9 Eylül 2011 Cuma

Şeker hamurundan gala çiçeği

şeker hamurundan gala çiçeği

İkinci grup çiçeklerimden gala çiçeği ile karşınızdayım..Eğitimde bu 2. gruba ara çiçek adını verdim...Yapım tekniği telli çiçeklerden (peony, lilyum ve orkideden) farklı ve kolaydır.
Evet telliler kadar etkileyici olmayabilirler ama bana inanın pastalarınızda en sık yapacağınız en güzel çiçek kategorisidir...Bazen zamanınız yoktur, çok uğraşmak istemezsiniz yada adetçe fazla çiçek yapmanız gerekir..işte bu ara çiçekler işte tam da bu ara da sizi kurtarabilir...:)

Herkese çiçek gibi bir haftasonu dilerim...Güneşiniz bol olsun.

6 yorum:

  1. Hayirli aksamlar cok güzel emek lerinize saglik gercek ciceklere benziyorlar .

    YanıtlaSil
  2. Her biri birbirinden güzel bu çiçeklerin... O parmaklar ne hünerliymiş:)

    YanıtlaSil
  3. sanki gercek gibi , hic yetenek gormuyorum kendimd e bu guzeliklere bakip iic cekiyorum sadece
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  4. ayni tarihlerde turkiyede olabilirsek kursunuza katilmak istiyorum insallah...gorusmek uzere..

    YanıtlaSil
  5. harikalar yaratmissin Aysecim uzun zamandir ugrayamadim gozlerim acik baka kaldim cicekler gerceklerinin tipkisi olmus. Ellerine saglik Allah seni nazarlardan korusun.
    Bebis nasil canim buyuyormu? ne tatli olmustur simdi:) ikinizide opuyor sevgilerimi gonderiyorum.,Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  6. Çok zarif, çok güzel çiçekler... Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails