20 Nisan 2007 Cuma

Doğum günü :)




















İlk kez eşimin doğum gününde yanındayım! :)

Eşimin ilk doğum gününü mektupla kutlamıştım. Ama öyle beyaz kağıda yazılmış sevgi sözlerinden ibaret değildi mektubum, içinde neler yoktu neler; en güzel resmim, parfümlü kurutulmuş gül baskılı hint kağıdı üzerine ilanı aşklar, kırmızı rujlu öpücüklerim ayrıca zarfımı da özel kırmızı mumu eriterek, mühürler öyle kapatırdım...

Sonra internetten, canlı yayında pasta kestik ona..Eşim turistler şehrinde, ben İstanbul'da, zor zahmet okulundan kamerasını açtırmıştım. Ailemle beraber kamera karşısına geçip, mumları yakıp, süprizzz yapmıştık...Pastasını yemek bize düşmüştü. Şimdiyse oturdu geçen zamanın acısını çıkartıyor, benim dilimin de dahil olmak üzere pastasını doya doya diyiyor...:))

Umarım hergünümüz bugünler gibi sağlıkla, mutlulukla ve huzurla geçer..Seni seviyorum aşkım...İyiki de anan seni bana doğurmuş...:)))

Pastamız için çok çok özel birşey yapamadım..Hazır pasta süsleri ile süsleyip bolca meyve, damla çikolata ve çiğ krema kullandım..Tarife buradan ulaşabilirsiniz..

İyi haftasonları dilerim
Sevgilerle

46 yorum:

  1. Merhaba Ayşe
    Eşinin doğum günü kutlu ve mutlu olsun.Rabbim sizi birbirinizden ayırmasın.Bebaberce hayırlı uzun yıllara =)
    Pasta harika duruyor ellerine sağlık.
    www.lezzetavcisi.net

    YanıtlaSil
  2. Canım
    eşinin doğum günü kutlu olsun
    size bir daha asla ayrı günler kutlamak düşmesin
    canımcım her ne kadar hazır malzemeler desende pasta çok iştah açıcı yiyenlere afiyet olsun
    sevgiler
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu günlere
    Ailenizle sevdiklerinizle, sevenlerinizle, seveceklerinizle... Daha nice güzel ve kutlanacak mutlu günleri sağlıkla paylaşmanız dileği ile...
    Ailecek selam ve sevgiler...
    (Sayfalarınızı sık ziyaret ediyorum ama mesaj kısmı eşimdem olunca ben sadece yutkunuyorum...)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim,
    yeni blogun hayirli olsun, ayrıca pastanda harika olmus ellerine saglik ömur boyu mutluluklar dilerim. Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  5. Canım, eşinin doğum gününü kutluyor, daha nicelerine beraberce, sağlıkla ulaşmanızı gönülden diliyorum.Canım pastan da çok güzel olmuş, görüntü de harika,ellerine sağlık, Allah ağız tadınızı bozmasın,birlikte yaşlanmayı nasip etsin...Canım sevgilerimle öpüyor, size güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Ayşem Güzel Ayşem dilinden bal damlayan kardeşim.Eşinin doğum günü kutlu olsun.Allah ayırmasın mutluluğunuz daim olsun.Her zaman ydiğiniz pasta gibi tatlı:))günler geçirirsiniz inşallah.Bütün duaları ettim galiba. Ellerine sağlık pasta tam yemelik olmuş.Bana bonus indirimi yapmışsın:))) Ayrıca teşekkür ederim.
    Seni çok öptüm canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. nice nice mutlu yıllaraaa.allah ağzınızın tadını hiç bozmasın. bu arada sobelendinizzzz

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    ayşecik yaman ayşecik..
    Allah sizi bir yastıkda kocatsın.. Allah sizi yediğiniz pasta gibi tatlı hayat yaşatsın..Allah sizi
    ayırmasın.. eşinin doğumgünü kutlu
    ömrünüz mutlu eviniz huzurlu olsun Amin...cümlemizin:))
    canım hatırlarmısın benim kuzenin doğumgününde bana bir şarkı bile armağan etmemişşin demiştin ve ben sayende o gün link vermeyi öğrenmiiştim..
    insan şurdan sevgili eşine süpriz yapar bir şarkı hediye eder dimi. ..ne zamandır bize kraliçe tvlik yapmıyorsun zaten.hadi bakim hadi...:))
    canım pasta nefis ellerine sağlık ..öpiyom sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yıllar, mutlu yıllar da , sen şimdiye kadar neden eşinin yanında diildin bakim? Yazık diil mi? Ahkam keseceksek keselim bari; acaba eşniz bu duruma ne diyor Yaman hanfendi?

    YanıtlaSil
  10. canım Ayşem güzel kardeşim aslında kızımdan bile küçüksün
    ama o kadar neşe dolusunki kendimi senin yanında çok genç hissediyorum hayatta neşeni kaçıracak hiçbir şeyle ALLAH seni karşılaştırmasın sen hep gül eşinin doğum günü kutlu olsun sizi hep mutlu günler beklesin sevgiler canım
    güzel ellerinle yaptığın o güzel pasta afiyet olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. canım Allah birdaha ayırmasın....pasta nefis olmuş....nice mutlu yıllara eşinle birlikte inşallah....

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Ayşe allah bundan sonra hep birlikte kutlamayı nasip etsin inşallah eşinede seninle birlikte uzun ömürler versin....Sevgiler pastada mukemmel...ellerine sağlık...hafta sonun iyi geçsin...

    YanıtlaSil
  13. EN KISA ZAMANDA GÜZEL YORUMLARINIZA UYGUN MAKUL CEVAPLAR VERECEĞİM, BAŞIMI EMME BASMA TULUMBASI GİBİ SALLAMAYACAĞİM..ZİYARET EDECEĞİM SİZİ.
    MALUM BİZİM DOĞUM HAFTASI DEVAM EDİYOR DA..YANİİ DOĞUM GÜNÜ KUTLUYORUZ HALEN...:)
    SEVGILERLE

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ayse, esin daha nice saglikli ve mutlu yaslara seninle birlikte girsin umarim. Yeni yasi kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  15. ne güzel , sağlıklı ve mutlu olun beraber ,
    hep güzellikler dilerim.
    kendiliğinden kampanyaya katılım göstermene ayrıca teşekkür ederim , çok özel birisin, duyarlılık bir erdemdir .

    YanıtlaSil
  16. Canimmmm,canimmmm,canimmmmmmmmm....
    Umarim sen ve esin bütün özel günleri beraber gecirirsiniz.Iyi ki de kaynanacigin onu senin icin
    dogurmus.
    Yeni sablonum cok romantik demiii.
    Dün yazdigini anlamamistim,jeton sonradan düstü.Ilgi alakana cok mersi.
    Yardim kampanylarina buradan katilamadigin icin de cok üzülüyorum.Sirnaktan Canbahar´in da
    böyle bir kampanyasi vardi;elimde onlarin isine yarayacak malzeme var ama,burdan ulastirmak mümkün degil.Ancak ben Türkiyeye gidersem
    götürebilecegim.
    Sevgilerimi gönderiyorum,hep mutlu ve saglikli olun..

    YanıtlaSil
  17. canım pasta harika görünüyor.ellerine sağlık...
    eşinin doğum günü kutlu olsun.
    İnşallah bütün doğum günlerinizi birlikte geçirirsiniz .
    sevgilerle...
    www.denizesintisi.com

    YanıtlaSil
  18. canım eşinin doğum günü kutlu olsun...

    Allah size böyle mutlu ve huzurlu ömürler versin....

    pasta çok güzel...yeşil yeşil ne güzel...huzurun rengi...

    YanıtlaSil
  19. slm..yine çok hoş yazmıssın.sen bu öğrencilik işlerini boşver,yazar filan ol..gerçi burada ne yapıyorum,yazıyorum ya işte diyebilirsin..değil mi..canım..eşinin doğum gününü ve senin de marifetli ellerini kutlyorum.birlikte nice uzun mutlu yıllar geçirmenizi diliyorum.selamlar.

    YanıtlaSil
  20. iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii iiikiii doğdunnn ayşenin eşiiii

    YanıtlaSil
  21. halenze said:PPP

    mutlu yıllar sanaaa:)))

    Ayşecim, pasta yapmana gerek yoktu, varlığın eşine armağan olsun:)
    eşin, doğum günün bana geldiğin gündür diye şarkı söylüyordur eminim:)

    pasta da nefis yani.

    YanıtlaSil
  22. Aman Aysem Yaman Aysem, ellerine saglik. Ne guzel bi pasta olmus, sade ve cekici :) Esine de mutlu ve senli yillar diliyorum. Yahu surekli dilime takildi surekli aman Aysem sarkisini soyleyip duruyorum. Yani surekli snei aniyorum haberin olsun :P Operim :)

    YanıtlaSil
  23. Ayse'cigim, esinin dogum gunu kutlu olsun. Koc mu, boga mi? Eee ne diyelim, insallah bundan sonra dogum gunlerinde hep beraber olursunuzda biz de, pastalari seyretmekle kaliriz buralarda:)))

    YanıtlaSil
  24. eşinizin doğum günü kutlu olsun.nice mutlu,sağlıklı senelere,pastada nefis olmuş bence :))

    YanıtlaSil
  25. Lezzetavcısı büyülüesra
    Yıldız aakif
    Sofram hayat
    Atasofrasi :) kaçamadım mı sobeden? En kısa zamanda ilgileneceğim, tesekkurler
    Özlemimsofram
    Kamiş'cim biz eşimle internette tanıştık sevdik birbirimizi dolayısıyla ayrı gayri geçirdik bir kaç sene, nihayet evlendik de kavuştuk. Daha fazla detay ister misin bilmem?:).. Şuan da hala balayındayız..:)
    Gülün mutfağı leziz
    Asli defne
    Aynur biçer
    Deniz esintili Ebru
    Romantik thesuuur
    Yeşil disal (huzurun rengi dedin ya çok hoşuma gitti:)
    Süheyla'cim minikkuş halenze
    Tuba tuba, koçtur benim eşim koç! :)İyiki de boğa değil :)
    Aysen taflan, güzel yorumlarınızla içtenlikle doğum günümüzü kutladığınız için eşim adına "çok teşekkürler" ediyorum. Heppinize sevgilerimi gönderiyorum..
    İyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  26. Ben de eşimin evliliğimizden sonra ki ilk doğumgününde yanında olamamış çok üzülmüştüm.Zamanla herşey rayına oturuyor,iş,güç ayarlanıyor...Tüm hüzünlü günlerin acısını çıkartarak kutlamalar yapmanızı dilerim...
    Pastan içinse diyeceğim,niyet önemli şekerim;)))
    Doğum gününüz kutlu olsun tekrar...

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Yaman Aysem,
    Benim adima esinin, dogum gununu kutlar misin? Nice saglikli, huzurlu ve mutlu yillara.
    Bu arada pasta gene cok guzel olmus, keske bende yapsam diyecegim ama benim kizlarim cikolatalidan baska birsey yemiyorlar maalesef, simdi yapsam oturup kendimiz yemek zorunda kalacagiz, ee malum Turkiye'ye gidecegiz biraz kilo vermek lazim. Iste boyle...
    Tekrar nice yillara, tum sevdiklerinizle birlikte.
    Iyi pzaralar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. iyikidogmus aysenin esiiii , iyiki dogmus aysenin esiiii :))

    saglik sıhat huzur mutluluk icinde heeep birlikte gecireceginiz coluk cocuk cumbur cemaat daha nice mutlu yıllara insallahhhh

    pasta şahane
    sevgiler
    asli

    YanıtlaSil
  29. Ayse´cigim esinin dogum gününü kutluyor, birlikte uzun bir ömür ve mutluluklar diliyorum.
    Sevgilerimle Sonja.

    YanıtlaSil
  30. allah omur boyu boyle mutlu dogumgunleri nasip etsin yasli birer dede ve nine oluncaya kadar huzurla yasayin esinin dogum gunu kutlu olsun..nehirs.....

    YanıtlaSil
  31. Ayşeciğim eşinin doğum günü kutlu olsun Allah ayırmasın sizi

    YanıtlaSil
  32. canım benim eşinin doğum günü kutlu olsun ben 2 gündür annemdeydim henüz yetişebildim Allah eşine uzun ömür versin sizi bir yastıkta kocatsın inşallah, eşine eminim en büyük hediye sen olmuşsundur

    YanıtlaSil
  33. CANIM EŞİN İYİKİ DOĞMUŞ VE SANA NASİP OLMUŞ İKİNİZİDE KUTLARIM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Ayşe,
    Ne güzel süprizler yapmışsın eşin için. Ama birlikte kutlamak en güzeli olsa gerek. Bu sene ben de eşimin doğum gününde yanında yoktum sanırım iki yıl daha olamayacağım:))) neyse ki bir yolunu bulup kutluyoruz.
    Canım umarım çok güzel yılları eşinle birlikte geçirirsin. sevgiler

    YanıtlaSil
  35. ayy canım doğum gününü kaçırmışım hep int. yüzünden kaç gündür deli etti beni neyse artık pastada bitmiştir ama eşinin doğum gününü kutlarım hep böyle birlikte güzel doğum günleri nasip olsun inşallah tabi bi süre sonra yanınızda ıngaaa diye bağıran bi kaç yumurcakla beraber:)))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. selam ayşe.eşine ve sana birlikte nice sağlıklı- mutlu yıllar diliyorum.ben gelmeyeli blogspota geçmişsin.epeydir uğrayamamıştım, neler olmuş neler.:))hayırlı olsun yeni yerin.burası dahamı iyi acaba,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  37. Canım Ayşem, eşinin doğumgünü kutlu olsun. ANcak oturabildim makinanın başına...

    Hep mutlu olun. Hep sağlıklı olun, upuzun birlikte mutlu bir ömür dilerim.

    Sıcacık sevgilerimle..

    Canım Pastayı çiğ kremayla yapmaya utanmadınmı pişiriverseydin :)))))))) (tamam kötü espri ama yapmak istedim) :))

    YanıtlaSil
  38. Hülya'cim canim senin ağzın ne güzel laf yapıyor..:) teşekkürler güzel dileklerin için..

    Lokum Aybike, meyveli çikolatalı pasta yapsan onuda yemezler mi? ama az biraz kilo vereyim dersen hiç yapma, hepsini senin yemeni istemem sonra..teşekkürler güzel dileklerin için eşime ilettim..adlarinizi bilmiyor ama çogunuzdan bahsettiğim için hani texas daki arkadasım var ya o dedim hatırladı :)) sevgilerle

    yımırta sepeti teşekkürler şeker dileklerin için, amin canım, inşallah hayırlısıyla..öptm sevgilerle

    sonja, eşim adına çok teşekkürler ederim canım..sevgilerle

    nehircım, amin..teşekkürler bitanem güzel dileklerin için eşime iletiyorum hepsini...sevgilerle

    mutfakta hoş seda, amin canım, çok teşekkürler..

    Sedacım, tarcın kokulum, öyle oldu övünmek gibi olmasın da..amin, teşekkürler güzel dileklerine..eşime ileteceğimm..sevgilerle

    Azize, teşekkürler canim ziyaretin ve tebrik mesajın içim, eşime ileteceğim, sevgilerle

    Sevdamavisi, canım inşallah en kısa zamanda sizde kavuşursunuz, yıllar hemen geçer hasret hemen biter..Teşekkürler güzel dileklerin için sevgilerle

    eylül, yok pastası duruyor bayatlamadan ben bitirmeye çalışıyorum, bizim ki 2.pastası tiramisusunu yiyiyor, beklerim..size de Allah kolaylık versin ablacım..Güzel dileklerinize amin diyoruz..sevgilerle

    Sevim ablacım, atosu ablacım siz misiniz? teşekküler dilekleriniz için..evet 2. tezgahı attık blogspota, hayırlı olsun :) burasını beğendim ben, gayet rahat ama alışmak zaman alıyor, halen tarif taşıyacağım...Blogcudan da kopmadım orası da güzeldi ama bildiğiniz gibi bakımlar fıtık etti beni..siz de ne olur ne olmaz adres alin isterseniz..ne olacağı belli olmaz.öptm sevgilerle

    misss zerrin, iyisi kötüsü olmaz bunun..:) teşekkürler ediyoruz canım güzel dileklerine...sevgilerle

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Ayşe,
    Eşinin doğum günü kutlu olsun,Ayşe'siyle birlikte sağlıkla- huzurla- bir arada, nice senelere İnşallah.
    Pasta da çok lezzetli ve güzel görünüyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  40. eşin ve sana hayırlı ömürler canım...

    YanıtlaSil
  41. canım ayşecim eşinin doğum günü kutlu olsun canım...
    canım blogstop'a geçtiğini okudum ama bir türlü yazamadım önce bi yabancılık hissettim neyse şimdi geçti inşallah gönderebilirim canım.
    bu arada pastada pek cıvıl cıvıl duruyo aynı sen gibi:))
    öptüm canım
    cilekkokusu.blogcu.com

    YanıtlaSil
  42. Merhaba canım, eşinin doğumgünü kutlu olsun. Sanırım hayat eşine en güzel hediye olarak seni vermiş:) Eh artık o da bunun değerini bilir herhalde. Senin gibi sevimli ve cici bir bayan dostlar başına. Pasta da gayet güzel görünüyor, afiyetle yemişsinizdir umarım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Canım, eşinle beraber daha nice güzel günleri kutlamayı allah nasip etsin.Sevgiyle ve hep mutlu kal.
    Eda Doğru..

    YanıtlaSil
  44. canım benim gelip gitmişim ben yine bir ahkam bile kesmeden:))
    amaanıınn Ayşem doğumgünleri kutlamış..bir de güzel pasta yapmışş.. eşinin doğumgünü kutlu olsunn.. bundan sonra hep birarada olur hep güzellikleri kutlarsınız ninşaalllaaaahh....Amiin!!
    :)) öptüüm

    YanıtlaSil
  45. nerhabalar....adınıza çok rastladım..bir de mekanınızda göreyim istedim...tam doğum gününün ortasına düştüm galiba:-))gecikmelide olsa eşinizle beraber çooook uzun yıllar mutlulukla dolu bir yaşam dilerim:-))alttaki tatar böreğide nefisss olmuş...elleriize sağlık...bana beklerim....sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Merhaba, eşinin doğum günü kutlu olsun, nice sağlıklı yıllar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails