2 Kasım 2008 Pazar

ŞEKER HAMURU YE















































Bu etkinlik adamı şeker komasına sokar! :)

Rengarenk, cıvıl cıvıl, çok tatlı bir etkinlik yaşadık hep birlikte, bunun için size çok teşekkür ederim. Bu sayfada birbirinden güzel şeker hamurlu pasta, kurabiye ve figürleriniz var ama daha fazlası için lütfen fotoğrafların üzerine tıklayın.

Etkinliğe katılamayan ve şeker hamuruyla pasta kurabiye yapmaya henüz cesaret edemeyen pek çok arkadaşın da olduğunu biliyorum. Dilerim bir gün herkes bu şekerden dünyanın tadına bakabilir ve ne kadar mutluluk verici bir uğraş olduğunu hisseder.

İşte mutluluğun bir sırrı da bu sayfada toplandı.

Herkese paylaşımlarından dolayı bir kez daha kucak dolusu teşekkürler ediyor, sevgilerimi gönderiyorum.

Not: Linkler üzerinde hata ya da her hangi bir yanlışım varsa lütfen uyarın.
Henüz tarifi elime ulaşmayan ya da cevap alamayan arkadaşlarda tekrar email gönderirlerse çok sevinirim..Şimdiden aksaklıklar için çok özür dilerim..

24 yorum:

  1. Ayse'cim,
    Harika bir etkinlik olmus.. Sabirsizlikla bekledigime degdi dogrusu, butun arkadaslarin ellerine saglik, harika seyler cikmis ortaya.. :-D
    Bayildim bayildim :-D
    Boyle guzel bir etkinlige ev sahibeligi yaptigin ve sayfanda yer verdigin icin sana kendi adima cok tesekkur ediyorum..
    Opuyorum
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ayşeciğim gerçekten çok keyifli bir etkinlik olmuş, katılan tüm arkadaşlar özenle çalışmışlar belli. Bence de şeker hamuruyla çalışmaya cesaret edemeyen arkadaşlar umarım en kısa zamanda bu şekerden dünyaya katılırlar canım. Senin de ellerine sağlık canım, harika bir ev sahibeliği yaptın.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. Bende çok isterdim katılmayı ama yetişemedim:)
    Tüm arkadaşlarımın emeklerini tebrik diyorum.Hepsi birbirinden şahane...Ayşecim senide çok öpüyorum...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Canım muhteşem bir etkinlik olmuş tüm dostların ellerine sağlık,inşallah bir daha ki etkinlikte bende ilk denememi yapıcam.
    Mutlu haftalar dilerim,öptüm...

    YanıtlaSil
  5. Of of of bu bir şölen, bu bir tutku.Herkesin eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. canım benım cok guzel hazırlamısın ellerıne saglık.
    arkadaslar harıkalar yaratmıs.

    sevgıler..

    YanıtlaSil
  7. Ayşecim,

    Müthiş..Sanki kendimi bir pasta - kurabiye galerisinde hissettim. Herkesin eline, emeğine sağlık. Tabii senin de .
    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  8. selam.etkinlik harika..ne güzel ve biribirinden şık tarifler var..size mail atmıştım ama heralde elinize ulaşmadı...
    sitemde bu etkinlik için yapılmış bir pasta var..ilgilenirseniz sevinirim.sevgiler.

    http://hunerlieller.net/default.asp?kategori=56

    YanıtlaSil
  9. Ayşe'ciğim, etkinlik için pastam hazır olmasına rağmen blogların kapanması ve hemen ardından benim pc'm de yaşadığım problemlerden dolayı etkinliğe katılamadım. Gerçekten çok üzüldüm:((
    Hala bloğuma gönderi yapamıyorum maalesef, eşim bu akşam problemi çözmeye çalışacak. Yarın göndersem çok mu geç olur canım...
    Bu arada gerçekten harika ve cıvıl cıvıl bir etkinlik olmuş. Ellerine ve yürağine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir etkinlik oldu pek çok şey öğrendim sizin ve katılan arkadaşların sayesinde. Ev sahipliğiniz için çok teşekkürler, Yeni tariflerde görüşmek üzere
    Sevgiler Uğur

    YanıtlaSil
  11. Ayşecim etkinlik fotoları ve düzenlemeleri super olmuş. Kapmışsın sen bu işi. Bende ses vermedi bu kız acaba napıyoo diye düşünüyordum. Sen beni geçtin. Rengarenk süper bir etkinlik olmuş. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Ayşe,çok güzel bir etkinlik olmuş,katılan arkadaşların ellerine sağlık.ben henüz cesaret edemeyenlerdenmi:-)))pastaların hepsi çok güzel.sana da çok teşekkürler böyle güzel bir etkinlik yaptığın için.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. ayşecim emeğine sağlık canım ev sahipliğin mükemmel bütün çalışmalar çok güzel herkesin ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ayşe'ciğim ne güzel bir etkinlik olmuş, harika şeyler yapılmış, tüm katılımcıların ve senin ellerine emeklerine sağlık güzelim, öpüyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ayşecim gerçektende hepsi birbirinden güzel yapanların ellerine sağlık.
    Sevgiler sanada kolay gelsin by.

    YanıtlaSil
  16. Ayşe emeklerine sağlık pek güzel bir etkinlik olmuş...

    YanıtlaSil
  17. Ayse'cim ben bu seker hamuruna bakanlar grubuna giriyorum ve bakmaya geldim:)sen yap ,arkadaslar yapsinlar biz bakalim:))

    Ellerinize saglik hepinizin.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Ayşeciğim,
    Güzel bir etkinlik oldu gerçekten.
    Senin ve diğer arkadaşlarımın emekleri için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ayse'cigim canim harika bir etkinlik olmus.
    Boyle guzel bir etkinlige evsahipligi yaptigin icin, bu guzellikleri bizlere sundugun icin, Bize verdigin bilgiler icin,her seyy icin cok esekkurler.
    Rengarenk birbirinden guzel pastalar bakmaya doyamadim emegi gecen tum arkadaslarin elllerine saglik.
    KUCAK DOLUSU SEVGİLERRRR.

    YanıtlaSil
  20. Henüz deneyemediğim şeker hamuru olunca etkinlik konusu bana sadece izlemek düştü:( Ama deneyeceğim zaman harika kaynaklarım oldu. Eline sağlık Yaman Ayşe'm:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..
    Böyle şeker pastalar kurabiyeler göndermeseydiniz böyle güzel bir etkinlik de olmazdı..
    Tüm katılımcı arkadaşlara çok teşekkür ederim, herkesin ellerini emeklerine sağlık..

    Herkese en içten sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  22. Şeker pastacım, hiç üzülme, dilerim en kısa zamanda bilgisayarın da düzelir, geçte olsa etkinliğe katılmak istersen tabii ki katılabilirsin..

    İlgin için çok teşekkürler..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben özlem bloğunuzu ziyaret ettim ve çok beğendim.Pastalar harika gözüküyor.Size şeker hamuruyla yaptığım ilk kurabiyelerimin resmini gönderdim.Ayrıca blog sahibi olmayan kardeşimin yaptığı ilk pastayıda gönderdim.Yayınlarsanız teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  24. harıkasınız.yeğenıme doğumgünü pastası ararken girdim bayıldımm.tebrıkler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails