14 Nisan 2007 Cumartesi

3x3 Oyun!

3x3 oyununu çok sevdim. Öncelikle bu oyunu hazırlayan sevgili Tuba ya teşekkürler.Sevgili arkadaşım Süheyla beni öyle şeker bir isimle oyuna davet etmişki, onu kıramadım. Hemen oyunu kabul ettim ve altında da muzukluklar aramaya başladım.. Ee tabii insanın elinde hali hazır da malzeme olunca yazı yazması da kolay oluyor.. Ben yazarken eğlendim umarım oyuna davet ettiğim arkadaşlarımda eğlenir. Davet edemediğim arkadaşlarım "aa beni sobelememiş, öylese yok sana yorum deli ayşe!" demesin. Herkes ben mi canım! :P he he!

Süheyla bana dedi ki " Üç adet yemeği üç kişiye ithaf edip üç soru soruyorsun ki, bla bla...bla bla...., oyunun halkası genişlesin...." :)) Sorularız ve yemekleriniz aşağıda..Hepinize afiyet olsun...:))

Tatlı yiyelim tatlı konuşalım..Sevgili dünürüm Halenze çok sever tencere parmaklamayı. Sevgili Zehra'ya da şu an ne versen yer zaten. Sevgili cococum Teatime İrem de el yapımı tatlılara hasret. Onları düşünerek güzel bir irmikli tencere dibi seçtim. :))




Ayıptır söylemesi dün öğlen kızarmış nohut pilavı yedik. Yaman usulu adından da anlaşılacağı gibi çok değişik bir tarif oldu. Yemeğimi ithaf ettiğim arkadaşlarımı, Tayland mutfağı yerine Türk mutfağını tercih edenlerin içinden seçtim. Türk mutfağını tanıtmak için hazırlıklara başladım anlayacağınız. Servis yaparken özellikle tencerenin üst kısımdaki nohutlar tek tek toplandı sevgili SofraÖzlemi circirim/neslinur78, Lezzet avcısı...bu liste uzar da gider..listemde Süheyla tarafından sobelenenler de vardı. :) Gelecek sefer başka bir mutfak tanıtacağım..Bakalım onu sevecek misiniz?

Arkadaşlık hatırına soslu çiğ tavuk ikram ettiğim arkadaşlarım Sevgili Lokum Aybike, Lalecik, Yumurtasepeti, sevgili Oburkediş, Özlem333, Böörülce Ayşee , dogadan gül, gülizcem...Bu liste de böyle uzar gider...3x3' ü geçtim bile ama aklımda daha çok isim var. Bunun bir oyun olduğunu düşünüp, kimsenin kırılmamasını diliyorumm.



1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?

İstanbul, İzmir, Manchester

1.2. Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?

Fethiye-Ölüdeniz, Side, Mersin-Mut

1.3. Yasamak istediginiz (gormediginiz de olur) 3 sehir?

Rochester, Sardinia, İstanbul

2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?

Öğrenci evhanımı

2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?

Yazar ve grafik tasarımcısı olmak isterdim. Şimdi oldukça işime yarardı. :)

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Böyle birşey yok.
3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
"Asla asla deme!"

3.2. Bir kitapdan alınma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?

''basit, sıradan, sevimli bir şarkı söylemeni istemiştim, benim şarkımı..ama söylemedin!..''

''insan sonsuza dek kötü şeylerle karsılaşmaz ya, bir yerde bir dönüm noktası olmalı... ''

3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcası?

Sevgili Eylul bu şiiri bana tekrar hatırlattığın için teşekkürler.

" Seviyorum seni
Ekmeği tuza banıp yer gibi
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa
Su içer gibi...
işte öyle seviyorum seni......"


Hepinize mutlu haftasonları....
Sevgilerle

2 yorum:

  1. bana yemek gondermedigin icin artik saan yorum yok! kih kih...
    ya su cig tavuk cidden cig tavuk mu? arsivden bak bul diorsan ,pishik diorum kim ugrascak :P

    YanıtlaSil
  2. Lama'cım, ben nöbetçi blog mesaime başladım... aynı zamanda yapılacak ödevlerim yarın girilecek bir de grammer sınavım var.. Yarın sınavda bakalım bana hangi blog yardım edecek, uzun lafın kısası seninle hiç uğraşamıycam şimdi..sulu sulu..he he! :))
    ayrıca senle daha yeni yeni kaynaşıyoruz, eskiden pek bir salyalı geliyordum şimdi alıştım sana gözüm görmüyor kusurlarını :))) he he! yaa geyik diyince böyle akan sular duruyor görüyorsun..
    canım o tavuklar hakketten çiğler...ama akabinde piştiler..:P

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails