9 Şubat 2008 Cumartesi

Pasta ve İş Kazası :)



Bunca sene "Happy Birthday" nasıl yazılır öğrenememişim. Aslında öğreniyorum ama sonradan unutuyorum sanki harfler birbirine karışıyor, yer değiştiriyorlar kafalarına göre.

Pastanın üzerine de yanlış yazmışım, nasıl utandım, ayıpladım kendimi anlatamam. Kaç sene ingilizce eğitimi al sonra gel bir "Happy Birthday" yazama! İş kazasıdır, nazar boncuğudur diyemem, yok artık o kadar olmaz!!
Ben biliyordum doğum günü sahibinin ismini yanlış yazacağımı, o yüzden telefondaki bayana rica ettim "ben şimdi ismi yanlış yazarım, siz en iyisi bana istediğiniz mesajı maille gönderin" dedim..
Yani istediğim şey de sadece "Happy Birthday Mahesh" diye mail atması..:)

Malesef pastanın üzerindeki bu yanlışlığı çok geç farkettim, gururla pastamı huzurlarınıza tam sunacaktım ki bir tuhaflık hissettim..Olamaz...Hemen gittim bayanın attığı maile baktım, kesin dedim yanlış yazıp beni de yanıltmıştır. Hala kendime toz konduramıyorum. :) Hayır efendim, kendimi yağ gibi üste çıkartacağımı düşündüm ve yanıldım, mailde tabii ki doğru şekilde yazıyordu..



Pastamın içinden ya saç kıl çıkarsa, ya beğenmezlerse, ya yanlardaki çikolatalar erirse, ya çileğin içinden kurt çıkarsa diye korkarken, bunun başıma geleceğini hiç düşünmemiştim..Ama insanın aklına gelmeyenler hep başına gelirmiş değil mi?
Allahtan pastayı beğendiklerine dair sevindirici haberler aldım da içim rahatladı, umarım pastanın tadı ve üzerindeki çilekler tüm hatamı kapatmıştır. :)

Herkese mutlu haftasonları ve bol tatlı günler
Sevgilerimle ;)

26 yorum:

  1. Bence anlamamışlardır bile,pastan o kadar güzel olmuşki...Ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. yaman ayşem benım, bende her defasında esıme teyıt ettırırım hehe... gercektende o harfler nasılda gırer bırbırıne haklısın wallahı:)) eee gecmıs olsun dıyeyım madem ıs kazası:)) hanı pekı bu kazaya uğramıs ama yıne de muhtesem görunen pastanın tarıfı??

    YanıtlaSil
  3. herşeye rağmen harika olmuş valla ellerinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim, pastanın mükemmel görünümü eminim yazıdaki hatayı kamufle edip farkettirmemiştir, eminim lezzeti de süper olmuştur. Sen yine nazar boncuğu olarak kabul et bu durmu bence:-)))

    YanıtlaSil
  5. Olur boyle seyler ortakcim. Pastanin guzelliginden gume gitmistir bence o hata. Olsun canim zaten pastayi yedikten sonra bence kimsenin aklinda kalmamistir. Bu arada Amerikalilar da bazen bu tip hatalar yapiyor. Odev ve sinavlari okurken oyle hatalarla karsilasiyorum ki sasirip kaliyorum. Bu seninkine hata bile demem yani :) Operim ortak!

    YanıtlaSil
  6. Canım Ayşem, ellerine sağlık canım, pasta gerçekten çok güzel olmuş. Onlar bu güzellik karşısında küçücük bir harf hatasını farketmemişlerdir bile...:))Canım kaza dediğin bu kadar basit olsun, dediğin gibi nazar boncuğu olmuş...
    Canım bol müşteriler...
    Öpüyorum sevgiyle Ayşem, güzel bir pazar diliyorum eşinle birlikte..:))

    YanıtlaSil
  7. Ayşe'ciğim,
    Bence farkına bile varamamışlardır:) Pasta o kadar güzel ki o da nazar boncuğu olmuş hayatım:))

    Ellerine sağlık canımmm,

    Sevgilerrr.....

    YanıtlaSil
  8. Ayşe' ciğim bu kadar usta olunca en ufak bir aksaklık bile rahatsız eder insanı tabii ki. Nazarlık olmuş bu.

    Diğer yaptığın güzellikler gibi bunu da yemeğe kıyamaz insan . Tablo gibi.

    Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ayyy bayıldım Ayşem pastanada happy birtdayinede (ay bendemi yanlış yazdım acep dur bi bakim)hahahhhahah...Allah iyiliğini versin yamanım benim..Ama bişi diyim sana, pasta o kadar enfes görünüyorkii millet yazıya bakmamıştır bile hihihiihih...Boş verrr baksalar nolcak sankii...Halt etmişler hahahhahahha...
    Öyle marifetlisinki valla elinden ne çıksa süper oluyor bacım benim...
    Çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  10. ayşe cnm..bu ingilizce böyle nankör bir dil işte..yıllarca çalışırsın çalışırsın da en basit bir şey için aleme rezil olursun.yani benc esenin yaptığın hata çok önemli değil aslında takma kafana..çilekler öyle güzel görünüyor ki,kimse farketmemiştir o hatayı.slmlar..

    YanıtlaSil
  11. Aysecim, pastan muhtesem görünüyor, eminim pastaya hayran kalanlar hic fark etmemislerdir.

    Görüsmek umuduyla...
    Emine

    YanıtlaSil
  12. Süpersin canım.. Hata mı? nerde ben göremedim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ayşem o harf kutuya yapışmış canım sen kendini üzme. Zaten pastaya bakmaktan hata mata görmemişlerdir, o kadar şirin ve iç açıcı ki...

    YanıtlaSil
  14. Hic üzülme canim.olur böyle is kazalari.Bak memnunda kalmislar.Daha ne....Eline saglik ama harika olmus.

    YanıtlaSil
  15. olur öyle ufak hatalar üzme kendini ayrıca pasta çok güzel olmuştur ve kimse bu hatayı farketmemiştir :)

    YanıtlaSil
  16. OKADAR MUHTEŞEM GÖRÜNTÜNÜN ARASINDA NE YANLIŞI İNAN KİMSE FAKETMEMİŞTİR
    ELLERİNE SAĞLIK GÖRÜNTÜ TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMM

    YanıtlaSil
  17. İş kazası,geçmiş olsun.Ayyy kremam bitti bende kısa kestim deseydin :)) Yanlız damakta bıraktığı tada ve görüntüye bakınca unutmuşlardır sanırım.Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. ben pastandaki cukulatali cileklere bakakalmisim, sen yazmasan belki ben de farketmeyecektim o minicik yanlisi . Aman be Aysecim, onemli olan tadi bence, bi kere kesilip afiyetle yendikten sonra kim hatirlayacak o kadarcik hatayi ? kocaman sevgilerimle :)

    PS: o yapmak isteyip de yapamadigin seyler var ya, ya da olmasini umid ettiklerin (bi onceki postunda), umarim hepsi hayirli bi sekilde olur :)

    YanıtlaSil
  19. 1 harf hatasının ne önemi var,pastayı yemek için sabırsızlanırdım ben olsam.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Suzi, tesekkürler güzel ziyaretin ve sözlerin için..umarım öyle olmuştur..sevgilerle :)

    Daniel, sizde öyle :)

    Fidaneli, teşekkürler canım..yazı yazma hep en son ana kalır değil mi, en panik oldugumuz son dakikada, bir yandan eller titrer bir yandan anam yanlıs olmasın dıye özen gösterdiğimiz son anlarda..ee sonra oluyor boyle kazalar...:)
    canim umarim en yakin firsatta guzel bir tarif eklerim sayfama.

    pastani sec, teşekkürler canım.. sevgilerle

    sibelcim, dediğin gibi kabul ettim gitti..Olmuşa çare yok, insallah bir dahakine doğru yazabilirim...pastayı begendıgıne sevindim,, sevgilerle

    Minik kuş, teşekkürler, içimi rahatlattın valla, onlarda ne yazarken ne konusken dikkat ediyorlar değil mi? Bizde bir harfi eksik yazmisiz cok mu? :) canim islerinde kolayliklar diliyorum..optm ortak...

    canim Fatma abla, dogru diyorsunuz kaza bu kadar olsun aman Allah korusun daha kotu seyler de olabiliyor gercekten...Saglik olsun..begendiginize sevindim...tesekkurler guzel dilekleriniz icin, sevgilerimle

    pastacirapunsel, :) varmamislardir degil mi? :) olsun boncuk bu kadar kucuk olsun. tesekkürler moral dolu yorumun için, sevgilerle

    YanıtlaSil
  21. Özlem, yok canım daha usta olmadık, nerde o günler, size yazmadığım daha ne acemilikler çekiyorum mutfakta bir bilsen...:)
    teşekkürler, beğendiğine çok sevindim canım...sevgilerle

    feyza, yorumunu aldığım ilk anda hemen enerjinide verdin canım, teşekkürler bu şeker yorumun için :)
    bayıldıgına cok sevindim :)
    pastayı yapalı cok oldu, boşverdim gitti, ancak yorumlara cevap verebiliyorum da!
    sizin yanınızda benim yaptıklarım cocuk oyuncagı gibi kalıyor :)
    öptm bende, sevgilerle

    süheyla canım aynen sana katılıyorum, çok nankör çoook :)
    Çilekleri beğendiğine sevindim, sevgiler selamlar

    emine, çok teşekkürler güzel sözleriniz için, onca yorumcu farketmedi önemsemedi onlarda farketmemişlerdir artık ...:)görüşmek dileğiyle..

    lezzetlilerim, :)
    sizde çok tatlısınız, teşekkürler...sevgilerle

    acemişef, he he! :) kutuya yapismis pastane pastalari gözümün önüne geliverdi, sadece harfler değil her bir yer yapışırdı o kutulara...:)
    pastayi beğendiğine sevindim, sevgilerle

    peynir hosmelimi, teşekkürler ziyaretiniz ve yorumunuz için,pastayı begendiğinize çok sevindim..sevgilerle

    yurtdısı egitim, heh tam zamanında size yakalandım :) ee siz de ufak hata diyorsanız gerçekten ufaktır o zaman..:)
    pastayi begendiginize sevindim...

    melisa, teşekkürler canım güzel sözlerin için, evet farketmesi oldukça güç aslında, neyse oldu bitti..birde ben yorumları geç cevaplıyorum yaa, artık hatamıs değilmiş unuttum gitti ama sonunda nasıl happy birthday yazılır öğrendim..:)

    cafe gusto, he he he! bu da güzel...:)
    Yorumu alınca güldürmüştünüz beni şimdide gülüyorum..
    Yazıyı yazarken aslında son harfler sona sıkıştı diye üzülüyordum sonra aaa tam sığdı dıye seviniverdim, şaşırdım sonradan denk geldiğine demek o arada bir iki hat kopmuş..:)
    pastayi beğendiğinize sevindim..sevgiler

    tatlı hatıralar,:) ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler..dogru soyluyorsun unuttuk gittik, en azından artık dogru şekliyle nasıl yazılır öğrenmiş oldum.
    ps; Amin :)

    pelin, pastayi yiyenlerinde öyle düşündüklerini umuyorum.:) artik olan da oldu değil mi?
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  22. İşkazası deyince ben de korkmuştum sana bişey oldu diye. En tatlı iş kazası bududr herhlade Ayşe'ciğim.

    YanıtlaSil
  23. canı ben pastaya baktım baktım iş kazası acaba neresinde diye.. ama yazıyı okuyana kadar farkedemedim :) bilmiyorum soğum günü sahibi farkedebildimi? ellerine sağlık çok güzel velezzetli görünüyor!

    YanıtlaSil
  24. sevgili Zeynep ve Aysegül, farketmediğinize çok sevindim, benim bir huyum vardır en ufak şeyi kafama takar kocaman yaparım...Ondan kaynaklanıyor. ben pastaya bakinca nedense olmayan "a" harfini ariyorum..:) Aslında küçücük birşey değil mi? :)
    Ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için teşekkür ederim size...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  25. çok sıcak bir ortam burası. yazılarınızı zevkle okuyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails