12 Kasım 2008 Çarşamba

Yeniden Notter School Pastacılık Okulu



Dün Notter School Pastacılık okulun'dan bir hatırlatma emailli aldım.."14-16 Kasım tarihleri arasında "Food Network Cakes" kursunuz var, bekliyoruz!" Bir anda günlerdir süre gelen sevincime sevinç eklendi. Yeniden Notter School'un o muhteşem havasına dahil olacağım ve yeni şeyler öğreneceğim için karnıma sancılar girdi. Sonra gözüm benimle birlikte kursa dahil olan diğer 10 kişinin email adresine takıldı. Emaillerdeki isimler şef unvanı ile başlıyor cake studio, pastry shop diye devam ediyordu.
Hemen google'dan isimleri aramaya başladım ve sınıf arkadaşlarımı önceden tanıma fırsatını yakaladım. Hemen hemen hepsinin bir pastacılık geçmişi olduğunu ve zaten hali hazırda düğün pastaları üreten birer shopları olduğunu öğrendim. Kimisi ödüllü pastacı. Öğrenmekle iyi mi ettim bilemedim, birden tüm motivasyonumu yitirdim. Kendimi her zaman acemi pastacı olarak hissetmişimdir, gördüklerim beni şaşırtmadı ve iyiden iyiye tıfıllaştım..Korktum...Cesaretimi yitirdim..Colette Peters'la olan "Advanced cakes" eğitimin aklıma geldi. Tabi o zaman neyle karşılaşacağımı bilmediğim için çok rahattım. Sınıfta benle birlikte bir iki kişi daha acemiydi ya da öyle görüntü veriyorduk. Diğerleri profesyonel pastacıydı. Bakmayın pastamın duruşuna, güzelliğine 3 günde ancak çıkartabilmiştim.
Aslında öyle çok da orjinal değildi, yanımda oturan bayanın çalışmasına bakınca. Birde herkesin Chef önlüğü vardı. Hani şu hakim yaka beyaz önlükler, üzerlerinde restaurantların,pastanelerin ve şeflerin isimleri yazılı. Ben garip kuş; beyaz gömleği giyip, beyaz mutfak önlüğünü kıvırıp durumu kurtarmaya çalışan. Bu sefer Notter Schoola gider gitmez kaç para olursa olsun kendime bir şef önlüğü edineceğim. :)

Sanki Food Network Cake Challenge'a ben katılabileceğim, sanki yarışmacı olacağım da benim neyime bu kursu almak. Chef Ewald'ın çikolata kursu vardı ona katılsaydım daha iyi olurdu. Zaten butik çikolatalara takmış durumdayım, A'dan Z'ye çikolata yapımını gerçek bir ustanın elinden öğrenirdim. Ne bileyim kursa katılanların bu yarışma için hazırlandıklarını ya da onu hedeflediklerini. Belki de ben yanılıyorumdur...




Artık geri dönüşü yok!
Bana bol şans dileyin! :{

63 yorum:

  1. kocaman kocaman sanslar diliyorum ben adasima... sen motivasyonunu hic yitirme, bunu bir firsat olarak gor... BOL SANSLAR.

    YanıtlaSil
  2. zaman ayşecim sana bol bol bol bol bol şanslar olsunn inşallah...

    ne kadar güzel yaaaaaa ..okurken içim gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Ayse'cim sana bol sans diliyorum.. Bence sen kendine haksizlik ediyorsun... Cok guzel seyler yapacagina inaniyorum ben. Kimbilir ne guzel seyler ogreneceksin.. Senin adina ben bile heyecanladindim :-D
    Hadi bakalim, hersey gonlunce olsun.. eserlerini paylasmani bekleyecegim..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canımmmmmmmm,
    Harika bir fırsat bu canım benimm.Sana bol bol sans diliyorum, sen kendi hakkını yeme istersen:)
    Sana acemi demek tevazu gostermektir sadece.
    Ben simdiden heyecanla resimleri bekliyorum neler gostereceksin bizlere:)

    İyi sanslar bol pastalar:)

    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  5. Ayşeciğim,
    Kendini neden böyle hissediyorsun? Sen benim idolümsün:)) Çok büyük bir fırsat. Keşke ben de yanında gelebilsem.(Benimki de kendi çapımda bir hayal işte:)))
    BOL ŞANS diliyorum ve yapacaklarınızı merakla bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ayşeciğim dünyadaki tüm şans melekleri seninle olsun, ama bence şansa ihtiyacın yok diye düşünüyorum canım ve güzel haberlerini bekliyorum.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  7. Türkiye'den food network cakes challeng programını kaçırmadan seyreden biri olarak, biran sizi orada hayal ettim.
    İçim ürperdi,gurur duydum.
    Neden olmasın.
    Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  8. canım merhabalar
    ben sana uzaktan hayran hayran bakan acaba bende böyle pastalar yapabilirmiyim diye hayal bile edemeyen biriyim.kendini ne olur küçümseme,haksızlık etme senin o insanlardan çok daha başarılı olacağına inanıyorum.başarılı olmak için gereken azim.beceri sevgi ve eğitim hepsi de sende var.senin yerinde olmayı isteyen ne kadar insan var bir düşün canım.bol şanslar.sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  9. ayşecim çok heycanlı bir okadarda güzel bir fırsat sen bizim ustamızsın zaten sonsuz güveniyor ve bol bol booooool şanslar diliyorum sevgiler paylaşımlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Sende bu cevher olmasa ve onlar bilmiyor olsa bu mail gelir miydi sana? Biz buradan görüyoruz yeteneğini canım,çok iyi yerlere geleceksin....

    Sevgiler,bol şanslar...

    YanıtlaSil
  11. Sansa ihtiyacin yokki aysecim masallah yaptiklarinin hepsi cok basarili. Ne kadar guzel teknikler ogrenecegini deneyimin artacagini dusun. Motivasyon kaybi da neymis "Ayse Yaman" a islemez bunlar. Hemen sef onlugunu al bence.Ben her zaman alet edavatin insana moral verdigini motivasyonunu arttirdigina inanirim.
    Kursla ilgili izlenimlerini merakla bekliyecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Ayşe,

    İnan yazını çok içten buldum.Belki ustaların yanında kendini acemi hissedebilirsin ama sen bizin yanımızda ustasın hemde ne usta.
    Fazlada mutevazi olma lütfen.Bu işi iyi biliyorsun.Öğrenecek çok bilgi var hayatta bazı şeyleri bilmemek acemi olunduğun anlamına gelmiyor.
    Ben sana başarılar diliyorum. Başarırsın sen çünkü azimlisin ve istiyorsun.Kolay gelsin canım.

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  13. merhaba,
    sitenizi surekli takip ediyoruz, cok da begeniyoruz, eminim guzel olacak, iyi sanslar, babanemin dedigi gibi "allah muvaffakiyetler versin" :)

    burcak

    YanıtlaSil
  14. Yaman Ayşem, artık mütevazilikten çıktın pastacı arkadaşım.Artık keni değerini kabullenmen lazım.Ustalık yolunda ilerliyorsun.
    Bol şans dilemeyeceğim sana çünkü SENin ihtiyacın yok.Senin maharetli ellerin ve sevgi dolu yüreğin senin ŞANSIN zaten.Yaratıcılık bu dünyada herkese verilmiş bir meziyet değil.Yani Yaradan sana bu şansı doğarken vermiş, sana değerlendirmesi kalıyor. Başarılarının kat kat artmasını diliyorum,bu iyi niyet ve sevgiyle daha çoook okul bitirirsin,sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  15. bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  16. Ayşecim bol şanslar,çok gzl geçer umarım:)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  17. Yamanım,sen bunlarında üstesinden gelirsin canım..Demekki sendeki o cevheri keşfetmişlerki peşini bırakmamışlar..Kendine güven,ayaklarını sağlam bas,ellerini-parmaklarını güzel kullan..Başarılar diliyorum ve seninle gurur duyuyorum-duyuyoruz..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. pek çok insanın iç geçirerek uzaktan izlediği kurslara katılma imkanınız olması büyük şans, siz bu işi bu kadar severken mahcup olma ihtimaliniz yok. yine de bol şans ve keyifli bir kurs süreci dilerim..

    YanıtlaSil
  19. Ayşe:)

    Sen tanıdığım en becerikli pastacısın.Hayal gücün ve zevkin de var.Üstelik çok kısa sürede çok ciddi aşamalar yaptın.Çok ciddi güzel pastalar yapıyorsun.

    Onlar korksun senden.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Canım Ayşe'ciğim bol şanslar başarılar diliyorum. Kendine haksızlık etme, bu kursu da en güzel şekilde başaracağına eminim canım.
    Öptüm, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Ayşeciğim kolay gelsin canım,bence son derece iyisin motivasyonunu kaybetme arkadaşım.süper birşey yahu,çok özendim sana.sevgileirmle...

    YanıtlaSil
  22. Ayşecim bol şanslar sana . Eminim onlardan hiçbir eksiğin yok seninde.
    Bu arada sana anne desemde beni evlat edinsen nasıl olur acep? :))) Çok şanslısın benim hiç bir zaman elde edemeyeceğim sadece okuyarak resimlere bakarak iç geçireceğim fırsatlar bunlar :(
    Sevgilerimle
    Selda

    YanıtlaSil
  23. Ayşe cim her zaman söylüyorum sen kendine haksızlık ediyorsun. Senin oradaki arkadaşlarından farkın yok.Kendini küçük görme. Bol şanslar. Sen başarırsın.
    Sevgiler ve başarılar canım.

    YanıtlaSil
  24. Canım,
    kendine haksızlık yapma. Sen bizim kalplerimizin şefisin. Diğerlerinden hiç farkın olduğunu sanmıyorum. Çünkü, pasta yapma aşkın çok fazla. Lütfen çok mütevazi olma, sonra gerçek sanırlar. Gerçekten çok başarılısın. İnanmıyorsan yaman tarifler sitesini aç ve yaptıklarına tekrar bak. Çok başarılı olduğunu göreceksin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  25. Canımmmm bolşanslar herşey gönlünce olsun.
    Böyle bir kursa enkısa zamanda katılmak dileğiyle öptüm

    YanıtlaSil
  26. Kurskolik Ayşe:-))) daha biz birine bile gitmeden sen kaçıncıyı devirdin, bundan da yeni şeyler öğrenip süper pastalarla döneceğine şüphe yok, kolay gelsiiiiin

    YanıtlaSil
  27. merhaba,
    size bol şanslar diliyorum birçok pasta gönüllüsünün gıpta ile baktığı birisiniz. allah nazarlardan saklasın. diğer şeflerden pek fazla eksiğinizin olduğunu düşünmüyorum. ayrıca bilgilerinizi de bizlerle paylaşmanız çok güzel.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  28. Sen var ya sen Ayşe Yaman koca bir profosypnelsin çoktandır da haberin yok!
    Bol şans ;))

    YanıtlaSil
  29. bol şanslar.ne güzel bir olay bu niye kendine haksızlık ediyorsun.

    YanıtlaSil
  30. Ayşecim sana bol şaslar diliyorum yolun açık olsun başaracagından herşeyin hakkını verceginden eminim sana güveniyorum

    YanıtlaSil
  31. Ayşecim bol şans diliyorum..Ama kendine çok haksızlık ediyorsun.....
    Önlükleri var diye daha değillerdir eminim:)
    Biz senin pastalarına övgüler yağdırırken diğer blogları da görüp not veriyoruz emin ol:))

    Bence en şahanesi yine senin ellerinden çıkacaktır emin ol..

    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  32. Bol şans Ayşe!
    Eminim harika geçecektir.

    YanıtlaSil
  33. Ayşe'ciğim;Evelallah üstesinden geleceğine adım gibi eminim.Biz sana sonuna kadar inanıyoruz ve güveniyoruz:))))))Dualarımız seninle kursta yapacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler başarılar.......

    YanıtlaSil
  34. bol sanslar diliyorum canim
    sen bunun ustesinden de geleceksin bak gor
    hersey gonlunce olsun...
    sevgiler...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  35. Bol şanslar!
    Merakla bekliyorum.
    Gaye

    YanıtlaSil
  36. hayır yane altından kalkamayacak biri olsan şaşırmayacagım ama altından kalkacaagaına eminim!

    hey sen ordaki kendine gel yahu :) her zamanki gibi muthiş eserlerini bekliyoruz..

    sevgiler bol
    şanslar:)

    YanıtlaSil
  37. yamanım aysem,ben eminim sen coook basarili olacaksin. hic de kucumseme bakim kendini! sen yarismaya katil ben ekip elemanin olarak kosarak gelirim valla! iste o zaman acemi pastaci ne demek gorursun :)

    YanıtlaSil
  38. Yaman Ayşecim şansın bol olsun ben içten inanıyorumki kursun başarılarla geçicek yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  39. Bol sanslar biliyorumki basaracaksin,sen zaten sefsin canim neler,neler hazirliyorsun harikasin ....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  40. bence şansa ihtiyacın yok. besmele çekip gir sınıfa. sen zaten çok güzel şeyler yapıyorsun. inanmak başarmanın yarısıdır:))

    YanıtlaSil
  41. Canım benim korkma sakın arkanda biz varız yani aslında keşke olabilsek bi şeyler öğrenirdik:) şaka bir yana bende senin bu işin üstesinden geleceğine eminim sakın kendini kötü hissetme canım bu kendine haksızlık olur..sen çok şanlısınki bu işi gerçek ustalardan öğrenebilme fırsatı bulabiliyorsun ya biz şu an senin yerinde olmak isteyen ne çok kişi var kimbilir baştada ben:)Yinede şans istiyorsan hepsi senin olsun yüreğimiz seninle canım,hem niye sende yarışmaya katılamayasınki bence çokta güzel olur deneyim kazanmaktan öte ne kaybedersinki! hadi Ayşe'm biz arkandayız herşey çok güzel olacak bol şanslar....

    YanıtlaSil
  42. Ayse Hanim size basarilar diliyorum.Sansiniz bol olsun.Ögrendiklerinizi merakla bekliyorum...

    Esra

    YanıtlaSil
  43. BOOOLLL SANS Aysecim. Eminim muhtesem seyler yaratacaksin... Hersey istedigin gibi gecer insallah canim.

    YanıtlaSil
  44. bol boool şans Ayşecim sen başarırsn bence bu güzel çikolata ve pastaları yaptıktan sonra hiç sancılanma derim.
    Sevgiler ama öğrendiklerini bizlerede öğretmek şartı ile:)

    YanıtlaSil
  45. Ayşe Hanım eminim orada da çok güzel şeyler yapacaksınız. Yolunuz açık olsun. Bol şanslar.

    YanıtlaSil
  46. Ayşeciğim ben eminim sen çok çok başarılı olacaksın ve bizede bir sürü yeni haberler getireceksin..şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
  47. canım benım sen en guzel yerlere layıksın cokta basarılısın yolun acık olsun canım sevgıler..

    YanıtlaSil
  48. O ortama uygun biri olmasan zeten davet almazdın bence oradakiler kadar bu işte iyisin dahada iyi olacağının farkındalar, heyecanını tahmin edebiliyorum bol şanslar dilerim Sevgilerimle Uğur

    YanıtlaSil
  49. ohh ohh ohh
    yine harika proceler göreceğiz demek sayfanızda. Bol şanslar dilerim.:)
    Sibel(cafecihan)

    YanıtlaSil
  50. Aysecigim okurken o kadar sevindimki anlatamam senin basaramayacagin bir seyi dusunemiyorum,kendini ustalarin en buyugu olarak gor,
    o buyuk ustalari yolda birakacagina eminim.
    ALLAH yardim etsin.
    guzel haberlerini merakla bekliyoruz.
    Senin adina cok mutlu oldum.BOL SANSLAR...

    YanıtlaSil
  51. Aysecigim dualarim seninle.
    beceriksiz gelinden

    YanıtlaSil
  52. ELBETTE BOL ŞANSLAR CANIM..
    BİLİYORUZKİ OLAĞANÜSTÜ DÖNÜŞÜMLERİN OLACAK BİZLERE.
    ÇOK ÇOK MERAKLA BEKLİYOR OLACAĞIM.
    SEVGİLER AYŞECİĞİM

    YanıtlaSil
  53. Heey,

    Sen azimli, hırslı, aklına koyduğunu yapan, yeni şeyler öğrenmekten korkmayan, zamanı yakalamayı seven ender insanlardansın. Onlar senden ürksün. Geri adım atmak yok.

    Rana DEREBOYLU

    YanıtlaSil
  54. Ayşe'cim bol şanslar, bence sınıf arkadaşlarını bir şans olarak değerlendirmelisin.. Hayalindekileri gerçekleştirmeni diliyorum, kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  55. Ayşe'ciğim, sana bol bol şans diliyorum ama zaten sen bu konuda çok başarılısın şansa bile ihtiyacın olmayacak bence.güzel haberlerini heyecanla bekliyoruz.Bu arada logoyu düzelttim canım.Artık sorunsuz çalışıyor.Kodları sayfamdan düzeltebilirsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  56. Canım uzun bir aradan sonra kocaman merhaba.
    İlk başta sana bol şans diliyorum.Pastanda harika görünüyor.Hele o çikolatalar süper canım.Ellerine sağlık
    Sevgiler.
    www.takiperileri.blogspot.com
    www.perilermutfakta.blogspot.com
    www.takiperileri.blogcu.com

    YanıtlaSil
  57. Herkese moral dolu guzel yorumlarindan dolayi tek tek tesekkur ederim..
    Yanimda oldugunuzu hissetmek cok guzeldi..
    Ben kendimi ne kadarda acemi gorsem sizin gozunuzde pastaci olmak buyuk bir onur mutluluk, ne desem az!

    Herkese en icten sevgilerimle

    YanıtlaSil
  58. merhaba,yaptıklarınızı zevkle takip ediyorum.bu hafta oğlumun doğum günü,bende ona bir pasta yapacağım ve bir konuda sizden yardım istiyorum.yağlı kağıt üzerine royal ıcingle fenerbahçenin amblemini yaparsam şeker hamurlu pastanın üzerine kırmadan yerleştirebilirmiyim.bana yardımcı olursanız çok sevinirim,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  59. Elmas hanim merhaba, ilginiz için teşekkürler.
    Size tavsiyem öncelikle şeker hamurundan orta kalınlıkta bir plaka hazırlayın ya da varsa gumpasteden, bunu istediğiniz şekilde yapabilir süsleyebilirsiniz, örneğin fenerbahçe armasının şekli gibi. Plakayı hazırlayıp kurumaya bırakın. Daha sonra bu plaka üzerinde istediğiniz royal icing çalışmasını yapın. Bunu da daha sonra şeker hamurlu pastanın üzerine yerleştirin. Plakanın kenarlarını da royal icingden süslemeler, noktalar geçebilirsiniz. Bu yol bence en garantili ve güzel yoldur. Yağlı kağıt üzerine yapacağınız amblemi taşırken sorun yaşayabilirsiniz.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Kolay gelsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  60. Ayşe Hanım,ilgilenip cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim.çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  61. SEVGİLİ AYŞE EMİNİM SEN EN İYİSİNİ YAPACAKSINDIR BİZDE DÖRT GÖZLE SENİN İSTANBUL A GELİP BİZE ÖĞRETMENİ BEKLEYECEĞİZ.SEVGİLER BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  62. Sevgili Ayşe Hanım garson pastanızı çok beğendim ve içtenlikle paylaştım pasta yapmayı çok seviyorum ama şimdi de değişik süslemeler yapmak için hediye çekilişinize katılmak istiyorum. Sibel SALTOĞLU

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails