14 Haziran 2010 Pazartesi

Siyah Beyaz Nişan Pastası

Black and White Engagement Cakes



























Black White Carnation Cakes





Piece of Cake

Bu pastamı uzun zaman önce Orlandodayken hazırlamıştım. Royal icingli denemelerimi sonlandırmadan bu özel tasarım pastamı da arşivimden buraya taşıyorum. Üzerindeki desenleri stencil tekniği ile hazırladım.
Türk ezgileri, siyah beyaz renkleri ve şekerden karanfilleriyle güzel bir nişanı hakediyordu.

Bizim Pastaci dergisinde yer alan bu ozel pastamin Swiss Meringue ButterCream tarifine buradan ulasabilirsiniz.

16 yorum:

  1. bayldım bayıldım bayıldım. siyah beyazın uyumu, mükemmel çalışma ve çook da emekle birleşince, böyle sanat eseri çıkıyor heralde...elleriniz dert görmesin üstadem :))
    içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Ayşe Hanım gene döktürmüşsünüz ellerinize sağlık :) Dışının görüntüsü kadar içi de muhteşem görünüyor. Çok beğendim. Elleriniz dert görmesin.. Sevgiler gönderiyorum..

    Çiğdem Acar Kıvrak
    http://pastacicigdem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. so perfect!
    i wanna give it a try some times myself.

    YanıtlaSil
  4. tek kelimeyle muhteşem olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. merhabalar ayşe hanım pastanız çok nefis gözüküyor ellerinize sağlık...rica etsem içinde kullandığınız krema tarifini bizimle paylaşırmısınız... yani en azından yaptığınız bu pastanın tarifini paylaşsanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  6. Aysecim,
    Yine harikalar yaratmissin.. Yaptiklarin gercekten sanatsal seyler.. Ellerine saglik canim... :-)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık her zaman ki gibi müthiş görünüyor.Ayşe Hanım ben bu işte öğrendim ki yüksek pastalar yapmak herkesin harcı değil...ve sadece bitter çikolatalı ganaj ve yoğun kakaolu pandispanyayla pastalar yüksekliğini ve şeklini koruyabiliyor ama oda herkesin damak zevkini tatmin etmiyor mesela benim gibi:)) sütlü çikolatayı veya pastacı kremasını çok sevenlerdenim ancak bukadar güzel ve kalıcı olmuyorlar... yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  8. meraba ayse hanim ellerinize saglik pastalariniz gercekten mükemmel ötesi , sizden bi ricam var eger mümkünse keklerinin tarifini verirmisiniz..

    YanıtlaSil
  9. Ayşe hanım pasta müthiş güzel görünüyor ben kenardaki deseni nasıl uyguladınız onu merak ediyorum üzeri tamamda kenarları nasıl yapıldı çözemedim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Muhtesem otesi olmus. Desenlere renklere hele de karanfillere bayildimm. Ellerinize saglik.
    sevgiler
    narcicegirengi.com

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş bayıldım. içide dışıda harika görünüyor. bende krema tarifini isityorum lüften paylaşırmısınız en azından yüksek pastada teknik bilgileri verebilirmisiniz. birde şeker hamuru üzerine royal ıcıng mi yoksa odamı şeker hamuru dokusunu bozmuyormu bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Inanilmaz, yine tek kelime ile harika. Bu kadar ince zevk ve yetenek. Yurekten kutluyorum sizi.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, ürettikleriniz gercekten muhtesem..Tebrikler..
    Güzel bir hafta sonu gecirmenizi dilerim.
    Sevgiler
    Cali

    YanıtlaSil
  14. şahane şahane şahane.yaptığın her pastaya hasta olduğum gibi buna da bayıldım arkadaşım.önce uzaktan uzağa sitene girerek bakıyordum yaptıklarına.ama artık ben de blog açtım ve seni özel olarak izliyorum arkadaşım.iannılmaz marifetlisin...
    http://mintininmutfagi.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  15. bayıldımmmm ayşe hanımmm harika bunlarrr yaaa

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails