30 Eylül 2008 Salı

SEKER HAMURU YE # 38



Bizim Pastane, Dilek'ce ve Portakal Ağacı'nın birlikte başlatmış olduğu YE # Yemek Etkinliği kaldığı yerden devam ediyor. Bana bu ayki etkinlik yapma fırsatını verdikleri için kendilerine çok teşekkür ederim.

Ekim ayının etkinlik konusu "Şeker Hamuru YE" :)

Sizlerin de paylaşacağı;

* Şeker hamuru tarifi
* Şeker hamuru ile süslü kurabiye, pasta, cupcake
* Şeker hamurlu figürler, çiçekler
* ve aklınıza gelebilecek çeşitli şeker çalışmaları ve tecrübeleri varsa

bugün itibariyle 31 Ekim'e kadar "Şeker Hamuru YE" tarifinizin linkini, adınızı ve yaşadığınız şehri yazarak sekerhamuruye@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.

Tüm tarifleri geliş sırasına göre ay sonunda sayfamda topluca yayınlamaya çalışacağım. İnternet sitesi olmayan arkadaşlar da yine tariflerini birer fotoğrafıyla birlikte aynı email adresine gönderirlerse çok sevinirim.

Dilerim herkes için faydalı, eğlenceli, hoş bir etkinlik yaşarız. Şimdiden destek veren herkese sonsuz teşekkürler.

Sevgiler

43 yorum:

  1. zil takıp oynamak istiyorum!!!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..
    Sevgilerimle..

    Süper olmuş etkinlik logosu,harikasın...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ayse,
    Oncelikle bayramini kutluyorum..

    Ben bu seker hamuru figurlerine bayildim :-)
    Etkinligine katilmaya calisacagim.. :-)
    Cok guzel bir sonuc cikacak eminim ve sabirsizlaniyorum :-)
    Sevgiler
    Efsun

    YanıtlaSil
  4. benim kaitlamayagim bir konu olmus ama meraklilari cok sevinecek suphesiz.
    Mutlu bayramlar yaman kiz :)

    YanıtlaSil
  5. buna katilmamak olmaz ama dimi :)
    hayorli bayramlar dilemek icin gelmistim bu supriz oldu super bir haber..

    YanıtlaSil
  6. Yaman ayşecim etkinliğe katılmam biraz zor ama katılan arkadaşlara başarılar diliyorum hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  7. Aman aman da aman Yaman Aysem...tam kendine yakisir bir etkinlik konusu bu...sen varen bizler ne derece yaratici olabiliriz bilmiyorum ama öncelikle söylemeliyim ki Logoya bayildim...elimden geldigince bende varim insallah.Sevgiler ve basarilar...

    Zehra

    YanıtlaSil
  8. Seni gidi seni ;) Tam senlik tabi ki..Bravo diyorum, bunu düşünememiştim :)
    Gözlerimiz bayram edecek desene, süper fikir canım benim, tebrikler..
    Bayramını bir de burdan kutlar, öperim
    Sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
  9. süper pastalar arkadaşım ellerinize sağlık..
    süper bir etkinlik konusu olmuş..
    mutlu bayramlar

    YanıtlaSil
  10. Şeker hamurunu hiç denemedim, belkide bu etkinliğe katılma bahanesiyle bir girişimde bulunurum. Çok güzel bir etkinlik olmuş, çıkıcak şahaserleri sabırsızlıla bekliyorum.
    İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  11. Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle beraber gecirebilecegin güzel nice bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

    YanıtlaSil
  13. canım cok guzel bır etkınlık olacak. severek katılacagım sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  14. Bayramini en icten dileklerimle kutlar,daha nice bayramlar dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Konu muhteşem!Zaten senden de şeker hamursuz bie fikir çıkmazdı sanırım :))
    Allahtan evlilik yıldönümümüz için bir pasta yapacağım :)
    Büyük bir zevkle etkinliğe hediye ederim pastamı :)
    Öpüldün canım...

    YanıtlaSil
  16. Ayşecim öncelikle bayramın kutlu olsun...
    Etkinlik kousu ve logosu süper olmuş, işallah hayırlı ollur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Blogumu actigimdan beri(yaklasik iki yil)bir cok etkinlige düzenli olarak ve büyük bir heyecanla katildim.Ilk defa bir etkinlige katilamama üzüntüsü icindeyim.Cünkü seker hamuru ile bir calismam olmadi.aslinda ufukta kurs alma gibi bir niyetim var ama...... etkinligi ic cekerek sessizce izleyecegim.Ve katilan herkese basarilar dilerim..........

    YanıtlaSil
  18. Logo çok şirin :-))

    YanıtlaSil
  19. Süper bir etkinlik yaaa.İnşallah etkinliğe katılanlar şeker hamurunun ıncığını anlatırlarda bende onunla ilgili herşeyi öğrenirim.(özellikle püf noktalarını)Şimdiden dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  20. Öncelikle ben de bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum, nice sağlıklı mutlu bayramlara...

    Etkinliğe katılabilen katılamayan herkese ilgilerinden dolayı çok teşekkürler..

    Dilerim hepimizin kendini bir parça geliştirebileceği, hiç şeker hamuru denememiş arkadaşların etkinlik bahanesiyle girişimde bulunabileceği(*teşekkürler Desstina:) ve daha sonra şeker hamursuz bir dünya düşünemiyeceği rengarenk taptatlı gözlere şenlik bir etkinlik olur :)

    Şimdiden herkese kolaylıklar diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  21. Mutlu Bayramlar Ayse'cigim...Etkinlik konusu super..Artik butun ustalari gorecegiz burada. Bence bir de juri olusturup, en iyi pastayi secseydik:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Harika bir fikir, umarım orjinal birşeyler yapıp gönderebilirim düşünmeye başladım bile. Ne güzellikler göreceğiz kimbilir,şimdiden sabırsızlanıyorum.
    Kolay gelsin
    Sevgiler Uğur

    YanıtlaSil
  23. Uzun zamandır yorum yazmasam da hala blogunuzun takipçileridenim:) Yalnız şöyla acı bi durum var ki gelecek ayki etkinliğin evsahibi benim:) Ve ben de hep şeker hamurunu düşünmüştüm:( ama bu haksızlık öyle diil mi:( şimdi yeni bir konu arayacağım bakalım inşallah güzel bişeyler bulurum:)kolay gelsin sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Ayşe'cim etkinlikte kolaylıklar dilerim eminim müthiş tarifler gelecek,öptüm...

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Ayşe, Şeker Hamuru YE#38'in yine çok "şeker" bir etkinlik olacağı kesin. Şimdiden katılacak tüm arkadaşların eline sağlık diyorum. Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  26. Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:)

    YanıtlaSil
  27. ayşeciğm çok keyifli bir çalışma olacak elbette.
    bende zevkle takip edeceğm,
    acaba cesaret edip katılabilirmiyim düşüneceğim bunu :)
    kolaylıklar diliyorum.

    svglrr NuNu

    YanıtlaSil
  28. Ayşe'ciğim,
    Bu etkinlik, tam benlik.
    Etkinlik logosunu ilk günden ekledim sayfama...
    Sana kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Şeker hamuruyla yapılan şeyleri çok seviyorum. Çokta güzel bir etkinlik. Sevgilerimle..........

    YanıtlaSil
  30. sıcacık sevgilerimi ve mutlu bir hafta dileklerimi bırakıyorum sayfanıza..
    mutlu kalın..

    YanıtlaSil
  31. aysecimm kolaylıklar dilerim canım
    şeker hamuruyla aram pek iyi değil ama görüntülerinede bayılıyorum
    bende etkinlikten haberim olmadan önce düşünüyordum şekerle bişiler yapsam diye
    hadi bakalım inşlh güzel birşeyler ortaya çıkarda bende gönderirim sana sevgiler canım

    YanıtlaSil
  32. canım geçmiş bayramın mübarek olsun.etkinliği sabırsızlıkla bekliyorum.umarım bende katılabilirim.sevgiler.naşide

    YanıtlaSil
  33. Aysecim
    Cok guzel bir konu secmissin. Ben henuz seker hamuru konusunda deneyimli degilim. Heyecanla gelen tarifleri bekleyecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  34. İlginiz, desteğiniz ve güzel sözleriniz için herkese tek tek teşekkür ederim.

    Etkinliğimize usta acemi, deneyimli deneyimsiz herkes katılabilir. Hatta şimdiye kadar eline ilk defa şeker hamuru alacak arkadaşlarında çalışmalarını bekliyoruz.
    Dilerim gerek tariflerle gerekse çeşitli model çalışmaları ile rengarenk güzel şeker gibi bir etkinlik yaşarız.:)

    Şimdiden tarif gönderen gönderemeyen herkese teşekkürler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  35. pastalar bir harika...çok yeteneklisiniz gerçekten...banada ziyarete beklerim..adres defterinize kaydederseniz sevinirim...www.birseninmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. etkinliğin hayırlı olsun arkadaşım..benim gibi bu işi bilmeyenler için çok iyi olacak eminim.kursa gitmiş kadar olacağım..katılacakl herkese kolay gelsin..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  37. Ayse Hanim merhaba,
    Sayfanizi uzun zamandir ilgiyle takip ediyorum. Bu ayki etkinliginizi gorunce cok sevindim, cunku ben de ilk seker hamurumu sizin marshmallow tarifinizle 2 gun once yaptim. Suanda evde streclenmis paketlenmis olarak beni bekliyor. Bu haftasonu ilk seker hamurlu pastami yapacagim sizin sayenizde. Fakat oncelikle birkac srum olacak: oncelikle pastamizi kaplamadan pastanin en ust katina da kremamizdan suruyor muyuz? ve sonra pastayi nasil bir servis tabagi ustunde kaplamam ilk sefer icin benim acimdan daha kolay olur? yani ayakli bir pasta servisiyle mi yoksa duz bir servisle mi?
    Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.Sevgiler..
    Ece

    YanıtlaSil
  38. Birsen, Nurdan çok teşekkürler.

    Ece hanım merhaba, ilginiz için teşekkürler, ilk defa şeker hamurlu pasta yapacak olmanıza çok sevindim, dilerim gönlünüzce bir pasta olur.Size tavsiyem ince bir kat olmak şartıyla pastanın üzerine krema sürün fakat bu krema mümkünse ganaj ya da yağlı krema olsun, diğer krema çeşitleri marshmallowlu seker hamurunuzu eritebilir özellikle şu sıcak havalarda..
    Ayaklı bir pasta servisi pastanızı çok güzel gösterir ama onun üzerinde çalışmanız zordur, onun için öncelikle düz bir yerde pastanızı bir karton ya da başka ince bir alttın üzerine oturtarak çalışın, bu altlık kekinizin ölçüleri ile aynı olsun. Pastayı kapladıktan sonra onu bir büyük spatula yardımıyla ayaklı servis tabağına alıp sonra kenarlarını süsleyebilirsiniz, servis tabağının ortasına azcık krema sürmeyi unutmayınkı herhangi bir harekette karton kaymasın.
    İlk defa seker hamurlu pasta yapacagınız için sakın cimrilik edip zar gibi bir hamur açmayın, en az yarım cm kalınlıgında olsun hamurunuz, böylece pastanız çok güzel kaplanır, yüzeyi pürüzsüz görünür.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Size kolaylıklar dilerim..

    Herkese sevgilerimle

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Ayşe,
    Etkinlikte kolaylıklar diliyorum,çok zevkli ve renkli olacağına eminim takipteyim:)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  40. Aysecigim sana yakisir bir etkinlik konusu olmus.
    etkinlik logosuda pek sirinharikasin canim.
    katilmak isterimde o kadar ustalarin arasinda pek yerim olacagini zannetmiyorum:))
    canim benim kacaman sevgilerimi birakiyor basarilar diliyorum.

    YanıtlaSil
  41. Bende Zarpanditin karşısına geçip oynamak istiyorum :DD

    YanıtlaSil
  42. canım tarifimi gmail adresinize yolladım, haber vermek istedim....

    ayrıca sizin yaptıklarınızın yanında bizimki çok basit ama yeni yapacaklarada fikir olur, çok prof. çalışıyorsunuz tebrik ederim ...sevgiler

    lezzet istasyonu

    YanıtlaSil
  43. Ayşeciğim kasım ayı etkinliğinde ev sahibi henüz etkinliğin konusunu belirleyemedi mi?senden bilgi almak istedim..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails