14 Nisan 2007 Cumartesi

Muzlu Milkshake Kokteyle Karşı!



Sinema da patlamış mısır yenir, Alaska Frigo yenir, hem de üstüne kazık yenir!
Evde ise meyve yenir, çıtır çerezzz yenir! Ama genel de hep yenir, hep yenir.
Bunun sebebi: film izlerken diğer duygular gibi yemek yeme duyularımızında aktive olması. Aşk, şehvet, korku, heyecan, üzüntü ve açlık! Bunlar doğamızda var. Türk milleti olarak film izlerken yemek yeme alışkanlığımızı minimuma indirsek bile buradaki turistler sinemalarını resmen mini lokantaya dönüştürmüşler bile. Sanırım benim de onlardan bir farkım kalmadı. :)))))))



Haftasonuna girerken size eskilerden bir demet daha sunmak istedim. İstedik mi şöyle esaslı bir kokteyl tarifi vereyim de kafaları dağıtalım. Fakat malumane sebeplerden dolayı ben size sütlü, muzlu milkshake hazırladım. Akşamınada ikinci baskı Kokteyl filmini izledim. :) Hani Tom Cruise'nun daha bıyıklarının yeni terlediği zamanlarda çekilen, klasikleşmiş olan filmi.

Filmi hatırlamak isteyenler için iki de link veriyorum. Daha ne yapayım.:) Her ikiside aynı filme ait. Fakat biri yeni moda kısa tanıtımlardan hazırlanmış. Bu yeni moda tanıtımlar özellikle populer filmler için yapılıyor. Komedi filmlerini bir anda korku filmlerine dönüşebiliyor. Bunun en güzel örneği de aşağıda.

* Kokteyl (Cocktail) filminin kısa tanıtımı burada!
* Korku Kokteyli için de buraya bakabilirsiniz! Tanıtımlar ingilizce, şarkılar Hintçe!

Keyifli seyirler ve mutlu haftasonları..........Sevgilerle


Muzlu Milkshake tarifi;
Malzemeler:
* 2 su bardağı süt
* 3 adet olgun muz
* 1 yemek kaşığı şeker
* 1 tatlı kaşığı kakao
* Yarım paket vanilya
* Üzeri için krem şanti ya da şekerli çiğ krema
Hazırlanışı:
Süt, muz, şeker, kakao,vanilya blendırdan geçirilip, iyice karıştırılır.
Üzerine krem şanti hazırlanır. Tarifim için ben yarım paket çiğ krema ile bir yemek kaşığından hazırladığım çiğ kremayı kullandım. En tepeye de bir tanecik, süslük blueberry!

Afiyetle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails