25 Mart 2010 Perşembe

Filli ve Texas Pasta

indian elephant cake

Umarım bu çatlak derili filli pastam manzaranızı bozmamıştır. Aksilik işte akşam geç saatlerde teslim ettiğim bir pasta olunca filimin fotoğrafları da kötü çıktı. Ama üzerinde öyle çok emeğim varki yayınlamazsam da olmazdı.
Pastam Amerikalı grubumun fil sever arkadaşlarının 50. yaş günü partisi içindi. Çizgi film karakteri gibi sevimli bir fil istenmeyince ortaya bu tarz bir çalışma çıktı.

İlk defa yenilebilir mücevher kullandım..Mücevherlerimi ben beyaz çikolatadan hazırladım. Siz isterseniz şekerden de yapabilirsiniz. Kullandığım kalıplar aşağıda...Google da "edible jewel molds" diye ararsanız çıkar.

edible jewels



































texas cake

edible jewels

Filli pastam beğenilince benden birde Texas pastası istediler..
Bu onlar için yaptığım son pastaydı. Jaquie pastasını alıp giderken çok üzgündü.
Ben de en iyi müşterimi kaybettiğim için üzgündüm..Birlikte çok güzel bir ekip olmuştuk..Çikolata renkli bu güzel Amerikalıları da tanıdığım için çok şanslıydım...

Herkese sevgiler

14 yorum:

  1. (( ne zor bu ayrılıklar..

    YanıtlaSil
  2. yenilebilir mücevher...kulağa harika geliyor...eminim mideye de iyi geliyordur :)

    YanıtlaSil
  3. Zencefilcim yeni web sayfanı incelerken logonu farkettim, zenceFil demek...Öyleyse pastamı sana hitap ediyorum..:)
    hem ağlarım hem giderim ben :,(

    sihirlisepet, bu minicik mücevherlerin en sevdiğim yönü, ağıza attın mı damakta eriyip gitmesi...beyaz çikolatanın aromasını sevenlere göre...;)

    YanıtlaSil
  4. ben bunları biliyorum gerçekten pastaya çok güzel bi görünüm sağlıyor aynı zamanda tadıda çok güzel bence...elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yine harika bir pasta çıkmış ortaya emeğinize sağlık, yaptıklarınızı ağzım açık izliyorum :) yenilebilir mücevheri ben de ilk defa duydum, Sihirli sepetin de dediği gibi harika
    Ellerinize sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yaman Aysem...yine harikalar yaratmissin, tek kelime ile süper...ellerine saglik, sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  7. Yenilebilir mücevherlere bayıldım,güzel bir ayrıntı..demekki en basit pastayı 'değerli' yapabiliriz artık :0)

    YanıtlaSil
  8. gerçek bir biblo gibi. yemeye kıyamaz insan bunları

    YanıtlaSil
  9. Aysecim yaptiklarini hayranlikla takip ediyorum, yine MUTHISSIN...
    Tasinmissin, yeni yuvan, yeni hayatin sana cok guzel gunler yasatsin.. Mutlu kalman dilegiyle
    Efsun...

    YanıtlaSil
  10. Yazını okuyana kadar fildeki çatlakları bilerek yaptığını düşündüm. Daha da bir orjinal olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Ayşeciğim özellikle filli pastana bayıldım benim evimde bir sürü fil heykelciği var nedense uğur getirdiğine inanıyorum ve bir tanesi de aynen buna benziyor.:)))
    alıplarına bayıldım canım çok şık duruyorlar.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  12. Yenilebilir mücevher harika bi fikir...Görüntüsüde süper...Harika şeyler yapıyorsunuz elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Oncelikle ellerine saglık cok emek verissin, cok guzel gorunuyorlar,
    bence New Jersey de de en yakın zamanda adını duyurup yenı musteriler edineceksindir.

    YanıtlaSil
  14. ben o filciği yemeğe kıyamazdım valla çok şirin :)
    Ellerine sağlık şekercim!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails