14 Nisan 2007 Cumartesi

Tavuk Ye # 21: Domates Soslu Zeytinli Tavuk



İkinci mekanımdan herkese merhaba!
Baharla beraber tazeliğe ve yeniliğe ihtiyacım vardı. Ne derler: " Tebdili mekanda ferahlık vardır". Düşündüm ve taşındım! Artık yazılarımı ziyaretlerimi buradan yürüteceğim. Blogcu benim ilk göz ağrım, oradan da kopmaya niyetim yok. Fakat uzun zamandır geçiş yapmak istediğim yer ve asıl mekanım artık burası! Hayırlı ve uğurlu olsun bana!

Gelelim # 21 Tavuk Ye etkinliği evsahibimiz Yemek Askı için hazırladığım tarife: aslında bir muzurluk yapıp, " ibibik çorbası" hazırlayacaktım ama kısmet olmadı...Hayal edin artık nasıl birşey ortaya çıkardı...:) Aşağıdaki tarif de bana bir takvim yaprağından düştü. Ufak tefek değişiklikler yaptım oldukça hoş oldu. Tavuk önce nanenin ferah kokusuyla, sarımsak ve kekikle birleşti, sonra da yanına domatesli zeytinli bir sos aldı. Farklı bir lezzet arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.

Malzemeler:
Tavuk için:
* 2 adet kemiksiz tavuk eti
* 2 diş sarımsak
* Nane, kekik, karabiber, tuz
* 2 yemek kaşığı tereyağ
Sos için:
* 3 adet domates (Küp şeklinde doğranmış :)
* 1 yemek kaşığı salça
* 1 büyük soğan
* 2 yemek kaşığı ince doğranmış yeşil zeytin
* Zeytin yağı, tuz, karabiber( arzuya göre sarımsak)
* Yarım bardak su

Hazırlanışı:
1. Tavukları ince doğranmış sarımsak ve baharatlarla iyice harmanlayın. Yumuşaması ve etin daha lezzetli olması için, üzerini streçle kapatıp, en az yarım saat buzdolabında bekletin. ( marine edin)
2. Soğanı zeytinyağında pembeleşinceye kadar kavurun, içine salça ve tüp şeklinde doğranış domatesleri, zeytin, tuz ve karabiberi ilave edin. Yaklaşık yarım bardak su ekleyip, kaynatın.
3. Tavuklar marine edildikten sonra geniş bir tavada tereyağını eritin ve tavukların önünü, arkasını kahverengileşinceye kadar kızartın.
4. Tavuğun yanında domatesli sosdan ilave ederek servis yapın.
Afiyetle.


58 yorum:

  1. aman ne iyi etmişsin ayşecim yaa..blogcu'da herkese yorum açılmıyor.blogspot ve wp üyeleri yorum yazamıyor..ben de her an geçebilirim...burada daha çok okuyun ve yorumcun olacak emin ol..öpüyorum hasretle :)

    YanıtlaSil
  2. canım nasıl gönderiliyor bilemiyorum....denedim ama gittimi gitmedimi anlamadım...

    öptüm

    YanıtlaSil
  3. canım az önceki mesajı gönderen benim...disal....beceriksikle beraber ikinci yorum o şekilde gitti sana...kendi bloğumla nasıl yorum göndereceğimi bilemedim...

    taşınmanada çok üzüldüm...sanki komşumsunda gitmişin gibi oldu...neyse bu adresten ulaşırım sana...

    tavuk çok güzel görünüyor canım...ellerine sağlık...öpüldün...

    YanıtlaSil
  4. canım.. hayırlı olsun.. böle değişiklik gerekiyor bazen.. hoş ve sade görünüyorsun..:)) benim bile içim ferahladı.. bazen sıkılıyor insan.. ben de farkettim ki uzaklaşmışım blogdan.. aslında çok önem vererek başlamıştım.. umarım toplarım kendimi... seni orda da burda da seviyorum:)
    ziyaretini hiç aksatmayız emin ol.. belki kalıcı bile geliriz bi gün ardından:))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun Ayşecim çok güzel olmuş ayyy kendimi bir an kötü hissettim hani bekleseydim sen açılışı yapana kadar ama yok yorum bırakmadan gidemedim..sana şimdi yeni mekana geçtin diye hediyede lazım neyse elim boş gelmedim kocaaman bir paket sevgilerimi getirdim köşeye bıraktım açarsın artık:)) bir ara bakırköyde büyüdüğünü okumuştum kimbilir belki bi yerlerde karşılaşmışızdır sen uzaklara gitmişsin ben 40 yıldır buralardan gidemedim belki bundandır biraz deli biraz fazla düşünceli olmam anlarsın sen artık:))seninle türkiye'ye geldiğinde sahilde bir çay içmek kısmet olur inşallah bunu çok isterim...
    sana kolaylıklar diliyorum canım taşınmak zordur gerçi bitirmişsin galiba ama..en içten sevgilerimle öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  6. Delfina yorum konusunda haklisin, blogcu disindan gelenlere link verme sansini tanimiyor, belki zamanlar olur.. Bak bu arada yapilan yorumlari yukarda goruyorum, cevap yazmak daha kolay oluyor..Canim sen de nereye gidersen git yazilarini keyifle okurum. Ziyaretine cok sevindim. Sevgilerle canim, öptm..

    Disal canim benim, yorum gondermeyi bilmemene ragmen denemis olman beni cok mutlu etti, en kisa zamanda alisirsin. Eger Other'i secer, ust kisma ismini alta da blog adresini kopyalarsan yorumun isimsiz gelmez. Canım ben yine nöbetçi blogcunuz olmaya devam ederim..Görürsün ben yine çıkamam blogcuda..Ama en azından bakım olunca, sablon sorunum olunca fıtıkta olmam..Ziyaretin için teşekkürler.

    Böörülce Aysemm, tesekkurler canım, gel anam gel..Basta biraz afallarsin ama sonra alisirsin, blogspotun turkceside cikmis. Ayar yaptim Turkcesinden bisey anlamadim...Yani baska ing.alisinca turkcesı karısık geldı..demem o ki alisiyorsun hemencik :)))) Canim ziyaretin icin tesekkurler, sizin yorumarinizla sayfam renklenecek...Seni seviyorum..öptm sevgılerle

    Eylül'cüm, tesekkurler guzel sozlerın ıcın..Cok sevındım o sevgı paketını alınca..Dunya tahmınımızden de kücük belkı karsılasmısırdır bıle..Turkıyeye gelınce gorusmek ısterım seninle, bakırkoy sahılı su an nasıl bılmıyorum ama baska sahıllerede gıderız olmadı. :) Ziyaretin icin tesekkurler canim, öptm sevgılerle

    YanıtlaSil
  7. Yaaaaaaaaaaaaa Gitmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Yani buraya gelmeeeeeeeeeeeeeeee

    Yaaa Ayşeeeeeeeeeeeeee Ağlıycam ama yaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. Ayşecim hayırlı uğurlu olsun canım
    ben sabahta sana yorum yazmıştım gitmemiş herhalde böylesi daha iyi oldu blogcunun sıkıntılarından kurtuldun darısı bize inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Zerrin bana çok kızacak ama yine de diyorum;)
    Çok sevindim hoşgeldiiiinnn,iyi ki de geldin.)
    Ben de ilk sayfamı blogcu da açıp,tez zaman da arızalanmalarından dolayı bu tarafa geçmiştim iyi ki de öyle yapmışım;)
    Tekrar hogördükkkk....

    YanıtlaSil
  10. Misss zerrin seni iki kere üzdüm bugün, ne yapacağımı şaşırdım. ben eşeğim ve seni seviyorum...

    Gülüm, teşekkürler canım..umarım uğurlu gelir, güzel şeyler paylaşırım sizinle..Sabah gelmedi yorumun, darı başınıza canım..ziyaretin için teşekkürler.sevgilerle

    Hülyacım, zerrin bana iki kere kırgın..:( teşekkürler desteğin için canım..hoşbulduk..sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Ne hizlisin Yaman Aysem ya!
    Site acilmis, ici doldurulmus, donanim tam tesekkullu, hersey dusunulmus! Reklamlari dinledik :P

    Ilk yorum benden olsun diye kostum geldim ammavelakin ooo gec biel kalmisim.. Uyuyordum napayim :)

    Hayirli olsun yeni mekanin, hurmetlerimi gonderiyorum Florida'ya :P

    YanıtlaSil
  12. Ayşe merhaba
    Sayfan hayırlı olsun çok güzel olmuş.
    Elimiz boş geldik ama idare et.
    Ayrıca etkinlik yemeğinde hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun tatlımmmm.Geçen haftalarda taşınmayı planlayıp , annemlerin gelişiyle ertelemiştim , en kısa zamanda komşu geliyorum sana.
    Blogcu , özgürlüğümü kısıtlıyormuş gibime geliyor artık.
    En kısa zamanda ev hediyeni hazırlayıp , çaya da gelicem tatlım.
    Çok çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  14. yeni yeriniz hayırlı olsun. Ben de bir ara taşınmaya karar vermiştim ama fazla karışık geldi bana buralar :)
    Sevgiler ::)

    YanıtlaSil
  15. selamm
    hayirli olsun yeni yerin bende heran gecebilirim blogspota :))

    tarif harika resimler şahaneolmuş canım ellerine saglik ...brn çok yoruldum bu hafta sonu d.günümü vardı bitti ama bende bittim :))

    sevgiler
    asli

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Canım geç kaldım sandım.
    bugün pazar herkesler gezmekte bende öyleydim anca gelebildim..
    ama sabah kalktığımda kahvaltıdan önce 1 adet yaman tariflerden aldım ...çok iyi geldi.))yani sayfama ekledim bile takip ettiklerim listesine ...
    sen mutlu ol o yeter nerde olursan ol senin takipciniz umarım sende bizim ..yani bizi unutma canımcım..
    etkinlik yemeğin hayırlı olsun.
    ( ben bu sefer kaytarıyorum ..)
    ellerine sağlık...
    öpüyorum sevgiler...
    bakalım yorum gelecekmi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Ayse,
    Seni buldum blogspotta :) Hayirli olsun. Linklerime ekledim, artik takipteyim seni de :)

    YanıtlaSil
  18. hayırlı olsun canım cok iyi dusunmussun.bende cok sinirleniyorum iki saattir ugrasiyorum yorum yazamiyorum
    insallah bende tasinirim tavuk cok guzel olmus takvimden ne guzel tarif dusmus ellerine saglik hoscakal yaman ayse
    FILIZINMUTFAGI

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Ayse gitmene üzüldüm bol
    sanslar diliyorum.Arkadas listende
    yokum,acaba blogun tam bitmedi mi?
    Yoksa yeni blog,yeni arkadaslar mi?
    Sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  20. dediğini denedim...baktım oluyomu...

    sevgiler can....

    YanıtlaSil
  21. uykucu Lama, gece nerelerdeydin? kesin dagitmissindir sen, o saate kalktigina gore :)tesekkurler iyi dileklerin icin, hurmetini de aldim, ne diyim yapis yapisti ama aldim :) sevgilerle

    nihan'cim sen misin?(n.hanimcim) tesekkurler dileklerin icin, kimsenin gozu gormuyordu tarifi :)) begendigine sevimdim, sevgilerle

    oburkedi aycam, canim cok sevindim ziyaretine! burada seni gormek baska güsel, gel canım tez canım da hem buraya hem de bana caya gel, tesekkurler dıleklerın ıcın, öptm sevgilerle

    zeya, teşekkürler dilekleriniz için , burası basta karısık gelebilir ama alışırsın hemen..sevgilerle

    yumurtasepetı canım hosgeldın, beklerız senıde! teşekkürler güzel dileklerin için..pastayı gördüm nefis olmuş eline saglık..eminim hersey güzel olmustur. sevgilerle

    sofraözlemi, saol canım benim! güzel desteğin için teşekkürler. unuturmuyum sizi yine blogcuda olacagım merak etme, eskı adresımı tamamen kapatmadım..bır sure daha devam...:)seni gezenti seni, canim ya etk'nl'kten kaytarma yap bir tavuk suyuna corba hic olmadi..ama kaytarma bence..optm canim seni, sevgilerle

    minik kus, teşekkürler dileklerin için. ben de en kısa zamanda ekliyorum seni, kacırmam seni, gerekirse kafes bilem alırım..sevgilerle

    Filiz ablacim, sizi burda görmek çok güzel...güzel dilekleriniz için teşekkürler..blogcu bakım calısmaları gercekten fıtık edıyor ınsanı, sizde en kısa zamanda gecin buraya...tarifi beğenmenize cok sevindim, sevgilerle

    thesuuur teşekkürler güzel dileklerin için, yeni arkadaslar taze kanlara ihtiyacım var, o dogru!..ama eski arkadaslarımı kaybetmek istemem..listeme yavas yavas ekleme yapacagım...henuz cok eksık var...üzülme canım, blogcuda beni görmeye devam edebilirsin..:) sevgilerle

    disal'cim, oldu oldu bu sefer oldu :) simdi de filiz ablaya öğreteceğim..sevgilerle

    YanıtlaSil
  22. Yaman bacim:)ay ben sana yaman bacim desem:))Yai pek yamansin tasinmissin ay biz seni yaniz birakirmiyiz...Blogcuya yorum birakma iskencesindende kurtulmus olduk.Ohhh bee...

    Tarifler yaman,sayfa yaman bu yorum pek yaman...:)nacizane s bacin gec geliyor bilgisaar sorunu va ama cozulsun dahada yaman yorumlarla geri deonecek...

    Bir yerde yorumunu okudum..Ayni fikirlere sahipmsszz heheh...Neyse desmiyeyim ben..Optum seni Yaman bacim.

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Yaman Ayşe,
    Blogspot'un hayırlı ve uğurlu olsun.Diğer bloğunu da takip ediyordum ama yorum yazmanın zorluğundan pek yorum bırakamıyordum.Artık buraya sık sık uğrarım herhalde.Bu arada bu güzel etkinlik yemeğin de arada kaynamasın.ÇoK nefis görünüyor.Ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  24. ayşecim iyi ki geçtin walla, 2 gündür blogcu sürekli hata veriyor...delirmemek elde mi yaa :)

    YanıtlaSil
  25. Canım hayırlı olsun bende geceli bayagı oldu fakat bir türlü blogcudan kopamıyorum buradaki adresim kurabiyeevi.blogspot.com sadece tatlı blogu ama yakında tam geçiş yapıcam öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  26. ayşem
    bak ben hala blogcuyu açmaya ve aklıma bildiğim bütün küfürleri sıralayarak geçiyorum
    açılmıyor ya
    vallahi
    hemen şimdi gelesim var da zerrinime söz verdim
    onsuz olmaz :):):)
    ben yavaş yavaş ahazırlayayım ama en iyisi
    soracaklarımıda sana sorarım
    nöbetçi blog destekcisi olar :):):)
    ben çok beğendim
    güle güle ve mutlulukla kullan canım
    burdayım yanındayım
    istediğin zaman kadar :):)
    ne çok konuştum uzun oldu
    ben öpeyim seni ve kaçayım
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  27. Ayşeciğim, çok yerinde bir karar vermişsin. Hayırlı uğurlu olsun yeni sayfan. Ziyaretçin ve yorumların bol olsun. Başka ne denir bir blogcuya bilmiyorum. :))
    Tavuk ise çok değişik. Nane ile tavuk denenmesi gerek. Eline sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  28. Hoşgeldin, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  29. Mesajini aldim Yaman Ayse. Eee ne diyeyim "yapis bana hayatini yasa":))). Kacmaaaz benden, kacin kurasiyim heeee:))))

    YanıtlaSil
  30. slm.
    siz blogcudan çıktınız ben geldim ayşe hanım karşılaşamadık. ama dünya küçük internet ise iğne ucu kadar hep görüşürüz umarım

    YanıtlaSil
  31. Etkinliklerde cokca bulusmustuk. Blogcudaki sorunlar biz ziyaretcileri de uzaklastirmisti ama, sende bizim aileye katilmissin artik daha fazla görüsürüz. Hayirli olsun yeni evin...

    Bu arada ben blogspottayken adres degisikligi yasadim bahar dolayisiyla. Yeni adresimi linklerine eklersen sevinirim. Stuttgart´tan sevgilerimle Sonja...

    http://sonja-varol.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. canım hayırlı olsun..tebdili mekanda ferahlık vardır..çok güzel olmuş yeni blog..burda da kurtulamazsın benden.selamlar..

    YanıtlaSil
  33. ayşecim blogspottada estin gürledin walla..hayırlı olsun..tarif güzel...sayfa güzel..ee daha ne olsun dimi ama bizleri unutma sevgiler...:)))

    YanıtlaSil
  34. Yeni blogun hayirli olsun,insallah burda blogcudaki gibi sorunlarla karsilaamassin,bende düsünüyorum aylardan beri zamanin azligindan bir türlü blogspota gecemedim

    YanıtlaSil
  35. Gulenay, sen de çok yaman hatunsun, biliyorum..Hangi yorumumu okudun, gene neler yazmışım. :))teşekkürler içtenliğin ve desteğin için canım..Tarifi de beğendiğine sevindim. Umarım en kısa zamanda bilgisayarındaki aksaklıklar çözümlenir. öptm seni yaman yaman..:)

    Hulyacım, teşekkürler dileklerin için, umarım bundan sonra da güzel paylaşımlarla burada olurum. Tanıştığımıza sevındim..sevgilerle

    Delfina canım, düşün artık bir de siz uyurken bakım calısmaları yapıyorlar, aramızda saat farkı oldugu ıcın ben onlara da denk gelıyordum..fıtık olmuştum, yavaş yavaş toparlanmaya bak canım, değişiklik olsun. Ne derler "Tebdili mekanda ferahlık vardır"..:)

    Kirazmevsimi, canım inceldiği yerden kopsun, inşallah seninde gönlüne göre olur. Hoş bir ismi varmış sitenin..tatlı ağırlıklı olacaga benziyor..öptm seni sevgilerle, en kısa zamanda sendeyim güselim..

    buyulumutfakkokulum, teşekkürler desteğin için, beğendiğine çok memnun oldum..canım siz en iyisini bilirsiniz...istediğin zaman da ben burdayım, blogspotla ilgili soru sorabilirsin, elimden geldiğince yardım etmeye calısırım..blogcu ile inceldiği yerden kopsun bağlarınız... öptm sevgilerle

    Rabia, teşekkürler güzel dileklerin için,umarım hayırlı olur. Tarifi begenmene memnun oldum canım, sarımsak ve nane değişik, hoş bir lezzet verdi tavuga..sevgilerle

    Kamiş, hoşbulduk canım..:) teşekkürler..

    Tuba'cım canım kaynamaya hazırsın sen! haydii bakalimmm, umarim güzellikler paylaşırız burada, eğleniriz...:)))

    Tülin slm, hayırlı olsun blogun, ben blogcudan cıkmadım kı, o arasını subeye cevirdim, burası asıl mekan..istersen blogcuya baglanmadan sen de buraya gel..görüşmek dileğiyle..sevgilerle

    sonja,"pirinç yiyen" :) teşekkürler güzel dileklerin için..Umarım hayırlı olur..Radarımdasın..sevgilerle

    Süheylacım, teşekkürler canım benim. bu lafı İrem arkadasımdan yuruttum :) cuk diye de oturdu laf..yeni yerimi beğenmene memnun oldum..sevgilerle, radarımdasın...:)

    balböceği canım, unuturmuyum senı de, yeni tanışmamıza rağmen ısındım sana..teşekkürler güzel dileklerin için..sevgilerle

    Öznur, umarım sorunlarla karsılasmam, lınkı göremedim canım, kusuru bakma bazen hafızam zayıflar, bende senın ziyaretine gelmek isterim.. inceldiği yerden kopsun canım..sevgilerle

    YanıtlaSil
  36. Günaydınnnnnnnn,
    demek haber vermeden buralara taşındın. Hayırlı uğurlu olsun, nasıl olsa ben seni her yerde bulurum:) Yoktun, derslere gömüldün sandım seni. Hatta pasta yapıp gönderecektim ama oralara gelene kadar erir, "en iyisi sen yap pastanı ablana götür" dedim kendi kendime:))Tatlım iyi haftalar sana, öpüldün.

    YanıtlaSil
  37. hayırlı olsun.arada bir değişiklik yapmak iyi geliyor :))

    YanıtlaSil
  38. Yeni yerin hayırlı uğurlu olsunnn... geçen gün sendne aldığım tiremusuyu denedim harika ötesi oldu bayıldım ben dahil herkes eelerini kollarını yedi :) şirkettekilere de biraz getirdim az getirdim diyede fırça yedim :) öptüm...

    YanıtlaSil
  39. Dayanamadım ikinciye Bir uğrayım dedim herşey yerli yerince çok güzel oldu siten valla
    güle güle kullan.
    www.lezzetavcisi.net

    YanıtlaSil
  40. yaaa nereye gittin bizleri bırakıp"yoksa sen bzizi beğenmiyormusun" :)
    şaka şakaa...
    hayırlı uğurlu olsun canım ama bizleri sakın unutma beklerim bol bol...
    sevgiler - özlem

    YanıtlaSil
  41. Ayşe'cim aramıza hoşgeldin. Ne iyi yaptın biliyormusun, geç bile kalmıştın. Blogcunun bakımları ve sorunları bitmez. Etkinlik için bile hazırlanmışsın, ne çabuksun valla, herşey için ellerine sağlık, artık yan tarafa benide eklersin dimi! sevgiyle kal, bol ziyaretli günler olsun..
    Ebru

    YanıtlaSil
  42. hayırlı olsun,arada gerekiyor değişiklik :))

    YanıtlaSil
  43. BENDE AHKAM KESEYIM
    YENI MEKANIN HAYIRLI OLSUN
    BURADA DA ZIYARETCIN OLACAGIM
    TARIFLERINI TAKIPTEYIM:)

    YanıtlaSil
  44. MERHABA HOŞGELDİNİZ İYİKİDE GELMİŞSİNİZ BU NE GÜZEL TARİF BÖYLE ETKİNLİK YEMEĞİNİZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK....DİĞER YAPTIKLARINIZADA BAKTIM HEPSİ NEFİS YİNE HAMARAT Bİ ARKADAŞ KATILDI ARAMIZA NE GÜZEL:)))SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  45. aman ayşem yaman ayşem bizi bırakıp nerelere gittin gittin de bizi unuttun mu? bizi buralarda öksüz bırakma emi
    canım yeni siten hayırlı olsun kaç gündür geliyorum ama sana yorum yazmayı beceremedim nihayet bugün başardım görüşmek üzere tatlım

    YanıtlaSil
  46. Yeni sayfa hayırlı olsun Ayşecim. Hakikaten blogcu da yorum yazmak tam bir işkence olabiliyor bazen... Tavuk da muazzam görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. ilginç yemek gahramanım olarak bu yemeği de çok sevdim ilginç buldum gahramanlığını yine öttürmüşsün de ama küp doğranmış domatesi biliyomda tüp doğranmışı bilmiyom bi anlatsan:))9

    YanıtlaSil
  48. arkadaşım yeni blogun hayırlı olsun seni oradada buluruz merak etme.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  49. blogcu cappello sevgilerini yolluyor

    YanıtlaSil
  50. merhaba canım ayşecim, bu sna üçüncü yorum yazışım, ilk yorumumu göremedim, onun için ikinci bir ayorum dah yazdım , ama herşey tam olmasına rağmen gitmedi bakalım bu sefer olacakmı.Hatta sana açılış için çilekli tatlımdan bile getirmiştim. Canım öncelikle yeni sayfan hayırlı olsun , çok güzel olmuş,gerçi bizleri terk ettin ama , bekle arkandan geliyorum, şimdilik çalışma aşamasındayız. Çok fazla yazmıyorum, ya gitmazse, tavuk ta çok güzel canım , ellerine sağlık, sevgilerimle öpüyorum, ailecek selamlar...

    YanıtlaSil
  51. ayşeciğim yaban ellere gittinde beni unuttunmu yoksa....ben seni unutmadım sanım....yeni yerin hayırlı olsun...feraha eresin inşallah......sevgiler canım.....

    YanıtlaSil
  52. Ayşe'ciğim, benim hamarat marifetli kardeşim yeni bloğun çok güzel olmuş hayırlı olsun.Etkinlik için yaptığın tavuk da pek
    lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık.
    Canım seni yanaklarından çok öpüyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  53. karakızım canım yeni evinde nasıl mutlumusun sık gelemiyorsun artık özletme kendini sevgiler
    tavuk etkinliği için çok güzel bir tavuk yemeği olmuş ellerine sağlık resimlerin çok güzel çıkıyor ben senin gibi beceremiyorum nedennnnnnn

    YanıtlaSil
  54. slm ben serpil ayseyaman. Bende yeni geçiş yaptım. Fakat inan senin kadar usta değilim ve ciddi desteğe ihtiyacım var. Yardım edersen sevinirim ...Bloguma beklerim...Hashaslicorek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba Ayşe,
    Demek sende bizi bırakıp,blogspota gittin,hayırlı olsun.Açıkçası Zerrin gibi düşünüyorum,üzüldüm.
    Blogcuda ki sorunlar konusunda haklısın,insanı çıldırmanın eşiğine getiriyorlar.Bazen bende geçmeyi düşünüyorum ama blogspotta ingilizce terim çok anlayıp,yapamam diye vazgeçiyorum.
    Bende ki ingilizce cnbc-e dizilerini seyrettikçe oluşan çat-pat ingilizce.Bir iki gündür Muhteremle afiyetle ve geziyenin sayfa yapısını,yazı boyutunu ve rengini değiştirmeye uğraştım,şablonda ki terimler hep ingilizce olduğu için elimde sözlükle hallettim.
    Hasılı Kelam,blogcuya devam.
    Bu arada henüz radara yakanmamışım,umarım yakalanırım.
    Tavuk tarifinde nefis görünüyor,kekik ve sarımsak pişiyorken mis gibi kokmuştur.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  56. Sevgili Ayşe,
    Ne iyi ettin de blogspot dünyamıza geldin.. Çok sevindim hayırlı olsun yeni sayfan. Eski sayfandan mı burdan mı takip edelim artık seni?
    Tarife de bayıldım vallahi. Hemen kaydediyorum. Blogcu'da takipçindim ama bazen sayfada sorunlar oluyordu. Artık buradan görüşmek dileğiyle. Tekrar hoşgeldin

    YanıtlaSil
  57. Sevgili Ayse'ye Berlin'den selamlar.Tarifin cok hosuma gitti.Yapilacaklar listesinde.Ama ben en cok profilinde ki yazina bittim.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar canım,yeni mekan hayılrı olsun ikimize de :)

    Eline sağlık tarifin de çok hoş...selam ve sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails