14 Nisan 2007 Cumartesi

İzler!

Mim, bir işaret, bir izdir ya da bir çeşit elim sende oyunu.
Sevgili arkadaşlarım Zerrin ve Neslinur78 beni mimlemişler. Öncelikle onlara çok teşekkür ediyorum.
İnsanın kendi hakkında yazması ne kadar da zormuş. Aklıma gelenleri sıralıyorum yoksa
hiç birşey yazamayacağım.

* Okumak istediğim tek meslek dalı Hacettepe Üniversitesindeki Beslenme ve Diyetetik
bölümüydü. İçimde hala ukde kalmıştır. Ben de tekstil okudum çünkü puanım ancak ona yetti. Ülkemizdeki eğitim sisteminden nefret ediyorum.
* İngilizce eğitimi için İngiltereye çocuk bakıcısı olarak gittim. Orada iki sene aynı ailenin yanında kaldım. İki çocuk baktım. Hala ingilizce öğrenmeye devam ediyorum.
* Eşimle internette tanıştık. İkimizde gurbetteydik. İki sene sonra evlendik. Beş aylık evliyim hala balayında ve gurbetteyiz.
* Annemin en iyi arkadaşıyım. Onu, babamı, ablamı ve eşini, yeğenimi, İstanbulu ve daha pek çok şeyi özlüyorum.
* Güleryüzlüyüm, yaşımı belli etmem, Tatarım*inatçıyım, ince eler sık dokurum, herkesin fikrini alır sonra kendi bildiğimi okurum.
* Ufak tefek şeylerle mutlu olur, üzülürüm.
* Hata yaparım, düzeltebileceklerimi hemen düzeltir, düzeltemeyeceklerimden ders alırım ve asla unutmam.
* Evden en son ben çıkarım.
* Her akşam yemek ya da çay eşliğinde film izleriz. Yemek biter ben uyuyakalırım. Filmin sonunu erkesi gün öğrenirim.
* Dünyadaki dengeleri dengesizlikleri düşünürüm, herkes için sağlık, mutluluk, huzur dilerim.
* Ve daha pek çok şeyi ben burada oldukça öğrenebilirsiniz çünkü kendim hakkımda,
düşündüklerim hakkında birşey saklayamam.

Kabul ederlerse Halenze Özlem'i, Sevim ablayı, adaşım Ayşe'yi ve 19741974 Özlem' i
mimlemek istiyorum, gönlümden geçen tüm arkadaş listemdekileri düşünerek.

Sevgilerle
ayseyaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails