3 Ağustos 2009 Pazartesi

Etkinlik Haberi



Bu şeker kızı hepimiz çok sevdik. Pastaya olan tutkusu, aşkı hepimizin yüzünde gülücükler açtırdı. Pastakolik etkinliğinin ilkini sevgili PastaCafe düzenlemişti. Diyorum ki heyecanımızı iyice yitirmeden etkinliklerimize Pastakolikle devam edelim. Bundan sonra ki etkinlik konularımız sadece pastalar ve yan ürünleri olsun. Konular belli ama detayları süpriz olsun!:)

"Pastakolik" etkinliklerinde evsahipliği yapmak isteyen arkadaşlar benimle bağlantıya geçebilirler. Bunun için Pastakoliğe üye olmanıza gerek yok.
Daha detaylı bilgi için bana email yoluyla ulaşabilirsiniz. Adresim (yamantarifler-at-gmail-nokta-com)

Etkinliklerimizin 3. yılında Pastakolikde bulaşmak dileğiyle.

Herkese sevgilerimle

7 yorum:

  1. Pastakolik etkinliklerini ve süper tarifleri heyecanla bekliyorum...Şimdiden emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlike talibim pastakoliğe:))
    Bende etkinlikte yer almak istiyorum canım bilgine...

    YanıtlaSil
  3. pembecikolata,cok tesekkurler.;)

    pembe tatlar, çok tesekkürler, emailinizi bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Biz ofisçe yaptıklarını hayranlıkla izliyoruz İstanbul'da. Çikolatan tam anlamıyla MUKEMMEL! Çok yeteneklisin ve kurs çok karlı bir yatırım olmuş hic merak etme!

    YanıtlaSil
  5. ben de bu güzel etkinliği zevkle izleyeceğim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Pasta yapmak için bizede bahane lazım zaten:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails