1 Eylül 2011 Perşembe

Şeker Hamurundan Gerbera Çiçeği

Gum paste Gerbera

Eşime geçenlerde "şöyle yapmam lazım şunu da almam lazım" diye konuşuyorum..
Bana "Türkiye'nin cemızı olacan bu gidişle" dedi...Benim kafa tabii çok dağınık bir şey anlamadım...
"Neeeh Türkiye'nin cımbızı mı olacam?" dedim.
"yok yok cemızı cemızı"
tabii ben hala çakmayınca "ceeeymısı" dedi..
"haaa James :)"
ay inşallah...

Bugün de gözlerim pırıl pırıl olmuş... sevinçle çiçeğimi eşime gösteriyorun, "nasıl olmuş nasıl "diyorum..."maydanozlar çiçek mi açtı" diyor...:D

bende "aaa yapraklar maydanoza mı benzemiş" deyip elimde çiçekler tırs tırs olay yerini terkediyorum..

Gerçekle şaka arasında kalmış durumdayım.

Siz de eğer maydanozlarım çiçek açsın derseniz bana sekerdencicekler@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Sevgiler
ayseyaman


şeker hamurundan gerbera çiçeği

2 yorum:

  1. Cok tatli cok güzel bütün cicekleriniz, pastalariniz, yazilariniz gibi. Gecmis bayraminiz kutlu olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aysecim,gecmis bayramin kutlu mutlu olsun. minik pitircigin ilk bayramiydi degil mi bu?
    ingilizce sayfandaki telefon numarasindan seni arayip, supriz yapmak istedim ama olmadi, degisti mi acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails