çikolata düğme, 5 kahve fincanı kadarda sütlü kakaolu çikolata düğme kullandım. Az kullanılan renkler için daha az, çok kullanılan renkler için daha çok çikolata gidiyor.

  • Renkli çikolata düğmeler (eğer çikolatalar için özel olan gıda boyalarından bulabilirseniz onları özel eritmelik beyaz çikolata ile karıştırarakta değişik renkler elde edebilirsiniz. Bu gıda boyaları kesinlikle su içermeyen özel boyalardır.)
  • Çikolata kalıpları (eğer ucuz plastik kalıp bulamazsanız, yurtdışından da getirtmeniz mümkün değilse size bir alternatif; buz yapmak için kullanılan şekilli kalıplar belki işinizi görebilir.:) Çubuklu olmasa bile tek tek mini bayramlık çikolatalar hazırlayabilirsiniz sevdiklerinize. )
  • Benmari (buharla pişirme) için iç içe geçebilen iki tencere ya da benim gibi bir yayvan tencere ve de düdüklü tencerenin sebze haşlama aparatını kullanabilirsiniz.
  • Küçük cam bebe mama kavanozları ( bu kavanozlar için kaç bebek maması yedim tahmin edin:))))
  • Kaliteli boyama fırçaları (tavsiyem deve tüyü fırçalar)



Hazırlanışı:

1. Renkli çikolata düğmeler mini kavanozlarda benmari usülü eritilir. Çikolatayı eritirken güzelce karıştırmanız ve kesinlikle su ile direk temas ettirmemeniz gerekiyor. Kalıplara dökmeden ya da süsleme yapmadan önce çikolata sıcaklığını kontrol ediniz, çikolata ılık olmalıdır.
2. Süsleme tekniklerini adım adım resimlerde göstermeye çalıştım. Dikkat etmeniz gereken, en önemli nokta gözlerdir, onlar kurumadan üzerine kesinlikle portakallı çikolatayı sürmeyin, yoksa dağılır. İlk etapta acele etmeden yavaş yavaş ilerleyin, renkleri önce fırçaya sonrada kalıplara iyice yedirin, bir renk kurumadan diğerine geçmeyin. En son tüm renkler kuruyunca sütlü çikolatayı kalıbın dışından taşmayacak şekilde tüm yüzeye dökün, eşit olarak yayın. Çikolatayı döktükten sonra kalıbı bir kaç defa masanın üzerine vurun, böylece içinde hava kabarcığı varsa yüzeye çıkacaktır.
3. Çikolata kalıbının yaklaşık 15 dk. buzdolabında tutulması gerekiyor. Çikolata donunca kalıptan kolayca çıkarılır. Daha sonra 1 gün oda sıcaklığında, yağlı kağıt üzerinde, bekletilmesi gerekiyor ondan sonra eğer istenirse hediyelik poşetler içine yerleştirebilir sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. :) Çikolatalarınızı buzdolabında saklamayınız. Afiyetle iyi eğlenceler. :))



Bu çikolatadan hayalet çalışmamda da sadece özel eritmelik beyaz ve sütlü kakaolu çikolata kullandım. Çikolataları benmari usülü erittim. (şekildeki gibi ocakta bir sos tenceresinin içinde su kaynattım, üzerinde başka bir büyükçe cam kap koydum, onun içinde çikolatayı erittim.) Çikolatayı eritirken güzelce karıştırmanız ve kesinlikle su ile direk temas ettirmemeniz gerekiyor. Kalıplara dökmeden ya da süsleme yapmadan önce çikolata sıcaklığını kontrol ediniz, çikolata ılık olmalıdır. Kalıplara çikolata döktükten sonra yaklaşık 15 dk. buzdolabında tutulması gerekiyor. Daha sonra 1 gün oda sıcaklığında, yağlı kağıt üzerinde, bekletildikten sonra eğer istenirse hediyelik poşetler içine yerleştirebilir sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. :) Çikolatalarınızı buzdolabında saklamayınız. Afiyetle iyi eğlenceler. :))





Minik Eller Mutfakta etkinliği için sevgili Selen'e şimdiden teşekkürlerimi sunuyor, ona kolaylıklar diliyorum. Beni kırmayıp bu güzel etkinliğe ev sahipliği yaptığı için tekrar sonsuz teşekkürler...

Herkese şeker gibi bir hafta dilerim. :)
Sevgilerle

93 yorum:

  1. İlk siparişlern hayırlı ve bereketli olsun. İnşallah bol bol siparişler gelir bizlerde harika görüntüler görmüş oluruz :)
    blogun çok faydalı.ben çok istifade ediyorum sağolasın :)

    nes-kafe

    YanıtlaSil
  2. Ayse'cigim, az zamanda buyuk isler basarmissin. tebrik ediyorum canim. devaminin da gelecegine eminim. Simdiden basarilar diliyorum. Ulkenin her tarafina servis var mi:)).

    YanıtlaSil
  3. ........ , . - . - , _ , .........
    ......... ) ` - . .> ' `( .........
    ........ / . . . .`\ . . \ ........
    ........ |. . . . . |. . .| .......
    ......... \ . . . ./ . ./ .........
    ........... `=(\ /.=` .............
    ............. `-;`.-' .............
    ............... `)| ... , .........
    ................ || _.-'| .........
    ............. ,_|| \_,/ ...........
    ....... , ..... \|| .' ............
    ....... |\ |\ ,. ||/ ..............
    .... ,..\` | /|.,|Y\, .............
    ..... '-...'-._..\||/ .............
    ......... >_.-`Y| .................
    .............. ,_|| ...............
    ................ \|| ..............
    ................. || ..............
    ................. || ..............
    ................. |/ ..............
    HAYIRLI KANDİLLER

    İlk siparişlerin hayırlı olsun,bol ve bereketli kazançlar.

    YanıtlaSil
  4. Nes-cafe, amin! :)
    Blogumun faydali oldugunu düsünmene çok sevındim, teşekkürler..Sende sagol varol!

    Tubacım, güzel sözlerin için teşekkürler :)
    Evet var :P Belli bir adetin üzerine çıkan siparişleri her yere gönderiyorum..he he he! :{ :)))

    Muhteremle afiyetle, teşekkürler bu güzel Lale için, net ortamında gördüğüm en dev boyuttaki çiçek! :)
    Teşekkürler, hayırlı kandiller..

    Pembeli, ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.

    Herkese Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Ayşecim;
    Çook şeker bunlar bayıldım bayıldım !
    Siparişin hayırlı olsun, bundan sonra yağmur gibi sipariş alasın inşallah. İnsanın hobisinden para kazanması ne hoş değilmi?
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. Mügecim, amin inşallah! :)
    Ben pek sevincimi belli etmek istemiyorum çünkü ben ne zaman çok sevinsem illa tersi olur. :)))
    Umarım devamı gelir çünkü inanılmaz hoş duygular bunlar, o duyguları eşim dinlemekten bayıldı artık. :)
    Sevgilerle canım

    YanıtlaSil
  7. Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.Çikolatalar çok şirinnn...

    YanıtlaSil
  8. İşte Yamanım işbaşına geçti, ilk siparişini alarak bir ilke imza attı:)) Merak etme Yamanım pasta siparişide yakında gelecektir. Çikolatalara bayıldım ben, ama burada o malzemeler bulunurmu bilmiyorum, araştırma yapmak gerek. Heee cadılar bayramında kutlu olsun bu arada. Turist memleketlerinde cadı bayramı var ama burada cadılar var kızım. İşte aramızdaki fark bu:))
    Öpüldün canım. Bol siparişli günler sana.

    YanıtlaSil
  9. Canım Ayşeciğim ne güzel şeyler yapmışsın çok şeker olmuş bu çikolatalar yemeye kıyamaz insan
    Kadir gecende mübarek olsun canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sipariş veren kişi çok şanslıymış bence, harika şeyler yapmışsın. Çok değişikler ve çok güzeller. hepsine bayıldım. Allah daha nice nice siparişler versin ki yaptıklarını bizde buradan seyrederek sebeplenelim.Ellerine sağlık ve hayırlı kandiller diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim , umarım bu başlangıç seni hayal ettiğin kadar güzel yerlere sürükler..Hayırlı uğurlu olsun..
    Ellerine sağlık
    Emeği bol olmuş..
    Dilerim devamıda bol gelir

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. tebrikler....
    ilkler herzaman güzeldir...

    kandilin mübarek olsun canım...

    YanıtlaSil
  13. ilk siparisini almana cok sevindim
    hayirli bereketli olsun canim.
    Harika olmus resimlerle ne guzel anlatmissin ellerine saglik yaman aysem
    Kadir gecen hayirli dualarin kabul olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ayşe'cim ilk siparişlerin çok güzel.Ellerine sağlık. Devamı daim olsun inşallah. Sevgiler, hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  15. siparişlerin hayırlı devamlı ve bol kazançlı olsun kadir gecen mübarek olsun canım

    YanıtlaSil
  16. Aysem Aysem, Yaman Aysem,
    Ne guzel olmus bunlar hemde gunun anlam ve onemine uygun, ellerine saglik, cok ama cok sekerler. Fakat ayni seyi dusunmusuz, bende almayi dusunmustum bu kaliplardan :)
    Tekrar ellerine saglik, kandilini kutluyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Ayse,
    Kadir geceniz kutlu olsun, iyi haftalar diliyorum...
    Sonja

    YanıtlaSil
  18. GonuLunceLezzetLer, yorumunuz için teşekkürler! belki farkında değilsiniz ama beni çok güldürdünüz. Kandil mesajından sonra "Çikolatalar çok şirinnn..." demişsiniz ya ben koptum, anlıyorum aklınızın nerde kaldıgını, cok tatlısınız, teşekkürler :))

    Lalecim, üzüm üzüme baka baka kararır. Şahsen ben zaten karayım ama lafın gelişi işte! :) Canim bu konuda senin yanina bile yaklaşamam ama tezgahı attık bakalım zaman neler gösterecek..:)
    Çikolata kalıpları satan yerler var ama fiyatları görünce benim dudagım uçuklayacak gibi oldu, o yüzden link vermedim, belki başka çeşit kalıptır onlar! Sonra kalıp varsa mutlaka çikolata da vardır diye düşündüm ama bir araştırmak lazım yine de...Teşekkürler güzel yorumun için canım..öptm..

    Sedacım, beğendiğine çok sevindim canım! tahminim çocuklar bunları görünce saldıracaklar, kabak adamin gözünün yaşına bakmazlar ..:)

    Ufukcum, sipariş veren gerçekten çok şanslı :) Şanslı çünkü onu numune çikolatalara boğacağım haberi yok..:) Anlarsın..:) Umarim hersey yolunda gider canim, kismet sans bu işler. Yorumun, güzel sözlerin için teşekkürler...

    Pastarda, teşekkürler canım, inşallah! :) Bir ya da iki tane yapınca emeği yok gibi görünüyor ama sayı arttıkça emeğin ne kadar fazla olduğunu anlıyorsun..:) Teşekkürler güzel sözlerin için, sevgiler

    Disal, teşekkürler canım benim. Evet ilkler her zaman güzeller..:))

    HERKESİN MÜBAREK KANDİLİ HAYIRLI OLSUN..
    SEVGİLERLE..

    YanıtlaSil
  19. Filiz ablacım, çok teşekkürler, anlatımı da beğendiğinize çok memnun oldum. :)

    Ebrulitatlim, inşallah canım! Beğendiğine çok sevindim..:)

    Ferkay, inşallah! ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler..

    Aybikem canım o zaman ne duruyorsun, çikolata yapsanaaaa çikolata yapsanaaa..:))) hadi canım, git al kalıplarını bir an önce, daha vaktin var Cadılar bayramında el emeği çikolatalarla çocukları sevindir, hem sende çok eğleneceksin.. :) Teşekkürler güzel sözlerin yorumun için..

    Sonja, hayırlı kandiller, ihi haftalar..

    HERKESİNE HAYIRLI KANDİLLER DİLERİM..
    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  20. cok guzeller canim ellerine saglik acep beyaz cikolataya renkli gida boyalari eklesek nasil olur :D hani renkli cikolata bulamayiz ya :D o bakimdan bi denemek lazim ;) cok sanslisin oralarda bunlari rahatca bulabilirsin belki turkiyedekilerde bulur ama nben bulamam bu yuzden ancak renklendirme aklima geldi :) bu arada siparislerin hayirli olsun canim sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ninocum denemekte fayda var tabii ama garanti vermiyorum. Çikolatan donduktan sonra tekrar oda sıcaklığına gelince eriyebilir. :(
    Eğer çikolata için özel gıda boyası bulamazsan normal toz boya kullan bakalım, çünkü sıvi boyalarin içinde su bulunuyor ve kesinlikle bu boyalar çikolata yapiminda kullanilmiyor, no no! :))
    Güzel yorumun dileklerin için teşekkürler
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  22. Ayşe'ciğim
    Çok sevindim, hayırlı olsun canım, bol siparişler olsun...
    Bu minik kabak adamlar ne şirin olmuş, ellerine emeğine sağlık
    Sevgiler, Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  23. Çok şirin olmuşlar eline sağlık canım......


    Hayırlı kandiller dilerim ...........

    YanıtlaSil
  24. Çok şirin olmuşlar yamanım.Birden çocuk olup bunların tadına bakmak geldi içimden..))Büyüklere de varmı??
    Ellerinize ve emeklerinize sağlık..

    Kadir gecen mübarek olsun..Tüm duaların ve isteklerin kabul bulsun.Herşey gönlünce olsun..Sevgiler..

    Kocaman öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  25. Canı Ayşem merhabalar, nasılsın, bakıyorum çok güzel pastalar süslemeler yapmışsın, ellerine sağlık , çikolata süslemelrin de çok güzel olmuşlar,hele de sipariş almana çok sevindim canım, hayırlı olsun, devamı da inşallah gelir canım...
    Canım sevgilerimle kadir geceniz mübarek olsun, tüm dualarınız kabul olsun, şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum, bayramda şehir dışına çıkıyoruz çünkü, öptüm canım...

    YanıtlaSil
  26. Canımcım,
    Ellerine sağlık, ilk tarif senden sanırım erkencisin vallahi. Çok şeker olmuş bu çikolatalar. Boo'dan korkmasın sakın bizim minik kuşlar :))
    öperim

    YanıtlaSil
  27. Ayyy Ayşe'ciğimmmmm,
    Bayıldım ben bu çikolatalara. Ne güzel olmuş, ne kadar zevklidir kimbilir çalışmak. Ellerine sağlık. Yine bir sürü şey öğrettin bize.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  28. Ayşem Ayşem, sen ne gönlü cömertsin canım yaa, bu sayfalar altın değerinde! Bak sana getirisi de olmaya başladı. Daha da olacak görürsün ;)

    YanıtlaSil
  29. Ayşecim cikolatalar harika görünüyor...İlk siparişin olmasıda daha büyük bir anlam katmıştır...Umarım bende pasta konusunda iyi yerlere gelerek senin gibi siparişler alabilirim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. yok denemim o zaman ben :( bole melul melul bakim :(

    YanıtlaSil
  31. aysem kıs:)ilk siparişin böyleyse eger ooooooooooooooooooooo ......bu yapıcılık yanının daha görmediğimiz neleri varmış?gecmıs kandılın mubarek olsun canım...ellerıne saglık..yürü be aysem kim tutar seni ya.....canımsın...

    YanıtlaSil
  32. ayşeciğim süper olmuş ellerine sağlık harika :)

    ilk siparişlerinde hayırlı uğurlu olsun harika bir haber buda :))))

    ellerine sağlık canım

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  33. canım ya geldim sonunda.. kaç gündür eğitimdeydim yorgunluktan vakit ayrıamadım hiç..
    vee hayırlı olsuunnn!! canım çok sevindim.. bereketli olsun ilk siparişin, ayağını sürsün devamı da gelsin:))
    ben hayalete bayıldım bi de üzerindeki böö yazısına:))
    ben çok kullanırım da msn de falan :)) bana beni hatırlattın:))
    öptüm sen.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. bende ankaraya sipariş versem artık dünyaya açılmanın zamanı gelmiştir değil mi öyle güzeller ki şimdi ucağa atlayıp amerikaa doğru uçasım geldi. Ne diyim Amerikalı hem fiyakalı hem aşçıı

    YanıtlaSil
  35. Siparislerin hayirli olsun Aysecim. Harika olmuslar gercekten . Ehh dilerim darisi basima :) hehe

    YanıtlaSil
  36. canım ayşem yaman ayşem...çok uzak kaldım sizlerden....ne güzel şeyler yapmışsın görmeyeli...üstelikte birde sipariş almışsın...allah hayırlı siparişler bol kazançlar versin arkadaşım....çok güzel gözüküyor...pek marifetli ayşem...siparişerinin devamını dileyerek...çikolataların kadar tatlı günler dilerim...

    YanıtlaSil
  37. Sevgili Ayşe,
    Bunlar çok cici olmuşar canım ellerine sağlık. İlk siparişlerin de hayırlı, bol kazançlı olsun. Verdiğin bilgiler çok işime yarıyor. Sen kurslara gittikçe biz de seninle beraber gidiyormuşuz gibi bilgileniyoruz, ellerine sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  38. Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum....
    Selam ve sevgiler....

    YanıtlaSil
  39. Ayşeciğim hadi bakalım ilk işin hayırlı olsun. Daha çok sipariş gelir inşallah. Çok güzle olmuş hepsi de. Ellerine sağlık.
    Şimdiden bayramın mubarek olsun. Opuyorum. :)

    YanıtlaSil
  40. Senin ve ailenin damağını ve çevresini tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  41. slm ayşecim.....

    valla blogspota geçmeyi düşündümmü ?düşündüm...
    açtımmı?açtım.....tarif taşıdımmı?taşıdım.....
    sonra geri sildim.....

    sorun şuki ilk açışımda deneme amaçlı eşimin gmaili ile disal adında açmışız....
    sonrada kendi gmailimle açmak istedim..ne varki disal ile açamadım...sonra eşimin açtığı spota girip bloğu sil dedim...böylelikle tekrar ismim bana kalacaktı...ama yine olmadı....
    bloğu tam olarak silmiyor...sinir oldum....bende ismime alışmışım...disaldisal'i bile kullanmak istemiyorum...zaten bu isimle açabiliyorum şu anda...hatta iki üç tarif bile eklemiştim...daha doğrusu taşımıştım...
    bitince ve blogcudaki yaşımı doldurunca geçecektim..ama şu an ismimi kullanabilme yollarına bakıyorum....

    işte hayat hikayem...anamdan doğdum bu dert başıma geldi...sorma....

    YanıtlaSil
  42. Ayşe'ciğim,
    Senin için ne kadar sevindim bilemezsin. Arkası gelsin ve lütfen hep çok güzel insanlar sipariş versin. Kimse yüreğini yaralamasın, evlere sevinç getirsin güzel pastaların, kurabiyelerin.

    YanıtlaSil
  43. Harika olmuşlar..İlk siparişinde hayırlı olsun arkası gür olsun ,çok sevindim..Bu yapılanlar boşa gitmiyor,değerleniyor.Başarılarının devamını diliyorum.
    Güzel bayram günleri diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  44. Yaman Aysem,
    Guzel bir bayram diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  45. Ayşe'ciğim,
    Güzel ve mutlu bir bayram diliyorum.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  46. Sevgili Yaman Ayşe,
    Ne kadar güzel çikolatalar bunlar böyle.İnsan yemeye kıyamaz valla.ellerine sağlık.İnşallah bol bol sipariş alırsın.Hayırlı bayramlar dliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  47. Ayşem, çikolatalar hakkında yorum yapamadım, zira nutkum tutuldu :) ben en iyisi bayramını kutlayayım: Canım benim, senin ve ailenin bayramını en güzel duygularla kutlar; mutlulukla geçen nice bayramlar dilerim. Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  48. ÖZLEDİYSEN GİT BUL
    KIRDIYSAN AF DİLE
    KIRILDIYSAN AFFET
    SEVİYORSAN SÖYLE
    ÇÜNKÜ;
    BU GÜN BAYRAM...

    bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  49. mutlu huzurlu neşe dolu bayramlarr :)))))


    ayşemm herşey gönlünce olsun, yolun heep açık olsun.

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  50. Aysecim evet Florida'ya geliyorum. :) Valla Minik Kuşla siz ayarlayın bir buluşma. Ben misafirim bilmem siizn oraları. :))) Tanışmayı ben de çok isterim. Operim canım. :)

    YanıtlaSil
  51. canım ....bol şekerli güzel bayramlar

    YanıtlaSil
  52. bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgiler

    YanıtlaSil
  53. SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE GEÇİRECEĞİNİZ,HAYIRLI BAYRAMLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  54. Sevgili Ayşe,
    Sevdiklerinle birlikte damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, hayırlı ve bereketli bir bayram dilerim.
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  55. GELEN TÜM YORUMLAR, GÜZEL DİLEKLER, KANDİL VE BAYRAM MESAJLARI İÇİN ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN. ÇOK TEŞEKKÜRLER DUALARINIZ İÇİN..

    GEÇMİŞ KANDİLİNİZ VE RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN. HEPİNİZE NİCE MUTLU SAĞLIKLI BAYRAMLAR DİLERİM.

    SEVGİLER SAYGILARLA

    YanıtlaSil
  56. HUZURLU VE BEREKETLI BAYRAMLAR AYSECIM....SEVGILERLE..

    YanıtlaSil
  57. Sadece kutluyorum.
    Etkinliklerdeki başarını alkışlıyorum.
    Tütü

    YanıtlaSil
  58. Bayramınız kutlu olsun:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  59. Yaman Ayşecim, biz sana boşuna yaman demiyoruz:)Tebrik ederim arkadaşım ve hayırlı olsun diyorum başlangıcın, tüm arkadaşlara katılıyorum ve bol siparişli günler diliyorum:)
    İYİ BAYRAMLAR...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  60. aysecigim hayirli bayramlar canim sevgiler,opuyorum seni

    YanıtlaSil
  61. çok güzel site.


    nevzin ,y, bilirmisiniz? :)

    YanıtlaSil
  62. Ayşem huzurlu güzel bir bayram diliyorum. Türkiyeden sımsıcak sevgiler öpüldün canım.

    YanıtlaSil
  63. Ayse'cim gördügün kurslarin faydalarini görmeye baslamissin seni kutluyorum canim cikolatalar cok sirin olmuslar ellerine saglik,hayirli bayramlar...

    YanıtlaSil
  64. ellerıne saglık cok guzel seyler yapmıssın.
    ramazan bayramını kutlarım. hayırlı sevdiklerinizle huzurlu bayram geçirmenizi dilerim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  65. Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  66. TÜM GELEN BAYRAM MESAJLARI İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER, EVDEN UZAK OLSAMDA BANA BAYRAM ÇOŞKUSUNU YAŞATTIĞINIZ İÇİN SAGOLUN VAROLUN.:)

    BEN DE EN İÇTEN DİLEKLERİMLE RAMAZAN BAYRAMINIZI KUTLUYORUM. NİCE SAĞLIKLI MUTLU ŞEKER BAYRAMLAR.:)

    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  67. Ayşe bunlar nasıl çikolatalar böyle. Eşimede gösterdim, bu gibi şeylerle pek ilgilenmez ama o bile çok beğendi. Ellerine sağlık. Canım nice şeker tadında bayramları sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu geçirmen dileğiyle, senin ve eşinin bayramını kutluyorum. Sağlıcakla kal.....

    YanıtlaSil
  68. ayşe cnm..harika çikolatalar hazırlamıssın..bahsettigine benzer malzemeleri buralarda gördüm sanırım..geçti biraz ama hayırlı bayramlar.slmlar.

    YanıtlaSil
  69. Off off ne kadar güzel olmuş bunlar ellerine sağlık..
    Ayrıca ilk siparişin hayırlı uğurlu olsun.Nefis görünüyorlar nefis..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  70. Nasıl güzel ve özel şeyler çıkarıyorsun böyle...Birçok insana örnek olduğunu düşünüyorum.
    Ayrıca yaptığın işleri pazarlamaya çalışmanı çok takdir ettim.Eminim ve umuyorum çok güzel işlere imza atacaksın.Çünkü çalışan insanın yolu açılır.
    Ve bu blog dünyasında takdir ettiğim o kadar çok insan var ki....
    Attığınız her adımın örnek olduğunu,üreticilik adına öncülük yaptığınızı bilin.
    Hepinizi keyifle ve gururla takip ediyorum.
    Ve ben de kendi alanımda (takı ve aksesuar)yeteneği olan hanımlar için bir öncülük yapmayı düşünüyorum.Ama hala plan halinde...
    Yolunuz açık,siparişleriniz çok olsun...
    Tütü

    YanıtlaSil
  71. yamancığım,
    harikaolmuş çikolatalar ellerine sağlık. ne güzel bir etkinlik oldu iyi ki başlatmışsın. geç de olsa iyi bayramlar:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  72. selam vallahi harika çikolatalar yapmışsın ellerine sağlık ama bizim bu malzemeleri temin etmemiz biraz zor gibi senin ellerine sağlık hoşçakal

    YanıtlaSil
  73. Merhaba,
    Çikolatalarınız harika görünüyor,ellerinize sağlık! Kullandığınız malzemeleri Türkiye'de nasıl temin edebiliriz? Wilton'un web sitesine baktım ama sadece Amerika içinde yolluyorlarmış. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  74. GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER, ÇİKOLATALARI BEĞENDİĞİNİZE ÇOK MEMNUN OLDUM.

    GÜL MERHABA
    ÖNCELİKLE YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
    TÜRKİYEDE PASTA MALZEMELERİ SATAN YERLERE GİDİP BU KALIPLARI, CİKOLATALARI SORMANIZ ARAŞTIRMANIZ GEREKİYOR. GOOGLE DAN SİZİN İÇİN BİR KAÇ YERE BAKTIM..
    EMİNONU FERMO VE NUANS DIS TICARET PASTA MALZEMELERİ,
    KADIKOY BEYSA, BILKO
    AYRICA PASTAMALZEMELERİ.COM ADRESİNDEN DE İSTEDİĞİNİZ ÜRÜNLERE BAKABİLİRSİNİZ. BİRDE BAKE SHOPLAR VAR.

    UMARIM BURALARDAN MALZEMELERİ TEDARİK EDEBİLİRSİNİZ.
    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  75. Çok teşekkür ederim.Malzemeleri en kısa zamanda edinip deneyeceğim. Tekrar ellerinize sağlık!
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  76. AKIL VERMIS GIBI OLMAK ISTEMEM AMA BENDE COK CIKOLATA ISIYLE UGRASIYORUM AMA DAHA BLOGUMDA BIRTANE BILE YAYINLAYAMADIM.CIKOLATALAR VE ONLARIN KALIPLARI PAT CATANS DIYE BIR YER VAR EGER AMERIKADAYSANIZ COK UYGUN FIYATLARDA VE VE HER CESIT RENKTE BULABILIRSINIZ.SEVGILERIMLE

    YanıtlaSil
  77. Ayşe'ciğim,
    Çikolata süslemelerinin işlem basamaklarını görene kadar çözemedim.Hazır sandım.Evet hazırmış.İlla pastaneden alınca mı hazır denir? Bu hazırları da bizim sevgili Ayşe'miz hazırlamış.Ellerine sağlık.
    Bazı insanlar bir yerlere gelince ne özelliği var sanki, ben de olabilirdim derler.Halbuki işin aslı öyle değildir.Sen de o özel insanlardansın.Çünkü yeteneklisin, çalışkansın ve bu özelliğinin sana sağladıklarını çevrenle paylaşıyorsun.Çok hoşuma gitti.Bu ülkenin senin gibi gençlere ihtiyacı var.
    Kocaman sevgiler.

    guldenelkan.blogcu.com

    YanıtlaSil
  78. Siparişini kutlamayı unuttum.Tebrikler.

    guldenelkan.blogcu.com

    YanıtlaSil
  79. Ayşeciğim;
    Blogumda da yazdım burda da yazıyorum, içimden gelenleri söylüyorum ben sana, hem bir şeyi kırk kere söylersen olurmuş.
    Senin sürekli yeni şeyler deneyip kendini geliştirmen ve tüm bildiklerini bizimle paylaşman çok hoşuma gidiyor.
    Ayrıca ne iyi ettinde şu etkinlikleri akıl ettin, Türk gecesi muhteşemdi.
    Minik eller süper oldu, şimdi de kaynana çatlatacağız ha? :)) Sayende etkinliklere neşe geldi cıvıl cıvıl oldu, ellerine sağlık. Öperim çok.

    YanıtlaSil
  80. çilolatalar harika olmuş ellerine sağlık ilk siparişinde hayırlı uğurlu olsun Ayşecim hoşcakal

    YanıtlaSil
  81. Canım,
    Bu güzel etkinliğe beni ev sahibi seçtiğin ve güzel yorumlarla keyiflenmemi sağladığın için çooook teşekkürler tekrar tekrar. Ne desem az...
    Öperim

    YanıtlaSil
  82. Çikolatalar çok güzel ve eğlenceli olmuşlar. Ellerine sağlık.Bu arada siparişler hayırlı olsun. Bol siparişli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  83. Merhaba Ayşecim.İlk siparişini kutlarım.Umarım devamı gelir.Çikolatalar harika olmuş.Ellerine sağlık.Bu arada uzun zamandır yoksun.Nerelerdesin.Umarım ters birşey yoktur.Sevgiler

    www.annemmutfakta.blogcu.com

    YanıtlaSil
  84. renkli çikolatalardan alma şansım yok eminönünde gecen gittiğimde baktım ama bulamadım beyaz küvertür ve toz gıda boyasını yedirsem birbirie olurmu?

    YanıtlaSil
  85. zarpandit_gokche
    şimdiye kadar hiç kuvertürle ya da toz boya kullanarak bir çalışma yapmadım..Benim bildiğim kadarı ile en iyi sonuç bu özel çikolatalar ile elde ediliyor. Fakat yağ bazlı sıvı çikolata boyaları var onları beyaz kuvertüre karıştırabilirsin ama sonuç nasıl olur bilemiyorum. Heleki çok ince fırçayla yapılan detaylı desenler var bunlarda sorun olabilir, desenler akabilir ama denemekten zarar gelmez derim.

    YanıtlaSil
  86. çikolatalarınıza bayıldım kızımın dogum günü yaklaşıyor ve 50adet sipariş vermek istiyorum nasılyapıcaz marmariste oturuyorum

    YanıtlaSil
  87. Ayse hn. hayatimda bu kadar guzel suslenmis pastalar gormedim :) cok guzeller, cok komiktirki kizimin 1. yas gunuydu ve ozel bir pasta hazirlatabilmek icin yasadigim bolgede(utrehct-Hollanda) istedigim gibi bir pastahane bulamadim, kafama takildi bu ne bicim istir :) baska bir sey ararken tesadufen bu gece sizin bloga rastladim :),

    YanıtlaSil
  88. yaptıklarınız tek kelime ile harika! Bebeğimin ilk doğum gününde kurabiye dışında birşey yapamayacağım ama sonraki doğum günlerinde pasta yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  89. ayşe hanım yaptığınız çikolataları çok beyeniyorum. bende kursa gittim ama birgünlük bi kurs sizin yaptığınız çikolataları çok beyeniyorum özellikle renkli olanları renkli çikolatalar türkiye yok sizin verdiğiniz bloklardada yurt dışı. türkiyede sipariş verebileceğimiz siteler varmı yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  90. totnıbabyŞubat 22, 2011

    çikolatalarınıza bayıldım bende teyzemle beraber bebek çikolataları şekerleri yapıyoruz akrabalara falan cooook merak ettım bu kalıpları nerden buldunuz

    YanıtlaSil
  91. merhaba,
    ben de şu kedili lolipop çikolatalarınızdan yapabilmeyi çok isterdim çok güzeller

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails