4 Mayıs 2010 Salı

ROYAL İCİNGLİ ÇANTA KURABİYELER

Hangbag Cookies with Royal Icing

Royal icingli kurabiyeler ararken kendimi buldum. Ne güzel yazmışım paylaşmışım bilgilerimi. Kendimi tebrik ettim doğrusu.:)
Ben pastacılığa ilk krema sıkarak başladım. Önce buttercream sonra royal icing girdi hayatıma ve şeker hamuru.
Şeker hamuru ile yapılan kurabiyeleri hiç sevemedim. Ama sanırım royal icingli olanlara aşıkım. :)






handbag cookies

handbag cookies

handbag cookies

çanta şeklinde kurabiyeler

royal icing handbag cookies

royal icingli kurabiye süslemeleri

21 yorum:

  1. Sevgili Ayşe
    Icingli kurabiyeye bende aşığım. Nedense hiç şeker hamuruyla kurabiye çalışmadım.Zanedersem de ıcingle çalışan birkaç kişiden biriyim. (Gerçi blogçular arasında hiç görmedim ya,belki vardır atlamış olmuyim)Her ne kadar çalışırken kısıtlı olsada yine de vazgeçemiyorum. Belki çalışmalarımı görmemişsindir bir ara uğrarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe Hanım ellerinize sağlık...Kesinlikle çok güzel görünüyo icingli kurabiyeleriniz. Ve tadlarıda şeker hamurundan daha lezzetlidir muhtemelen...Yeniyiz, pastacıyız bizce , Pastakolik olabilir miyiz sizce?
    Sevgiler-ESRA
    www.cakeinn.blogspot.com www.cakeinn.com

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Liza
    iyiki yorum bırakmışsınız yoksa yaptığınız güzel çalışmalardan haberim olmayacaktı.
    Evet royal icingle çalışan fazla kimse yok ama yakında her yerde royal icingli kurabiye görmeye alışırız.


    Esra hanım, royal icingli kurabiyelerin kesinlikle tadları daha güzel!
    Tabii sizi de listeye eklerim ama bekleyen listesi çok uzun, müsait bir zamanda tüm email ve istekleri yerine getirmeye çalışacağım, gecikme için kusura bakmayın...

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim...Blogunuz kitap gibi benim için...:)
    sevgiler-Esra

    YanıtlaSil
  5. Ayşe hanım ellerinize sağlık..Bende ilk royal icing ile çalışırım sanıyordum ama içinde yumurta akı var ve zararlıdır diyerekten beni soğuttular resmen.Resimler müthişş

    YanıtlaSil
  6. Esra, cok tesekkurler :)

    Ozy's, eğer royal icing yumurta akı tozu ile yapılırsa hiç bişeycik olmaz..acıkcası ciğ yumurta akıyla yapılmış ve hatta pastörize edilmemişse bence de zararlı olabilir.

    YanıtlaSil
  7. Ayşe hn Kurabiye süsleme yıllardır USA de Royal icing ile yapılmakta sizde biliyorsunuz.Kaplama hamuru ile daha fazla sayıda kurabiye yaptıkları için seçiyorlar herhalde görunumleri çok güzel fakat tadı kötü oluyor.Bende RI ile kurabiye yapıyorum.Liza hn dedikleri çok dogru ama bildigim kadarıyla epey blogcu arkadas var RI kullanan herkesin nasıl rahatına gelirse tabiki iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  8. Evet Yaman Ayşe, her bir postun gün gibi aklımda, paylaşımlarını takip etmek her zaman çok keyifli...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle Süperler Ayşe hanım..

    Ellerinize sağlık...

    Şeker hamuru gerçekten çok hoş gözüküyor, ama kurabiyelere en çok yakışan icing, bende sırf kızım yesin diye yapıyorum ama o oyuncak niyetine onlarla oynuyor :)

    Pastakolik olmayı bekleyen çok kişi var :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Konsept pasta, verdiğiniz bilgiler icin tesekkurler!

    Evcilik lezzetleri, ayiiii evet, ilk günlerdeki çalışmalarla şimdikilere bakan, "ben de bu işi yapabilirim, neymiş ne olmuş!" desinler diye arşiv de ortada, takibin için çok teşekkürler..:)

    Vijdan, cok tesekkurler...geleceğin pastacısı senin kız..:)

    YanıtlaSil
  11. pastalarınız ve kurabiyeleriniz gerçekten muhteşem. kurabiyelerde farklı teknik ya da malzeme kullandığınızdan mı farklı görünüyorlar acaba? şimdiye kadar gördüklerimden çok farklı kurabiyeleriniz. Emeğinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yaptıklarınız gerçekten çok güzel maşallah! Çok temiz ve özenli çalışıyorsunuz anladığım kadarıyla.Tanımadığım halde çok seviyorum sizi. Allah hayırlısıyla gönlünüze göre versin her şeyi!..

    YanıtlaSil
  13. elinize saglik Ayse, bos durmuyor cok guzel isler uretiyorsunuz. isinizin basindan beri kat ettiginiz harika yol, bana ilham veriyor...
    takipteyim :)

    sevgiler...

    unutmadan kurbisi de pastakoliklere katabilir miyiz sizce?

    YanıtlaSil
  14. Icing ölcülerini yazabilirmisiniz lütfeeenn :))

    YanıtlaSil
  15. icing ölçülerini yazabilirmisiniz lütfenn :))

    YanıtlaSil
  16. ben de icing ararken sizi buldum:) ben de sizi bulduğum ve güzel anlatımınızı okuyunca çook mutlu oldum. paylaşımınız için gerçekten de çoook teşekkür ederim :)
    ben daha önce pastakolik isteğinde bulunmuştum. bilemiyorum listede var mıyım yok muyum :( ama pastakolik sıfatımın tescillenmesi için sizin onayınıza ihtiyacım var :)) bloğuma uğrayıp bakarsanız hak verirsiniz belki de ::) sabırsızlıkla bekliyorum...

    çok şükür ki varsınız, çook şükür ki blog açmışım ve çoook şükür ki sizin gibi güzel bir insan, sanal ortamda dahi olsa, karşıma çıkmış.ia. gerçektede birgün karşılaşmak nasip olur :))
    içten sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Ayse Hanim,
    Royal icingi yaparken salmonella icin tedbir almak adina yumurta akini benmari usulu isitip yapabilecegimiz bir tarif varmidir acaba?
    Ellerinize Saglik,
    Koaly gelsin

    YanıtlaSil
  18. H.E. kurabiyeleri royal icingle susledigim icin farkli gorunmus olabilirler.

    Adsiz, sayfamda wilton royal icing tarifim bulunuyor..

    Ayse hn, cig yumurta ile yapilan bir royal icing tarifim yok malesef fakat swiss meringue buttercream teknigi royal icing icinde kullanilabilir belki.
    Benmaride yumurta akini ve pudra sekerini 140F (sanirim 50-60C oluyor) cikarabilirseniz, yumurta aki pasteurize edilebilir..ama yine de risk ortadan kalkmaz diye dusunuyorum.
    Kusura bakmayin...Benim bir denemem olmadigi icin size kesin bir cevap veremiyorum..Ben ya toz yada marketten pasteuzide olarak yumurta aki alip kullaniyorum.

    YanıtlaSil
  19. ayşe hanım merhaba
    harika bilgiler paylaşıyosunuz ben de bir aydır butik kurabiye ve pasta ile ilgileniyorum ama nerden ve nasıl başlayacığımı bilemiyorum yapmayı çoook istiyorum nerden nasıl başlamalıyımm bir bilenin desteğine çook ihtiyacım var bilgilendiriseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. merhaba elinize emeğinize sağlık herşey birbirinden güzel..yeğenimin bebek mevlüdü için deneme yapıyım dedim ve royal ıcıng tarifinizi denedim 4 bardak pudra şekeri değilmi doğru anlamışımdır inşallah,kurabiyelerimide süsledim güzel oldular dondular fakat ıcıng çok akışkan oldu neden olabilir çırparken çok zorlandım toparlamak için normalmidir biraz daha su ekleyip öyle yaptım ondanmıdır,tekrar denediğimde su yerine süt koysam olurmu,şimdiden teşekkür ederim...emine demir

    YanıtlaSil
  21. Ayşe Hanım Merhaba,

    Öncelikle çok teşekkür ederim. İnternette Sugarbelle's i takip ederken aşık olduğum icing uygulamalarını araştırmaya başladım. Blogunuzdaki bilgiler oldukça aydınlatıcı, dediğiniz gibi malesef bir paylaşım sorunu yaşanıyor bizlerde. Türkiyede bulunabilen malzemeler ile yurtdışındaki kaynaklardan edindiğim tarifleri karşılaştırmaya çalışıyorum. Pasta ve kurabiyelerle uğraşmayı oldum olası çok sevinirim ama sadece amatör olarak kendime ve sevdiklerime yapıyorum. Yoğun çalışma temposu içerisinde stres için birebir. En kısa zamanda icing uygulamasını deneyeceğim sanırım.

    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails