30 Ağustos 2007 Perşembe

TÜRK GECESİ 4. Bölüm

Sizi özel bir konuğum ile tanıştırmak istiyorum, sevgili Susan-The Well Seasoned Cook Türk Gecesi'ne New Yorktan katılıyor. Tek kelime ile harika bir tarif göndermiş bize! Şimdiye kadar ev yapımı Türk Lokumu tarifine hiç raslamamıştım, harikasın sen Susan! Desteğin için teşekkürler. Ellerine sağlık. :) (Dear Susan, thank you so much for your recipe! See you at I love Turkish food!:)
http://thewellseasonedcook.blogspot.com/2007/05/killer-candy-anise-turkish-delight.html

Sevgili Seval'den lezzeti çok farklı güzel bir köfte tarifi geldi, Ispanaklı Köfte canağı için Oktay Ustamızında ellerine sağlık diyorum. Ustam ile ilgili komik bir anım var. Yeri gelmişken anlatmak istiyorum. Kendisini blogcuda ilk gördüğümde ismini "Okyanusta" diye okumuş, yeni bir tarif kopyacısı çıktığını düşünmüştüm. Çünkü ismi "Okyanusta" olan biri için mükemmel yemekler sunuyordu. :) İçimden aman linklerime eklemeyim demiştim. Aradan aylar geçtikten sonra anladım ki bir Oktay ustamız varmış, Tvde en sevilen yemek programını sunuyormuş benim haberim yokmuş. Ama neyse geçte olsa oldu. :)
Canım Türk Gecesine renk kattın, tarifin için çok teşekkürler.
http://yemegimle.blogspot.com/2007/08/trk-gecesi-etkinligi.html
http://www.yemegimle.blogspot.com/ Almanya

Sevgili İnci Ceylan sayfasında kısacıkta olsa Türk kültür ve mutfağından bahsetmiş. Bu güzel Un helvasının mutfağımızda yeri gerçekten başka. Ellerine yüreğine sağlık canım. Yazdıklarını elimden geldiğince I love Turkish food için çevirmeye çalışacağım. Paylaşımın için teşekkürler.
http://inciceylan.blogcu.com/4027011 İstanbul



"Amerika'dayız ama bizim lezzetlerimizden o kadar da uzak degiliz."der sevgili Aybike. Çok haklısın canım, insanın canı çektimi zaman yapıpta yiyemiyeceği bir şey yok sanırım. Arkadaşlarının da ellerine sağlık, bu güzel Pide tarifini ve Kıymalı börek tarifini paylaştığın için teşekkürler. (Canım en üste bir Lokum tarifimiz var, senden en yakın zamanda bir Turkish Delight bekliyorum. :) Austin, TX, USA
http://turklokumu.blogspot.com/2007/04/kiymali-borek.html
http://turklokumu.blogspot.com/2007/02/pide.html

Sevgili Ayşegül'üm, Börülcem uzun bir tatilden döndü. Türk Gecesini unutmamış, Zeytinyağlı Kuru Dolmalarını tekrar doldurmuş göndermiş bize. Ben bu dolmalara zaten doyamamıştım, çok güzel oldu, ellerine sağlık. Anadolu Ateşi gösterisinin ortalarına doğru kafanız şişer ekranı kapatıverirsiniz diye söylüyorum, gösteri sonunda Alman turist bu dolmalardan da bahsediyor. Nasıl olurda bozulmadan biberleri, patlıcanları kurutursunuz, bana da sırrını verin diyor. Çok beğenmiş çok.:) Hadi yine iyisin Börülcem..:)
http://borulce.blogcu.com/4047148/ Ankara


Sevgili Eda, işinin-gücünün-ufaklığının arasında bu güzel Peynirli ve Kıymalı pideleri bize göndermiş, detaylı tarifini de sayfasına eklemiş. Yeni bir etkinlik çıkardık siz seferber oldunuz, destek verdiniz, canım asıl siz kusura bakmayın. :) Katılımın için teşekkürler.
http://birdemetfeslegen.blogspot.com/2007/08/peynirli-ve-kymal-pide.html Ankara

Sevim ablamızın Kesme Ası her babayiğidin yapacağı bir iş değildir, ancak marifetli hanımlardan şansınız varsa tadabilirsiniz. Ben hiç yemedim ama bir gün Sevim abla ile tanışıp bu aştan tadacağım günü ümitle bekliyorum. Mide dinlendirici bu lezzetin tarifi Asotu.blogcuda itinayla verilmiştir. Renk kattınız Sevim abla, Zafer bayramınız kutlu olsun. Ellerinize sağlık.
http://asotu.blogcu.com/1597261/ Kocaeli

Sevgili Reyyan, Mersinin en güzel tatlılarından olan ev usulu cezerye ile Türk Gecesine katıldı. Dışarda satılanlardan eminim çok daha hafif, lezzetli olmuştur Cezeryesi. Eşim Mersinli kesin bu tarifi görünce ağzı sulanacaktır, memleketinin lezzetlerine pek düşkündür kendisi. Ne güzel bir ikram hazırlamışsınız, tam geceye uygun oldu. Bu tarifi paylaştığınız için çok teşekkürler.
http://reyyanlannesi.blogspot.com/2007/08/ev-usul-cezerye.html Ankara

Sevgili Esra'nın sayfası binbirgecekeyifli bir sayfadır. Tarifleri sayfa düzeni hayran bırakır insanı.
Türk gecesini unutmadı, ayağının tozuyla bize bu müthiş denemenisi -Közlenmiş Patlıcanlı Tavuk kaşarını- gönderdi, çok teşekkürler canım. Ankara
http://www.birfincankeyif.com/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=62

8 yorum:

  1. Canım Ayşem,inan bana harikasın:)şu sanal ortamda bize bir festival coşkusu yaşatabiliyorsun:)kurduğun cümleler o kadar coşku dolu ve samimi ki;kendimi kaptırdım gittim....yazını baştan sona bir solukta bitirdim...her an yan masadan meyve tabağı gelecekmişcesine olayın içindeydim yani:))))canımsın sen yaaa....bu harika ev sahipliğin için sana çok teşekkür ederim....bizleri çok iyi ağırladın ....

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'ciğim tariflerde sunumunda çok başarılı arkadaşım ,eline emeğine sağlık!

    Reyyan arkadaşımıza uğrayıp bir yorum bırakmak istedim ama sanırım blogu yorumlara kapalı :( cezeryeler çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    Bu güzel etkinlik ve ev sahipliğin için çok teşekkürler canım !

    YanıtlaSil
  3. Ayşecim seni can-ı gönülden tebrik ederim! harikasın! ilk defa bir etkinliğe katıldım ve bu güzel günde böle bir coşkuyu yaşattın ya herşeyiyle,kocaman öptüm seni!
    güzelliğyle yorumlarınla şarkısı dansıyla harika bir gündü..tekrar teşekkürler..
    yepyeni fikirlerini sabırsızlıkla bekliyorum.. sen bu işi profesyenelliğe taşıyacaksın bence!

    YanıtlaSil
  4. canim valla enerjine hayranim gerci basina bu kadar tarifin bam diye inecegini bilsen yaparmiydin acep bu etkinligi :D sanirim 30 agustos gecesi 40 gun 40 gece devam edecek Allah kolaylik versin ama enfes mamalar var herkesin ellerine sglik

    YanıtlaSil
  5. Ayse'cim harika ev sahipligi yapiyorsun canim tarifleri sunumun ve güzel sözlerin icin tesekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. canım ayşeciğim ne kadar güzel olmuş bu etkinliğin.koltuklarım kabardı valla bana ettiğin övgü sözlerinden dolayı.Tatilde geldiğinde beklerim anacım ne demek elbette yaparım kesme aşı olsun mantı olsun.:))modern yemeklerin dışında ne istersen iste benden:)))kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  7. nalan kaplan hanımefendiye annem de ben de çok teşekkür ederiz.sayfamızı en kısa sürede yorumlara açıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Tarfler harika

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails