5 Mart 2012 Pazartesi

Pastadan insan büstü







































Pastadan insan büstü yapımını öğrenmek için üç günlüğüne New York'a Cake Studio'ya gittim. Yine çok farklı tecrübeler yaşadım, çok farklı şeyler öğrendim..
Pastayı mutlu mesut eve getirdiğimde annemin yüzündeki ifadeyi unutamıyorum...Yani çok beğenmemiş ama beğenmiş gibi yapıyor..
"Beğenmedin mi yoksa?"diyorum "yok yok güzel olmuş" diyor suratında tuhaf şaşkın bir gülümsemeyle..sonra da kim böyle bir pasta siparişi verirki tartışması başlıyor.
Ama hakikaten acayip tuhaf bir şey..Evin ortasında bir yabancı kafa duruyor..Gece kalkıp karşılaşırsan korkabilirsin...:)
Eşimse çok beğendi. Peki sizin bu tür pastalara karşı düşünceniz nedir?



25 yorum:

  1. Sıra dışı ama neden olmasın...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. değişik olmuş..yalnız benim dikkatimi çeken sanatçı sevcan orhana çok benzemiş..özelliklemi yaptınız yoksa tesadüf mü?

    YanıtlaSil
  3. pasta olduğunu söylemeseniz resim falan sanardım, inanamadım gerçekten büyük yetenek ellerinize sağlık çok güzel...
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. şimdi blogunuza katılan 1000. kişi olduğumu farkettim ne diyelim hayırlı olsun nice binlere inşallahh...blogunuz ve yaptığınız işler harika:))

    YanıtlaSil
  5. Cidden çok ilginç bir pasta, ne düşündüğümü ben de bilemedim :) Ortada aşikar olan tek bir şey varsa o da sizin yeteneğiniz. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Siz bir pasta duayini oluyorsunuz..İnanılmaz pasta sanatkarısınız.Her ürün adeta büyülüyor.Bu pastada mükemmel ancak ben çocukların yanında resimli pasta yada büst pastanın kesilmesine karşıyım.İnsan sevdiği bir kişinin parçalamasına pastada olsa kıyamıyor..Sizin harika pastalarınıza diyecek söz yok mükemmelsiniz.

    Nilly

    YanıtlaSil
  7. sizin emeğinize saygısızlık olmasın ama ne yaparım, ne sipariş veririm ne de yerim.sadece insan değil, hayvan pastalarında da aynı hissi duyuyorum.pasta amacından çıkmış gibi oluyor,sevgiler .yurdagül esen

    YanıtlaSil
  8. Yapılan pasta tuhf,sıradışı,komik vs. ama verilen emek tartışılmaz...yapan eller dert görmesin. sevgi ve dualarla...
    Not:anneciğine içten sevgi ve selamlaarrrr..kendisiyle aynı fikirdeyim :)

    YanıtlaSil
  9. Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..Hepsi benim için çok önemli...

    Hafsahatun, tesadüf :)

    Oznur, ben de merak ediyordum 1000.kişi kim olacak diye...:)cok tesekkurler...

    Nilly ve Yurdagul, dusuncelerinize saygi duyuyorum...cok tesekkurler..

    ümmüabdullah, cok tatlisiniz...her zamanki gibi yorumunuz beni gülümsetti...:)

    YanıtlaSil
  10. Hayatimda gördügüm sira disi bir pasta emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  11. Aysecigim..kesinlikle siradisi. Ama sahsen benim pek tarzimdegil...ama emek acisindan, beceri acisindan sapka cikartilir, tebrik ederim seni...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  12. Ben de Nilly ve Yurdagül hanım ile aynı fikirdeyim. Doğum günümde değil böyle bir büst pasta,hayvan ve fotoğraflı pastaları bile kesmek,yemek istemem.Gerçekten kesiyormuşum gibi gelir herhalde...Ama ellerinize sağlık,çok yeteneklisiniz.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. gerçekten muazzam ... sanat eseri gibi .. Ayşe Hanım bu sene gelişinizi iple çekiyor olacağım :)))

    yelda...

    YanıtlaSil
  14. valla ben cok kararsızım biri bana doğum günümde böyle bir pasta süprizi yapsa herhalde şok olur şaşırırım kendimi çok özel hissederim benim için yapılan emek ve uğraşıdan mutlu olurum ama diğer taraftan tıpkı fotograflı pasta kesilirken hissettiğim garip ve tarif edemediğim tuhaf bir duyguya kapılırım yok yok galiba çok da bana göre değil ama muhteşemsiniz daha deyim pasta duayeni ilan ediyorum sizi ufkunuz açık olsun cılgın pastalar aysu

    YanıtlaSil
  15. Wow,
    harika olmus. Bir heykeltras gibi yapmissin. Süper ya. Ellerine emegine saglik. Bu arada bebiste insallah saglikli sihhatli büyüyordur.
    Sevgilerimle... Gülsüm

    YanıtlaSil
  16. Ayşe Hanım facede de yazdığım gibi siz artık aştınız süper ama ben bunlara pasta diye bakamıyorum...heykel okadar uğraşıyorsun bir meta çıkartıyorsun hadi yiyelim diyosun...Size uzun zamandır şunu sormak istiyorum discoverychanel de cake boss diye bir program var sizin yaşadığınız yerde New jerseyde italyan bir pastacı babasıda pastacıymı Carlanın dükkanı diye pastahaneleri var...Adam sizin aynı bu pastanız gibi heykeller yapıyor zaten yanında heykeltraşlarda var..tanıyormusunuz??? sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Yorumlariniz icin cook tesekkurler :)

    Aysu, cok tesekkurler yorum ve dusunceni paylastigin icin, sanirim ben senden daha cilginim :P

    Pozitif pembe, tanimazmiyim zaten cake boss ve benzeri programlar yuzunden ben bu hale geldim :) Amerikada oldugum icin buranin pastacilarindan etkileniyorum...yorumunuz icin cook tesekkurler...sevgilerle

    YanıtlaSil
  18. çok ilginç. hiç düşünmemiştim, ama biri alıp getirse hoşuma giderdi bana özel olduğu için.
    harikasın, kutlarım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ayse Hanim,
    boyle bir insan taklidi pasta yapmak, cok fazlasiyla yetenek ve deneyim ister. Yalniz pasta denince, siklik, letafet dusundugumden boyle bir pasta yapmaktan zevk alamam. Benim adima yapilmsini da istemem, gercegi orda duruken bir de taklit pastamin olmasi hosuma gitmez. Fakat bir gercek var ki ve de takdir edilmeli ki: oda yeteneginiz. Umarim daha buyuk projelere imza atarsiniz.

    YanıtlaSil
  20. Ayse Hanim,
    boyle bir insan taklidi pasta yapmak, cok fazlasiyla yetenek ve deneyim ister. Yalniz pasta denince, siklik, letafet dusundugumden boyle bir pasta yapmaktan zevk alamam. Benim adima yapilmsini da istemem, gercegi orda duruken bir de taklit pastamin olmasi hosuma gitmez. Fakat bir gercek var ki ve de takdir edilmeli ki: oda yeteneginiz. Umarim daha buyuk projelere imza atarsiniz.

    YanıtlaSil
  21. Akla hayale gelmeyen,sıradışı ve harika bir pasta olmuş.
    Çok başarılı.

    YanıtlaSil
  22. Heykelle mutfağın kesiştiği nokta...
    Ama bunu yiyemez ki insan, yamyam gibi...

    YanıtlaSil
  23. gözkapaklarındaki farın gölgelendirmesi ble yapılmış.makyözler gerçek insanlara böyle makyaj yapamıyor bazen.çok başarılı...

    YanıtlaSil
  24. ayse hanım her seferinde sizi hayranlıkla izliyorum. sayenizde içimdeki pastacılık ruhunu ortaya çıkardınız. işim gücüm olmasa atlayıp gelicem yanınızda yardımcı olmaya valla :))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails