24 Haziran 2007 Pazar

Muzlu Piramit Pasta Tarifi ve Yeni Başlangıçlar :)

**** ŞEKER HAMURLU VE
DİĞER PASTA ÇEŞİTLERİNE BU LİNKTEN ULAŞABİLİRSİNİZ. ****




Aklımda bambaşka şeylerden bahsetmek, bambaşka tarifler vermek yatıyordu. Fakat öncelikle geçen gün başımıza gelenleri ve yeni sayfamız hakkında yazmazsam çatlardım.

Minik Kuş ile birlikte yeni, tertemiz bir blog sayfası daha açtık. Bir bu eksikti! :)) Meğer ikimizinde gönlünde uzun zamandır ingilizce tarifler vermek yatıyormuş. Ben Minik Kuş'u, o da beni gazlarken hemen o gün ingilizce sayfamıza kavuştuk. Hem de ne yazarız, ne yaparız doğru dürüst karar vermeden. Çünkü bir gün üzerine yatıp düşünsek, ikimizde fikrimizden cayabilirdik. İlk önemli olan adım, güzel bir isim bulmaktı. İkimizin de ortak kararıyla çok şirin bir isim bulduk ve sitemizin temelini attık. Sitemizin adı "I love Turkish food" oldu. :)

Ortaklığın böylesi de çok güzelmiş. İnşallah bundan sonra da herşey güzel olur, gül gibi anlaşırız. :) İlk tarif Minik Kuş'dan geldi. Burma baklava tarifini çok güzel çevirmiş, resimlerle nefis anlatmış. Bakalım ben neler yapacağım. :) İşim gerçekten zor olacak.
Baştan uyarımı yaptım; dedim ki "bak benim ingilizce ile kuyuya iniyorsun Minik Kuş!" Sağolsun Ortak, yardım sever çıktı. "Hallederiz" dedi. Ne diyelim, hayırlı uğurlu olsun. Blogcu'yu hallettim, Blogspot'a geçtim, bir tek ingilizce site eksikti. :))))



Sanırım pötibörlü ve pudingli pastaları herkesten sonra keşfeden ben olmuşum. :) Şimdi yaptıkça yapasım geliyor. :)
Bu sefer ki pastamı muz ve muz aromalı puding ile hazırladım. Yapılışı yine çok kolay oldu. Fakat benim puding biraz sulu, siz yaparken normalinden daha az süt kullanın. Böylelikle kıvamı daha koyu olur. Ben kendi yaptığım gibi piramitli ya da mozaik dediğimiz bu pastanın tarifini veriyorum. Siz üzerinde gerekli düzeltmeleri yapınız. İşte tarifim;

Malzemeler:
  • 1 paket muzlu puding
  • 3,5 su bardağı süt ( siz mutlaka daha az süt ile pudingi pişirin ki kıvamı koyu olsun. Mesela; 2 su bardağı süt yarım su bardağı su gibi)
  • 1 büyük ya da 2 küçük taze muz
  • 36 adet pötibör bisküvi
  • Üzerine süslemelik olarak file badem.
Hazırlanışı:
  1. Puding paketinin arkasında yazdığı gibi pişirilir fakat süt miktarını azaltmayı unutmayın ve hafif soğumaya bırakılır.
  2. Geniş bir yüzeye enlemesine ve boylamasına streç yayınız. Streçınız ince ise iki kat yapabilirsiniz. Daha sonra streçin üzerine bir kat pudingden sürün. Ne çok ince ne de çok kalın olsun.
  3. Üzerine yukarıdaki gibi pötibör bisküvilerini enine 3 sıra, boyuna 4 sıra olacak şekilde sıralayınız. (Pudingin kıvamı benim yaptığımdan daha koyu olacağı ve dolayısıyla miktarı da az olacağından bir sıra mozaik pastadan bisküvi çıkartarak tarifi veriyorum yoksa pudinginiz yetmeyebilir.)
  4. Elinizdeki bisküvi ve puding bitinceye kadar bu işlemi sürdürün.
  5. Daha sonra soyulmuş muzu yukarıdaki gibi pastanın ortasına koyun ve üzerine biraz daha puding dökün. Daha sonrada kenarlardan havaya kaldırın iki yandaki bisküvileri ortada birleştirmeye çalışın. Dikkatli olun pudingin kıvamından dolayı şekil vermesi biraz güç oluyor. Streçle tüm çevresini sarım, bir gün buzdolabında bekletin. Ertesi gün üzerine süsleme yapıp, soğuk servis yapabilirsiniz. Paylaştıkça lezzetine lezzet katar. Afiyetle.
Not: Tarifimin şeklini Böörülce Ayşegööl'den, süsleme ilhamını da Lalecik'den aldım.

Herkese iyi bir hafta dilerim.
Sevgilerle

52 yorum:

  1. seni gidi seniii.... blog üstüne blog yetmezmiş gibi şimdi de blog sapığı mı oldun:)) isimsiz yorumlar bırakıp kaçıyorsunn!!! ama ben yakalarım seni... ben de bi an bir hayranım var sanıp heyecan yapmıştım:))
    ama dedim böle muzır kim yazar, dedim bi de üçüncü yorumu olmuş aman da amaaann...:))
    canım arkadaşım benim çok sevindim böle güzel şelere ilham verdiğim için.. bu bisküvili pastalardan daha çok çıkıyoo çeşit çeşit.. seninki de muzlu muzlu pek güzel olmuş...
    bu arada sana bir de vvaaaauuv demek istiyorum... ingilizce olayını da aştın:)) ismine bayıldım sitenin.. sen ortakla bunu da halledersin...
    bu arada nikah şekeri aldıım masamı süslüyorr... dün de en yakın arkadaşımın nişanındaydım:))) daha bitmediiii biliyo musun düğünler!!!
    sana nişandan kurdelee aldım ama işine yarar mı artık bilmiyorum:)))
    bi de ben seni çoook öptüüm!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım Ayşem, nasılsın, keyifler iyi sanırım, hayırlı olsun yeni ingilizce siteniz. Bunu da en güzeliyle yapacağına eminim canım, başarılar diliyorum.
    Canım bisküvili piramit pastan da çok güzel olmuş, bunu daha önce bir yerde okumuştum şimdi hatırlamıyorum, güzel bir fikir diye düşünmüştüm, hep tepsiye döşüyoruz, bu görüntü olarakta çok hoş, ellerine sağlık, afiyetler olsun, sevgiyle öptüm, ailecek selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Ortak ya, bil. basindan ayrildim bi kac saat, bi geldim yeni bir tarif ve haberler. Dur hemen ilk yorumu yazayim dedim ama erkenciler varmis, neyse kismet :) Ortak hayirli ugurlu olsun yeniden (kacinci kereye diyoruz mechul, ama fazlasindan zarar gelmez di mi?) Arkadaslar bakmayin Ayse'nin Ing. iyi degil dedigine masallah gayet guzel bence, hem ortaklik bosuna degil di mi? Gereken yardim ve ozen her zaman gosterilecektir ins. Oyle kuru kuru hayirli olsunla olmaz arkadaslar buyrun blogumuza ziyarete :) Bu arada piramit pastan da pek guzel gorunuyo, agzimi sulandirdin :) Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  4. Selvanın ürünlerinden olan fırın makarnasını en güzel şekilde sunan talihli üyemiz selva hediye paketi kazanacaktır. Yapılan çekilişle kazanan talihli 29.06.2007 tarihinde açıklanacaktır.



    Yarışmaya herkes katılabilir. Tek yapmanız gereken selvayarisma@gmail.com adresine selva ürününden fırın makarnayı en güzel şekilde sunmak!



    Ne mutlu selva diyene!

    YanıtlaSil
  5. Ayşecim,
    Siteniz hayırlı uğurlu bol hit li olsun inşallah :) Şöyle bir göz attım çok sevimli olmuş.
    Pastanda çok güzel bende dün mozaik pasta yaptımda yarın yayınlıycam, bu aralar sıcaklarda mutfakta hiç durulmuyor, vede en güzel dondurma ve soğuk tatlılar yeniyor bisküvili tatlar kurtarıcımız yani şu sıralar:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. aysecim merhaba,
    gene dokturmussun,ellerine saglik yeni ingilizce siteniz de hayirli olsun cok ta guzel bir isim bulmussunuz dilerim daha guzel islerede el atarsiniz
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuş Yaman Ayşe nasıl da gider yazgünü soğuk soğuk ;)
    Ellerine sağlık
    Yeni blogunuz hayırlı olsun...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ayşecim ne güzel bir fikir olmuş. Minik Kuşum ve seni çok tebrik ediyorum. :) Arada isterseniz ben de destek verebilirim.
    İlk tarif de bomba olmuş. Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
    Senin Muzlu piramit pastan da super. Ellerine sağlık. Opuyorum...

    YanıtlaSil
  9. Ayşecimmm :) yeni siten hayırlı olsun minik kuşla sana şimdiden başarılar dilerim umarım güzel şeyler paylaşırsınız...Muzlu pramit pasta gerçekten harika olmuş ayrıca yapılışını aşama aşama resimlemende çok iyi olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  10. Hello Ayse,how are you today.
    ingilizce sitene yorumlarimizi ingilizce olarak mi yazacagiz?Sonrada bizleri sözlü-yazili olaylarina mi katacaksin?
    Yoook,ne güzel blogcuydun birzamanlar, takip etmem daha güzeldi,sen de bana daha cok ugrardin.Simdi Blogspotcusun,görüsmemiz zor oluyor.Yeni siten hayirli olsun,bir yerde sabit kal ki seni bulabilmem kolay olsun.
    Su piramit pasta olayida acaip güzel,bugünlerde ben de yapayim.Ellerine saglik Aysecik,ara-sira sende gel bana bazi bazi.Sevgiyle ve dostca kal..

    YanıtlaSil
  11. Selam Ayse'cigim. Öncelikle yeni blogunuz hayirli olsun. Gercekten cok iyi düsünmüssünüz ingilizce bir blogu... Ben bisey anlamasamda cok begendim :-)) Pastanda harika olmus ellerine saglik. yeni blogunuzda basarilar dilerim.. bye.

    www.blogcu.com/kayserimutfagi

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Ayse oncelikle yeni blogunuz hayirli olsun,pasta harika olmus ellerine saglik.Hele bir bakayim yeni sayfana gorusmek uzere hoscakal.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Ayşe,
    bisküvili tatlılar özellikle şu sıcak günlerde hafifliği açısından son derece cazip oluyor. Muzlu piramit pasta çok da güzel süslenmiş. Ellerine sağlık .

    Ayrıca yeni ingilizce siteniz de hayırlı, uğurlu olsun . Arkadaşlarımızın böyle başarı haberlerini almak bizleri kuşkusuz çok mutlu ediyor. Başarılar, sevgiller.

    YanıtlaSil
  14. Ayşe'ciğim
    Tebrik ederim, yeni blogunuz ve ortaklığınız hayırlı olsun. Güzel işlere imza atacağınızdan eminim.
    Muzlu pastanın tadının güzelliği belli zaten, şekil de çok enteresan. Ellerine sağlık canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Mükemmel senden beklenilecek seylerin herbiri mükemmel,sana yakisanda bu zaten ben artik sana "kusursuz kadin" lakabini takmak istiyorum yeni blogunuzuda acmakla cok iyi etmissiniz,basari galiba senin yasam tarzin.Ayrica pastada nefis görünüyor bende tam dün yapip resimlemistim seninkinin görüntüsünü görünce galiba yayinlamaktan vazgececegim.Kendine ve mükemmel calisan beynine iyi bak "KUSURSUZ KADIN"umarim kizmassin bana sana böyle diyorum diye:)

    YanıtlaSil
  16. selambir ingilizce siten eksikti şimdi tam oldu walla :)) hehehe sen 2 kelime italyanca öğrensen italyancada açmaya kalkarsın :)))

    yeni siteniz hayırlı ve uğurlu olsun ...piramit pastanız afiyet bal şeker olsunn

    YanıtlaSil
  17. slmm..yeni her zaman iyidir,insanı heyecanlandırır,farklı bir heyecan sunar..seni tebrik ediyorum canım..bu tarz pastaları eşim çok sevdigi için arasıra yapıyorum ben de..hem pratik hem de çok lezzetli olur..ellerine sağlık.selamlar.

    YanıtlaSil
  18. Ayşeciğim ne güzel bir ortaklıkla güzel bir işe başlamışsınız başarılar dilerim...muzlu pastan harika hem hahfif hem kolay ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ayşe merhaba, gerçekten yamansın ne diyeyim, yeni blog hayırlı olsun, ismini çok güzel seçmişsiniz, tebrik ederim. Yeni başlangıçlar iyidir, kolay gelsin, artık oralarda da buluşuruz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Canım,
    hayırlı olsun yeni siteniz. bence altından kalkarsın hiç merak etme. umarım çok iyi bir sonuç çıkar. tarifler o kadar güzel ki çevirisi her halikarde güzel olacaktır. sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Ayşeciğim pastan ne güzel görünüyor öyle, süslü püslü. Ben çocukken annem onun çikolatalısını yapardı ama üstünü senin gibi süslemezdi :((( Ben bunu çok beğendim, bana ne ben de istiyorum ben de istiyorum :)))
    Hayırlı olsun yeni blog'un. Biz birine zor yetişiyoruz ama insan bizim Ayşe gibi yaman olunca her yere yetişiyor demek ki :))) Bu arada kulağıma fısıldayacağın şeyi merakla bekliyorum (acaba bu fısıldayacağın şey yeni blog muydu ????) Sevgiler kocaman kocaman

    YanıtlaSil
  22. ellerıne saglık canım nefıs olmuş.sekıl ve yapımı cok guzel..

    YanıtlaSil
  23. Bak bak bak Yamanım neler yapmış neler. Senin eline yakında hiç birimiz su dökemeyeceğiz, nefis bir pasta ile karşımdasın. Bir de blog üstüne blog, hemde ingilisçe. Bana hava atıyosun anladım ben:) Kendimi zorlayacağım sana inat caponca blog açacağım:)ilginçlik olsun diyede bütün pastalarımı wasabiyle yapacağım:) Şaka bir yana, hayırlı uğurlu olsun bloğun. Tabi ayrıca benden ilham aldığını yazmışın ya bir gururum okşansı sorma gitsin:)Şimdi buradan çıkıp şu yeni bloğun neyin nesiymiş bakmaya gideceğim.Kendine iyi bak diğer blogda görüşmek üzere öpüldün.

    YanıtlaSil
  24. ayyyy çok güzel görünüyooooo... Ellerine sağlık canımm.
    Çok sevindim, yeni blogunuz hayırlı olsun. İngilizce tarif sevdanızdan :) haberim yoktu açıkçası. Ama gavur hatunlara güzel bir kaynak olacak bence.
    Öptümmm

    YanıtlaSil
  25. Aysecim herzamanki gibi muhtesem bir resim.Sicak yaz günleri için serinletici ve cok pratik bir tarif,ellerine sağlık...
    Yeni siteniz hayırlı olsun, basarılı olacağınıza eminim.
    Tariflerinizi blogspotta yayınlayacakmısınız yoksaaa ayrı ayrı mı yürüteceksiniz?...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  26. merhaba Ayşecim bir piramit pasta bu kadar güzel durur, yaz ayları için hafif ve kolay bir tatlı olmuş ellerine sağlık canım...
    selamlar, sevgiler...
    www.denizesintisi.com

    YanıtlaSil
  27. merhaba Ayşecim bir piramit pasta bu kadar güzel durur, yaz ayları için hafif ve kolay bir tatlı olmuş ellerine sağlık canım...
    selamlar, sevgiler...
    www.denizesintisi.com

    YanıtlaSil
  28. Eline sağlık canım...yeni blog hayılrı olsun:)...Selamlar....

    YanıtlaSil
  29. Pasta tek kelimeyle harika olmuş.
    Yeni bloğunuz hayırlı olsun Allah işinizi rast getirsin.
    Dilediğin senin için hayırlı olacak her iş olsun inşallah.
    www.lezzetavcisi.net

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Ayşe
    Bu bloğundaki pastayamı eline sağlık diyeyim yeni bloğunuza mı bilemedim.Hayırlı uğurlu olsun.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  31. Aysegül'üm, ben mi sapıklık yapmışım :) nerde ne zaman :)))Canım şeker yorumun için teşekkürler, nikah sekerlerimi sakla benim için ama içinde badem varsa yiyebilirsin.:) kurdeleye gelince eğer bekar olsaydım küçük bir parça keser dilek tutar sonrada mideye götürürdüm ama benim başım bağlandı. Benim niyetime sen yut olmaz mı?:) öptm seni sevgiler

    Sofram Fatma ablam merhaba,şükür iyiyiz bizler teşekkürler çok düşüncelisiniz, inşallah sizlerde iyisinizdir.
    İngilizce siteyi kurduk yavaş yavaş tarifler ekleyeceğiz umarım güzel birşeyler ortaya çıkar. :) Daha bebek gibi.:) Pastayı beğendiğinize memnun oldum. sevgiler bizden size..

    Sevgili Ortak, çalışkan blogcuyuz biz de!:P Tekrar tekrar hayirli olsun demekte sakinca yoktur sanırım.:) Güzel sözlerin için teşekkürler. Senle tatli tatli konustugum sırada yaptigim bir pasta bu taze taze yazdim üzerine yazı. beğendiğine sevindim.

    reklamlarrr :)
    Selva! :) Ne mutlu bana...:)

    Sevgili Müge'cim,
    teşekkürler güzel dileklerin için..Siteyi ve pastayı beğendiğine çok memnun oldum. Evet sıcaklar bastırmış. Bende haberleri takip ediyorum, umarım havalar en kısa zamanda mevsim normallerine düşer.
    Bu pastalar gercekten kurtarıcı..:)

    YanıtlaSil
  32. Sevgili Zeynep merhaba,
    teşekkürler canım güzel dileklerin ve yorumun için, beğendiğine duymak çok güzel, sevgilerle

    Evcilik lezzetleri, yazın soğuk soğuk, hafif hafif biskuvili ve meyveli pastalar çok güzel gidiyor.
    Beğendiğinize sevindim. Dilekleriniz için çok teşekkürler. sevgiler

    Ganne'cim, çok teşekkürler canım. Her zaman desteğine ve güzel tariflerine açığız. Baslangıc olarak tatlı tarifi gercekten hos oldu. ben de öptm. sevgiler

    Sevgili Zerrin, teşekkürler canım. Muzlu pastayı beğendiğine de ayrıca sevindim. Asama asama gösterince tarif okunmasada akılda kalıyor, ben de bu tarz resimli anlatımları seviyorum..tesekkurler.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  33. Yine yaman bir tarif yapmışsın.Ellerine sağlık.Bende yaparım bunu.Uzun zamandır yapmıyorum.Gecenlerde hatırladım,şimdi görünce hoşuma gitti.Yapınca tarif defterimden çağırırım siteme...sevgiler...elinesağlık canım..

    YanıtlaSil
  34. Aysecigim,iki ziyaretin icin de tesekkür ediyorum.O merak ettigin fikrayi yazmis olsaydim eger,blogum
    kapanirdi.Mail adresini yaz istersen bana (kimseye göstermeden silerim)ben sana anlatirim orda.
    Ikinci yorumunda sicaklara dikkat etmemi söylemissin.Sizin oralar cok sicak herhalde,benim öyle bir sorunum yok,öyle güzel yagmur yagiyor ki,hava ne sicak ne soguk.Nemden eser yok vallahi.Tatlilari,börekleri yiyoruz,hani bu havada da istahimiz cok iyi.Sana avuc avuc yagmur kokusu gönderiyorum.Kuru topraga taneler düstügünde cikan o harika toprak kokusuyla beraber.
    Kendine iyi bak,sevgiyle ve dostca kal.

    YanıtlaSil
  35. selam ben de degisigini yaptim.gercekten gorunus ve tad mukemmel...alpella çift renkli potiborle daha guzel gorunuyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. the suuur, canım ziyaretin için teşekkürler. Bir bakıma haklısın, mumkun oldugunca blogcu blogspotcu dıye ayırmadan ziyaretinize gelmeye calısıyorum ama bilirsin bu her zaman mumkun olmuyor. Güzel dilerine ve begendiğine çok memnun oldum..sevgiler

    Sevgili Fatma selam, tesekkurler canım, ben de baslangicta cok zorlandim. Yemek yapilisi ile ilgili teknik terimlerin hicbirini bilmiyordum sonra zamanla ogrendim. simdi bakiyorum da cogu tarif hemen hemen ayni. Sende istersen ogrenebilirsin. benim de bilmedigim inanki daha cok sey var. :)

    Sevgili Serap, cok tesekkurler ziyaretin ve destegin icin..:) sevgilerle, hoscakal.

    Sevgili Ozlem,
    biskuvili tatlilari en son ben kesfetmisim:) yapmak icin neden bu kadar gec kaldim bilmiyorum, gercekten cok pratik ve lezzetliler, su sicak havalar icin idealler.
    Henuz sitemiz bebek :)guzel seyler ortaya cikartmak için biraz calismak lazim,umarim basarili oluruz. tesekkurler

    Eda'cigim, çok tesekkurler canim. Sitedeki yorumunu da gordum, saol destegin ve guzel dileklerin icin. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. Elma sekeri, yok canım kızarmayım hepimiz mükemmel değilmiyiz. :) ziyaretin ve yorumun icin tesekkurler

    Aslı'cım selam, 2 kelime italyanca ögrenirim sorun degil, peki sen bana ortak olacak mısın? :)
    Tesekkurler canim begendiysen ne mutlu bana :))

    Süheylacım selam, gercekten dedigin gibi oluyor, umarım sonuda guzel olur.:) Biliyorum esin nostaljik tatlari seviyor ama sen onu cheesecakelere bile alistirdin degil mi?tesekkurler canim, sevgiler selamlar

    Hoş Seda'cığım,
    tesekkurler canım umarım guzelce de devam eder. Tesekkurler :)

    Nesli merhaba, tesekkurler canim, site gercekten heyecan verici ama daha cok yeniyiz, umarim guzel işler cıkartırız. Bulusmak dilegiyle, bekleriz, sevgiler :)

    Sevdamavisi, destegin ve guzel sozlerin icin tesekkurler canim, sevgilerle

    YanıtlaSil
  38. merhaba,

    ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. tanıştığıma memnun oldum. blogunuzu bağlantılarıma ekledim.

    muzlu piramit pasta çok hoş görünüyor. özellikle şekil vermesi bu kadar zor bir pastayı bu kadar şık yapabildiğiniz için tebrik ediyorum. sanat eseri olmuş.. ellerinize sağlık..

    görüşmek dileğiyle...

    selin
    http://selince.selinozgur.com

    YanıtlaSil
  39. Merhaba canim,
    Cok sevindim ingilizce sitenize, hayirli olsun. Bu petiborlu pastalar cocuklugumun pastasi benim, muzla daha bir guzel olmuslar, ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  40. güzel Ayşem, ingilizce bloğun hayırlı olsun sende bu azim ve başarma gücü olduktan sonra kesinlikle onu da halledersin.

    Canım muzlu piramit pastan her zamanki gibi çok güzel olmuş.Tam yazlık serin serin ne iyi gider:)
    ayşe'cim seni çok öptüm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  41. Ayşe'cim yeni bloğunuz hayırlı olsun, kolay gelsin, pastada süper ne diyim ellerine sağlık,annemin adaşı sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  42. Merhaba Ayse
    En sonunda internet baglandida yazabiliyorum. Yeni blogunuz hayirli olsun!
    Muzlu pastada cok guzel gozukuyor mmm canim istedi, muz en sevdigim meyvedir de;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Merhaba Ayşe,
    Yeni blogunuz hayırlı olsun.
    Muzlu piramit pastan nefis görünüyor,üzerinde ki süslemeye bayıldım.
    Ben bu tatlıyı yapıyorken üzeri sade kalıyordu,artık böyle süsleyeceğim.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba canım,
    öncelikle yeni blogun hayırlı olsun ne güzel düşünmüşsünüz kutlarım sizi muzlu pastanda harika olmuş ellerine sağlık ....
    Bir de..
    şu selva yarışması hakkında sorum olacaktı şimdike kadar kime sorduysam bir türlü açıklama yapmadılar hatta bloga bile yazdım ama kimse açıklamıyor.....Bu selva ürünlerindeki yarışmayı kim düzenliyor neden selva bu blogun sahibi neden ürünleri dağıtıyor yani yanlış anlaşılmasın güzel bi şeyde ama neden yani bu ürünlerin sahibimidir ? reklam olsun diye mi?
    yani neden kimse açıklamıyor bu kişler sponsor mudur nedir ne değildir ? sen bari beni bu konuda aydınlat...Teşekkür.........

    YanıtlaSil
  45. Güzel bir hafta sonu dilerim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  46. Yamanım, bu haftasonu izine ayrılıyorum sana yazmayı özleyeceğim. Kendine iyi bak, tehlikeli maceralardan uzak dur.Öpüldün.

    YanıtlaSil
  47. ayşecim slm,nasılsın,uzun zamandır iadeye gelemediğim için kusuruma bakma neolur,pek oturamadım pc başına,eline sağlık muzlu pastan nefis görünüyor,bende hastasıyımdır bunun,,,yeni blogunda hayırlı olsun canım ben ingilizceden fazla çakmadığım için,türkçesiyle muhatap olayım en iyisi dimi...
    iyi akşamlar,,,iyi hafta sonları diliyorum....

    YanıtlaSil
  48. Ehliyet sınavımdan dolayı yorumları vaktinde cevaplayamayıp, ziyaretlerimi de yapamadım. Kusura bakmayacağınızı biliyorum. :)
    Tüm hayırlı olsun dilekleriniz, şeker yorumlarınız için sonsuz teşekkürler.

    Sevgili Emel,
    sanırım bu değişken olacak. Minik Kuş'un baklava tarifinin Türkçesi kendi sayfasında mevcut. Fakat benim bugün yayınladığım mantı tarifi kendi Türkçe sayfamda henüz yok. Belki ilerde eklerim.
    İlgin için çok teşekkürler.

    Sevgili Yıldız, benim de Selva ürünleri hakkında bir bilgim yok.
    http://selvayarisma.blogcu.com/ adı altında bir blog kurulmuş ve ücretsiz reklam yapıyorlar. Bu piyasayı ilk keşfedenler onlar oldular sanırım. :)
    Eğer bu ürünlerin kaynağını, geçmişini vs. bulursam sana haber veririm canım...
    Sevgilerle

    Tekrar tüm hayırlı olsun dilekleriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  49. Yeni başlangıçlar her daim iyidir.Sancılıdır ama iyidir.Ruha bedene herşeye iyi gelir işte...
    Piramitin süper olmuş.Keops mu dedin adını?Duyamadım?

    YanıtlaSil
  50. Sevgili Hülya
    eski yorumlara şöyle bir göz atıyordum. Canım senin yazılarını sevdiğim gibi yorumlarınıda seviyorum.
    Evet Keops'dan esinlendim, inşa süreci her ne kadar cıvık olsa da başarılı oldu!
    afiyet şeker oldu! :)
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  51. COk harika görünüyor,hemde cok piratik.Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  52. merhaba ben 14 yaşındayım ve kolay birşeyler arıyodum.yapmak için tabiii.ve buldum teşekkür ederim bunu yapacağım çok teşekkür ederim.çok leziz gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails