14 Nisan 2007 Cumartesi

Çilekli Milkshake Tarifi ve Sobe!


Kendime özel bir bardak çilekli milkshake ısmarladım. Kendi kendime hediye edip, mutlu oldum...Depresif halime güzel sözler söyleyen, moraller veren sizleri düşündüm, ailemi, sevdiklerimi gene mutlu oldum...Çilekli damla çikolatalı basit mi basit bir mutluluk içeceği hazırladım...


Çilekli milkshake tarifi 1 kişilik :)

Malzemeler:

* Yaklaşık 6-8 adet çilek

* 1 su bardağı soğuk süt

* 1 yemek kaşığı şeker

* Arzuya göre 1 tatlı kaşığı damla çikolata


Hazırlanışı:

Süt, çilek ve şeker blendırda karıştırılır. İçine arzuya göre damla çikolata serpilir. Soğuk servis yapılır. Hepsi bu!
Afiyetle


Yeni oyunun sahibesi Büyülümutfakkokuluesra'cım ve Atasofrası benim çizgi film kahramanımın kim olduğunu sorup, yeni oyuna davet etmişler. Hayatımda o kadar çok kahraman varmış ki, ben seçim yapmakta zorlandım. He-man* başta olmak üzere tüm nostaljik çizgi film, masal oyuncuları kahramanımdı. Ben çok eskilere gittim ve ilk kahramanlarımı buldum. Aşağıdaki açıklama multimsn.netten. Çocukluğumda aklımda yer etmiş, hayal meyal hatırladığım çizgi film " Clementine " Benim de sobelemek istediğim arkadaşlarım var ama inanın kimseyi ayırmak istemiyorum. Kim sobelenmek istiyorsa gelsin sobeletsin kendini. :)) Yeni oyunun sahibesi büyülümutfağa

CLEMENTINE : Her cumartesi TRT'de yayınlanırdı, muhteşem Fransızca bir jenerik şarkısı vardı. O günün çocukları arasında bugün ekol olmuş bir dizidir. Bu Clementine uçak kazası geçirip sakat kalmış bir kızcağızdı. Birgün buna kocaman bir küre içinde uça uça Hemera diye güzel bir cadı geliyordu. Sonra Clementine bu cadıyla dünyayı gezerek maceradan maceraya koşuyor, yürüyor, uçuyordu. Bu dizide çok korkunç ateşten adamlar vardı. Bir çizgiden umulmayacak kadar kanlı ve vahşiydiler, Clementine bunlara karşı savaşır, paçası sıkışıp korkudan altına ettiği anlarda Hemera uçan küresinin içinde gelir, Clementine'i alır götürürdü. Biz de kafadan ata ata şarkısını söylerdik. Tıklayabilirsiniz! :)))

Hepinizin mübarek kandili kutlu mutlu hayırlı olsun..

İyi bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle.
Sevgilerle

* HE -MAN : İlkokuldayken okuldan koşarak gelir artık pazartesi günü mü neyse He-Man'i izlerdik. Öykü acayip tiplerle dolu bir galakside geçiyordu, kahramanımız lepiska saçlı Prens Adam oldukça pısırıkken sihirli kılıcını havaya kaldırıp GÖLGELERİN GÜCÜ ADINA, GÜÇ BENDE ARTIK deyip adaleli erkek He-Man'e dönüşür, iskeletor ve elemanlarıyla kapışırdı. Başı sıkışınca küçük cin Orko, General, General'in kızı Tila ve güzel Büyücü'den yardım alırdı. Her bölümün sonunda Orko uçarak ekranda belirir, bize o bölümden çıkartmamız gereken dersi anlatırdı. Ben bunun birsürü kartlarını falan toplamıştım uzun süre. He-Man'den sonra sıska tiplere İskeletora dönmüşsün demek moda olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails