8 Haziran 2009 Pazartesi

Backyardigans Pastasi

Backyardigans Cake

Uğuralp'in 1. yaş doğum günü için geçen sene "Winnie the Pooh Pastası" hazırlamıştım.
Bu sene de ilk olarak Elmolu cupcakeli bir kreş doğum günü kutlaması yaptık.
Sonrasında Backyardigans konseptli bir butik pasta hazırladım. Şimdiye kadar yaptığım "en güzel figürlü doğum günü pastamdı" desem diğer pastalarıma haksızlık edermiyim bilmiyorum ama bu seferki başka güzel oldu.
Sevgili arkadaşım Elçin de her iki doğum günü kutlaması için bana çok tatlı konseptler buldu. Ben de onlara biraz daha şeker ve renk kattım. İşte ortaya çıkan müzik, dans ve macera tutkunu şekerden Backyardigans figürleri.

Backyardigans Uniqua

Benim favorim Backyardigans Uniqua

Backyardigans Austin

Eşimin favorisi mümin Backyardigans Austin :)



Uğuralp'in favorisi Backyardigans Pablo



Backyardigans Tasha and Tyrone



Backyardigans evi

Backyardigans Butik Pasta

Minik Uğuralp'in doğum gününü tekrar kutluyor. Annesi, babası ve yeni doğacak kardeşi ile mutlu sağlıklı nice yıllar dilerim..

Herkese güzel haftalar

28 yorum:

  1. yine çok şeker bir pasta evet en güzeli derseniz digerleri üzülür bence emegine salık.uguralpe nice mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Karamel Mutfak!
    Haklısınız, sanırım ben bunu hep yazıyorum, yaptığım en son pastam bana en güzelmiş gibi geliyor..:)

    YanıtlaSil
  3. Ayşe'ciğim, ellerine sağlık canım. Bu pastanda diğerleri gibi çok güzel olmuş.
    Bir önceki posttaki cupcakelere bayıldım :)))) Bebek banyolu pastanda çok güzel canım.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık süper görünüyo herzamanki gibi ama diğer pastalara haksızlık ediyosun yaa...
    hepsi birbirinden güzel pastalar olduğu için seçim yapılamazki :)

    YanıtlaSil
  5. ÇÇOOK ŞEKER BİR PASTA OLMUŞŞ AMMMA DİĞER PASTALARINA NEDEN HAKSIZLIK YAPTIN AYŞECİMM???AŞKOLSUNN:((( YAPTIĞIN BÜTÜN PASTALAR SÜPERRR YÜREGİNE SAĞLIKK:))

    YanıtlaSil
  6. Ayşecim her zaman olduğu gibi muhteşem bir pasta harikasın maşallah.Ellerine sağlık kocaman sev
    gilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Ayse Hanim ,

    Ellerinize saglik yine harika bir pasta yapmissiniz. Benim ve oglumum cok severek izledigimiz cizgi dizi. Yemeye kiyamaz insan :)

    Sevgiyle kalin

    eylem

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Ayşecim,bence senin her çalışman birbirinden güzel,ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  9. Cooook sirin olmus bunlaaar Yaman Ayseeem...ellerine saglik, sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  10. Ne söylenebilirki herzaman ki gibi harika... ellerinize sağlık ayrıca çok teşekkür ederim size beni bigilendirip yardımcı olduğunuz için ...benim bir süre televizyonda çizgi film izlemem gerekiyor bu yaptığınız karekterleri hiç tanımıyorum oğlum 23, kızım 18 yaşında ben çok uzak kalmışım bu karekterlerden sizlere bakıp birazcık öğrenmeye çalışıyorum...hepinize teşekkür ederim ..sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim bu çizgi karakterlerden habersizim :) Ama görüntü şahane,renkler yine muhteşem...
    Ellerine sağlık...

    ÇOk öptüm..

    YanıtlaSil
  12. Birbirinden güzel pastalarınıza ,en güzelini eklemişsiniz.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Yine Ayşe Yaman! Yine harika bir pasta! :))))))

    Ellerine sağlık Ayşeciğim, yeniden döktürmüşsün...Bütün pastalarına bayılıyorum ama illa da birini seçmem gerekirse; Yunuslu Pastan o yunusun masumiyeti derim...

    Sen pasta yapmaya devam et biz seni izlemeye devam edelim:)

    Sevgiyle kucaklıyorum seni...

    YanıtlaSil
  14. bğtğn pastalarınız gibi yine çok güzel bir pasta. Ama ayrı bir şirinliği var. PAstalarınızın pastel renklerine bayılıyorum.Ellerinize sağlıkk..

    YanıtlaSil
  15. Harika olmus ancak kesmeye kiyamazlar bence.

    YanıtlaSil
  16. MERHABA ELLERINIZE SAGLIK SAHANE

    YanıtlaSil
  17. BU KADAR GÜZEL PASTALARI NASIL YAPIYORSUNUZ.HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.HAYAL GÜCÜNÜZÜN VE EL BECERİNİZİN ÜRÜNLERİ.SEYRİNE DOYUM OLMUYOR Kİ TADI NASILDIR KİMBİLİR

    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  18. şeker hamuru ancak bu kadar inanılmaz şekillendirilebilir :) inanılmaz çalışmalarınıza hayranım. ben de becerebileceğimi düşünerek marşmellovlu şeker hamuru denedim fakat biraz sert olsu sanırım şekillendirme ve açmada oldukça zorlandım. acaba jelatin ile yaparsam daha mı başarılı olurum? bir de yaptığım figürlerin kafası kolu gibi parçaları birbirine yapışmadı ama sizinkilerde hiç böyle görünmüyor. denemeye devam ederken bilmeme gereken püf noktaları varsa bilgilenmek isterim şimdiden teşekkürler ve kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  19. Oyyyyyyy çok tatlı,çok çok şeker bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. bütün pastalarınızı ne kadar titizlikle yaptığınız belli oluyor. Bu da şahane olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  21. Mukemmel olmus, elinize saglik. Sizin sayfanizi takip etmeye basladigimdan beri, pasta begenmez oldum valla. Istanbula bir isinlama yolu filan bulsak sizin pastalari :))

    YanıtlaSil
  22. Bir de bir kucuk soru sorabilir miyim? Ben yaptigim bir takim hobi calismalarini fotograflamak istiyorum, taki vs. Normalde fotografcilik merakim var diyemem ama cok amator olmayan bir Kodak easyshare'im var. Fakat kotu fotografa dayanamiyorum ve uzerinde calismak istiyorum. Isiklandirma sorununu evde nasil cozebilirim, ne tur bir isiklandirma yapmam gerekir, biraz fikir vermeniz mumkun olursa sevinirim. Cok uzattim, yardimlariniza simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  23. Selam Ayşe,

    Kızımın doğum günü yaklaşıyor. Senin pastalarını gördükten sonra burada pasta beğenmek çok zor olacak :)

    YanıtlaSil
  24. SELAM
    Ne kadar güzel görünüyor.çOK TATLI OLMUŞ:) elinize sağlık.
    BANADA BEKLERİM.
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  25. Harika bir pasta, ellerine sağlık Ayşe'cim,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Ben ortada yokken neler yapmışsın böyle canım hepsine baktım ve yok böyle bir şey hayran kaldım anlatamam harika pastalar sevdiklerimin doğum günleri yaklaşıyor kesin deneyeceğim pastalarını tabi iznin olursa canım
    emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  27. Ben pastacılar kervanına yeni katıldım.Bütün çalışmalarınızı yakından takip ediyorum.Hepsi birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.
    Sizi de pastadiyari.blogcu.com adresine bekliyorum...

    YanıtlaSil
  28. Çok cici,çok şirin olmuş canım ellerine sağlık!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails