18 Temmuz 2007 Çarşamba

TÜRK GECESİ



30 Ağustos günü Türk Gecemiz var.
İsteyen yemeğini, isteyen çayını, çıtır çerezini, isteyen davulunu zurnasını kapsın gelsin!

30 Ağustos günü hem benim, hem sizlerin, hem de "I love Turkish Food" sayfalarımız şenlensin.

Çok özel bir günde, özel bir gece yapalım istiyorum. Yukarıdaki yemeğin resmi sevgili Süheyla-Diyalog Yemekleri'ne aittir. Sizlerin de tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum. Şimdiden destek olan Süheyla'ya, Minik Kuş'a ve tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

Katılım kuralları çok basit;
  • 30 Ağustos gününe kadar mutfağınızda pişen her hangi bir Türk yemeğini ya da daha önceden hazırlayıp da yayınladığınız, tadı damağınızda kalmış bir tarifinizi bana gönderebilirsiniz. Tatlı, tuzlu tüm tarifler, hamur işi, baklava vb. hiç farketmez. Tüm tariflerinize açığım.
  • Bugünden itibaren tarifinizin adıyla birlikte linkini, kendi adınızı, yaşadığınız şehri yazarak yamantarifler(at)gmail(.)com adresine gönderebilirsiniz.
  • Tarifler önce sizin sayfanızda yayınlandıktan sonra Türkçeleri benim, İngilizceleri de I love Turkish Food sayfasına taşınacaktır. Böylece pek çok yabancı site sahibinin de iştahı kabaracak.
  • Web ya da blog sayfası olmayan arkadaşlar da tariflerini resimleriyle birlikte yukarıdaki kişisel bilgileri de ekleyerek bana gönderebilirler.
Şimdiden güzel ve eğlenceli bir "Türk Gecesi" olması dileklerimle.
Sevgiler

ÖNEMLİ NOT 1:
  • Kaynana Çatlatan Tarifler
  • .....vb. pek çok eğlenceli ve yaratıcı konuda ev sahibi olmak isteyen arkadaşlarda benimle bağlantıya geçebilir.
  • Bu sıcak yaz günlerine biraz eğlence, bir tutam gülümseme, bir çorba kaşığı da yaratıcı fikir katmaya ne dersiniz?
ÖNEMLİ NOT 2:

76 yorum:

  1. demek süprizin buydu:))
    çok güzel bir fikir şimdiden düşüneyim değişik bir şeyler yapayım canımm...
    öptüm seni...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çilek kokusu,
    yaptık bir süpriz bakalım ne olacak! :)
    Hiç olmazsa, sen ben eğleniriz şuracıkta. :))
    Sevgiler, şimdiden teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. Yaman Ayşecim :) fikir çok hoşuma gitti umarım güzel şeyler çıkar ortaya ve bizde paylaşırız.Katılmayı çok isterim...

    YanıtlaSil
  4. Vay Yamanım, senden de bu konuyu seçmeni beklerdim. Hem eğlenceli hem de zengin tarifler olacağı açık. Hatta bakarsın bir de dansöz buluruz bacım:)) Ben şimdiden oturup düşüneyim bakalım Türk pastası varmı, yoksa da ben üreteceğim senin güzel hatırın için:) Yok yok uzun zamandır "ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler" demekten bıktım:)
    En güzel yemeğimi yapıp, yanımada Türk bayrağımı alıp geceye katılacağım.Ayrıca notunda yazdığın eğlenceli konuda ev sahipliği yapmak isterim. Sen rica edersinde ben seni kırarmıyım canımın içi.

    YanıtlaSil
  5. Ayşecim, yamancım...
    Aman da aman, bu ne güzel sürpriz böyle, etkinlik desen olur, blog oyunları desen olur, süppperr bir fikir olmuş.Ben şimdiden düşünmeye başladım ne yapsam diye, ben bir şey yapamazsam sitemdeki Kilis yemeklerinden biri ile katılırım ama mutlaka katılırım.Dünya alemin ağzının suyunu akıtalım, turizmimizi patlatalım sayende..:)Ellerine aklına sağlık şekerim.

    YanıtlaSil
  6. Çok şekersin sen ya.. harika bir fikir olmuş bu. Etkinlik isimlerine de bayıldım. Kaynana dışında neler var? :))
    I love Turkish food'a da çok katkısı olacak bu tariflerin. Süper fikir.. Kim düşündüyse aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Zerrin,
    katılırsan inan çok sevinirim.
    Özellikle bir şey yapmana bile gerek yok.Eski Türk yemeklerinden birini kap gel! Bak Lale'cim bayrak açıp geliyormuş. :)
    çok öptm, sevgilerle..

    Lalem, nasıl mutlu oldum anlatamam, çok teşekkürler desteğin, şeker yorumun için! Güldürdün beni! :) OO şıkıdım şıkıdım. :))
    İlk taliplim sensin, emin misin, son kararın mı?
    Bak "kaynana çatlatan tarifleri" sana veriyorum veriyorum verdimmm gitti...:)

    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Müge,
    canım, çok saol desteğin için.
    Kilis yemeklerimi, benim bile şimdiden ağzımın suyuları aktı. :) Sabırsızlıkla bekliyorum tariflerini. Sen de harikasin! :)

    Sevgili Selen, kaynana dışında ne var, en iyi sen bilirsin? :)) he he he!
    Fikirler artık damlaya damlaya göl halini almıştı! Son damla da eşimden geldi "kaynana çatlatan tarifler" dedi, o an dedim tamamdır. :)
    Inşallah hayırlısı olur, guzel yaratıcı seyler yaparız. bence zamanı gelmişti.

    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  9. Ayşe'ciğim,
    En nihayet tatilden döndüm ve sizleri ziyarete başladım.Hatta senin talimatlarından yararlanarak resim bile düzenledim.Türk gecesi fikri harika.İngilizce tariflerinin olduğu siteyi de çok beğendim.Güzel bir tarif bulup katılmayı umuyorum inşallah.Kıbrıs'a özgü birşey olsa olur mu?Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ayy canımmmm.. türk gecesi düzelermiş ..kız bende eski tarif kapıp geleceğim merak etme:) arkadaşım düzenlemiş ben katılmammı.. ama bak dikkat et tembelliğim yine üzerimde eski tarifle ancak katılabilirim ..etkinliklere bile katılmazken bu iş tamamdır..hadi bakalım hayırlısı.. böyle güzel fikirlerde ancak sana yakışırdı..başarılar....
    canım ya ben altaki yazıyada yorum yazmıştım daha önce ama becerememişim unuttum ben bu işi galiba umarım bunu becerebilirim..inan çok hoşuma gitti kaynana çatlatan tarifte tam benim yemeğe göre.. babannemden anneme geçen bir yöresel yemekle katılıcam çünkü... harika.:)
    canım bu işin kolay gelsin kendine iyi bak..yorumunu çok duygulanarak okudum arkadaşım çok mutlu oldum bunuda belirtmek istedim..teşekkür ederim..
    öpüyorum cnm sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Ortak, ellerine saglik. Logomuz da pek hos :) Suheyla'ya tesekkurler. Ben de en kotu ihtimal eski tariflerden biriyle, belki baklava ile katilirim. Belki de annemle guzel bi yemek yapriz tatilde onla katilirim, belli mi olur. Tarifleri Ingilizce yayinlayinca bizim yabanci arkadaslar da eminim cok sevinecekler. Simdiden kolay gelsin sekercim, konusuruz yine. Muck...

    YanıtlaSil
  12. Ayşe'ciğim,
    Ben şimdi baktım da hiç geleneksel lezzetlerimizle ilgili bir tarif yayınlamamışım ne büyük eksiklik. Hemen bir iki şimşek çaktı tabi aklımda. Yapacağımdır ve katılacağımdır.
    Sevgiler kocaman,

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle ziyaretin ve güzel yorumların,sonra da türk gecesine katılım davetin için teşekkürler.Çok isterim katılmayı.Bu ilk etkinlik katılımım olacak katılabilirsem.Umarım bir aksilik çıkmaz.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Yine güzel bir işe imza atmışsın canım. Hemen tarifleri karıştırmaya başlayayım, tatile gitmeden göndereyim.
    çok yaratıcı bir fikir olmuş bence
    Sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
  15. Günaydın canım, kandiliniz mübarek olsun, alah senesine sağlıkla erişmeyi nasip etsin...
    Canım Türk geceniz ve düzenlediğin etkinliğin hayırlı olsun, güzel bir fikir,çok güzel yemek tarifleri gelecektir mutlaka, kolaylıklar diliyorum canım...
    Bu arada ben Eylülle görüştüm sana selamı vardı, sen görüşebildinmi canım.
    Canım sevgiyle öptüm, herşey gönlünce olsun, ailecek selamlar...

    YanıtlaSil
  16. Süpper bir fikir Yaman Ayşe :)) Kutluyorum, Kolay gelsin şimdiden
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel bir fikir, en kısa zamanda katılacağım, kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olacağa benziyor şimdiden. Kesinlikle katılmayı isterim ben de. Bir düşünelim bakalım neler yapabiliriz :))))
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  19. Yaman Ayşem, fikir süper, zamanlama da süper benim için çünküüüüü annem geliyor haftaya ben de blogumda anne yemekleri etkinliği yapacaktım kendi kendime, artık en güzelleriyle Türk Gecesi'ne gelirim.
    Sevgilerrrrr:)))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  20. canim valla harikasin tebrik ederim harika bir fikir opucukler nihan

    YanıtlaSil
  21. Yağmurun toprağa hayat verdiği gibi dualarında hayat bulacağı bu gecede dua bahçesinde fidan olmak dileğiyle kandiliniz mübarek olsun............

    YanıtlaSil
  22. canım,
    yorumlar kısmında anlattım ama mesajımı kabul etmiyor içinde kod olduğu için e mail adresini verirsen ona göndereyim. benimkisi.psevda@yahoo.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Yamanım, "Kaynana Çatlatan Tatlar" için seninle bağlantıya geçmeye geldim. Ben bağlantıdayım gerekli detayları yaz bacım:))
    En kocamanından MUCUKKKKK

    YanıtlaSil
  24. Lalem canım sayfanda mail adresini bulamadım!
    Bana mail adresini yorum olarak gönderir misin? Merak etme gizli ise yayinlamam :)

    YanıtlaSil
  25. Ayşe'ciğim,
    Tam da soyadının hakkını veriyorsun inan. Ne güzel bir fikir. Umarım ben de güzel bir tarifle katılabilirim. Sana kolay gelsin canım:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. Uğrayıp yorum bıraktığınız için teşekkürler her zaman beklerim arkadaş listeme ekledim.Ayrıca kandiliniz mubarek olsun...

    YanıtlaSil
  27. uğrayıp yorum bıraktığınız için teşekkürler her zaman beklerim.ayrıca kandiliniz mubarek olsun...

    YanıtlaSil
  28. Canım ya harika bir fikir.. bu yaratıcılığın, canlılığın, bu blog alemine bu denli kendini vermen beni heyecanlandırıyor buraya daha çok bağlıyor..
    düşünmeye başladım şimdiden harika olacak o gün harika!
    süpersin sen süper:))

    YanıtlaSil
  29. canım merhaba,
    neguzel dusunmussun hemen yarın tarıfı yapıp sana yollayayım cok sevındım. kolaylıklar dılerım.
    sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Sevgili Ayşe,
    Türk gecesi fikrine bayıldım,hazırladığınız logoyu hemen sayfama yerleştirdim.
    "Açın Türklerin önünü,nefis tarifler geliyor"
    Eminim harika tariflerle karşılaşacaksınız,şimdiden başarılar.
    Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  31. BORÇLARIMIZDAN,CEZA VE GÜNAHLARIMIZDAN KURTULMAK İÇİN BU GECE DUA EDELİM..ALLAH AFFEDEN VE BAĞIŞLAYANDIR,UNUTMAYALIM..ELLER SEMAYA KALKIP, YÜREKLER BİR ATINCA ,GÖZLER SEVİNÇ YAŞLARIYLA DOLACAK..

    KANDİLİMİZ MÜBAREK,DUALARIMIZ KABUL OLSUN..''

    YanıtlaSil
  32. Hülya'cığım hoşgeldin.
    Cok sevindim talimatların işe yaramasına :) Gule gule kullan Flickr'i :)
    Tabii ki istediğin tarifle katılabilirsin. K.Kıbrıs Türk Cumhuriyetinden de bir tarifimiz olmuş olur. Teşekkürler desteğin için. sevgiler

    Özlem'cim, canim, ben de cok duygulandim simdi.Eger sen cok tembellik eder, tarifi maille bile gönderemezsen ben gelir alırım tarifini.. Bu gidişle de öyle olurmuş düşünsene kimse tarif yollamazmış, ben gider tarif alırmışım herkesin sayfasından ha ha ha! :) Aman aman inşallah öyle olmaz.
    Bekliyorum kaynana çatlatan tarifini..Canım umarım en kısa zamanda taşınma işini halleder aramıza dönersin, özlettin kendini gerçekten.
    Sana kolay gelsin, hayırlı kandiller sevgilerle.

    Ortak, teşekkürler canım, beğendiğine sevindim, Süheyla sagolsun! inşallah bunun altındanda hayırlısıyla kalkarız, guzel eglenceli bir sunum yaparız, sen tatilde anacınla yaparsın guzel yemekler eminim :) Canım sanada kolay gelsin ;) muah!

    Burçin'ciğim, çok sevindim bu habere! canım desteğin için şimdiden teşekkürler. Benimde aklımda bir iki şimşek çattı seninle ilgili şimdi şuan!hmmm düşüneyim bakayım hmmm, güzel bir fikir gibi..Yakında sana çıtlatırım, bakalım seninde hoşuna gidecek mi? tarifini sabırsızlıkla bekliyorum...sevgilerle

    Zeynep'ciğim, ben de ziyaretimi iade ettiğin için çok sevindim. inşallah katılabilirsin canım, çok memnun olurum. sevgilerle

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Ayşe kandilin mubarek duğaların kabul olsun nice senelere erişmek kısmet olsun canım çok güzel bir fikir umarım çok güzel paylaşımlar ortaya çıkar sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Edacım, canım, çok teşekkürler desteğin için, tarifini sabırsızlıkla bekliyorum..sevgiler koççaman..

    Fatma ablam, merhaba, kandiliniz mübarek olsun, dualarınız kabul olsun. İnşallah güzel paylaşımlar yaşarız burada, ben de merakla bekliyorum. Sizin de guzel tariflerinize açığız.
    Eylul ile görüstüm, teşekkürler,
    sevgilerle, öptm.selamlar..

    Burcu canım, fikri beğendiğine çok memnun oldum, güzel pastalarını tatlılarını beklerim. ;) sevgiler

    Selin'ciğim şimdiden teşekkürler desteğin için, tarifini sabırsızlıkla bekliyorum. :)

    Özlem'ciğim, canım benim, nasıl seviniyorum arkadaşlardan destek gelince, senden nefis tarifler çıkar eminim...sevgilerle

    Nesli, bence senin fikrinde çok güzelmiş ;)canim cok sevindim anneciğinin gelişine, tarifinizi sabırsızlikla bekliyorum. :) sevgilerle

    Nihancim, teşekkürler canım, senide bekliyoruz..öptm, sevgilerle

    Stern, hoşgeldiniz, bu güzel kandil mesajı için teşekkürler..Kandiliniz mübarek olsun...

    Sevdamavisi, canım sayende ekledim kutucugu :)tesekkurler

    Lalem bende bekliyrum bağlantı adresini :)

    YanıtlaSil
  35. Goodmorning Yamanım:) Bana bağlanacağın adresi bildiriyorum:)) (lale_bas@mynet.com)

    Öpüldün.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Ayse
    Bu fikri cok begendim!Benim kesinlikle katilmam lazim hic degilse bu sayede joe'nun aileside yeni bir sey daha denemis olur.
    Bence bu etkinlik bayagi yanki yapacak blog aleminde...
    sevgiler
    duygu

    YanıtlaSil
  37. Şimdiden beni ne pişirsem tasası tuttu bile Ayşe.Bu aralar annemi boşlamamalıyım ki Türk Gecesine yakışır bir tarif yakalayayım;)Sevgiler canım.30 Ağustos'da ben de oradayım...

    YanıtlaSil
  38. Ayşe'cim çok güzel bir fikir. İnşallah katılmaya çalışacağım. Sevgiler, iyi haftasonları..

    YanıtlaSil
  39. Harikasin Yaman Aysem Tatar Aysem arkandeyim destekliyorum. Hemde tatar yemekleriyle geliyorum.
    Güzel bir haftasonu tatili diliyorum sevgiler...
    Sonja

    YanıtlaSil
  40. canım ayşe ablacım keşke aranıda olsam pazar günü yolcuyum kısmetse sizlerle tanışmayı çok isterdim size iyi eğlenceler...artık fotolarla yetiniriz biz.sevgilerle

    YanıtlaSil
  41. merhaba ayşecim.çok güzel bir fikir..tadı damağımda kalmış bikaç tarifim var hemen yollıcam canım...diğer fikirlerin içinde katılmak isterim
    maıl adresim ;teshipci@hotmail.com

    sevgılerle yaman aysecım....

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel bir düşünce ...Tebrik ediyor ve kolaylıklar diliyorum canım.Yaz ve tatil dolayısıyla çok az ilgilenebiliyorum blogum ve arkadaşlarımla yine de katılmaya gayret edeceğim.Selamlar.....

    YanıtlaSil
  43. ayşe canım bu gönderiye daha önce yorum yazdım,ama anlaşılan gitmemiş,harika bir fikir ve benim resmimi kullanmış olman da benim için çok buyük bir onur..en güzel tariflerin bu etkinlikte buluşmasını diliyorum.selamlar..

    YanıtlaSil
  44. Ayse, ne kadar değişik ve farklı bir fikir.. :) Şaşırdım doğrusu ... Vallahi tebrikler...

    YanıtlaSil
  45. Ayse Yaman gene yaman bir konu secmissın. tebrikler. Bu fikri cok begendim. Bu arada da sobelendin.

    YanıtlaSil
  46. Ayse'cim,

    Cok güzel bir konu, Hem bizden, hem de cok zengin... Bi o kadar da zor... Çünkü hangi güzelim yemeğimizi yapsak diye düşünüp duracağız...karar vermesi zor valla.
    Ama katılmamak ne mümkün...Biraz gecikmeli de olsa 30'na kadar birşey yapacağım mutlaka.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. Sevgili Ayşe,
    Fikrin çok güzel katılmayı isterim.Biraz düşünelim bakalım Amerikalılara nasıl bir türk yemeği sunabiliriz.Benim kardeşim de Washington da hasretliği bilirim.Anacığım 26 senedir her yıl gözü yollarda....Birkaçgün sonra buradalar inşallah...Sevgiler
    hamiş:resimlerin yerleşimi konusundaki bilgilere teşekkürler...

    YanıtlaSil
  48. ayşecim güzel bir fikir olmuş bu,kutluyorum seni,bencede alem damak tadı görsün...bende fırsat bulursam katılmaya çalışırım canım,şu aralar tayinimiz çıktığından eşya toplama,taşıma gibi yoğun bir sürece giriyorum,bakalım nasip artık...iyi geceler diliyorum sana...sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. şekercim bu hafta uçuyorum memleketime,bak ne güzel reimler çekip gelicem,keşkek,iri tarhana,ot kavurması gibi..ben de ilk kez etkinliğe katiliiiim bari :) muck ayşecim..muğla'dan istediğin bişi var mı canım?

    YanıtlaSil
  50. merabalar.
    böyle değişik etkinlikler yaptığınız için teşekkür ederim.mutlaka katılmaya calısacagım.Almanyada yasayan biri olarak Türk mutfagından örnekleri sunmak tabiki cok hosuma gider..sevgilerimle kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  51. bocuruk teşekkürler beğendiğine sevindim insallah katılabilirsin. Aslında yeni bir tarif yapmana da gerek yok, eski bir tarifinde kabulum.
    sevgiler

    GonulunceLezzetLer, ziyaretimi iade ettiğinize memnun oldum. Bende sizi blogcu listeme ekledim. Gecmiş Kandiliniz mubarek olsun.

    Aysegüüll :) canım sende bomba gibi fişek gibi gelmişsin, sagol var ol! Teşekkürler desteğin için. Beni bu hale sizler getirdiniz. muehehehe! :)
    Bekliyorum tarifini sevgilerle!

    Banu canım merhaba, teşekkürler tariflerin için. her ikisinide aldım ve slaytıma ekledim, yeni yazimi yazinca haberini veririm.sevgıler

    Muhterem hanım merhaba, cok teşekkürler desteğiniz için çok sevindim. Sizinde tarifinizi bekliyorum. Sevgilerle

    Öznurcum, güzel kandil mesajın için çok teşekkürler.
    Gecte olsa kandilin seninde mubarek olsun, sevgilerle

    YanıtlaSil
  52. canım yaa bu harika bir fikirde tarihi öne alsak üüüüüüf 30 ağustosa daha çok varr :(

    YanıtlaSil
  53. Merhaba Aysecim
    Yorumlarina hasret kaldim yaaa.Yogunsun sanirim bu aralar:))
    Hergun degisik bir sey denemeden yapamiyorum ne yapiyim seviyorum yemek pisirmeyi...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  54. Aysecigim,bir aksilik cikmadigi takdirde ben de bu etkinlige katilmak isterim.Elimde cok güzel yöresel yemekler var.Bunlari yabanci arkadaslarin görmezse üzülürüm dogrusu.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  55. Gül'üm geçmiş kandiliniz mübarek olsun. Teşekkürler, tarifleriniz beklerim.

    Lalem bağlantı kurulmuştur :)

    Duygu canım, teşekkürler! katılımını sabırsızlıkla bekliyorum, çok sagol desteğin için. :))

    Hülyam canım arkadaşım çok teşekkürler. Desteğini hissetmek çok güzel..

    Ebrulitatlım, insallah katılabilirsin canım. O sıra yoğun olursan tarif gönderemezsen ben gelir alırım tarifini. ;)

    Sonja, canim çok naziksin. Tatar yemeklerini sabırsızlıkla bekliyorum. Teşekkürler. :)

    Siberella ablacim, canin sagolsun! Baska zamana artık, sana iyi yolculuklar dilerim. güle güle git gel. sevgiler

    Saliha desteğin için teşekkürler. A&B listemdesin, tariflerini de aldim. hepsi nefis! Cok teşekkürler desteğin için. Sevgiler, görüşmek üzere. :)

    Serinmavi, teşekkürler canım inşallah katılabilirsin. Güzel dileklerin için teşekkürler. selamlar

    YanıtlaSil
  56. Süheyla'cim ilham kaynagim benim, sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Selamlar

    Sevgili Zerrin, teşekkürler beğendiğine çok memnun oldum.

    Emine, çok teşekkürler canım. Tarifini bekliyorum. Sobeni kabul ettim aklımda güzel de bir fikir var oyunla ilgili. En kısa zamanda yazmak isterim. Sevgilerle

    Özlem'cim,
    canim sen ne yapsan güzel olur! Tarifini er geç beklerim. teşekkürler desteğin için, sevgilerle.

    Sevgili Hülya,
    Allah kavuştursun sizi! Gurbetin iyi de kötü de yanları var, ne yapsın!
    Canım sen ne tarif hazırlarsan hazırla Amerikalılar da beğenir bizde. Şimdiden ellerine sağlık. Sevgilerle
    not: Rica ederim. :)

    ilmek ilmek, cok teşekkürler güzel sözleriniz için. Öncelikle size kolay gelsin, insallah hersey gonlunuzce olur.
    Umarım vaktiniz musaıt olur tarif yollarsınız, olmazsa bir daha ki sefere, her zaman beklerim. sevgilerle

    YanıtlaSil
  57. Sevgili Delfina, canım neler okuyorum böyle! :)
    Öncelikle iyi yolculuklar dilerim sana. Eğer tarif yollarsan çok sevinirim inan ki. Sevgilerle :) Yuppiii:)))

    Sevgili Zeynep, teşekkürler, tariflerini büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Teşekkürler desteğin için iyi dileklerin için. sevgilerle..

    Yumurta sepetim, üüüüff hani tarifin hanii üüüüühü! :D

    Duygucum, kusura bakma biraz ziyaretlerim aksadi haklisin, telafi edeceğim inşallah! :)

    thesuuur canim çok teşekkürler desteğine çok sevindim inan. Doğrusu ben de üzülürüm tariflerini yayınlayamazsam. sevgilerle




    GÜZEL YORUMLARINIZ VE DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. SÜRÇÜ LİSAN ETTİYSEM, YORUM ATLADIYSAM AFFOLA!
    HERKESE SEVGILER

    YanıtlaSil
  58. Aysecim cok güzel fikir,gelsin nefis türk mutfaginin leziz yemekleri.eminim katilim cok olacktir ,ben tariflerimi ekledim bile ,iki tarifle katildim,simdi mail adersini alip sana yolluyorum tariflerimi.
    simdiden kolay gelsin canim ev sahipligin icinde cok tesekkürler.

    YanıtlaSil
  59. Baharcicegi Öznur'cum,
    cok dusuncelisin cok tesekkurler!
    nefis tarifler eklemissin en kisa zamanda resimlerini almaya gelecegim senden! simdiden oldukca guzel tarifler geldi ve bende hazirliklara basladim. umarim guzel bir sunum yapar tariflerinizin de hakkini veririm.:)
    Maille yazdim ama aslen nereli oldugunu bana yazarsan cok iyi olur canım? :)
    Destegin beni cok memnun etti.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  60. ayşeciğim merhaba,

    ben de rica edebilir miyim logo ile ilgili detayları?
    şimdiden teşekkür ederim
    ilkay94@gmail.com
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  61. ay çok güzel fikir bende düşünüp yöresel bir yemekle katılmak isterim,tabi hadi hrkeze kolay gelsin sevgiler.tahtakaşık

    YanıtlaSil
  62. ayşeciğim selamlar
    kusura bakma yaa aklımdaydı senin sorun ama dalmışım ben de....

    stand falan yok aslında yüksek ayaklı bir sehoa almıştık migrostan onun üzerine örtü koyuyorum, kenarlarına ikeadan aldığımız monte edilebilen lambalar takıyorum çünkü ben hep gece fotoğraf çekiyorum ve ışık hep yetersiz ...3 lamba kullanıyorum bazen o bile yetersiz geliyor gözüme ...

    tamamen bizim uydurduğumuz bir düzenek yani prof. birşey değil :))) ampul wattlarınıda sana yazacağım eşime sordum cevap bekliyorum...

    bu arada şubat 08 i ben alabilirmiyim " en güzel sevgili" malum sevgililer günü var arada :))) konsepti ile

    ampuller 150watt mış 150 * 2 300 watt en az ışık kullanıyorum.

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  63. soru 1- türk gecesi logosunu almak istiyorum html kodu bir yerde varmıdır :)

    laleye yazdığın yorumu okudum, bende pandispanyada kabartma tozu kullanmam...

    teknik olarak pandispanyaya nemi ve ıslaklığı veren şekerdir, yumurtaları ayrı ayrı kabartıp eşit miktarda şeker kullanırsan , bir de sarılarına biraz portakal suyu eklersen (özellikle kakaolu pandispanyada) nefiss olur ...ben yağ da kullanmıyorum pandispanyda...
    hatta kelepçeli kalıbın dibine sadece yağlı kağıt koyuyorum ve kalıbı asla yağlamıyorum..çünkü pandispanyanın kabarması için kenarları duvar gibi kullanıp yükselmesi gerekir yağ bunu engeller :)))

    bilmişlik yaptımm :))) biliyorum kızmmaaaa :)

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  64. Sevgili Ilkay merhaba
    logo ana sayfada, sağ tarafta "Türk Gecesi" bannerinin altindaki kutucukta yaziyor, oradan kopyalayip sayfaniza yapıştırabilirsiniz.
    ilginiz için teşekkürler. sevgiler

    Sevgili Pervin,
    cok teşekkürler canım, katılımını bekliyorum sabırsızlıkla.

    Yumurtasepetim Aslıcım,
    bilgiler için teşekkürler. takmış takıştırmışsınız ama düzenek çok güzel olmuş, beğendim. profesyonellerinkini aratmıyor. bende de ışık sorunu var, resimlerim sarı sarı çıkıyor şimdi foto makınasinda ayar yapıyorum belki bilirsin beyaz ayarı diyorlar o da zaman alıyor. bakalım bide su yazdıgın lambalara bakalım! :)

    Logo ana sayfada, sağ tarafta "Türk Gecesi" bannerinin altindaki kutucukta yaziyor, oradan kopyalayip sayfaniza yapıştırabilirsiniz.

    Pandispanya'ya portakal ya da limon suyu eklemek mantikli, burada tartar cream diye baska bir sey kullaniyorlar sanirim ayni işi görüyor. asitli asitli!:)
    Lalem "azıcık kabartma tozu ve karbonat kullanabilirsin" diyor. ben koca bir paket kullanmıştım sanirim orada çuvalladım.
    Kelepçeli kalıbın kenarlarına yağ sürmemek beni biraz düşündürdü, ben tam tersini biliyordum da. Yağ pandispanya kabarırken yükselmesine yardımcı olur demiştim. hmmm birde senin dediğin gibi yapayım, denemekte fayda var. Olmazda başına tartar olurum ona göre.. ha ha ha! :))))))))))
    canım ilgin ve paylaştığın engin bilgin için teşekkürler.

    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  65. Yumurta Sepetim Aslı'cığım,
    unutmadan ev sahipliği teklifin için de çok sevindim. Çok tatlısın!
    Fakat Şubat ve Mart ayı doldu. Listeyi bugün kısmetse yenileyeceğim. Nisan ayını ister misin? Nisan ayı baharın habercisi! Kısmet tabii o zamana kadar belli olmaz, bir ay öne de kayabilir tarihler. Ayrıntıları bana mail at, öyle konuşalım oldu mu?
    öptm sevgilerle

    YanıtlaSil
  66. Sevgili ayşeyaman çok güzel bir etkinliğe imza atmışsınız.Çokta isabetli olmuş canım.İnşallah herşey istediğin gibi gelişir..şimdiden kolaygelsin..sevgilerimi yolluyorum..neriman

    YanıtlaSil
  67. Sevgili Neriman,
    çok teşekkürler güzel dilekleriniz için, inşallah herşey yolunda gider güzel bir Turk Gecesi yaşanır. Sizlerinde tarifini beklerim.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  68. Ayşecim ekim ayına beni eklemişsin. Teşekkürler sevgiler.
    www.3beyaz.blogcu.com

    YanıtlaSil
  69. Aysecim tarifler gelmeye devam ediyormu?eminim katilim cok olacaktir,30 agustosu bekliyorum sabirsizlikla harika nefis yemekler ögrenecegiz diger katilan arkadaslardan.canim üzüldüm seninde türkiyeye gidip aileni görmeni cok isterdim,inan cok iyi geliyor özlem gidermek,dönüs biraz zor olsada.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  70. Cümle aleme duyuralım nefis yemeklerimizi elbette, harika bri fikir bu, ellerinize sağlık!
    Am-man gecikmeden ben de yollamaya çalışayım! Nihayet Bakü'ye döndüm ve artık yeniden yemek yapmaya başlayabileceğim. Minik bir oğlum daha oldu da, bakalım 2 oğlanla yemek maceramız nasıl devam edecek? Sevgiler,

    YanıtlaSil
  71. canim hayirli kandiller
    ben yeni dondum rahat rahat ziyaretler yapabilirim artik.
    dusuncen sahane bayildim ama ben gec kaldim artik baska zaman katilirim opuyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  72. Canım merhabalar,
    öncelikle onca yoğunluğun arasında bana vakit ayırdığın için teşekkür ederim........
    Türk gecesi için hazırım tarif ve resmi sayfamda bulabilirsin.
    Teşekkürler......
    Çok güzel bir etkinlik olduğunu söylemeden geçemiyeceğim....
    Hoşcakal.....

    YanıtlaSil
  73. iyi eglenceler
    30.08.2007
    yesimceyemek

    YanıtlaSil
  74. Merhabalar,
    Sakın sizleri unuttuğumuzu sanmayın.. :-(
    Yaklaşık 2,5 ay kadar önce pc mizin hard diski gene yandı ve tüm bilgilerimiz, yazılarımız, fotoğraflarımız uçtu. Uzun zaman uğraşarak yakın arkadaşlarımızın da yardımıyla tüm bilgilerimizi kurtarabildik. Ama bu arada sayfa katkılarımız ile dost sayfa ziyaretlerimizi aksattık. Yaz gelince de benim seyahat damarım kabarınca da bol bol gezdik...
    bu güzel yazınızı okuyunca da dayanamayıp hem merhaba hem de çabalarınızda başarılar demek istedim...
    Ailecek selam ve sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
  75. merhaba... ekşi maya tarifinizden 10 gündür maya üretmeye çalışıyorum ama 2.gün mayanın suyu üstünde toplanıyor ve kabarma gerçekleşmiyor. ölçüleri cup olarak kullanıyor ve her şeye dikkat ediyorum ama olmuyor. Nedeni konusunda bir fikriniz olabilirmi acaba . şimdiden teşekkürler. bu arada ekşi mayalı ekmeğiniz o kadar güzel görünüyorki, ellerinize sağlık. bende aynısından yapmak için uğraşıyorum. zaman ayırdığınız için çok teşekürler. gaye

    YanıtlaSil
  76. Türk gecesine verdiğiniz destekten dolayı hepinize çok çok teşekkürler, siz olmasaydınız böyle güzel lezzetler ortaya cıkmazdı, çok teşekkürler..

    Sevgili Gaye, ilginize teşekkürler, sanki sizi daha önce yanıtlamış gibiyim acaba yanılıyor muyum? :) Kusura bakmayın biraz gec yanıtlıyorum sizi, tarifi aldiginiz yere bir kac not birakiyorum umarim işinize yarar.
    sevgilerle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails