30 Nisan 2007 Pazartesi

Patates Köfte ve Patlıcan Ezmesi. Bonus: Kano Gezisi



Eşime geçen cumartesi ikinci doğum günü süprizini de yaptım. Üniversiteden arkadaşlarını ondan habersiz bize akşam oturmasına çağırdım. Tabi evdeki hazırlığı görünce anlamasın diye de okuldan arkadaşlarımın geleceğini söyledim. Tüm gün yalan söylemekten burnum kocaman oldu. Ama iyi bir kandırıkçıyımdır, hiç pot kırmadım. Akşam kapı çalınıp, benim arkadaşlarım yerine kendikileri görünce ağzı da açık kaldı. :)

Doğum günü hediyesi olarak harika bir abajur geldi. Buna en çokta ben sevindim. Evimizdeki eksiklikleri sağolsun onlar tamamlıyor. :) Yine güzel, keyifli bir akşam geçirdik birlikte. Laf aramızda hayırlısıyla evlenmelerini bekliyorum..Gelin gelsin, bana arkadaş gelsin diye..:)

Soframızda böreklerin, abur cuburların yanında daha önce defalarca yapıpta tarifini veremediğim patlıcan ezmesi ve patates köftesi vardı.. Eğer uzun zamandır yapmadıysanız ve bu lezzetleri seviyorsanız hemen patatesleri haşlayın, patlıcanları közleyin derim...:))


Patates Köfte

Malzemeler;
  • 7 ya da 8 adet patates
  • 2 su bardağı çiğ köftelik bulgur
  • 1 adet soğan
  • 1,5 yemek kaşığı salça
  • yarım demet maydonoz
  • tuz, karabiber, kırmızı biber, kuru nane, biraz da acı pul biber, zeytinyağı
  • (Bolca marul, limon, nar ekşisi)
Hazırlanışı;
  1. Geniş bir kaba bulguru dökün, üzerine biraz tuz ve biraz kaynamış su ilave edin. Kabın ağzını kapatın. Bulgurun her yeri nemlenecek kadar su ilave edin, fazla su koymayın bulamaç gibi olmasın.
  2. Bir yandan patatesleri iyice haşlayın, ne kadar yumuşak olurlarsa ezmesi o kadar kolay olur.
  3. Soğanları küçük küçük doğrayıp, zeytinyağında salça ile kavurun.
  4. Daha sonra patatesleri ezin ve tüm malzemeleri, baharatları içine ilave edip, iyice harmanlayın. Ağız tadınıza göre ek malzeme ekleyebilirsiniz. Elinizi su ile ıslatıp kolaylıkla istediğiniz şekli verebilir, marul limon ve nar ekşisi yanında servis yapabilirsiniz. Afiyetle

Patlıcan Ezmesi

Malzemeler;
  • 2 ya da 3 adet büyük patlıcan
  • 1 adet büyük domates
  • 2 adet salatalık
  • yarım demet maydonoz
  • 1 limon
  • 2 diş sarımsak
  • tuz, karabiber, zeytinyağı
Hazırlanışı;

Patlıcanları bir kaç yerinden delip, 180 derece sıcaklıktaki fırında közleyin. İyice kabukları yumuşasın.. Piştikten sonra soğumaya bırakın. Daha sonra kabuklarını soyup, ezin. İçine limon suyu, dövülmüş sarımsak, tuz, karabiber, zeytinyağı ilave edip karıştırın. Üzerine salatasını hazırlayın. Domatesleri, salatalıkları, maydonozları arzu ederseniz soğanları küçük küçük doğrayıp, yağlayın limonlayın...Birlikte servis yapabilirsiniz. Afiyetle

Kano gezimiz hakkında;

Wekiwa Springs State Park



2 kano "Titanik" vari devrilmiş, bir cep telefonu su çekmiş, 1 paket sigara telef olmuştur.

Ertesi gün de pazar gezmesi olarak kano binmeye gittik. Nehir kenarında, ayaküstü ikinci kahvaltımızı yaptıktan sonra sessiz sankin, ormanın derinliklerine doğru ilerledik. Herşey aynı filmlerdeki gibi başladı. Bilirsiniz korku filmlerini ,gırgır şamata...Fakat başımıza geleceklerden haberimiz yoktur. :P Grubun en hareketli ve esprili üyesinin şapka almak için gruptan ayrılması hemen şüpheler doğurur, hani filmlerde de tek başına kalan önce gider ya o misal..Fakat aramıza çabuk dönmesi tüm beyinleri temizler. :)

4 kano kiralanır..Kanoya binme ve kürek çekme üzerine google search yapmanın dışında kimsenin bir bilgisi yoktur.. Bilgiler tamamen teoriğe dayalıdır.

İlk resimdeki turuncu şortlu arkadaş diğer arkadaşlarımızın kanoya ters oturmalarına gülerken görüntülenmiştir. Fakat sıra onlara gelince, partnerinin de kanoya yanlış oturması üzerine yaptığı yanlış bir hamle ile kendilerini nehirin içinde bulurlar.. Neyseki hava sıcak, yanımızda yedek kıyafetler var, eğlence başladığı gibi devam eder..Yola devam ederken bir kanomuz daha titanik varı devrildiği öğrenilir, timsahların orada olmaması büyük şansmış :) Ben de kendimi şanslı hissetmeye başlarım...

Bir süre sonra ben kürek çekmeyi bıraktım. Eşim hem kürek çekip hem de kanoya yön verirken ben de nerde ot, böcek (börek yazmıştım son anda fark ettim :))) el, ayak varsa resmini çektim.. Tam olarak 2: 45 saat kanoda olmamıza rağmen hiçbir timsah izine raslayamadık gördüğümüz sadece kaplumbağalardı.. Fakat arkadaşlarımız timsah görmüşler...Bu arada bilginiz olsun bu yöre timsahlar yeşil renkte değil, siyah renkte olurlar ve Florida'da yaklaşık 11 milyoncuk timsah yaşar. Yani 5 adama 1 timsah düşüyormuş..:{

Tekrar karaya ayak basmak güzeldi...Kanodayken canım nasıl aburcubur çekmişti anlatamam. Özellikle bir gece öncesinden kalan patates köftelerini. Kanoya su dışında bir lokmacık yiyecek birşey almadığıma bin pişman ben, popomda oluşacak ağrıya da bir hafta katlanmak zorunda kalacağımdan habersizdim :)) Ama tüm eğlenceye deydi doğrusu..:)))

Sevgilerle



36 yorum:

  1. Sevgili Ayşe'ciğim,
    Önce eşinin doğum günü kutlayıp nice güzel senelere diyorum.

    Bende bayılırım bu tür süprizlere ama sonuna doğru kesin bir açık veririm.Tebrikler iradenden dolayı canım.

    Masa harika gözüküyor ellerine sağlık..Tek başına bu kadar yemeği yaptığına göre çok marifetli ve eli çabuk olmalısın diye düşündüm.Maşaallah canım sana başka ne diyebilirim ki..Hem eşin için hemde arkadaşlarınızla birlikte güzel vakitler geçirmeniz çok eğlenceli olmuştur.

    Kano geziniz ise bence görülmeye değerdi sanırım.Timsahların orada olduğunu bilerek gezinmenizden anlaşılıyorki çooook cesaretlisiniz..))Çok memnun oldum sizler adına..

    Güzel bir hafta dileyip sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Mercimekli zannettim ama değilmiş
    Ne güzel süpriz yapmışsın kocana benden geçmiş artık beceremem.
    Ayrıca bügün evlilik yıl dönümümüz
    bizim 8 yıl oldu darısı sizin başınıza.
    Benim yerimede gez oralarda
    Herşeyin iyisine layık olman ümidiyle.
    www.lezzetavcisi.net

    YanıtlaSil
  3. Ayşeciğim,
    eşinin doğum günü kutlu olsun. Ne güzel bie sürpriz hazırlamışsın. benim eşimin de doğum günüydü ama henüz birşey yapamadım. Düşünme aşamasındayım. Kano gezintisi de çok eğlenceli olmuş sanırım. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bak bak bak nasılda sergilemiş marifetlerini,ama kimin arkadaşı:))) Nihayet hangi turist şehrinde yaşadığını da öğrendim, kano maceralarını okurken."Şimdiye kadar sorsaydın" diye düşünebilirsin, ama sen yazmadığın için bende özel diye düşündüm. Ayrıca seni kutluyorum, timsahlarla dolu bir nehir ve sen kano biniyorsun. İyi ki annen filan değilim, seni hemen o turist şehirlerinden eve dönmen için ikna ederdim:))
    Sevgiler canım, öpüldün.

    YanıtlaSil
  5. "Gelin gelsin, bana arkadaş gelsin" diye ben de bekliorum be yemen ayse :)Eismin arkadaslarini yemege cagirinca ben evden kaciorum o kadar erkegin yaninda cnim sIkilir diye, sen cesursun hehe...
    Kano gezisi de pek iyi olmus, darisi basimizaaaaa!

    YanıtlaSil
  6. Gül Damak tadı, güzel yorumunuz için çok teşekkürler..Süprizlere bayılırım ama bir gerçek var ki kendi doğum günlerimde hiç süpriz alamadım, çünkü o kadar uyanığım ki o günlerde radarlarımı iyice açarim, evde sinek uçsa haberim olur..:)Tek başıma biraz zor oluyor ama cok da keyıf alıyorum, laf aramizda köfteleri doğum günü çocuğunun yaptırdım yanı ona sekıl verdırdım, saolsun yardımcıdır bana..:) Timsahlar turistlere alışmışlar, umurlarında değil..:) ben bıraz da heyecan olsun istedim..:)) ama cesaretliyimdir bende "deli cesareti" var..Ziyaretiniz, yorumunuz ve guzel dıleklerınız ıcın tesekkurler..sevgılerle

    Nihancim hayirli olsun canim evlilik yildonumunuz, Allah daha uzun yillar versin size beraber gecireceginiz, darisi bize..Canim senin yerine gezerim ama kapim acik, beklerim herzaman..Guzel yorumun icin tesekkurler..Sende herseyin daha iyisine layiksin bende de iyisine..öptm sevgılerle

    sevdamavısı,tesekkurler dıleklerın ıcın, ınsallah dogum gunu ıcın bıraraya gelebılırsınız, esıne en guze hedıye bu olurdu, aılecek keyıflı saatler...kano guzeldi, bizde coluk cocuk yok simdilik gezebiliyoruz, gezecek cok yerler var isteyince ama herzaman imkan olmuyor, yorumun icin tesekkurler sevgilerle

    Lalem, canım daha once blogcuda ve etkınlıklerde nerede oldugum yazılmıstı, dikkat etmemissin :))) sımdı komıklık olsun dıye turıst sehrı dıyorum..:) timsahlar soguk kanli hayvanlar ben sicak kanli :) anlasip gidiyorum :P Annem alisti ne yapsa yeridir diyor, bu daha bir sey mi! Canım marıftelerımı begendıgıne cok sevındım canım, cok tesekkurler yorumun ıcın sevgılerle

    YanıtlaSil
  7. Lama'cım, ben sıkılıyorum diyemiyeceğim o kadar komik arkadaşları varki onlar gelince yüzüm gülüyor, bazen bır koseye cekılıp bloglar alemıne dalıyorum ama kulagım onlarda oluyor..Bırde yorum yazdıracagım onlara sımdı sana uyup sıkılıyom dersem olmaz, gelmezler bır daha çok üzülürüm, aslında birlikte çekilmiş resimlerimiz var görsen çok tatlılar, canım çöpçatanlık yapasım var onlara..Ama nasıl? Kimle? :))))

    YanıtlaSil
  8. ohhh ne güzel gezmişsiniz vallahi olsada bizde biniversek :)))

    tariflerde harika görünüyr en kısa zamanda deneyeceğim canım öpüldün:)

    YanıtlaSil
  9. selamm

    walla patates köftesinde aklım kaldı süper gözüküyor ellerine sağlık , diğerleride güzel ama bir patates sever olarak ben çok tuttum yanii...

    gelelim kano gezisine yaa ben böyle şeylerden acayip hoşlanıyorum ama bizim burda ya köprülü kanyonda rafting yapıcan , yada kano kiralayıp öyle suyun üstünde gezinecen ...ama ikiside çok eğlenceli ...

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  10. Yaman Ayşem, köfte ve salata nasıl iştah açıcı anlatamam. Benim gibi köfte düşkünü birine yapılacak iş mi bu? Ya Ayşe korkamdın mı kanoda gezerken. Aha da bir tipsah çıkıverse karşınıza. Ayy ben oraya adım bile atamazdııımm. Anneee....
    Hadi sağ sağlim dönmüşsün, popondaki acıya şükret yine de sen. Uzun burunlu Ayşee :===) seni. Eşinin doğum gününü kutluyorum canım. Hani sizin çocuğunuz söyle bakiimm...
    Hadi öptük sizi. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. canımcım ayşecim ben bu tatlı kurabiye canavarını sitemde yayınlamayı beceremedim. yardım lütfennn. bu arada o sofrada bende olmak isterdim.

    YanıtlaSil
  12. Serpil canim blog adresini gonderir misin? blogcuda misin, blogspotta mi hatirlayamadim, kusura bakma, merak etme kolaylikla etkinlik resmini ekleriz sayfana..sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. maceraya bak sen....
    bende istiyorummmm... cahilin cesareti çok olurmuş:))
    kendi adıma tabi....
    ne zevklidir kimbilir.. neyse ben ters devrilme tehlikesini göz önünde bulundurursam kayık ve sandalla idare ediyim..suyu görünce ağva aklıma geldi..yaz gelsin canım tatil istedi yahu.. can sıkıntısından bloğa bişeyde eklemedim zaten bu gidişle hiçte niyetim yok..gene geldiler bana ..kendi kendime..önemli bişi deil..))

    canım patates köftesine kim hayır diyebilirki..
    patlıcan ezmeside bizim ızgaranın yanında vazgeçilmezlerimizdendir.
    o kömür kokusu ne kadar zararlıda olsa sevdiriyor kendini..
    ben etten daha çok bu salatayla karnımı doyururum..
    ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. aman ayşe dağlar başı mormenekşe bu cevvallık ayol:'' ne dağlar başı kalmış gezmediğin ne nehirler kenarı ne menekşe kalmış dermediğin ne de ağaç dalları''
    breh breh breh bende buldummu böyle kafiye bulurum işte idare et ayak üstü bu kadar oluyor. sana iyi gezmeler banada gezenlere bakıp mısra dizmeler

    YanıtlaSil
  15. evet iyice baktım...doğru yerdeyim...bu kez kesin ağzı gözü yerinde bir yorum yazıyorum....

    1-patates köftesi....harika...
    2-patlıcan ....vazgeçemediğim...hep istediğim...yerken zevk aldığım
    3-kano gezisi...yaa hiç korkmadınmı..ben birsürü şey uydururdum kafamda...ya düşersek,ya beni ısırsa,kesin benimki devrilir..bende şans yok.....gibi ürettiğim kadar teori üretirdim..tebrik ediyorum seni...eğlenmene sevindim..cesur insanları severim...en azından benim yanımdayken beni korur dimi...öptüm canım...
    eşinin doğum günü yine kutlu olsun...ve herşey çok güzel ellerine sağlık(bu son iki cümleyi ben yazmıyorum elim alışmış..kendi yazıyor artık..ama hepsi gerçek)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili ayse yaman,köfteler harika gozukuyorlar hele salataya bittim cok severim patlican.Her turlusune bayilirim.Ayrica gezdigin yerler bana göre degil ben cok korkarim sudan.Haydi Allah'a emanet ol gorusmek uzere.

    YanıtlaSil
  17. Ayse ayse yaman ayse,
    Ay yazini nasil keyifle okudum...Seni gici uzun burunlu profesyonel kandirikci:))

    Sansliymis esin vesselam:)hayirl yaslari olsun Yaman Ayse'si ile birlikte:)

    Ya bu timsah olayi cok kotu yaa.5 kisiye bir timsah.Ay ben anlamam ben kendi sahsima ozel olsun bir tane olsu isterim:))kimseyle paylasamma ben timsahimi heheheh:)))hadi kal saglicakla.Bak giidyorum diye gelmiycem sanma...BEn gene gelicimmm anacim...

    operim

    YanıtlaSil
  18. SELAM VE SEVGİLER..EŞİNİZE YAPTIĞINIZ SÜRPRİZ ÇOK HOŞ...İNCE DÜŞÜNCENİZİ TAKDİR ETTİM:-)KANO GEZİSİNE BAYILDIM....GECE GECE CANIM MERCİMEK KÖFTESİ ÇEKTİ..ELLERİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  19. Hic kanoya binmedim, nasil bir duygudur acep diye merak ediverdim:)) Habire borek yazdigin icin bocek yazmak sana bayagi degisik gelmistir:)) Esine de surpriz dogum gunu yapmak cok guzel bir fikir. Yemeklere bayildim ama pasta yok midur?
    sevgilerimle, mutlu mutlu yillar ve beraberlikler diliyorum..

    YanıtlaSil
  20. eşe sürpriz dogum günü yaparken kendi arkadaşlarının geleceğini söylemek çok ilginç bir fikir,ben böyle bir şey yapsam tam sürpriz olur,eşim bütün gün söylenir,arkadaşların gelecek günü buldu,bir gün evde oturacaktık falan filan sonrası da tam bir sürpriz olur artık ,dur bakalım beğendim ben bu fikri...eşimin bir dahaki dogum gününde uygulayabilirim..bu arada o patates köfteleri nefis olmuş,ben de yaparım ve çok beğenriz,çig köfteyi aratmaz,zararlıdır diye çig köfte pek yememeye çalışıyorum da..bu arada canımcım kano gezinizde beni en çok sevindiren bölüm telef olan sigara paketi hikayesiydi...üzüldüm desem yalan olur..kendilerini hiç sevmem de..korku filmi sigranın başına gelmiş yani.aman ne iyi..ay aman ayşe biri beni durdursun yahu..yoksa benim yorumum dışında bir şey kalmayacak sayfada..özlemişim seni ha bire yazıyorum..selamlar..
    not..görüyorsun bende de nezaketten eser kalmadı...

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Ayse,
    Blog nedir ne ise yarar diye dusunuyordum meger cok guzel bir seymis. Eline saglik. Yaptigin yemekler kadar guzel ve ozenli bir site ortaya cikarmissin. Fakat azicik ogrenci isi yemek tarifleri koyarsan bize daha faydali olacaktir, misal haslanmis yumurta, haslanmis patates gibi yemeklerin tarifi bile cok ise yarar :)
    Saka bir yana gercekten cok begendim artik ara ara kontrol eder yeni tarifleri takip ederim. Tanidiklari da haberdar edecegim.
    Sozlerime simdilik son vermeden sunu belirtmek isterim ki, onemli olan kanoyu duz kullanmak degil ters otururken kullanmaktir...

    YanıtlaSil
  22. Canım merhabalar, bugün temizlik vardı evde çok yorgunum, ama geç vakitte olsa sana uğramadan edemedim, baktım bizim cesur ayşe kızımız kanolarda , timsahlar arasında keyif ediyor..:))
    Güzelim eşine tekrar nice yıllar diyorum, sevdiceğinle daha nice doğum günlerinizi birlikte kutlarsınız inşallah...
    Tabii mezeler de harika , ikisi de bizlerin ençok sevdiği şeyler , ellerine sağlık canım, nefis olmuşlar, afiyetler olsun...
    Sevgilerimle, ailecek selamlar...

    YanıtlaSil
  23. Aysem Aysem, Yaman Aysem,
    Once hemen, esinin tekrar dogum gununu kutluyorum. Ne kadar sansliymis, cifter cifter doogumgunleri. Ama esas sansi seninle olmasi:)

    Yazini keyifle okudum, resimleri teker teker inceledim, seni gorup biraz daha tanimaya calistim.

    Timsah isini sevmedim, desene oralara gelince, hele cocuklarla, kano gezisi yapilmayacaklar listesinde.

    Sonrada eline ve koluna saglik, hersey cok lezzetli duruyor. Ben hic yemedim boyle patates koftesi merak ettim.

    Iyi haftalar Yaman Aysem, sevgilerimi gonderiyor ve seni opuyorum.

    YanıtlaSil
  24. canım günaydın.Eşine sağlıklı ve mutlu nice yıllar diliyorum.çok hoş süprizler hazırlamışsın aferin sana:)) nehir gezinde bende olmak isterdim timsahı filan boşverip:))) ne zamandır doğaya çıkamadım, ekibimiz yürüyüşte yapmıyo bu aralar tıkılıp kaldım eve zaten:(( patates köftesine bulgur katmışsın, deneyeceğim bakalım.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba canım, oraya kadar dayanacağını bilsem sana pasta yapıp göndermek isterdim, ama maalesef bu ancak düşüncemde kalabiliyor. Para da almayacaktım senden:))) Canım pasta yapacaksan kazımalık ganaj tavsiye ederim. Bende önceki pastalarımda kuvertür çikolata kullanıyordum ve zorlanıyordum açıkçası. Ganajla çalışmak çok kolay tavsiye ederim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Ayşe'cim bu ne adrenalin böyle, akşamdan yorulmadınmı sen, birde sabah kano gezisi falan,hemde siyah timsahların olduğu bir nehirde, aslında ben yeşil severim ama! keşke yanına akşamdan kalan mamaları almayı unutmasaydın,arada timsahlara atardın sizi yemesinler diye he he. eşine yaptığın sürprizde çok güzel valla hiç aklıma gelmez, masadakilerin hepside süper görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. ayşecim kendimi çok yalnız ve beceriksiz hissediyorum. gardım düştü. adreslerimi veriyim...bu arada beni sitene eklermisin kendimi nasıl tanıtıcağımıda bilmiyorum...

    www.hashaslicorek.blogspot.com
    hashaslicorek@gmail.com
    serpilcevik76@hotmailcom

    adreslerinden ulaşabilirisin

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Yaman Ayşe,
    İkramlara mı bakayım kano resimlerine mi karar veremedim önce.Sonra önce kano maceralarını okuyup tariflere sonra bakmaya karar verdim.Bu arada eşinin doğum gününü kutluyorum. Kano maceralarını ise süper anlatmışsın.Daha fazla resim görmek istedim ben özellikle de kaplumbağalarınkini.Siyah timsahları da pek merak ettim şimdi.Patates köftesi ve patlıcan ezmesi ne güzel giderdi kanoda gezerken dimi bir dahaki sefer hazırlıklı olursun yanına bol bol atıştırmalık ve bir de oturmak için yumuşak bir yastık:-)) alırsın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Ayşeee.. ne güzel süpriz bu böle.. ne güzel seviniyo dimi erkekler çocuk gibi oluyolar böle durumlarda. ben de sevgilim askere giderken eski yeni tüm arkadaşlarını toplamıştım. her geleni gördükçe hem şaşırmış hem mutlu olmuştu.. ama falso vermiştim tabi ben yemeği düzenlediğim yere yaklaşınca birer birer arkadaşlarının arabalarını görünce ortaya çıkmıştı zaten:))
    of yaa amma konuştum demi.. ama sen çok güzel bir sofra hazırlamışsın canım.. patates köftelerine bayıldım bi kere.. süper Ayşeeee!!!
    bi de iyi gezmeler hıh!
    öptüm seni canım benim..

    YanıtlaSil
  30. sevgili yaman ayse:)
    yazdiklarin cok begeniyle ve keyifle okunuyor..Matrak dedigimiz insanlar vardirya,hani onlari dinlerken hep gulumsersin senin yazilardan bende oyle etkiler yapiyor,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Ayse,

    Hepsi cok güzel olmus. Ellerine saglik. Ben de önce blogcu sonra blogspot'cu olanlardanim. Siteni cok begendim ve de linklerime ekledim.

    Sevgilerimle,
    Özlem

    YanıtlaSil
  32. sevgili ayse,
    esinin gecmis dogum gününü kutluyorum canim birlikte nice seneler diliyorum sizlere.masa harika hazirlanmis masallah döktürmüssün hepsi birbirinden lezzetli görünüyor ellerine saglik,bu arada cesaretine hayran kaldim timsahlari bile bile nasil ciktiniz kanoyla birde devrildi ha harikasin vallahi eglenceyi seven bir yapin oldugu belli, canim sana daha nice böyle güzel günler gecirmeni diliyorum sevgilerimle,

    seval

    YanıtlaSil
  33. yaman kızsın sen yemekler sahane
    olmus,herzamanki gibi eline saglik.
    ben bonusa takildim super bir surpriz,o ne guzellik yesillik
    kim korkar timsahtan degilmi timsah ayseden korksun sevgiler tekrar kutlarim canim.tesekkurler link vermeyi bilmiyorum belki yazarsan becerebilirim,bu yasta bu kadar ogrenebildim daha cok ogrenecegim var hoscakalfilizinmutfagi

    YanıtlaSil
  34. Aysecik,eger timsahlar senin patates köftesi,patlican salatasi yedigini bilselerdi pesini birakmazlardi.Ucuz kurtulmussun.
    Resimde ki sen misin?yoksa gözüken
    senin ayagin mi?sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  35. Ayşe, patates köftesini hatırlattığın iyi oldu gerçekten, mercimekte takılı kalıyoruz bazen. Ellerine sağlık, iştah açıcı gözüküyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Güzel bıdı bıdılarınız için çok teşekkürler..Sayfam renklendi...En kısa zamandan bende bıdı bıdı yapmak için ziyaretlerinize gelmek istiyorum...:)

    Merhaba Sarper, seni burda da görmek çok güzeldi..:)Diğerlerinin alacağı olsun, yazdım isimlerini kara kaplı defterime..:)
    Öğrenci işi tarif istemişsin, şu sıralar o isteklerine pek sıra gelecek gibi değil Fatih'in istekleri bitmek bilmiyor da, yetiştiremiyorum.. :) Ama sevdiğim pratik yemekler ve kahvaltılıklar hazırlayan bir arkadaşım var..seni oraya yönlendirebilir. Umarım işine yarar..:)
    http://diyalogyemekleri.blogcu.com/10+dakika+pratikler/
    Son sözüne de Fatihle çok güldük, alem adamsın yaa..Haklısın ne diyebilirim :)

    sevgilerle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails