2 Eylül 2007 Pazar

Türk Gecesi Final ve Lezzet Durakları


Türk Gecesi'nin sonuna geldik.
Biraz hüzünlüyüm, galiba o yüzden olsa gerek hüzünlü bir parça seçtim. Türk Gecesine kıpır kıpır başlamıştık ama özümüze uygun bir müzikle sonlandırmak istedim geceyi. Ayrılıklar sanal da olsa acıklı oluyor.

Türk Gecesi'ni ilan ettiğim günden itibaren desteğinizi bir gün dahi hiç eksik etmediniz benden. Tariflerinizi duygularınızı paylaştınız. Türk Gecesi, zafer gecesi dediniz kalbimi fethettiniz. Bir gecelik eğlence dev bir şölene dönüştü, benim gözümde gün geçtikçe devleşti. Bir gecelik dediğimiz etkinlik çok kısa bir sürede, yeni bir etkinlikler zinciri oluverdi.

Birlikten güç doğarmış, bunu kanıtladık. Tarifler bir araya gelince nasıl lezzetine lezzet kattılar değil mi? Ben sadece küçük bir gece düzenledim ama bu bile yetti Türk mutfağımla, kültürümle, müziğimle ve lezzetli mekanlarımla gurur duymaya. Duygulanmamak elde değil. Hepinizi çok seviyorum. Ben bunun üzerine içerim arkadaş. Hadi bir gecede "Fasıl Gecesi" düzenleyelim, ne dersiniz? Artık Ramazandan sonra...:)

Şimdi geldik devir teslim zamanına, Selen' in deyimiyle, bayrağı Süheyla' ya veriyorum. Sevgili Süheyla mübarek Ramazan ayında çok güzel bir etkinlik yapmaya hazırlanıyor. Kendisine kolaylıklar diliyorum. Ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz.

Gecemizin onur konukları Ömer Faruk Tekbilek ve Anadolu Ateşi oldular. İzin almadan pek çok resimler ekledim Lezzet durağına, artık bir eksiğim hatam olduysa affola!

Tüm katılımcı arkadaşlara yine yeniden sonsuz teşekkürler.
Sevgilerle

Tahminim resmi görünce tarifin kime ait olduğunu çoğunuz anlamışsınızdır. Sevgili Süheyla'nın bu güzel tavuk kebabı Türk Gecesi'ne logo, pek çok siteye de konuk oldu. Herşey için çok teşekkürler Diyalog yemekleri...:)
http://diyalogyemekleri.blogspot.com/2007/08/trk-gecesi.html Istanbul

Muhteremle Afiyetle, bize Kastamonu meşhur etli ekmeğinden göndermiş. Bu güzel ekmeğin tarifine sayfasında harika resimler eşlik ediyor. Ellerinize sağlık Muhterem hanım. Bende size işlerinizde kolaylıklar dilerim. Istanbul
http://muhteremleafiyetle.blogcu.com/4054696/

Sevgili Münevver hanım-Nane ve Limon, sunumu nefis bir bamya dizmesi hazırlamış, eminim lezzeti de harikadır. Bir bamya sever olarak hiç böyle köfteli bir dizme yememiştim. Ellerinize sağlık. Türk Gecesi'ne renk kattınız.
http://nanevelimon.blogspot.com/2007/08/trk-gecesi-bamya-dizmesi.html Istanbul

Sevgili Selen'den beklenen cin fikirli tarifler bir türlü gelmedi. :) Ama biliyor musunuz ben hamsili pilavı çok severim, şimdiye kadar hiç tadına bakmasam da hamsinin ve pilavın mükemmel bir lezzet çıkaracağını tahmin ediyorum. Selenciğim sana hiç kırılır mıyım canım, sen bi tanesin, zaten senin etinden sütünden yararlanıyorum. Aslın sen bana kırılma :P Hamsili pilavda göndermişsin bundan iyisi can sağlığı. Ellerine sağlık.
http://yanya-evenez.blogspot.com/2007/03/gkeden-hamsi-pilav.html


Minik Kuş yuvasına döndü, kısa bir tatil yapmışta olsa hasret giderdi anavatanda!
Ayağının tozuyla anneciğinin hazırladığı Malatya usülü lahana köftesi göndermiş bize. Sizden iyi olmasın Ortağımı pek severim. Bu güzel tarif, desteğin ve de ingilizce çeviri yardımlarından dolayı çok teşekkürler.
http://kusunmutfagi.blogspot.com/2007/08/turk-gecesi-ve-lahana-koftesi.htmlBizim pastane Zinnur'dan aldığım ikinci güzel süprizde bu kandil simitleri oldu. Tadı da anlamı da bambaşkadır kandil simitlerinin. Türk Gecesi'ne katılımınızdan dolayı çok teşekkürler. Ellerinize sağlık.
http://bizimpastane.blogspot.com/2007/08/turk-gecesi-kandil-halkasi.html

Lalem öyle güzel bir Türk Gecesi yazısı hazırlamış, tarifler göndermiş, bir dansöz bir de bayrak resmi bulmuş ki beni ayrıca mutlu etti. Desteği için ne kadar teşekkür etsem azdır.
Eşine acil sifalar diliyor. Güzel haberlerle aramıza dönmeni bekliyorum.
Bayram tatlısı, katmer, Fırında patlıcan oturtma, cantık tava lokumu
http://laledensecmeler.blogspot.com/2007/08/etkinlik-01-trk-gecesi.html

Birbirinden güzel tarifler geldi Ganne'den! Türk mutfağının en severek yapılan lezzetleri bunlar. Tariflerin yayına gelmesi biraz gecikti, kusura bakma canım. Bu güzel tarifler için çok teşekkürler. Fırında köfteli patlıcan, karnıyarık, İzmir köfte
http://gannepisiriyor.blogspot.com/


Pastacı papatyalar modern Türk yemeklerinden tost ve pasta göndermiş bize. Pastası "Türk Gecesi kutlama pastası" olduğu için beni çok mutlu etti, sevgili İlkay'a buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Ellerine sağlık.
http://pastacipapatyalar.blogspot.com/


Kaynaklar: İstanbul Fotoğrafları, Maxionline, Kocaeli Resimleri, Kayseri,
Ankara Ata Kule, Şirince,

15 yorum:

  1. Sevgili Ayşe, çok başarılı bir etkinlik oldu. Müzik ve fotoğraflarla da renklendirmen çok hoş. Emeğin için tekrar teşekkürler.
    Sevgiyle, Nane Limon

    YanıtlaSil
  2. aysecim valla harika bir organizasyon oldu :D ellerine emegine yuregine saglik canimcim buralardan costurdun bizi valla :D bu arada tum mamalar harika tum arkadaslarin ellerine saglik ve uc gun uc gece dugun gibi oldu :D gene bekleriz cok yoruldun ama degdi :D

    YanıtlaSil
  3. ayşe cnm..finalde adına yakışır bir şekilde olmuş,her şey çok güzel,her gün bugün neler var diye merakla açarken bugün biraz hüzünlendik gerçekten.her şey harika..ellerine saglık..takipteyiz.slmlar.

    YanıtlaSil
  4. slm canım..

    öyle güzel bir etkinlik kaçırmışım ki.....
    keşke bende katılabilseydim...
    tebrik ederim seni ve katılan bütün arkadaşları...harika olmuş....

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar hepinizin ziyaretine çok memnun oldum, ne mutlu bana, güzel eğlenceli bir etkinlik yapabildiysem, umarım beğendiniz, hatam olduysa fazla müzikle resimle kafanızı şişirdiysem affola! :)

    İyi haftasonları dilerim
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ayşe ;
    yoruldun epey... ellerine sağlık ,sunumun çok keyifliydi :) Emeklerin ve evsahipliğin için çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. canım,
    çok güzel ir etknlik olmuş. gözlerimi alamadım. harika tarifler çıkarmış arkadaşlar. hepiizin de eline sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Kız varya, ısırırım seni bak :))))

    YanıtlaSil
  9. Yamanım, sana destek vermiyeceğimde kime vereceğim. Alnının akıyla harika bir etkinliği sonlandırdın. Afferin sana:)Hepimize hayırlı olsun Türk Gecemiz, bir eğlendik bir eğlendik. Üstelik senin gibi müzikle, fotoğraflarla renklendirerek etkinliğe renk katan bir evsahibi olunca eğlenmemek mümkünmü. Ama eminim sen fazla eğlenemedin çünkü ev sahipleri koşturmaktan ne olduğunu anlayamaz garipler.
    Bu arada eşimin tahlil sonuçları temiz çıktı ve mutluyum tabiki.Düşüncen için teşekkür ederim canım. Kendine iyi bak öpüldün.

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler güzel sözleriniz ve verdiğiniz destekler için!

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Ayşem ayşem yaman ayşem ne neşeli bir etkinlik oldu fikrine sağlık canım, hepimizi evinde ağırlamış yorulmuşsun gibi hisettim nedense :) gerçekten Türk gecesi oldu ve harika bir tarif arşivimiz oldu şimdi sıra ramazanda :)
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. Ayşe'ciğim çok güzel bir etkinlik oldu.Yine çok güzel yemekler ve yeni arkadaşlar tanıdım etkinlik sayesinde :) Tüm emeğin için çok teşekkür ederiz.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ayse'cigim, emegine saglik, nefis bir gece olmus. Ben hala yol yorgunlugunu atamadigim icin, geceyi ancak uzaktan takip edebildim:)). Artik kismetse bir dahakine katilirim. Cok sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  14. selam ayse, ya sen ne guzel seyler dusunmussun.. bende okadar geziyorum sitelerde ama bunun genel bir etkinlik oldugunu ne hikmetse anlamamissim. kendime yeteri kadar kizdim.. ama simdi ramazani kacirmicam kismetse :) ya bu sefer bi etkinligede ben ev sahipligi yapsam diyorum.. yok mu bana etkinlik zamaniii :) bu arada super seyler yapmis arkadaslar hepsinin ellerine kollarin saglik!

    YanıtlaSil
  15. Aysecim
    Inan blogunu okumaya doyamiyorum. Hem gorsel hemde lezzetli tariflerinle harika yazilar yaziyorsun cok tebrik ederim. Bende Turk gecesine katilmayi planliyordum ama birturlu firsat bulamadim. Etkinligin konusu harika ve sunumun ise inanilmaz guzel olmus yine.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails