29 Mart 2010 Pazartesi

Beşiktaşlı Mühendis Pastası

Football Fan Cake


Orlando'da çok şeker bir arkadaşla tanışmıştım.
Tam kafa dengim diyebileceğim birini bulmuştum ki taşındık.
Beşiktaş sevgisi ve mühendis figürlü bu pastamı sevgili Yelda'nın eşinin doğum günü için hazırlamıştım. Yelda'nın pasta üzerinde hayal ettikleri benin yaptıklarımla sınırlı değildi. Eşi hakkında çok hoş başka ayrıntılar da vardı fakat oldukça yoğun bir haftasonu olduğu için daha sade bir tasarım hazırladım. Ayrıca beni o yoğunluğum ve dağınıklığım içinde mutfağımda çalışırken gören tek kişidir kendisi.;)
Dilerim yolu yeniden New York taraflarına düşer ve tekrar görüşme fırsatımız olur. Ona eşiyle birlikte nice güzel güneşli günler diliyorum sağlık ve mutlulukla..
Sevgiyle

Engineer Gumpaste Figure

Beşiktaş Sevgisi

11 yorum:

  1. Ellerine saglik ayse, cok guzel olmus...renklerin uyumuna diyecek yok... muhendis beyede uzun ve mutlu bir omur dilerim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim her zamanki gibi muhteşem
    bir pasta ellerine,emeğine sağlık.
    İnşallah zorluk çekmiyorsundur yeni
    şehrinde öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. ayrıntılar çok hoş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim o nasıl soru öyle, 10 numarasın tabiki))

    YanıtlaSil
  5. Aysecim epeydir blogunu ziyaret etme firsatim olmadi gelmeyeli ne guzel pastalar koymussun ellerine emeklerine saglik canim hepsine bakmaya doyamadim :)Her zamanki gibi harikasin canim cok opuyor sevgilerimi biakiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Tam olarak hangi eyalete tasindin? Massachusetts' e yaklastin yani. Heyyoo:) New York mu New Jersey'mi anlayamadim. Ama Florida'dan yakinsin ya, gorusme ihtimalimiz biraz daha yuksek:) SUMEYYE

    YanıtlaSil
  7. her zamanki gibi mükemmelsin.İnsanın burnunun dibinde böyle harika pastalar yapan biri olur da tanışmak için geç kalırmı yaa..:( umarım yeni yerinize alışmışsınızdır. Orlandodan sevgilerle.Özlem

    YanıtlaSil
  8. Mebrule, tesekkurler, begendigine sevindim..;)

    Derya, çok teşekkürler. Buralar da çok güzel, alışmaya sevmeye başladım bile..İnşallah hayırlısı olur.

    Ümmühan, teşekkürler..:)

    Pollyanna, ben teşekkür ederim, iyiki tanistik, sizi resimlerde öyle mutlu görmeye deydi doğrusu:)...sevgiler

    zencefil, yok o kadar değil :)

    Özgül abla, çok teşekkürler, iyiki geldiniz her zaman bekliyorum...

    Sümeyye, evet bayağı yaklaşmışım.. Biz New Jersey'e tanıştık...Ama çoğu arkadaşla buluşma, tanışma noktamız New York City :)

    Özlemcim, seni burada görmek çok güzel :) zaten hep öyle olmaz mı? :(
    pastacılık konuşabileceğim, belki birlikte pasta yapabileceğim biri tam ben giderken karşıma çıkıyor, şans kısmet işte..ama eminim sende çok güzel şeyler yapacaksın..
    Buralar güzel, alışmaya başladım...Orlandodan çok farklı sanki Amerika değilde Avrupada bir ülkeye taşınmış gibiyim...
    Yolunuz düşerse beklerim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ayşeciğim sade ama çoook şık bir çalışma olmuş ellerine sağlık tatlım. Detaylar yine şahane!

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  10. Cok hos olmus sevgili Ayse. Ben de bir muhendisim ancak boyle bir pastam hic olmamisti :) kendisine mutlu seneler dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Ayseeeee, cnmcim nekadar tesekkur etsem azdir, o yogunlugunda beni kirmadin ve yaptin ama iyi ki de yaptin iyi ki de tanistik...Sevgilerimle
    Yelda

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails