14 Nisan 2007 Cumartesi

Aldım kullandım memnun kaldımm!






Sonumda tencerelerim boşaldı, banyom toparlandı ve ben sevgili Lokum Aybike'nin daveti üzerine severek kullandığım bir kaç eşyamın resmini çekebildim. Sizi bilmem ama ben bu oyuna kim ev sahipliği yaptıysa resimlerini bir güzel inceledim. Garip bir merak işte!

Gelelim benim en severek kullandıklarım eşyalara:
*tencerelerimi seviyorum zaten sadece iki taneler, başka tencerem de yok.... :)
*termosumuz :) evde film izlerken büyük rahatlık, dışarda da çaysız kalmayacağız artık... :)
*güzellik malzemelerim bir makyaj çantası için de olmazsa olmaz kirpik kıvırıcısı ve severek kullandığım saç düzleştiricim. Saçım düz olmasına rağmen ben dümdüz çinçon saçlarını severim.
*sonoma kitabım elimdeki tek esaslı yemek kitabım. Bana ekmek yapmayı, kek yapmayı öğreten ilk ve tek kitabım..
*ve spor...tenisi çok seviyorum henüz eşimle amatörce oynuyoruz. Bundan bir kaç sene önce iki kişilik iki takımlı maçlar yapardık ama yine de çok amatörceydi. Umarım tenis oynamaya devam edebilirim..Tenis çok basit gibi görünen bir spordur. Taa ki siz korta girinceye, raketi elinize alıncaya kadar. :))

Bu sefer eğer kabul ederseniz flört listemdeki tüm blogcu arkadaşlarımı sobelemek istiyorum.
Bazı flörtlerimle günü birlik yazışsak bile onlarıda ayırmadan listeme ekledim.
Haydi bakalım flörtlerim...

zumfil yesimceyemek thistime cırcırım yermisinyemezmisin atasofrasi karabeke ayla01 turuncumutfak mutfakrobotu ekol illedeyemek buradaherseyvar oburkedi asotu lalecik gulizce leziz yagmurkokusu tarcinkokusu papatya68 Serinmavi esramutfakta61 tarifbahcesi filizinmutfagi baharatli muhteremleafiyetle kirazmevsimi sedailhan cilekkokusu hashaslicorek tatlimutfak TatliHayat dmiray yemekoloji Baharcicegi dogadan Nergis2005 fisundanbeceriler guldence ozlemle33 hayat73 minimutfak alpkaytan aytence ayse26 hominigirtlak yemekkitabi SeldaErcan fusununmutfagi Neslinur78 cedene mutfaktayim fatmaylahersey kayserimutfagi yesimmutfakta ohhbe zeytinpeynir zehra50 beyazsaten thesuuur nihaninmutfagi ofisyemekleri benimdunyam80 Eylulden gonlumce siberella zeytintanesi nescafe handeelibir avsarkizi balpetek antartika karamelasekeri zuuzuu kiraze guzela aysentaflan emineninguncesi disal minikbalbocegim zeynepustun takiperileri shrub cicilerimizvebiz esko nane tugbatugba ve teatime (sırf sen yazı ekle diye:)................... İsmini atladığım olduysa affola! " Canım sizde kendinize sık sık hatırlatın!" demiştim dimii. :)))))

Hepinize iyi haftasonları dilerim.
Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails