14 Nisan 2007 Cumartesi

Blog Arkadaşları!



Sabırsızlıkla beklediğim bir haftalık okul tatilim dün başladı. Şansa havalar iyice ısındı, güzelleşti. Ben evdeyim ve keyif yapıyorum her zamanki gibi. Biriken ödevlere, bir türlü alamadığım ehliyet sınavına çalışıyorum. Balkonda oturup, izlediğim havuz başındaki çocuklara imreniyorum. Havlumu kaptığım gibi yazın ilk siftahını yapmak istiyorum. Ama şimdi cımbızla, ağdayla uğraşacak da halim yok.
Sonra siz aklıma geliyorsunuz.:)

Beni arkadaş bloglarının içine alan büyülümutfakta misss diyalogyemeklerine bir yazı borçum vardı diyorum. Bunu tam bir oyun olarak görmedim, sizlerde görmeyin kendinizi yazmak adına kasmayın! Ben sadece aklımdan geçenleri sıraladım. Daha fazla yorum alabilmek için bir de güzel tarif ekleyecektim ama kısmet değilmiş. Küçük hesaplarım her zaman çarşıya uymuyor.

İşte arkadaş bloglarımdan bazıları! :)

* halenze: Bilen bilir, Halenze benim ilk gözağrımdır..Kendisiyle ilkleri yaşadım :) 911 dir benim için. Onunla yorumlaşmaktan keyif alırım.Hafif sivri dilline bayılırım. Ayrıca nefis sofralar kurar, takılar yapar, evinin mobilyasına kadar incelediğim hafif sosyatik, hafif uçuk arkadaşımdır.. Kendisini bana nedense Özlem Yıldızı anımsatır. :))

* diyalogyemekleri diyince akan sular durur. Bir önceki yorumumu sevgili Halenze'ye yazmış olsamda hemen edeplenir, kendime çeki düzen veririm. Süheyla da bunu bilir ve güler geçer bana! Kendisinin sıkı takipçisi olduğumdan dolayı bazen şaşırtırım onu. Benim saygı duyduğum nadir arkadaşlarımdandır. :) Bloğuna neden diyologyemekleri ismini verdiği arada sırada hatırlatmaktan keyif alandır. Siz daha bilmiyor musunuz? :)

* buyuleyenmutfakkokuluesracım'dır o benim. Kokuyorsun derim, dün sabah suçuk yedim ondandır diyendir. Pek sevinlidir, pek saftır. Aman öyle saf dediğime bakmayın, işini bilir, işe gitmez, nerden geldiğini soran olursa işten geliyorum diyenlerdendir. Sayfası da kendi gibi şıkır şıkırdır. Nasıl tanıştık kaynaştık aklım almıyor, bir anda kendimi onun büyülümutfağında buldum...

* teatime Iremçokela canlı kanlı aranızda tanıdığım tek arkadaşımdır. Benim sevgili kuzenimin arkadaşıydı. Sonra kuzeni Almanya ya şutladık biz kaldık başbaşa. Kendisi fi tarihinin ekşi sözlük yazarlarındandır. Bloğu aktif olmasa bile, bana " Çikolata ve Çikolatalı Pasta" yazısı fikrini verendir. Kendisinin tonlarca fikri olmasına rağmen uygulamaya gelince yan gelip yatandır. Bilgisayar uzmanıdır. İşini sever ama işe gitmekten kaçmaya çalışandır. Yoğundur. Sinema,tiyatro nerde ne var iyi bilendir. Her daim yeni yazı yazmasını sabırsızlıkla beklediğim ama bir türlü yazmayandır. Sevgili arkadaşım cocodur.

* misss gibi sımsıcak sevgiler yollayandır. Baharım yazın, denizin kumun gülüdür. Hayatınız misss gibi geçsin derken, altına da çok güzel yazılar yazandır. Bu yazılar onun yemeklerine kattığı en büyük lezzetdir.Çocukluk anılarını, üniversite yıllarını anlata anlata bitiremeyendir. Sevimlidir, komiktir, arkadaş canlısıdır misss gibidir misss.

* sofra Özlemi, minik, yakışıklı oğlusuyla aramızdadır. Akşamları herkesi yatırınca koşar adımlarla bilgisayar başına gelendir. Yenilikleri sevendir. Benim Şans Kurabiyemi deneme cesaretini göstermiş tek blogcudur. :) Yöresel yemekler başta olmak üzere her yemeği yapan, yedirtendir. Ayrıca benim Krokanlı pastamdır. Fındık üzerine en tecrübelimizdir. Benim sevgili arkadaşımdır.

* sofram Fatma ablam'ım sayfası yemek yapmayı öğreten sayfadır. Farklı lezzet arayanların uğraması gereken nadide bir blog örneğidir. Sıcacıktır, düşüncelidir, sevgi doludur. Eşiyle kumrular gibi anlaşır. Onlar benim ablam, abilerim olmuştur. Sağlık mutluluk dolu günler sizin olsun.

* börülce ayşeeeee diye seslenirim ona ben! Yaşayandır! Fakat hafif işyeri sendromludur. :) Aramıza katılır katılmaz kendini sevdiren, ihmale gelmeyen, geldimi şıp diye damlayandır. Sevgili adaşım, Ayşeee'dir!!

* yumurtasepeti, Aslı gibi fotoğraflar çekendir. Fotoğrafları çekerken de beyaz ampul kullanan, işin püf noktalarını açık açık anlatandır. Sayfasından haber aktüel ve İstanbul hava durum raporu eksik olmayan, eşine ailesine hizmette kusur etmeyen şirin bir arkadaşımızdır. Benim gibi gerilim sever, hafif de paranoyaktır. :))

* nehirs turşucu güzelidir. Evinde, kendisininde bilmediği kadar çok kavanozu olduğu sanınandır. Minik minik yazıları dahi gözlüksüz okuyabilen, arada kelimeleri yutandır. Diet yemek ve salatalar yapan, böylece dietini hakkıyla sürdürendir. Çok sevdiğin küçük bir prensisi olan ve bir daha bu prensese yaş günü yapmayacağını söyleyendir. Tabii biz kendisine o da kendine inanmayandır.

* zehraaydin halenze'den mitozla bölünen, cana yakın espiritüeldır. Sayfasına gidenin başı bir döner pir döner. Resimleri hafif meğilli yazıları komik arkadaşımızdır. Az biraz tembel, ehl-i keyiftir. Kayınvalidesinin elinden yemeğe doyamaz, hep o yapsana ben yesem deyendir. Fenerlidir, hafif cadıdır, yeşil renk sever.

* ismail1961 Isoustamız tam bir centilmendir. Saygıda kusur etmez. Nefis yemekler yapıp, şiirler yazandır. Kızını evlendireceği için pek bir hüzünlenendir.

* isitmekaybı.. Delfina içi dışı birdir. Kimseye kulak asmayan, kafasına göre katılandır. Teknolojiyi özellikle Bildirgeç' i yakından takip edendir. Sevimlidir, hoşsohbettir. Az konuşun, öz konuşandır. Güzel pastalara, böreklere dayanamayandır.

* lezzetavcısı, adı gibi şanı olduğunu düşündüğüm şeker arkadaşlarımdandır. SofraÖzlemi aracılığı ile tanışıp, kaynaştığımdır. Nefis bir blogu vardır. Resim üzerine tıklayın demekten vazgeçmeyendir. Sıcak kanlıdır, sempatiktir. Söz dinleyen, dinletendir. :)

* ebrulitatlar, rüyamdan kurabiyesini gördüğüm tek blog sahibidir. Fındıklı kurabiyesini çikolata sossuz yapmış, kurabiyeleri koyacağım kabın şeffaf mı, beyaz mı olacağını rüyamda bile düşündürendir. Blogcudan blogspota taşındı taşınalı daha sık haberleştiğim, nefis yemekler, tatlılar yapan sıcak kanlı, hal hatır soran güzel arkadaştır. Onun vesilesiyle diğer harika blogspotcularla tanışmış, bana orada rehberlik etmişdir. Bunların çoğundan da haberi olmayandır. :)

Flört ettiğim diğer bloglar: Blogspot; bebekli Rabia Hülya Aybike ekmekarasıHayathanım Gülenay Tuba'nın penceresi Hesna Cafe Sardunya Safran Sevdamavisi Sonia Blogcu; illedeyemek buradaherseyvar oburkedi asotu lalecik gulizce leziz yagmurkokusu tarcinkokusu papatya68 Serinmavi esramutfakta61 tarifbahcesi filizinmutfagi baharatli muhteremleafiyetle kirazmevsimi sedailhan cilekkokusu hashaslicorek tatlimutfak TatliHayat dmiray yemekoloji Baharcicegi dogadan Nergis2005 fisundanbeceriler guldence ozlemle33 hayat73 minimutfak alpkaytan aytence ayse26 hominigirtlak yemekkitabi SeldaErcan fusununmutfagi Neslinur78 cedene mutfaktayim fatmaylahersey kayserimutfagi yesimmutfakta ohhbe zeytinpeynir zehra50 beyazsaten thesuuur nihaninmutfagi ofisyemekleri benimdunyam80 Eylulden gonlumce siberella zeytintanesi nescafe handeelibir avsarkizi balpetek antartika karamelasekeri zuuzuu kiraze guzela aysentaflan emineninguncesi disal minikbalbocegim zeynepustun takiperileri shrub cicilerimizvebiz esko nane tugbatugba................... İsmini atladığım olduysa affola! Canım sizde kendinize sık sık hatırlatın. :)))))

Kendini bulana da bulmayana aşk olsun..Tüm yemek sever blogcu arkadaşlarımlaberaber önümüzdeki güzel günlerde de sağlıkla, mutlulukla hoşça paylaşımlar yaşamak dileğiyle...
Koççaman sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails